Mag ik het ook weten? Dan weet ik iets meer van het verhaal...quote:Op zondag 24 april 2005 10:32 schreef gr8w8 het volgende:
gaat het om het topic waar ik denkd at het om gaat. O mên.![]()
mjah, een klik in mijn history en je komt hem tegen, en ik heb ook maar een topic van de week geopend geloof ikquote:Op zondag 24 april 2005 10:32 schreef gr8w8 het volgende:
Om welk topic gaat het volgens jou?quote:Op zondag 24 april 2005 10:32 schreef gr8w8 het volgende:
Engquote:Op zondag 24 april 2005 10:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb de alien gabberin weer gevonden!
nou ja, ik in principe niet zoveel. Maar ik ben wel de topicstarter dus het as van het kwaad in dit alles. Zonder mij geen reacties zeg maar. Mijn uitlatingen vallen heel erg mee. Al viel men ook nogal over de naam van het topic, maar ja, ik heb die term niet bedacht.quote:Op zondag 24 april 2005 10:35 schreef Andoire het volgende:
Jezus... wat heb je dan gepost dat zó kwetsend door de mensen wordt bevonden?
nokken!quote:
Dan doe ik wel meequote:Op zondag 24 april 2005 10:38 schreef dolle_hond het volgende:
is er nu een fok! vs partyflock -oorlog
Wat begrijp je niet aan de OP?quote:Op zondag 24 april 2005 10:38 schreef dolle_hond het volgende:
is er nu een fok! vs partyflock -oorlog
Gast, denk na. Hij vindt het dáárom juist zo raar. Ik denk niet dat hij dit topic had geopend als hij dit had uitgelokt.quote:Op zondag 24 april 2005 10:39 schreef Stievus het volgende:
waar slaat dit alles op man, echt complete onzin. je zegt amper wat in het topic...
ja ik weet het, maar ik gebruik die term in de titel en heb het topic gestart, dus men houdt mij verantwoordelijk voor de inhoud. Mensen zeggen ook tegen mij dat ik het topic moest sluiten en verwijderen...quote:Op zondag 24 april 2005 10:39 schreef Stievus het volgende:
waar slaat dit alles op man, echt complete onzin. je zegt amper wat in het topic...
het was geen fokker geloof ikquote:Op zondag 24 april 2005 10:40 schreef tonks het volgende:
Was het die speedy nick?
alsof ik die leesquote:
quote:Op zondag 24 april 2005 10:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Vind je het heel erg als ik je niet geloof MM?
hmm nope impossible voor jouw idd.quote:Op zondag 24 april 2005 10:42 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja ik weet het, maar ik gebruik die term in de titel en heb het topic gestart, dus men houdt mij verantwoordelijk voor de inhoud. Mensen zeggen ook tegen mij dat ik het topic moest sluiten en verwijderen...
maar dat kan ik helemaal niet natuurlijk
Neeeeeeeeeeeeeeeuh, natuurlijk nietquote:Op zondag 24 april 2005 10:53 schreef MikeyMo het volgende:
Wat valt er niet te geloven dan? Dat meisje komt ook wel eens in den helder, heeft vrienden in den helder, en scheen erg overstuur te zijn van het topic, wat natuurlijk nooit mijn bedoeling was geweest. .
niet doen manquote:
nou zo vreemd als het misschien klinkt, zo vreemd vond ik het ook toen het me overkwam.quote:Op zondag 24 april 2005 10:58 schreef Nolius het volgende:
Ja, twijfel ook of het wel klopt hoor![]()
Maar als het waar is, is het wel zwaar zielig inderdaad...
eej sukkel zal ik je ff in mekaar trappen ofzo, zomaar mijn gezin op fok postenquote:
Had je je harnas aan?quote:Op zondag 24 april 2005 11:04 schreef MikeyMo het volgende:
een stomp op me borstplaat
ja dat zal wel jah. Er stond een topic op PF met een linkje naar dit topic, dus er zal heus wel iemand zijn die haar heeft ingelicht. Logisch natuurlijkquote:Op zondag 24 april 2005 11:00 schreef milagro het volgende:
Dat ze dit topic hebben kunnen vinden,vind jij vreemd?
Denk je dan niet dat er ms anderen zijn die haar of haar vrienden attent gemaakt hebben op dat topic.
Ms moet jij voortaan maar beter nadenken voordat je weer denkt dat het lollig is om speciaal een topic te openen vanwege een afwijkend uiterlijk en dan de hele meute zo iemand te laten afzeiken.
whaha geweldig. uhh ik bedoel pas maar op strax vliegen er ruimteschepen met gabbers door je straat heenquote:
Borstplaatquote:
borstplaat whehehe, dat is iets wat je kan vreten toch??? Ik bedoel natuurlijk dat been in het midden van me ribbenkastquote:
Nah we hadden het dus over onlinje namen, ik heb geen idee hoe hij heet in het echt, maar enkel zijn online naam. Dus ik gaf de mijne ook, wie weet kende hij hem...quote:Op zondag 24 april 2005 11:06 schreef tonks het volgende:
Als iemand aan je vraagt wie je bent zeg je toch niet mikeymo? of heet je zo echt?
En als je al over fok praat en je weet dat je dat topic geopend hebt en dat er veel reactie op was.. dan zeg je al helemaal niet ik ben mikeymo van fok
Maar jij bent dan ook Kierewiet...quote:Op zondag 24 april 2005 11:11 schreef Kierewiet1985 het volgende:
Als ik dat meisje had gekend was je er veel slechter vanaf gekomen![]()
ja dat plaatje zit ik nou niet echt op te wachten...quote:Op zondag 24 april 2005 11:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
tja, aan de ene kant begrijpelijk. aan de andere kant is het slaan ook onzin. de bedgrijging met die "veel extremere" jongens moet je maar niet sirieus nemen.
voorderest word het voor haar met dit topic waarschijnlijk alleen maar erger (zie gephotosoept plaatje vorige pagina)
quote:Op zondag 24 april 2005 11:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook Kierewiet...
sja, wie zijn billen brandquote:Op zondag 24 april 2005 10:53 schreef MikeyMo het volgende:
Wat valt er niet te geloven dan? Dat meisje komt ook wel eens in den helder, heeft vrienden in den helder, en scheen erg overstuur te zijn van het topic, wat natuurlijk nooit mijn bedoeling was geweest. Hoe groot is de kans dat je ergens mikpunt bent van spot en het onder ogen krijgt? Ik ben het ook vaak genoeg geweeste nd an kom je een half jaar na dato nog es een keer zo'n topic tegen.
Maar ja, hij zij zelf al tegen me dat ie me al de hele week zocht en aan meerdere mensen mijn adres had gevraagd maar niemand die het gaf (gelukkig) anders had ie aan me deur gestaan. Normaal druk ik altijd gelijk open als er aangebeld wordt, ik ga nu maar wel gebruik maken van de intercom.
heerlijkquote:Op zondag 24 april 2005 11:07 schreef tonks het volgende:
[..]
Borstplaat
Ingrediënten:
150 gram suiker, 3 eetlepels water, boter naar smaak.
Bereidingswijze:
Doe de suiker met het water in een steelpan en laat hem op laag vuur smelten. Spoel intussen een vel boterhampapier met koud water af en leg het op een tafel of het aanrecht. Besmeer de borstplaatvorm met boter en leg hem deze op het boterhampapier. Roer met een houten lepel door de suikermassa. Laat de lepel, als de suiker is gesmolten, uitdruppelen terwijl u de pan van het vuur haalt; trekt de laatste druppel een dun draadje, dan is het mengsel goed van dikte; zo niet, laat dan nog heel even koken en controleer de laatste druppel weer. Neem de pan van het vuur en blijf flink roeren tot de massa iets dikker begint te worden, dit is ook te horen aan het iets krassende geluid dat de lepel in de pan gaat maken. Schenk het mengsel in de voorbereide borstplaatvorm en laat de borstplaat afkoelen. Zet de vorm na circa ½ uur op zijn kant en neem hem na nog een tijdje voorzichtig van de borstplaat. Laat de borstplaat helemaal koud worden.
Koffieborstplaat:
Roer in plaats van water 3 eetlepels sterk gezette koffie door 1 portie borstplaat.
Notenborstplaat:
Voeg, als het mengsel goed van dikte is, 2 eetlepels gemengde gehakte noten bij 1 portie borstplaat en garneer de borstplaat met enkele hele nootjes.
Chocoladeborstplaat:
Maak 1 portie borstplaat en meng de suiker met 1½ afgestreken eetlepel cacao. Ga verder te werk als bij het basisrecept is beschreven. De laatste druppel van de lepel trekt nu snel achter elkaar 3 korte draadjes.
Roomborstplaat
Ingrediënten:
300 gram suiker, 200 gram witte basterdsuiker, 1 deciliter slagroom, 1 stukje boter.
Bereidingswijze:
Maak de vormpjes van tevoren goed dicht en leg ze in koud water. Leg een flink stuk bakpapier plat op een werkvlak. Verwarm de suiker al roerend met de basterdsuiker (gebruik voor donkere borstplaat eventueel bruine suiker), 1 dl slagroom en een klontje boter tot de suiker is opgelost. Breng de massa dan al roerend aan de kook en laat zachtjes koken tot een druppel in een kopje met ijskoud water niet meer uitvloeit, maar een kort, dik draadje vormt. De temperatuur op de suikerthermometer is dan 92 °C. Leg de borstplaatvormen op het bakpapier, schenk ze vol met de suikermassa en laat die in de vormen opdrogen. Zet de vormen, zodra de borstplaat hard genoeg is, op een kant, zodat ook de onderkant kan drogen.
Acht variaties:
Volg het recept van roomborstplaat. Voeg de vloeibare ingrediënten direct toe en de droge pas als de suikermassa dik genoeg is. Verwarm alles al roerend nog even tot de temperatuur weer goed is.
1. Met 4 eetlepels koude espressokoffie (vers gezet of uit een zakje) en 4 kleine, gehalveerde (amaretti) bitterkoekjes.
2. Met een papje van 2 eetlepels cacao en 2 eetlepels room en 50 gr gepelde (ongebrande) pistachenootjes.
3. Met 2 eetlepels vruchtenlikeur en 3 eetlepels fijngehakte Franse vruchtjes.
4. Met 2 eetlepels culinair-rozenwater en 3 kleingehakte blokjes Turks fruit met rozensmaak.
5. Met 1-2 eetlepels amandellikeur en 50 gr gehakte, blanke amandelen.
6. Met 1 eetlepel kaneel (door de droge suiker gemengd) en 4 eetlepels rozijnen.
7. Met 2 eetlepels sterke koude koffie, 1 eetlepel sinaasappelsiroop of -likeur en 2 eetlepels gekonfijte sinaasappelschil.8. Met 3 eetlepels bessen- of frambozengelei, 50 gr frambozensnoepjes.
quote:Op zondag 24 april 2005 11:11 schreef Kierewiet1985 het volgende:
Als ik dat meisje had gekend was je er veel slechter vanaf gekomen![]()
Wat je zegt vampier.quote:Op zondag 24 april 2005 10:46 schreef Vampier het volgende:
aandachtsgeile mensen zullen aandacht oogsten
Shit man, het is maar een internetforum. Grow up!quote:Op zondag 24 april 2005 11:23 schreef DemonRage het volgende:
MikeyMo, wees blij dat ze geen vrienden heeft van een woonwagenkamp.
Probeer je jezelf nu te vergelijken met Theo van Gogh? Theo van Gogh was grappig.quote:Op zondag 24 april 2005 11:21 schreef MikeyMo het volgende:
Overigens de mensen die het begrijpelijk vinden dat ik geramd ben vinden het ook normaal dat Theo van Gogh is neergeschoten. Die heeft het er met zijn beledigingen ook naar gemaakt dan.
Ik vind dat geweld gewoon niet thuishoort. Kom naar me toe, spreek me er op aan, maar geef me niet uit het niets een ram
ergens kan ik die ram wel begrijpen , je hebt namelijk moedwillig iemand totaal belachelijk willen makenquote:Op zondag 24 april 2005 11:21 schreef MikeyMo het volgende:
Overigens de mensen die het begrijpelijk vinden dat ik geramd ben vinden het ook normaal dat Theo van Gogh is neergeschoten. Die heeft het er met zijn beledigingen ook naar gemaakt dan.
Ik vind dat geweld gewoon niet thuishoort. Kom naar me toe, spreek me er op aan, maar geef me niet uit het niets een ram
Onzin... als Theo alleen een keer klappen had gekregen had ik dat geen probleem gevonden en als jij wordt doodgestoken, dan is dat echt niet normaal.quote:Op zondag 24 april 2005 11:21 schreef MikeyMo het volgende:
Een kleun verkopen is wel wat anders dan iemand de keel doorsnijden, hè, dus een belachelijke vergelijking van je.quote:Op zondag 24 april 2005 11:21 schreef MikeyMo het volgende:
Ja joh, vergelijk jezelf even met Theo van Gogh.quote:Op zondag 24 april 2005 11:21 schreef MikeyMo het volgende:
Daar mag zij eerder blij mee zijn. tuigquote:Op zondag 24 april 2005 11:23 schreef DemonRage het volgende:
MikeyMo, wees blij dat ze geen vrienden heeft van een woonwagenkamp.
Ha, de link naar Theo. Waar blijft de link naar Pimmetje, MM gij ouwe martelaar?quote:Op zondag 24 april 2005 11:21 schreef MikeyMo het volgende:
Iemand vermoorden is toch wel iets anders.quote:Op zondag 24 april 2005 11:21 schreef MikeyMo het volgende:
Man je bent grappigquote:Op zondag 24 april 2005 11:29 schreef Ephedrine het volgende:
Hier nog een aantal ideen die uitvoerbaar zijn op MikeyMo, speciaal voor zijn belagers:Maak foto's. Laat hem dingen in zijn anus stoppen. Stop hem dingen in zijn anus. Bind hem met ductape aan een lantaarnpaal met zijn pieliewielie uit zijn broek.
Veel plezier en vooral het eerste punt niet vergeten!
quote:Op zondag 24 april 2005 11:24 schreef Ephedrine het volgende:
Ik vind het al helemaal raar dat jij zo'n topic opent, zeker gezien het feit dat je een vriendin hebt met zo'n zelfde hoofd. Ook je eigen knar ziet er voor geen meter uit...
Nee, ik gewoon ben niet zo heel creatief deze morgen.quote:
En dat zegt iemand die een persoon beledigt om haar uiterlijkquote:Op zondag 24 april 2005 11:33 schreef MikeyMo het volgende:
gaat gewoon om het feit dat er geweld gebruikt wordt, vind dat een zwaktebod
Kutcookies, maar voor de statistieken, dit was ik dus.quote:Op zondag 24 april 2005 11:31 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ha, de link naar Theo. Waar blijft de link naar Pimmetje, MM gij ouwe martelaar?
Ik denk dat zo nu en dan een goede beuk voor je harses in jouw geval niet veel kwaad kan MM.
Tja mensen afzeiken is misschien ook wel een zwaktebod.quote:Op zondag 24 april 2005 11:33 schreef MikeyMo het volgende:
iemand afzeiken vanwege een afwijkend uiterlijk is dat niet, wil je zeggenquote:Op zondag 24 april 2005 11:33 schreef MikeyMo het volgende:
En iemand compleet de grond inboren op een forum is geen teken van zwakheid natuurlijk.quote:Op zondag 24 april 2005 11:33 schreef MikeyMo het volgende:
Een ander vindt het nogal zwakjes wat jij met zo'n topic doet. Zo hebben we allemaal wat.quote:Op zondag 24 april 2005 11:33 schreef MikeyMo het volgende:
Precies !quote:Op zondag 24 april 2005 11:35 schreef milagro het volgende:
[..]
iemand afzeiken vanwege een afwijkend uiterlijk is dat niet, wil je zeggen
flikker toch op man.
er is in proportie gehandeld, je bent niet de tyfus geslagen, je hebt een tik gekregen.
wees een vent, en incasseer de nederlaag en ga niet lopen jankzakken nu , slapjanus.
Niet lachen FF! Ik ben niet grappig!quote:Op zondag 24 april 2005 11:33 schreef FlyingFox het volgende:
[..]![]()
![]()
:
![]()
![]()
:
D: D: D:D : D:D!!! 1 1 1 111111 één
neem nog een pilletje. het liefst een stuk of 10 tegelijk -_-quote:Op zondag 24 april 2005 11:29 schreef Ephedrine het volgende:
Hier nog een aantal ideen die uitvoerbaar zijn op MikeyMo, speciaal voor zijn belagers:Maak foto's. Laat hem dingen in zijn anus stoppen. Stop hem dingen in zijn anus. Bind hem met ductape aan een lantaarnpaal met zijn pieliewielie uit zijn broek.
Veel plezier en vooral het eerste punt niet vergeten!
afgezien van de term die ik ind e titel gebruikte en die ik haar niet heb gegeven,maar hier als een soort van geuzennaam aan haar is toebediend was de insteek van mijn topic helemaal niet beledigend bedoeld. Anderen begonnen vervolgens er over te ouwehoeren, maar er is al beaamd door anderen dat ik idd nietz oveel zeg over haar en haar uiterlijk...quote:Op zondag 24 april 2005 11:34 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die een persoon beledigt om haar uiterlijk![]()
Nee, dat is stoer !
Correctquote:Op zondag 24 april 2005 11:37 schreef Ephedrine het volgende:
[..]
Niet lachen FF! Ik ben niet grappig!
Je wil dus zeggen: "Het is niet mijn schuld dat ze zo lelijk is."?quote:Op zondag 24 april 2005 11:38 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
afgezien van de term die ik ind e titel gebruikte en die ik haar niet heb gegeven,maar hier als een soort van geuzennaam aan haar is toebediend was de insteek van mijn topic helemaal niet beledigend bedoeld. Anderen begonnen vervolgens er over te ouwehoeren, maar er is al beaamd door anderen dat ik idd nietz oveel zeg over haar en haar uiterlijk...
het enige wat mij verweten kan worden is dat ik haar in de picture zet
Wat ben je toch een eikeltje. Geef het nu maar gewoon toe dat je een stomme ezel bent.quote:Op zondag 24 april 2005 11:38 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
afgezien vand e term "alien gabberine" die ik haar niet heb gegeven,maar hier als een soort van geuzennaam aan haar is toebediend was de insteek van mijn topic helemaal niet beledigend bedoeld. Anderen begonnen vervolgens er over te ouwehoeren, maar er is al beaamd door anderen dat ik idd nietz oveel zeg over haar en haar uiterlijk...
ach kom op, je probeert nu alleen maar je eigen kont te redden. Iedereen die je post na gaat lezen op fok kan zien dat je een grote afzeiker bent. Zoooooo dom zullen "ze" nou ook weer niet zijn.quote:Op zondag 24 april 2005 11:38 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
afgezien van de term die ik ind e titel gebruikte en die ik haar niet heb gegeven,maar hier als een soort van geuzennaam aan haar is toebediend was de insteek van mijn topic helemaal niet beledigend bedoeld. Anderen begonnen vervolgens er over te ouwehoeren, maar er is al beaamd door anderen dat ik idd nietz oveel zeg over haar en haar uiterlijk...
Je had kunnen weten dat zo'n topic bepaald reacties zou uitlokken ,d aarom opende je het ook.quote:Op zondag 24 april 2005 11:38 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
afgezien vand e term "alien gabberine" die ik haar niet heb gegeven,maar hier als een soort van geuzennaam aan haar is toebediend was de insteek van mijn topic helemaal niet beledigend bedoeld. Anderen begonnen vervolgens er over te ouwehoeren, maar er is al beaamd door anderen dat ik idd nietz oveel zeg over haar en haar uiterlijk...
Nee, doe dat even zelf.quote:Op zondag 24 april 2005 11:42 schreef moussy het volgende:
Ga je nu een topic over mijn dikke reet openen?
Mikeymo beledigde een gabber op een forum.. hoe kon hij nou weten dat hij gemept werd door dat schorum.. Hij had pijn was nie fijn en werd afgemaakt...quote:Op zondag 24 april 2005 11:40 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wat ben je toch een eikeltje. Geef het nu maar gewoon toe dat je een stomme ezel bent.Je hebt terecht een klap gehad, en moet blij wezen dat je niet in een liedje van Baas B en lange Frans voorkomt.
Toch krijgt de term helden weer in hele andere context in deze situatie.quote:Op zondag 24 april 2005 11:44 schreef tonks het volgende:
[..]
Mikeymo beledigde een gabber op een forum.. hoe kon hij nou weten dat hij gemept werd door dat schorum.. Hij had pijn was nie fijn en werd afgemaakt...
hoeveel moeten er nog komen... hoeveel moeten er nog gaan.. wie waren deze helden.
Hij wou haar alleen maar positief in het zonnetje zetten.quote:Op zondag 24 april 2005 11:42 schreef milagro het volgende:
[..]
Je had kunnen weten dat zo'n topic bepaald reacties zou uitlokken ,d aarom opende je het ook.
En dan nu je verschuilen achter andere fokkers
MM is gratis op de kop getikt.quote:Op zondag 24 april 2005 11:45 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Hé die heb ik laatst nog 150 op de kop weten te tikken...![]()
Toch zijn MM topics altijd leuk. De Nederlandse variant van Vampier.quote:Op zondag 24 april 2005 11:47 schreef Murray het volgende:
[..]
Hij wou haar alleen maar positief in het zonnetje zetten.
Eerst Theo van Gogh, en nu MikeyMo, apostelen van het vrije woord.. waar gaat het heen in Nederland.![]()
.
staan in dat andere topicquote:Op zondag 24 april 2005 11:44 schreef Morrigun99 het volgende:
Beetje naïef om te denken dat Fok! nog steeds volledige anonimiteit biedt, terwijl er tal van links naar je identiteit staan. En als je daar wel aan hebt gedacht is het ook wel een beetje naïef om te denken dat zo'n topic niet bepaalde 'gevoelens' bij personen los zou kunnen maken.
Maarre....post eens wat van die berichtjes (linkjes naar..) die je ontvangen hebt; dan weten we tenminste zeker dat je ook écht 'bedreigd' bent.
Ik heb het betreffende topic even bekeken, en één van de eerste beledigingen komt van jouw eigen persoontje af:quote:Op zondag 24 april 2005 11:38 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Als je dit geen erge belediging vindt dan mankeer je echt wat, hoor !quote:volgens mij kan een sexshoot met haar nog wel flink wat geld opleveren, waar de een van gruwelt dat is de anderz ijn fetisj immers
Nou vind van niet hoor.. kan wel ergere bedenkenquote:Op zondag 24 april 2005 11:52 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
[..]
Ik heb het betreffende topic even bekeken, en één van de eerste beledigingen komt van jouw eigen persoontje af:
[..]
Als je dit geen erge belediging vindt dan mankeer je echt wat, hoor !![]()
Nou nou nou... het is een belediging, maar ik heb ze erger gezien. Geef de man jongen niet teveel credit!quote:Op zondag 24 april 2005 11:52 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Als je dit geen erge belediging vindt dan mankeer je echt wat, hoor !![]()
Ik hoop het niet.quote:Op zondag 24 april 2005 11:54 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..] wie weet zijn de mensen die boos zijn tot rede vatbaar?
Ik heb ze zojuist gezien...maar goed dat er geen spellingcontrole op MSN zit. Jezus Christus, wát een taalgebruik.quote:
We zijn bang. Heel bang.quote:Op zondag 24 april 2005 11:54 schreef Fliepke het volgende:
[..] gelukkig heb ik die bitch nooit irl getroffen
Tuurlijk zijn er wel ergere beledigingen te bedenken, maar als ik dat meisje zou zijn en hij zou dat in mijn gezicht zeggen dan zou dat voor mij voldoende reden geven om hem een flinke dreun te verkopen.quote:Op zondag 24 april 2005 11:53 schreef tonks het volgende:
[..]
Nou vind van niet hoor.. kan wel ergere bedenken
Nee ik was bangquote:
Nou dat lukte die gozer wel toen er eenmaal een paar man om hem heen stonden...quote:Op zondag 24 april 2005 11:59 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Sowieso, hoe had je dit dan verbaal op willen lossen eigenlijk?
Je bent dus voor rede vatbaar. Hoe had je dit in hemelsnaam op willen lossen dan. Sorry zeggen en dr een biertje geven. Of een nieuw topic openen om te zeggen hoe leuk ze wel niet is. Je bent gewoon lomp geweest en nou ga je oogsten wat je gezaaid hebt.quote:Op zondag 24 april 2005 12:04 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Nou dat lukte die gozer wel toen er eenmaal een paar man om hem heen stonden...
mjah, slaan is gewoon niet nodig, ik ben altijd voor rede vatbaar
Wat is een mongolen scene???quote:Op zondag 24 april 2005 12:05 schreef Vitalogy het volgende:
Maar goed, ik begrijp dat MikeyMo zelf ook in zo'n mongolen scene zit?
Stukje uit de home-made porno van de vriendin van MM.quote:
Idd je hoeft de info van een paar topics maar aan elkaar te knoppen en je weet best veel over een userquote:Op zondag 24 april 2005 11:44 schreef Morrigun99 het volgende:
Beetje naïef om te denken dat Fok! nog steeds volledige anonimiteit biedt, terwijl er tal van links naar je identiteit staan. En als je daar wel aan hebt gedacht is het ook wel een beetje naïef om te denken dat zo'n topic niet bepaalde 'gevoelens' bij personen los zou kunnen maken.
URL!quote:Op zondag 24 april 2005 12:19 schreef Ephedrine het volgende:
[..]
Stukje uit de home-made porno van de vriendin van MM.
EN OOK DIE STONDEN ONLINE!
Ik adviseer voor hem een nieuw leven in Nieuw Zeeland te beginnenquote:Op zondag 24 april 2005 12:23 schreef Swolly het volgende:
Mikeymo, Ik hoop voorje dat die gabbertjes niet in je posthistorie kijken, aangezien je dagelijks met de trein reist.![]()
Nu is het wachten op [begrafenismeet] Deel VIXquote:Op zondag 24 april 2005 12:20 schreef kastanova het volgende:
Ik mis de tijd waarin je alleen nog maar ontslagen werd vanwege je uitlatingen op een forum.
Ik heb net gekeken of ik ze nog kon vinden, maar helaas. Misschien dat BBD of Xebro ze nog heeft. Neusaap heeft misschien ook nog wat leuke footage.quote:
Sweet memories.quote:Op zondag 24 april 2005 12:20 schreef kastanova het volgende:
Ik mis de tijd waarin je alleen nog maar ontslagen werd vanwege je uitlatingen op een forum.
Ik heb hem ook nog wel, geloof ik.quote:Op zondag 24 april 2005 12:26 schreef Ephedrine het volgende:
Ik heb net gekeken of ik ze nog kon vinden, maar helaas. Misschien dat BBD of Xebro ze nog heeft. Neusaap heeft misschien ook nog wat leuke footage.
Je kunt je ook afvragen hoe triest het is om online iemand zo te beledigen. Wil niet zeggen dat het terecht is wat ze gedaan hadden of dat ik het verhaal uberhaupt geloof...quote:Op zondag 24 april 2005 11:21 schreef MikeyMo het volgende:
quote:Op zondag 24 april 2005 12:43 schreef BaraCuda het volgende:
de score tot nu van dit topic:
1 FB topic of dit allemaal wel kan
1 topic op Partyflock
3 mensen die me aanspreken op partyflock
1 iemand die zich toevoegde aan me msn om me in een groeps-scheldgesprek te sleuren
1 op je bek gemept door alle hierboven ( en terecht )
Gewoon heel hard roepen: "Blijf met je klauwen van m'n borstplaat af!" Altijd omstanders die begrip voor de situatie hebben...quote:Op zondag 24 april 2005 11:59 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Sowieso, hoe had je dit dan verbaal op willen lossen eigenlijk?
quote:Op zondag 24 april 2005 12:20 schreef kastanova het volgende:
Och, jouw tekst in deze getuigt ook van niet bijster veel niveauquote:Op zondag 24 april 2005 12:46 schreef Sphere het volgende:
Van mij mag MM finaal in elkaar gebeukt worden. Wat een simpel figuur zeg.
hij is openquote:Op zondag 24 april 2005 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk trouwens dat dit gescheld en gekloot wel verder kan in dat topic op partyflock. Dicht met de klootzak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |