Wat je zegt vampier.quote:Op zondag 24 april 2005 10:46 schreef Vampier het volgende:
aandachtsgeile mensen zullen aandacht oogsten
Shit man, het is maar een internetforum. Grow up!quote:Op zondag 24 april 2005 11:23 schreef DemonRage het volgende:
MikeyMo, wees blij dat ze geen vrienden heeft van een woonwagenkamp.
Probeer je jezelf nu te vergelijken met Theo van Gogh? Theo van Gogh was grappig.quote:Op zondag 24 april 2005 11:21 schreef MikeyMo het volgende:
Overigens de mensen die het begrijpelijk vinden dat ik geramd ben vinden het ook normaal dat Theo van Gogh is neergeschoten. Die heeft het er met zijn beledigingen ook naar gemaakt dan.
Ik vind dat geweld gewoon niet thuishoort. Kom naar me toe, spreek me er op aan, maar geef me niet uit het niets een ram
ergens kan ik die ram wel begrijpen , je hebt namelijk moedwillig iemand totaal belachelijk willen makenquote:Op zondag 24 april 2005 11:21 schreef MikeyMo het volgende:
Overigens de mensen die het begrijpelijk vinden dat ik geramd ben vinden het ook normaal dat Theo van Gogh is neergeschoten. Die heeft het er met zijn beledigingen ook naar gemaakt dan.
Ik vind dat geweld gewoon niet thuishoort. Kom naar me toe, spreek me er op aan, maar geef me niet uit het niets een ram
Onzin... als Theo alleen een keer klappen had gekregen had ik dat geen probleem gevonden en als jij wordt doodgestoken, dan is dat echt niet normaal.quote:Op zondag 24 april 2005 11:21 schreef MikeyMo het volgende:
Een kleun verkopen is wel wat anders dan iemand de keel doorsnijden, hè, dus een belachelijke vergelijking van je.quote:Op zondag 24 april 2005 11:21 schreef MikeyMo het volgende:
Ja joh, vergelijk jezelf even met Theo van Gogh.quote:Op zondag 24 april 2005 11:21 schreef MikeyMo het volgende:
Daar mag zij eerder blij mee zijn. tuigquote:Op zondag 24 april 2005 11:23 schreef DemonRage het volgende:
MikeyMo, wees blij dat ze geen vrienden heeft van een woonwagenkamp.
Ha, de link naar Theo. Waar blijft de link naar Pimmetje, MM gij ouwe martelaar?quote:Op zondag 24 april 2005 11:21 schreef MikeyMo het volgende:
Iemand vermoorden is toch wel iets anders.quote:Op zondag 24 april 2005 11:21 schreef MikeyMo het volgende:
Man je bent grappigquote:Op zondag 24 april 2005 11:29 schreef Ephedrine het volgende:
Hier nog een aantal ideen die uitvoerbaar zijn op MikeyMo, speciaal voor zijn belagers:Maak foto's. Laat hem dingen in zijn anus stoppen. Stop hem dingen in zijn anus. Bind hem met ductape aan een lantaarnpaal met zijn pieliewielie uit zijn broek.
Veel plezier en vooral het eerste punt niet vergeten!
quote:Op zondag 24 april 2005 11:24 schreef Ephedrine het volgende:
Ik vind het al helemaal raar dat jij zo'n topic opent, zeker gezien het feit dat je een vriendin hebt met zo'n zelfde hoofd. Ook je eigen knar ziet er voor geen meter uit...
Nee, ik gewoon ben niet zo heel creatief deze morgen.quote:
En dat zegt iemand die een persoon beledigt om haar uiterlijkquote:Op zondag 24 april 2005 11:33 schreef MikeyMo het volgende:
gaat gewoon om het feit dat er geweld gebruikt wordt, vind dat een zwaktebod
Kutcookies, maar voor de statistieken, dit was ik dus.quote:Op zondag 24 april 2005 11:31 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ha, de link naar Theo. Waar blijft de link naar Pimmetje, MM gij ouwe martelaar?
Ik denk dat zo nu en dan een goede beuk voor je harses in jouw geval niet veel kwaad kan MM.
Tja mensen afzeiken is misschien ook wel een zwaktebod.quote:Op zondag 24 april 2005 11:33 schreef MikeyMo het volgende:
iemand afzeiken vanwege een afwijkend uiterlijk is dat niet, wil je zeggenquote:Op zondag 24 april 2005 11:33 schreef MikeyMo het volgende:
En iemand compleet de grond inboren op een forum is geen teken van zwakheid natuurlijk.quote:Op zondag 24 april 2005 11:33 schreef MikeyMo het volgende:
Een ander vindt het nogal zwakjes wat jij met zo'n topic doet. Zo hebben we allemaal wat.quote:Op zondag 24 april 2005 11:33 schreef MikeyMo het volgende:
Precies !quote:Op zondag 24 april 2005 11:35 schreef milagro het volgende:
[..]
iemand afzeiken vanwege een afwijkend uiterlijk is dat niet, wil je zeggen
flikker toch op man.
er is in proportie gehandeld, je bent niet de tyfus geslagen, je hebt een tik gekregen.
wees een vent, en incasseer de nederlaag en ga niet lopen jankzakken nu , slapjanus.
Niet lachen FF! Ik ben niet grappig!quote:Op zondag 24 april 2005 11:33 schreef FlyingFox het volgende:
[..]![]()
![]()
:
![]()
![]()
:
D: D: D:D : D:D!!! 1 1 1 111111 één
neem nog een pilletje. het liefst een stuk of 10 tegelijk -_-quote:Op zondag 24 april 2005 11:29 schreef Ephedrine het volgende:
Hier nog een aantal ideen die uitvoerbaar zijn op MikeyMo, speciaal voor zijn belagers:Maak foto's. Laat hem dingen in zijn anus stoppen. Stop hem dingen in zijn anus. Bind hem met ductape aan een lantaarnpaal met zijn pieliewielie uit zijn broek.
Veel plezier en vooral het eerste punt niet vergeten!
afgezien van de term die ik ind e titel gebruikte en die ik haar niet heb gegeven,maar hier als een soort van geuzennaam aan haar is toebediend was de insteek van mijn topic helemaal niet beledigend bedoeld. Anderen begonnen vervolgens er over te ouwehoeren, maar er is al beaamd door anderen dat ik idd nietz oveel zeg over haar en haar uiterlijk...quote:Op zondag 24 april 2005 11:34 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die een persoon beledigt om haar uiterlijk![]()
Nee, dat is stoer !
Correctquote:Op zondag 24 april 2005 11:37 schreef Ephedrine het volgende:
[..]
Niet lachen FF! Ik ben niet grappig!
Je wil dus zeggen: "Het is niet mijn schuld dat ze zo lelijk is."?quote:Op zondag 24 april 2005 11:38 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
afgezien van de term die ik ind e titel gebruikte en die ik haar niet heb gegeven,maar hier als een soort van geuzennaam aan haar is toebediend was de insteek van mijn topic helemaal niet beledigend bedoeld. Anderen begonnen vervolgens er over te ouwehoeren, maar er is al beaamd door anderen dat ik idd nietz oveel zeg over haar en haar uiterlijk...
het enige wat mij verweten kan worden is dat ik haar in de picture zet
Wat ben je toch een eikeltje. Geef het nu maar gewoon toe dat je een stomme ezel bent.quote:Op zondag 24 april 2005 11:38 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
afgezien vand e term "alien gabberine" die ik haar niet heb gegeven,maar hier als een soort van geuzennaam aan haar is toebediend was de insteek van mijn topic helemaal niet beledigend bedoeld. Anderen begonnen vervolgens er over te ouwehoeren, maar er is al beaamd door anderen dat ik idd nietz oveel zeg over haar en haar uiterlijk...
ach kom op, je probeert nu alleen maar je eigen kont te redden. Iedereen die je post na gaat lezen op fok kan zien dat je een grote afzeiker bent. Zoooooo dom zullen "ze" nou ook weer niet zijn.quote:Op zondag 24 april 2005 11:38 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
afgezien van de term die ik ind e titel gebruikte en die ik haar niet heb gegeven,maar hier als een soort van geuzennaam aan haar is toebediend was de insteek van mijn topic helemaal niet beledigend bedoeld. Anderen begonnen vervolgens er over te ouwehoeren, maar er is al beaamd door anderen dat ik idd nietz oveel zeg over haar en haar uiterlijk...
Je had kunnen weten dat zo'n topic bepaald reacties zou uitlokken ,d aarom opende je het ook.quote:Op zondag 24 april 2005 11:38 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
afgezien vand e term "alien gabberine" die ik haar niet heb gegeven,maar hier als een soort van geuzennaam aan haar is toebediend was de insteek van mijn topic helemaal niet beledigend bedoeld. Anderen begonnen vervolgens er over te ouwehoeren, maar er is al beaamd door anderen dat ik idd nietz oveel zeg over haar en haar uiterlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |