Wat begrijp je niet aan de OP?quote:Op zondag 24 april 2005 10:38 schreef dolle_hond het volgende:
is er nu een fok! vs partyflock -oorlog
Gast, denk na. Hij vindt het dáárom juist zo raar. Ik denk niet dat hij dit topic had geopend als hij dit had uitgelokt.quote:Op zondag 24 april 2005 10:39 schreef Stievus het volgende:
waar slaat dit alles op man, echt complete onzin. je zegt amper wat in het topic...
ja ik weet het, maar ik gebruik die term in de titel en heb het topic gestart, dus men houdt mij verantwoordelijk voor de inhoud. Mensen zeggen ook tegen mij dat ik het topic moest sluiten en verwijderen...quote:Op zondag 24 april 2005 10:39 schreef Stievus het volgende:
waar slaat dit alles op man, echt complete onzin. je zegt amper wat in het topic...
het was geen fokker geloof ikquote:Op zondag 24 april 2005 10:40 schreef tonks het volgende:
Was het die speedy nick?
alsof ik die leesquote:
quote:Op zondag 24 april 2005 10:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Vind je het heel erg als ik je niet geloof MM?
hmm nope impossible voor jouw idd.quote:Op zondag 24 april 2005 10:42 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja ik weet het, maar ik gebruik die term in de titel en heb het topic gestart, dus men houdt mij verantwoordelijk voor de inhoud. Mensen zeggen ook tegen mij dat ik het topic moest sluiten en verwijderen...
maar dat kan ik helemaal niet natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |