Dat krijg ik nog vaak te horen he?quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:18 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Anapassen!
Anapassersquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:18 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Anapassen!
Tja, ik heb ondertussen al heel wat semi-boze emails van je gekregen, met een heleboel spelfouten.quote:
Van mij?quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:20 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Tja, ik heb ondertussen al heel wat semi-boze emails van je gekregen, met een heleboel spelfouten.
quote:
Daarna niet meer toch??quote:
Dus je hebt al die tijd tegen me gelogen? Achterlijke troela!quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:23 schreef nikky het volgende:
[..]sorry.
. Ik bedoelde het niet zoohooo
.
Ah, je hebt je edit gelezen?quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:25 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
[..]
en dat is geen antwoord op de post hierboven
quote:
Regel ff met nikky andersquote:
Ik word beschouwd als "troep".quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Regel ff met nikky andersIk hoef die troep ook niet
Ja en dat ik hier dan weer serieus op in ga en zoquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en dat ik hier dan weer serieus op in ga en zo
Hoorde je mijn hartje breken?quote:
Ja ik hoorde wel iets ja, maar dat klonk meer als een spijtend blok granietquote:
Ik durf niet. Hij is gemeen enzo.quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik hoorde wel iets ja, maar dat klonk meer als een spijtend blok graniet
Was dat jouw hartje? Zou zomaar kunnen
Nee. Ik trek meer naar Ruis.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Passen we toch goed bij elkaar he?
Ja toe maarquote:
Ik ben niet overspelig. Je weet dat ik de behoefte heb aan meerdere een stoere mannen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja toe maarOverspelig vrouwmensch
Nee.quote:Nou weet je? Tief dan maar op naar Ruis en ONZ ook
Dit rellen?quote:En neem dat waardeloze reltopic van je mee
quote:WEGWEZEN
En het slotje pik je ook weer in?quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik pak nog wel een biertje en een zak nootjes
Dat laat ik me geen twee keer zeggen.quote:
waarom reageer jij hier dan?quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:21 schreef Intergalactrick het volgende:
Alleen blauwe mensen reageren hier!
Ik heb een blauw user icoonquote:
jajajaja.quote:
quote:
Oeh!quote:
Stinkt een beetje he? Net of niemand nikky wilquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Vangen Ruis, ze wil toch liever jou
Wat heeft een muts zo tegenwoordig voor geurtjes?quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:27 schreef nikky het volgende:
[..]
Oeh!
Dat is mijn nieuwe geurtje dat je ruikt..
geeft niks hoor, hebben wel meer vrouwen last van.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:27 schreef nikky het volgende:
[..]
Oeh!
Dat is mijn nieuwe geurtje dat je ruikt..
goffejezus ik heb niet eens tijd om m'n beugeltje Grolsch te openen, dus DAAR blijf ik al vasthangenquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:27 schreef Bupatih het volgende:
Ik hoop dat jullie allemaal blijven vasthangen in jullie genies ofzo!!!!
quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stinkt een beetje he? Net of niemand nikky wil
@#$@#$@# ik wist het. Ik heb dat topic nog gezien van de week.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:28 schreef Ruis het volgende:
[..]
geeft niks hoor, hebben wel meer vrouwen last van.
Vriendin is "geurig"
Dat was nog eens een snel antwoord.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:28 schreef Ruis het volgende:
[..]
geeft niks hoor, hebben wel meer vrouwen last van.
Vriendin is "geurig"
Nou, ik mag hopen dat je dadelijk zo hard niest dat het bier uit je neus komt zetten.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
goffejezus ik heb niet eens tijd om m'n beugeltje Grolsch te openen, dus DAAR blijf ik al vasthangen
Er blijft wel wat meer bij jou vasthangen. Damn dude, ga eens op ebay kijken voor wat nieuwe hersencellen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
goffejezus ik heb niet eens tijd om m'n beugeltje Grolsch te openen, dus DAAR blijf ik al vasthangen
Daar stond eerst iets anders.quote:
Net moest ik nog gaan hangen in mijn nies van je.quote:
logician.quote:
SSSSSSSSSSSSSSSST!quote:
*stampt op de grond*quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:33 schreef nikky het volgende:
SSSSSSSSSSSSSSSST!
Flash ja.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:32 schreef nikky het volgende:
[..]
Net moest ik nog gaan hangen in mijn nies van je..
Oeh, daar heb je me tukquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:31 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Er blijft wel wat meer bij jou vasthangen. Damn dude, ga eens op ebay kijken voor wat nieuwe hersencellen.
ligt aan de datum, ik hoop het wel!quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:32 schreef nikky het volgende:
[..]
logician.!!!!!!!!!
kom je ook naar de groningenmeet?!
quote:
Ah, oke.quote:
Ruis is blijkbaar zelf niet in staat even in de index van GC te kijken.quote:
Wel, toen je op IRC kwam wist ik gelijk wie je was.quote:
Oh, nou ja...jij mag dat natuurlijkquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:35 schreef nikky het volgende:
[..]
Wel, toen je op IRC kwam wist ik gelijk wie je was.!
Ik spreek je naam alleen anders uit. boebapith..
Ga eens weg.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:35 schreef Wrinex het volgende:
Het niveau hier lijkt aardig op die van GCSC - Fles heeft de keuken laten schilderen!
Jerruh, hunk!quote:
gezellig.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:36 schreef Logician het volgende:
[..]
Oops overheen gelezen, ik denk het wel![]()
Klinkt wel geil, zo met dat "Boe" erin.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:35 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik spreek je naam alleen anders uit. boebapith..
#nikkyquote:
goddamitquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:35 schreef Wrinex het volgende:
Het niveau hier lijkt aardig op die van GCSC - Fles heeft de keuken laten schilderen!
Ik vind het 'Patty' gedeelte geilerquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:37 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Klinkt wel geil, zo met dat "Boe" erin.
quote:
Ik heb genoeg aan de topic lijst van ONZ en de ATquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ruis is blijkbaar zelf niet in staat even in de index van GC te kijken.
Hij stond in de AT vanaaf heur.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:39 schreef Ruis het volgende:
[..]
Ik heb genoeg aan de topic lijst van ONZ en de AT
Het is idd grappig om te zien dat je ineens postdrang krijgt als je broer gebanned is.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:37 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Klinkt wel geil, zo met dat "Boe" erin.
*trouwjurk aantrekt*quote:
http://forum.fok.nl/user/active/57971quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:43 schreef gelly het volgende:
[..]
Het is idd grappig om te zien dat je ineens postdrang krijgt als je broer gebanned is.
Neequote:Op zaterdag 23 april 2005 22:42 schreef nikky het volgende:
Waarom gaat iedereen slapen?.
Morgen wat te doen ofzo waar iedereen heengaat?
ja ergens waar hun berichtje niet word bewerktquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:42 schreef nikky het volgende:
Morgen wat te doen ofzo waar iedereen heengaat?
Mosseltje poesten... My god. Hoe komen mensen erop?quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee
"Ik ga slapen" is de populaire versie voor
"ik ga eerst nog even wat verse kazaa-pr0n kijken en dan lekker aan mijn plasserd sleuren dan wel zachtjes aan mijn mosseltje poetsen, en als ik dan lekker overal wat levensvloeistoffen heb achtergelaten, dan ga ik slapen"
quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:45 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
[..]
ja ergens waar hun berichtje niet word bewerkt
Probeer OUD eens? Of F&Fquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:54 schreef Ruis het volgende:
SHO?
Lama zakken dan.quote:
Hoezo dicht?quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Joh, best
maar dicht was het, en dicht blijft het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |