Dat krijg ik nog vaak te horen he?quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:18 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Anapassen!
Anapassersquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:18 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Anapassen!
Tja, ik heb ondertussen al heel wat semi-boze emails van je gekregen, met een heleboel spelfouten.quote:
Van mij?quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:20 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Tja, ik heb ondertussen al heel wat semi-boze emails van je gekregen, met een heleboel spelfouten.
quote:
Daarna niet meer toch??quote:
Dus je hebt al die tijd tegen me gelogen? Achterlijke troela!quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:23 schreef nikky het volgende:
[..]sorry.
. Ik bedoelde het niet zoohooo
.
Ah, je hebt je edit gelezen?quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:25 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
[..]
en dat is geen antwoord op de post hierboven
quote:
Regel ff met nikky andersquote:
Ik word beschouwd als "troep".quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Regel ff met nikky andersIk hoef die troep ook niet
Ja en dat ik hier dan weer serieus op in ga en zoquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en dat ik hier dan weer serieus op in ga en zo
Hoorde je mijn hartje breken?quote:
Ja ik hoorde wel iets ja, maar dat klonk meer als een spijtend blok granietquote:
Ik durf niet. Hij is gemeen enzo.quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik hoorde wel iets ja, maar dat klonk meer als een spijtend blok graniet
Was dat jouw hartje? Zou zomaar kunnen
Nee. Ik trek meer naar Ruis.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Passen we toch goed bij elkaar he?
Ja toe maarquote:
Ik ben niet overspelig. Je weet dat ik de behoefte heb aan meerdere een stoere mannen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja toe maarOverspelig vrouwmensch
Nee.quote:Nou weet je? Tief dan maar op naar Ruis en ONZ ook
Dit rellen?quote:En neem dat waardeloze reltopic van je mee
quote:WEGWEZEN
En het slotje pik je ook weer in?quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik pak nog wel een biertje en een zak nootjes
Dat laat ik me geen twee keer zeggen.quote:
waarom reageer jij hier dan?quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:21 schreef Intergalactrick het volgende:
Alleen blauwe mensen reageren hier!
Ik heb een blauw user icoonquote:
jajajaja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |