Jerruh, hunk!quote:
gezellig.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:36 schreef Logician het volgende:
[..]
Oops overheen gelezen, ik denk het wel![]()
Klinkt wel geil, zo met dat "Boe" erin.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:35 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik spreek je naam alleen anders uit. boebapith..
#nikkyquote:
goddamitquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:35 schreef Wrinex het volgende:
Het niveau hier lijkt aardig op die van GCSC - Fles heeft de keuken laten schilderen!
Ik vind het 'Patty' gedeelte geilerquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:37 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Klinkt wel geil, zo met dat "Boe" erin.
quote:
Ik heb genoeg aan de topic lijst van ONZ en de ATquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ruis is blijkbaar zelf niet in staat even in de index van GC te kijken.
Hij stond in de AT vanaaf heur.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:39 schreef Ruis het volgende:
[..]
Ik heb genoeg aan de topic lijst van ONZ en de AT
Het is idd grappig om te zien dat je ineens postdrang krijgt als je broer gebanned is.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:37 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Klinkt wel geil, zo met dat "Boe" erin.
*trouwjurk aantrekt*quote:
http://forum.fok.nl/user/active/57971quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:43 schreef gelly het volgende:
[..]
Het is idd grappig om te zien dat je ineens postdrang krijgt als je broer gebanned is.
Neequote:Op zaterdag 23 april 2005 22:42 schreef nikky het volgende:
Waarom gaat iedereen slapen?.
Morgen wat te doen ofzo waar iedereen heengaat?
ja ergens waar hun berichtje niet word bewerktquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:42 schreef nikky het volgende:
Morgen wat te doen ofzo waar iedereen heengaat?
Mosseltje poesten... My god. Hoe komen mensen erop?quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee
"Ik ga slapen" is de populaire versie voor
"ik ga eerst nog even wat verse kazaa-pr0n kijken en dan lekker aan mijn plasserd sleuren dan wel zachtjes aan mijn mosseltje poetsen, en als ik dan lekker overal wat levensvloeistoffen heb achtergelaten, dan ga ik slapen"
quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:45 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
[..]
ja ergens waar hun berichtje niet word bewerkt
Probeer OUD eens? Of F&Fquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:54 schreef Ruis het volgende:
SHO?
Lama zakken dan.quote:
Hoezo dicht?quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Joh, best
maar dicht was het, en dicht blijft het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |