Dat meen je toch niet!quote:Op donderdag 14 april 2005 23:55 schreef Billy_Mack het volgende:
Mijn huidige vriendin heeft diepbruin haar en het valt me op (in vergelijking met vorige vriendinnen) dat donkerharige vrouwen altijd wat meer aromagevoelig zijn.
ik vond de TT wel apartquote:Op vrijdag 15 april 2005 00:19 schreef Roellio het volgende:
Donkerharige vrouwen aromagevoeliger!
Dat is met stip de grappigste en meest onzinnige opmerking van de dag!
Dat heb ik ook altijd begrepen. Gewoon goed wassen met warm water is voldoende. Zeep kon de belans verstorenquote:Op vrijdag 15 april 2005 07:24 schreef XTracer het volgende:
Wat ik ook wel eens gehoord heb, is dat het door gebruik van zeep 'daarbeneden' kan komen.
Kan je uit eigen ervaring mededelen dat, dat klopt. Of ik moet er net precies de 'stinkende' tussenuit hebben gehaald. Of dit wetenschappelijk bewezen is? Dacht wel dat donkere vrouwen meer zweten dan blonde dames.quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:19 schreef Roellio het volgende:
Overgevenquote:
het is zo! :’(quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:19 schreef Roellio het volgende:
quote:Op vrijdag 15 april 2005 08:25 schreef Stiffmaster het volgende:
Koop zo'n neusklem die die schoonzwemsters ook op hebben...
zien jullie nou wel? Het is echt serieus zo. Van de ongeveer 7 vriendinnen/meisjes waren er 4 donkerharig, en het was toch echt zo!quote:Op vrijdag 15 april 2005 08:58 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Kan je uit eigen ervaring mededelen dat, dat klopt. Of ik moet er net precies de 'stinkende' tussenuit hebben gehaald. Of dit wetenschappelijk bewezen is? Dacht wel dat donkere vrouwen meer zweten dan blonde dames.
en gewoon eerlijk zeggen dat het niet lekker ruikt daaronder en dat ze het schoon moet maken.quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:46 schreef ondeugend het volgende:
Samen douchen.... en het is ook nog eens een heerlijk voorspel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |