quote:
Oeh!quote:
Stinkt een beetje he? Net of niemand nikky wilquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Vangen Ruis, ze wil toch liever jou
Wat heeft een muts zo tegenwoordig voor geurtjes?quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:27 schreef nikky het volgende:
[..]
Oeh!
Dat is mijn nieuwe geurtje dat je ruikt..
geeft niks hoor, hebben wel meer vrouwen last van.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:27 schreef nikky het volgende:
[..]
Oeh!
Dat is mijn nieuwe geurtje dat je ruikt..
goffejezus ik heb niet eens tijd om m'n beugeltje Grolsch te openen, dus DAAR blijf ik al vasthangenquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:27 schreef Bupatih het volgende:
Ik hoop dat jullie allemaal blijven vasthangen in jullie genies ofzo!!!!
quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stinkt een beetje he? Net of niemand nikky wil
@#$@#$@# ik wist het. Ik heb dat topic nog gezien van de week.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:28 schreef Ruis het volgende:
[..]
geeft niks hoor, hebben wel meer vrouwen last van.
Vriendin is "geurig"
Dat was nog eens een snel antwoord.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:28 schreef Ruis het volgende:
[..]
geeft niks hoor, hebben wel meer vrouwen last van.
Vriendin is "geurig"
Nou, ik mag hopen dat je dadelijk zo hard niest dat het bier uit je neus komt zetten.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
goffejezus ik heb niet eens tijd om m'n beugeltje Grolsch te openen, dus DAAR blijf ik al vasthangen
Er blijft wel wat meer bij jou vasthangen. Damn dude, ga eens op ebay kijken voor wat nieuwe hersencellen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
goffejezus ik heb niet eens tijd om m'n beugeltje Grolsch te openen, dus DAAR blijf ik al vasthangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |