Magneet had ik zelf ook wel bedachtquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En hoe sta ik daarin naar jouw mening?
[..]
Even met een mes overheen gaan, krast op een andere manier.![]()
Probeer eens een magneetje.
Koop een echte motorquote:Op zondag 24 april 2005 00:00 schreef Makster het volgende:
Trouwens met 1 euro overboden op Ebay door een kut mof, anders had ik nu een mooie 4 zuiger brembo gehad. Naja dan misschien toch maar voor de 6 zuiger nissin gaan, beetje jammer alleen dat de 3 keer zo duur zijn
Zoals?quote:
Vind die SM's gewoon mooi hequote:Op zaterdag 23 april 2005 23:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Maare, ja, ik hoorde jou anders wel in t begin zeggen hoe goed wheelies er wel niet mee gaanAls je alleen die CR hebt gekocht voor de duw in de rug had je ook een oude FZR600 of FZR1000 kunnen kopen
Stuk minder onderhoud
Wees eens specifiek? Wat bedoel je?quote:En verder ja, rijd zoals je rijdt en ga niet rijden hoe je WILT rijden...
Vind ik wel, tot zekere hoogte. Mij zou het schaamrood me op de kaken staan als ik op een R1 word zoek gereden door een SV650 of Bandit600, en dat terwijl ik schaamranden van 3km hebquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:03 schreef Patrick281 het volgende:
Dus er is niks mis mee als iemand een R1 gewoon mooi vind en geen hypersport rijstijl heeft.
Nouw sorry.quote:
Damn, u is wat vaag.quote:En jij staat neutraal deze week![]()
Coolquote:Heb ipv de Kikx deze week een Motorcrossblad gekocht met Supermoto bijlagen![]()
Dat je je gewoon niet beter voor moet doen op de motor dan dat je daadwerkelijk ben/kan. Dan krijg je ongelukken.... gewoon je eigen tempo rijden. Heeft ook iets met testosteron te makenquote:
Misschien gewoon de motorsloperijen afgaanquote:Op zondag 24 april 2005 00:00 schreef Makster het volgende:
Trouwens met 1 euro overboden op Ebay door een kut mof, anders had ik nu een mooie 4 zuiger brembo gehad. Naja dan misschien toch maar voor de 6 zuiger nissin gaan, beetje jammer alleen dat de 3 keer zo duur zijn
quote:Op zondag 24 april 2005 00:11 schreef krakkemieke het volgende:
LOL! Rijdt jezelf te pletter!
Ik heb familie en vrienden die familie zichzelf doodgereden hebben
Yup, maar ik vond het verhaal van gisteren zo'n onzin verder.quote:Op zondag 24 april 2005 00:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat je je gewoon niet beter voor moet doen op de motor dan dat je daadwerkelijk ben/kan. Dan krijg je ongelukken.... gewoon je eigen tempo rijden. Heeft ook iets met testosteron te maken
Dag schat, neuken?quote:Op zondag 24 april 2005 00:11 schreef krakkemieke het volgende:
MAatje van me met die CR500 heeftnog 2 Nissin klauwen liggen, ook van de sloop. Zijn in orde en kompleet met steekpennetjes enzo, voor 120 kan ik ze krijgen. Goede prijs opzich welquote:Op zondag 24 april 2005 00:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Misschien gewoon de motorsloperijen afgaanmijn voorklauw zou van een Blade afkomen.
Tuurlijk moeten ze dat allemaal zelf weten, maar mag er toch wel een mening over hebbenquote:Op zondag 24 april 2005 00:10 schreef Makster het volgende:
En alstie die nou niet mooi vind ?
Lekker boeien wat andere vinden toch?
In principe wil je dus zeggen dat als je een SS hebt je ook SS stijl moet rijden?
Uitgangspunt als je iets koopt is dat je het mooi vind en dat je het tof vind. Als de beste stunter eelco nou zijn kick haalt uit knalhard rechtdoor op de A15 moet hij dat toch weten.
Snap je punt wel maar als iemand een R1 koopt omdat hij die mooi vind moet ie dat lekker doen toch?
Vond het gewoon wel grappig. Al die verhalen vooraf van dat ie oooooo zo extreem en explosief is, en dat ie in alle versnelling wheelies maakt, en vervolgens zie ik er niks van terug in t echtquote:Op zondag 24 april 2005 00:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Yup, maar ik vond het verhaal van gisteren zo'n onzin verder.
Alsof ik er alleen mee om kan gaan als ik wheelies kan maken met dat ding enzo.
En verder de enige die hoog opgaven van het apparaat waren Youp en wat quote's die ik geplaatst had van derden. En zeg nou zelf als iemand hoog opgeeft over een Bandit vind jij het toch ook leuk om te lezen.
quote:Op zondag 24 april 2005 00:11 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ken mensen die van de trap zijn gevallen en hun nek hebben gebroken, en ze deden altijd voorzichtig....quote:Maar ze reden gewoon naar hun werk...
Waren toch je achternevenquote:Op zondag 24 april 2005 00:16 schreef Makster het volgende:
Hoe dom is krakkemieke![]()
Ik heb ook ergens neven die op de scouting zaten, was echt gek. Daarna gingen ze taart eten bij de visclub![]()
![]()
Ik zie het niet als een doodsverwensing hoorquote:Op zondag 24 april 2005 00:16 schreef krakkemieke het volgende:
Ik zou een ban ...
Tuurlijk mag je een mening hebben daar ben je een mens voorquote:Op zondag 24 april 2005 00:14 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Tuurlijk moeten ze dat allemaal zelf weten, maar mag er toch wel een mening over hebben
Ik wil zeggen dat het logisch is dat je een motor gebruikt waar ie voor gebruikt is..... een schip gebruik je toch ook niet om te vliegen...
Komt ook nog eens bij dat touren op een R1 gewoon NIET relaxed is voor o.a. je polsen
Ik kan het me alleen voorstellen als je het IQ van een josti hebt....quote:Op zondag 24 april 2005 00:18 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik zie het niet als een doodsverwensing hoor
Ik snap je best wel. Je denkt: zo'n hunk met twee gave motoren, zonde als 'ie zich te pletter rijdt.
Kan ik me best voorstellen dat je dat denkt
Dat hoort er toch bijquote:Op zondag 24 april 2005 00:19 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik kan het me alleen voorstellen als je het IQ van een josti hebt....
Waarom zou je je in godsnaam per definitie kapot rijden als je een motor hebt...
quote:Op zondag 24 april 2005 00:19 schreef Makster het volgende:
ZXR is ook niet gemaakt om te touren en OPM doet het toch ook
Ik zag zijn motor op Marktplaats staan.quote:Op zondag 24 april 2005 00:14 schreef Makster het volgende:
MAatje van me met die CR500 heeftnog 2 Nissin klauwen liggen, ook van de sloop. Zijn in orde en kompleet met steekpennetjes enzo, voor 120 kan ik ze krijgen. Goede prijs opzich wel![]()
En wie weet is het Jurgen vd Goorbergh zelf wel die even een rustig ritje maakt, of iemand die de motor aan het inrijden is volgens de oude stijl, of iemand die net flink geblazen heeft en nu nog even zat uit te hijgen.quote:Op zondag 24 april 2005 00:19 schreef Makster het volgende:
En wie zegt dat iemand met een R1 toured? Misschien gaat ie maar tot ridderkerk en weer terug, niks touren gewoon ff uitlaten
Lquote:Op zondag 24 april 2005 00:18 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik zie het niet als een doodsverwensing hoor
Ik snap je best wel. Je denkt: zo'n hunk met twee gave motoren, zonde als 'ie zich te pletter rijdt.
Kan ik me best voorstellen dat je dat denkt
quote:
Had ie zeker net nieuwe banden dan, ivm schaamrandenquote:Op zondag 24 april 2005 00:23 schreef Patrick281 het volgende:
En wie weet is het Jurgen vd Goorbergh zelf wel die even een rustig ritje maakt, of iemand die de motor aan het inrijden is volgens de oude stijl, of iemand die net flink geblazen heeft en nu nog even zat uit te hijgen.![]()
Vast wel, maar liever heb ik ff iemand die zo een ding cnc freest voor mijquote:Op zondag 24 april 2005 00:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zag zijn motor op Marktplaats staan.![]()
Kan hij je ook niet helpen met die adapter??
[..]
En wie weet is het Jurgen vd Goorbergh zelf wel die even een rustig ritje maakt, of iemand die de motor aan het inrijden is volgens de oude stijl, of iemand die net flink geblazen heeft en nu nog even zat uit te hijgen.![]()
Dan had je achter mij moeten rijden inplaats van alleen maar vooraan op die Garmin turen.quote:Op zondag 24 april 2005 00:15 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Vond het gewoon wel grappig. Al die verhalen vooraf van dat ie oooooo zo extreem en explosief is, en dat ie in alle versnelling wheelies maakt, en vervolgens zie ik er niks van terug in t echt
Blablablablablablablablablablablablablablabla bla die blahblahblah ZMOEZJUHZquote:Op zondag 24 april 2005 00:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dan had je achter mij moeten rijden inplaats van alleen maar vooraan op die Garmin turen.![]()
En had je nog gehoord dat ik het ding 2 tankjes in moest rijden?
(en dan al zoveel power)
Die oude eigenaar van de CRquote:Op zondag 24 april 2005 00:25 schreef Makster het volgende:
Vast wel, maar liever heb ik ff iemand die zo een ding cnc freest voor mij
Moet je gewoon doen.... oefening baart kunstquote:Op zondag 24 april 2005 00:30 schreef Patrick281 het volgende:
Ik zou graag willen dat ik dat in de vingers had.![]()
(net als zuigers wisselen, carbs slopen en opbouwen, enz)
Je standaard inderdaadquote:Op zondag 24 april 2005 00:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die oude eigenaar van de CRmaar die had het al te druk om even een nieuw uitlaatje voor mij te brouwen.
![]()
![]()
Zo dacht ik ook dat mijn zijstandaard zo uit de fabriek kwam rollen, maar dat heeft hij helemaal zelf gemaakt.
Brilliant ontwerp ook.![]()
Ik zou graag willen dat ik dat in de vingers had.![]()
(net als zuigers wisselen, carbs slopen en opbouwen, enz maar goed t'is allemaal te leren)
Goh, die post van Krakkemieke hebben meer inhoud.quote:Op zondag 24 april 2005 00:27 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Blablablablablablablablablablablablablablabla bla die blahblahblah ZMOEZJUHZ
Dan bel je speerder die het ook niet kanquote:Op zondag 24 april 2005 00:32 schreef Makster het volgende:
[..]
Je standaard inderdaad
Ik heb het ook niet echt in de vingers maar het is gewoon een kwestie van doen, aldoende leert men, or something
Enja lukt het niet dan, ja dan heb je een probleem in mijn geval
Of een vastloper zoals in mijn geval.quote:Op zondag 24 april 2005 00:32 schreef Makster het volgende:
Enja lukt het niet dan, ja dan heb je een probleem in mijn geval
Klopt maarja lachen is mij ook altijd wat waardquote:Op zondag 24 april 2005 00:34 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dan bel je speerder die het ook niet kan![]()
En als die dan tegen elkaar doen alsof ze het weten, dan kom je nog eens ergens.quote:Op zondag 24 april 2005 00:34 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dan bel je speerder die het ook niet kan![]()
quote:Op zondag 24 april 2005 00:43 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Heb je je laser eraf gehaald en er verwarmingsbuizen opgezet
Of een naverbrander.quote:Op zondag 24 april 2005 00:43 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Sinds je die SV hebt heb je het wel hoog in je bol zitten he?quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:56 schreef PatrickM het volgende:
Tja, er zijn inderdaad mensen die een R1 kopen om mee te toeren...
Kicken dat doe je toch op zo'n SM?quote:Op zondag 24 april 2005 00:44 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
je moet je kick toch ergens vandaan halen
quote:Op zondag 24 april 2005 00:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
What happened.
Je had er al pas een andere uitlaat op toch..
Neequote:Op zondag 24 april 2005 00:42 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Heb je een gat in je uitlaat geboord?
Ik heb er een BOS opzittenquote:Op zondag 24 april 2005 00:43 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Halloquote:Op zondag 24 april 2005 00:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Sinds je die SV hebt heb je het wel hoog in je bol zitten he?
Hallo![]()
Whehehequote:Op zaterdag 23 april 2005 15:18 schreef PatrickM het volgende:
Hier een stukje van het filmpje vanmiddag![]()
Klik (DiVX)
Uhm. De CBR is een 4 in lijn, de jouwe een V4quote:Op zondag 24 april 2005 00:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb vandaag de uitlaat opengemaakt en er alle glaswol die erin zat eruit gehaald :8
had op VFR forum gelezen dat een BOS een DB killer zou hebben en wilde die er dus uithalen
geluid is nu best rauw voor zover ik kan horen als ik er mee rijd, morgen gaan we even met 2 motoren rijden dan kan ik vast beter vertellen hoe het klinkt
De Laser die op CBR zit geeft zo'n mooie diepe bromik hoopte eigenlijk dat VFR ook een beetje zo zou klinken
![]()
morgen zal ik een verslag doen van hoe het klinkt als je erachter rijd![]()
Geen ideequote:Op zondag 24 april 2005 00:53 schreef hicham het volgende:
[..]
WheheheLeuk filmpje
Maar wie praat er op de achtergrond van het filmpje
quote:Op zondag 24 april 2005 00:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Sinds je die SV hebt heb je het wel hoog in je bol zitten he?
Wie is dat eigenlijk wie daar rijdtquote:Op zondag 24 april 2005 00:53 schreef hicham het volgende:
[..]
WheheheLeuk filmpje
Maar wie praat er op de achtergrond van het filmpje
Euhmm.. jij dus?quote:
Was een semi-serieuze opmerking, vind je de laatste tijd nogalquote:
Ook geen idee van wie die motor is die daar staatquote:Op zondag 24 april 2005 00:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Jahaaa, jij rijdt dus kennelijk en Riet praat. Maar ik herkende Riet's stem niet als zodanig
Jawelquote:Op zondag 24 april 2005 00:57 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ook geen idee van wie die motor is die daar staat![]()
Gelukkig maarquote:
Tja, er moet minder gelult en meer echt gereden wordenquote:vind je de laatste tijd nogalposten
PatM vordert gewoon met grote stappenquote:Op zondag 24 april 2005 00:56 schreef hicham het volgende:
Was een semi-serieuze opmerking, vind je de laatste tijd nogalposten
Maar als je ervan moet gapen is het denk ik bedtijd![]()
Iddquote:Op zondag 24 april 2005 00:58 schreef PatrickM het volgende:
wel jammer dat krakkemieke niet meer reageert
Nu alleen nog sportbanden onder m'n SVquote:Op zondag 24 april 2005 00:58 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
PatM vordert gewoon met grote stappen
Doeiquote:Op zondag 24 april 2005 01:02 schreef hicham het volgende:
[..]
PatM heeft er niet eens de kans gegeven![]()
Toedeliedokie, tijd om te slapen
Omdat ik half-Marokkaans ben?quote:Op zondag 24 april 2005 01:05 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Krijg altijd de neiging om die er achter te zetten als ik iets schrijf naar jou![]()
Ben jij half-Marokkaan? Dat zijn de ergstequote:Op zondag 24 april 2005 01:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Omdat ik half-Marokkaans ben?
Ga slapen jij, normaal lig jij nu al 3 uur in bed
Niet na 2 blikjes red bull en een uurtje geslapen van 6 tot 7quote:Op zondag 24 april 2005 01:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Omdat ik half-Marokkaans ben?
Ga slapen jij, normaal lig jij nu al 3 uur in bed
Vanmiddag zat er een mini-versie van Hicham in de zandbak voor je deurquote:Op zondag 24 april 2005 01:07 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ben jij half-Marokkaan? Dat zijn de ergste![]()
quote:Op zondag 24 april 2005 01:07 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ben jij half-Marokkaan? Dat zijn de ergste![]()
quote:Op zondag 24 april 2005 01:07 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Niet na 2 blikjes red bull en een uurtje geslapen van 6 tot 7
Mini-mequote:Op zondag 24 april 2005 01:09 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Vanmiddag zat er een mini-versie van Hicham in de zandbak voor je deur
quote:Op zondag 24 april 2005 08:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen![]()
leuke discussiemet een nogal hoog M-F gehalte
nb ingezet door degenen die het hardst tegen M-F schoppen
motor koop je om te genieten, hoe je geniet moet je helemaal zelf weten. ik snap niet waar die redenering opeens vandaan komt (van M-F??) dat als je een R1 hebt en je maakt geen KD's/wheelies/stoppies whatever dat je dan een nicht bent
hoezo testosteronen wat mark zegt, de week van elkaar afzeiken en check how cool I am
zoals ik zei...leuke discussie![]()
![]()
quote:Op zondag 24 april 2005 09:23 schreef Rietvaerder het volgende:![]()
![]()
Waar staat je da kd's/wheelies/stoppies moet maken met een R1
quote:Het is toch gewoon van de zotte dat als je een R1 koopt als je niet van sportief rijden houdt
het heeft alles met MF te maken, want tegen die sjonnies op motoren wordt altijd zo tegenaan geschopt (moet zeggen dat het mij nooit zo was opgevallen, maar goed ik ben er dan ook amper en provocerende topics over motoren op fok weten jullie ook altijd te vinden)quote:Op zondag 24 april 2005 09:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Enne, heeft niks met MF te maken.... dat jij dat als voorbeeldforum stelt kan ik niks aan doen
Hoe kan dat als je die post niet leest?quote:Op zondag 24 april 2005 09:43 schreef Makster het volgende:
Pfff, ik ga de post niet eens meer af lezen.![]()
Ben het echt HELEMAAL met OPM eens![]()
het gaat om het MF-gehalte van datgene wat er nu verspreid word...quote:Op zondag 24 april 2005 09:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Het heeft met MF te maken omdat daar mensen zijn met dezelfde mening als onsDie vat ik effe niet...
Ik kom nooit op MF dus waarom zal het iets met MF te maken hebbenIk spreek vanuit mezelf, niet namens een stinkforum als MF...
quote:Maar ja, jij moet jezelf ook indekken omdat jij op een Fireblade wou beginnen omdat je hem zo mooi vond
Kee, jij verstaat dus kd's/stoppies/wheelies onder sportief rijgedragquote:Op zondag 24 april 2005 09:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
even het geheel bekijken, niet concentreren op zo'n detail...
[..]
MF-gehaltequote:Op zondag 24 april 2005 09:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
het gaat om het MF-gehalte van datgene wat er nu verspreid word...
[..]das waar jah
maar goed, een grotere newbie als ik toen bestond er niet geloof ik
![]()
[/sub]en nu niet mijn quote verneuken door ' toen' weg te halen
[/sub]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |