Ik kan het me alleen voorstellen als je het IQ van een josti hebt....quote:Op zondag 24 april 2005 00:18 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik zie het niet als een doodsverwensing hoor
Ik snap je best wel. Je denkt: zo'n hunk met twee gave motoren, zonde als 'ie zich te pletter rijdt.
Kan ik me best voorstellen dat je dat denkt
Dat hoort er toch bijquote:Op zondag 24 april 2005 00:19 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik kan het me alleen voorstellen als je het IQ van een josti hebt....
Waarom zou je je in godsnaam per definitie kapot rijden als je een motor hebt...
quote:Op zondag 24 april 2005 00:19 schreef Makster het volgende:
ZXR is ook niet gemaakt om te touren en OPM doet het toch ook
Ik zag zijn motor op Marktplaats staan.quote:Op zondag 24 april 2005 00:14 schreef Makster het volgende:
MAatje van me met die CR500 heeftnog 2 Nissin klauwen liggen, ook van de sloop. Zijn in orde en kompleet met steekpennetjes enzo, voor 120 kan ik ze krijgen. Goede prijs opzich wel![]()
En wie weet is het Jurgen vd Goorbergh zelf wel die even een rustig ritje maakt, of iemand die de motor aan het inrijden is volgens de oude stijl, of iemand die net flink geblazen heeft en nu nog even zat uit te hijgen.quote:Op zondag 24 april 2005 00:19 schreef Makster het volgende:
En wie zegt dat iemand met een R1 toured? Misschien gaat ie maar tot ridderkerk en weer terug, niks touren gewoon ff uitlaten
Lquote:Op zondag 24 april 2005 00:18 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik zie het niet als een doodsverwensing hoor
Ik snap je best wel. Je denkt: zo'n hunk met twee gave motoren, zonde als 'ie zich te pletter rijdt.
Kan ik me best voorstellen dat je dat denkt
quote:
Had ie zeker net nieuwe banden dan, ivm schaamrandenquote:Op zondag 24 april 2005 00:23 schreef Patrick281 het volgende:
En wie weet is het Jurgen vd Goorbergh zelf wel die even een rustig ritje maakt, of iemand die de motor aan het inrijden is volgens de oude stijl, of iemand die net flink geblazen heeft en nu nog even zat uit te hijgen.![]()
Vast wel, maar liever heb ik ff iemand die zo een ding cnc freest voor mijquote:Op zondag 24 april 2005 00:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zag zijn motor op Marktplaats staan.![]()
Kan hij je ook niet helpen met die adapter??
[..]
En wie weet is het Jurgen vd Goorbergh zelf wel die even een rustig ritje maakt, of iemand die de motor aan het inrijden is volgens de oude stijl, of iemand die net flink geblazen heeft en nu nog even zat uit te hijgen.![]()
Dan had je achter mij moeten rijden inplaats van alleen maar vooraan op die Garmin turen.quote:Op zondag 24 april 2005 00:15 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Vond het gewoon wel grappig. Al die verhalen vooraf van dat ie oooooo zo extreem en explosief is, en dat ie in alle versnelling wheelies maakt, en vervolgens zie ik er niks van terug in t echt
Blablablablablablablablablablablablablablabla bla die blahblahblah ZMOEZJUHZquote:Op zondag 24 april 2005 00:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dan had je achter mij moeten rijden inplaats van alleen maar vooraan op die Garmin turen.![]()
En had je nog gehoord dat ik het ding 2 tankjes in moest rijden?
(en dan al zoveel power)
Die oude eigenaar van de CRquote:Op zondag 24 april 2005 00:25 schreef Makster het volgende:
Vast wel, maar liever heb ik ff iemand die zo een ding cnc freest voor mij
Moet je gewoon doen.... oefening baart kunstquote:Op zondag 24 april 2005 00:30 schreef Patrick281 het volgende:
Ik zou graag willen dat ik dat in de vingers had.![]()
(net als zuigers wisselen, carbs slopen en opbouwen, enz)
Je standaard inderdaadquote:Op zondag 24 april 2005 00:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die oude eigenaar van de CRmaar die had het al te druk om even een nieuw uitlaatje voor mij te brouwen.
![]()
![]()
Zo dacht ik ook dat mijn zijstandaard zo uit de fabriek kwam rollen, maar dat heeft hij helemaal zelf gemaakt.
Brilliant ontwerp ook.![]()
Ik zou graag willen dat ik dat in de vingers had.![]()
(net als zuigers wisselen, carbs slopen en opbouwen, enz maar goed t'is allemaal te leren)
Goh, die post van Krakkemieke hebben meer inhoud.quote:Op zondag 24 april 2005 00:27 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Blablablablablablablablablablablablablablabla bla die blahblahblah ZMOEZJUHZ
Dan bel je speerder die het ook niet kanquote:Op zondag 24 april 2005 00:32 schreef Makster het volgende:
[..]
Je standaard inderdaad
Ik heb het ook niet echt in de vingers maar het is gewoon een kwestie van doen, aldoende leert men, or something
Enja lukt het niet dan, ja dan heb je een probleem in mijn geval
Of een vastloper zoals in mijn geval.quote:Op zondag 24 april 2005 00:32 schreef Makster het volgende:
Enja lukt het niet dan, ja dan heb je een probleem in mijn geval
Klopt maarja lachen is mij ook altijd wat waardquote:Op zondag 24 april 2005 00:34 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dan bel je speerder die het ook niet kan![]()
En als die dan tegen elkaar doen alsof ze het weten, dan kom je nog eens ergens.quote:Op zondag 24 april 2005 00:34 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dan bel je speerder die het ook niet kan![]()
quote:Op zondag 24 april 2005 00:43 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Heb je je laser eraf gehaald en er verwarmingsbuizen opgezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |