Omdat ik half-Marokkaans ben?quote:Op zondag 24 april 2005 01:05 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Krijg altijd de neiging om die er achter te zetten als ik iets schrijf naar jou![]()
Ben jij half-Marokkaan? Dat zijn de ergstequote:Op zondag 24 april 2005 01:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Omdat ik half-Marokkaans ben?
Ga slapen jij, normaal lig jij nu al 3 uur in bed
Niet na 2 blikjes red bull en een uurtje geslapen van 6 tot 7quote:Op zondag 24 april 2005 01:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Omdat ik half-Marokkaans ben?
Ga slapen jij, normaal lig jij nu al 3 uur in bed
Vanmiddag zat er een mini-versie van Hicham in de zandbak voor je deurquote:Op zondag 24 april 2005 01:07 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ben jij half-Marokkaan? Dat zijn de ergste![]()
quote:Op zondag 24 april 2005 01:07 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ben jij half-Marokkaan? Dat zijn de ergste![]()
quote:Op zondag 24 april 2005 01:07 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Niet na 2 blikjes red bull en een uurtje geslapen van 6 tot 7
Mini-mequote:Op zondag 24 april 2005 01:09 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Vanmiddag zat er een mini-versie van Hicham in de zandbak voor je deur
quote:Op zondag 24 april 2005 08:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen![]()
leuke discussiemet een nogal hoog M-F gehalte
nb ingezet door degenen die het hardst tegen M-F schoppen
motor koop je om te genieten, hoe je geniet moet je helemaal zelf weten. ik snap niet waar die redenering opeens vandaan komt (van M-F??) dat als je een R1 hebt en je maakt geen KD's/wheelies/stoppies whatever dat je dan een nicht bent
hoezo testosteronen wat mark zegt, de week van elkaar afzeiken en check how cool I am
zoals ik zei...leuke discussie![]()
![]()
quote:Op zondag 24 april 2005 09:23 schreef Rietvaerder het volgende:![]()
![]()
Waar staat je da kd's/wheelies/stoppies moet maken met een R1
quote:Het is toch gewoon van de zotte dat als je een R1 koopt als je niet van sportief rijden houdt
het heeft alles met MF te maken, want tegen die sjonnies op motoren wordt altijd zo tegenaan geschopt (moet zeggen dat het mij nooit zo was opgevallen, maar goed ik ben er dan ook amper en provocerende topics over motoren op fok weten jullie ook altijd te vinden)quote:Op zondag 24 april 2005 09:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Enne, heeft niks met MF te maken.... dat jij dat als voorbeeldforum stelt kan ik niks aan doen
Hoe kan dat als je die post niet leest?quote:Op zondag 24 april 2005 09:43 schreef Makster het volgende:
Pfff, ik ga de post niet eens meer af lezen.![]()
Ben het echt HELEMAAL met OPM eens![]()
het gaat om het MF-gehalte van datgene wat er nu verspreid word...quote:Op zondag 24 april 2005 09:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Het heeft met MF te maken omdat daar mensen zijn met dezelfde mening als onsDie vat ik effe niet...
Ik kom nooit op MF dus waarom zal het iets met MF te maken hebbenIk spreek vanuit mezelf, niet namens een stinkforum als MF...
quote:Maar ja, jij moet jezelf ook indekken omdat jij op een Fireblade wou beginnen omdat je hem zo mooi vond
Kee, jij verstaat dus kd's/stoppies/wheelies onder sportief rijgedragquote:Op zondag 24 april 2005 09:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
even het geheel bekijken, niet concentreren op zo'n detail...
[..]
MF-gehaltequote:Op zondag 24 april 2005 09:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
het gaat om het MF-gehalte van datgene wat er nu verspreid word...
[..]das waar jah
maar goed, een grotere newbie als ik toen bestond er niet geloof ik
![]()
[/sub]en nu niet mijn quote verneuken door ' toen' weg te halen
[/sub]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |