had wel gewild maar had teveel andere dingen te doen. ben vandaag helemaal niet met de motor weg geweestquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:16 schreef Makster het volgende:
Hahahahhaha Die PatM heh, LOL.
Komt net van DE grootste ouwe lullen motor af van Nederland en verwijt nu andere dat ze rijden als nichten![]()
nog een jaartje verder en dan wordt die SV ook ingeruild voor een echte motor...quote:Mooie ontwikkelinge door gemaakt de beste knul![]()
Ik had een goeie site gevonden, ff kijken voor jequote:Op zaterdag 23 april 2005 19:17 schreef Youp het volgende:
[..]
zo te zien niet echt enduro/supermotard gericht![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:28 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik had een goeie site gevonden, ff kijken voor je
http://hagenaarreclame.nl/wise_mx/?info/links
daar staan links naar echt VEEEL crosswinkels en webshops![]()
Zat vannochtend ook op een site met crosshelmen enzo, enjoy![]()
Ey, maar ik reed niet als een ouwe lul op de BMWquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:16 schreef Makster het volgende:
Hahahahhaha Die PatM heh, LOL.
Komt net van DE grootste ouwe lullen motor af van Nederland en verwijt nu andere dat ze rijden als nichten![]()
je hebt wel gelijk daar niet van![]()
Mooie ontwikkelinge door gemaakt de beste knul![]()
grrrrrrrquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nog een jaartje verder en dan wordt die SV ook ingeruild voor een echte motor...![]()
ZX7R ofzo
Ik heb d'r ¤ 40,- voor betaald en ¤ 5,- voor de verzendkosten.quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:15 schreef stinkie het volgende:
iemand een idee wat een koppelingshuis moet kosten (gebruikt) ?
Ze zijn allemaal stil van het filmpjequote:Op zaterdag 23 april 2005 22:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoe stil kan het in de Fok! MC zijn
Wat denk je dat ik op Coldenhove heb gedaanquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:41 schreef Rietvaerder het volgende:Zijn dan ook wel mooi "wheelies c.q. hopjes
Nog een tip: als je echt wilt gaan wheelien, en dan bedoel ik echt wheelien, km's lang op het balanspunt moet je er echt voor gaan en eindeloos oefenen, oefenen en nog eens oefenen..... alleen DAN kom je er
Bijv. elke zaterdag of zondagmiddag 3 uurtjes ofzo oefenen
En hoe sta ik daarin naar jouw mening?quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:46 schreef Makster het volgende:
Is het deze week laten we elkaar afzeiken week en "check me im cool" week ofzo
Beetje jammer dat iedereen ineens de onnavolgbare drang heeft om zich toffer voor te doen dan ze zijn![]()
Even met een mes overheen gaan, krast op een andere manier.quote:En hoe kom ik er achter van welk materiaal mijn voorvork is? Ik gok aluminium, wat jullie?
No shitquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:44 schreef PatrickM het volgende:
Ik begin nu het balanspunt te ontdekken. Ik merk dat als je rond het balanspunt zit, dat je wel met gasgeven en gas lossen kan corrigeren
Maare, ja, ik hoorde jou anders wel in t begin zeggen hoe goed wheelies er wel niet mee gaanquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:52 schreef Patrick281 het volgende:
Geinig filmpje.
Ik moet zeggen dat ik nog geen behoefte heb om wheelies te maken.
De CR heb ik gekocht voor het vermogen, die duw in je rug, dus een stukje sensatie tijdens het rijden.
Een stunrijder ben ik niet, en heb ook nog geen behoefte om daar aan te gaan proeven..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |