Goed ideequote:Op zaterdag 23 april 2005 00:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Voortaan dus niet meer die oranje lichtjes proberen te pakken
Ik hou niet zo van beschuit met muisjes, maar desalniettemin, tot over 9 maandenquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:15 schreef stinkie het volgende:
zo, die blauwe gaat naar boven, dus ik sluip er maar achteraan
Woehahahahahaha, heb je nou echt nog geen auditie gedaan als stand-up comedianquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van beschuit met muisjes, maar desalniettemin, tot over 9 maanden
Ze is ziek, beestje heb ik nog niet gezien deze week.quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:12 schreef hollander172 het volgende:
Peppie, nog geen mail gehad van je betere helft met borsten.
Hoe gaat het met het oude beestje?![]()
Bedoel je nou de hond of F-S?quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ze is ziek, beestje heb ik nog niet gezien deze week.![]()
Thanks voor je waardering van mijn grappen, dat stimuleert me om ze vaker te makenquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:17 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Woehahahahahaha, heb je nou echt nog geen auditie gedaan als stand-up comedian![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Thanks voor je waardering van mijn grappen, dat stimuleert me om ze vaker te maken
Heb al afgeproken bij een vriendquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:20 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]![]()
![]()
Ga je morgen mee rijden met PatM en ik
quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:25 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hahahahahahahaa je durft zeker niet
Die altijd op vier poten loopt.quote:
Jij zit doordeweeks al om half 3 ofzo te posten, dus maakt niet uit.quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:22 schreef bwt het volgende:
tering
bij mij op de hoek hebben ze de muziek een beetje hard aanstaan
de salsa muziek op volume 10
de hele flat kan hier mee genieten
zal nog wel ff duren voor ik hier kan gaan slapen
Tssssssssssssssquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb al afgeproken bij een vriend
Omdat ik weet dat je nogal lui bent heb ik hier alvast je post gequote die je van plan was te gaan posten nadat je het bovenstaande hebt gelezen
quote:
Niet door rood rijden he?quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:25 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Tssssssssssssss
PatM en ik gaan morgen eerst een stukje Linge rijden, dan een 2e controller voor zn PS2 halen, dan MotoGP3 spelen en dan spelen met zn KLX + filmen
Mazda 121 powerquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:26 schreef Makster het volgende:
Alfa![]()
Geef mij ook maar rauwe techniek, vind oude auto;s ook een stuk toffer dat die nieuwe crapzooi. Supercars uitgezonderd....sommige dan![]()
Ouwe 33Of de 75 3.0 v6
![]()
Zelfs de 155 is nog van het hoekige design echt GOED !!
JAwel hoorquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:27 schreef hicham het volgende:
Morgen wordt niet echt geweldig weer tochEn overmorgen al helemaal niet, tis alweer voorbij met het zonnetje
Koud was het sowieso al, ondanks het zonnetje
Hopen dat ze niet gestrooid hebbenquote:Na een heldere nacht ligt de temperatuur bij zonsopkomst op een aantal
plaatsen dichtbij het vriespunt. Vlak aan de grond kan het lokaal enkele
graden vriezen. Vanochtend neemt in het zuiden van het land, op nadering
van een steeds minder actieve frontale zone, de bewolking al wat toe.
Tegen de avond raakt het ook in het midden wat meer bewolkt. De kans op
regen is gering. In het noorden en midden blijft het vrijwel de gehele
dag zonnig. De temperatuur loopt op naar 15 tot 17 graden. De wind komt
uit het zuidoosten en is matig, kracht 3.
Mietje.quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga eens proberen te slapen na een blikje Redbull![]()
![]()
Kan ik het helpen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Scalpel, beetje ruimtelijk inzicht en een vaste hand doen wonderen.quote:
Is dat beloofd dan.quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:35 schreef Makster het volgende:
Ga ook maar eens neer, als pep nou ff die bok besteld dan zorg ik ervoor dat die KLX binnen 2 maanden in orde is
Zedenpolitie?quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:41 schreef Patrick281 het volgende:
Klopt, daar heeft ze al eens voor op een lijst gestaan, en op het laatste moment toch niet gedaan.![]()
Mag geen foto posten, al eens eerder gezeik mee gehad.Zedenpolitie over de vloer.
![]()
![]()
Fok maakt wat los..
ZO, 't is weer rustig in de buurt. kan rustig gaan pitten.quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij zit doordeweeks al om half 3 ofzo te posten, dus maakt niet uit.![]()
Of ga zelf stappen ofzo.![]()
Wrong, we gaan eerst een stukje Linge rijden met de KLX, en dan spelen met de KLX + filmen en dan controller halen (en memcard) en dan Playstation Tweeenquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:25 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Tssssssssssssss
PatM en ik gaan morgen eerst een stukje Linge rijden, dan een 2e controller voor zn PS2 halen, dan MotoGP3 spelen en dan spelen met zn KLX + filmen
Ja, stel je voor dat je oom er nog isquote:Op zaterdag 23 april 2005 09:00 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Wrong, we gaan eerst een stukje Linge rijden met de KLX, en dan spelen met de KLX + filmen en dan controller halen (en memcard) en dan Playstation Tweeen
Hoe weet jij dat we een moordaanslag op Hirsi Ali voorbereiden danquote:
Volgens mij is dat gewoon een crosser hoor als er ook nog zo'n tasje achterop zit.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:52 schreef hicham het volgende:
Had vandaag ook een SM gezien, volgens mij 1 van de eerste keren. Zo rond 6 uur 'sochtends nog welWas wel een 4takt dus geen schel lawaai
Had ook nog zo een make-up tasje achterop
quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:18 schreef PatrickM het volgende:
Hier een stukje van het filmpje vanmiddag![]()
Klik (DiVX)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |