Is dat beloofd dan.quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:35 schreef Makster het volgende:
Ga ook maar eens neer, als pep nou ff die bok besteld dan zorg ik ervoor dat die KLX binnen 2 maanden in orde is
Zedenpolitie?quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:41 schreef Patrick281 het volgende:
Klopt, daar heeft ze al eens voor op een lijst gestaan, en op het laatste moment toch niet gedaan.![]()
Mag geen foto posten, al eens eerder gezeik mee gehad.Zedenpolitie over de vloer.
![]()
![]()
Fok maakt wat los..
ZO, 't is weer rustig in de buurt. kan rustig gaan pitten.quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij zit doordeweeks al om half 3 ofzo te posten, dus maakt niet uit.![]()
Of ga zelf stappen ofzo.![]()
Wrong, we gaan eerst een stukje Linge rijden met de KLX, en dan spelen met de KLX + filmen en dan controller halen (en memcard) en dan Playstation Tweeenquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:25 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Tssssssssssssss
PatM en ik gaan morgen eerst een stukje Linge rijden, dan een 2e controller voor zn PS2 halen, dan MotoGP3 spelen en dan spelen met zn KLX + filmen
Ja, stel je voor dat je oom er nog isquote:Op zaterdag 23 april 2005 09:00 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Wrong, we gaan eerst een stukje Linge rijden met de KLX, en dan spelen met de KLX + filmen en dan controller halen (en memcard) en dan Playstation Tweeen
Hoe weet jij dat we een moordaanslag op Hirsi Ali voorbereiden danquote:
Volgens mij is dat gewoon een crosser hoor als er ook nog zo'n tasje achterop zit.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:52 schreef hicham het volgende:
Had vandaag ook een SM gezien, volgens mij 1 van de eerste keren. Zo rond 6 uur 'sochtends nog welWas wel een 4takt dus geen schel lawaai
Had ook nog zo een make-up tasje achterop
quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:18 schreef PatrickM het volgende:
Hier een stukje van het filmpje vanmiddag![]()
Klik (DiVX)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |