Het kostuum is klassiek; als je een film over oude Romijnen maakt, geef je ze toch ook geen modernere kleding?quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:12 schreef Wepeel2 het volgende:
Ja het blijft toch een lullig kostuum.
Ik zou graag zien dat ze het toch wat meer zouden aanpassen qua kleuren/vormgeving.
Nee. Maar als je comic naar echte film vertaalt dan is het soms wel verstandig om dat te doen. Zie bijvoorbeeld x-men. Ik zeg niet dat ze het hele pak moeten veranderen, maar het mag van mij nog iets minder 'comicachtig' zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:21 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Het kostuum is klassiek; als je een film over oude Romijnen maakt, geef je ze toch ook geen modernere kleding?
Met die die Romeinse kleding word in 9 van 10 film ook flink gerommeld.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:21 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Het kostuum is klassiek; als je een film over oude Romijnen maakt, geef je ze toch ook geen modernere kleding?
Dean Cain vond ik ook altijd een goede Super Man.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:07 schreef oCe het volgende:
Die dude ziet er niet uit als 'een superman'. Tom Welling was imho een betere keuze geweest. Jong, maar wel breder, wat verstandig is als je superman speelt. Welling kunnen ze ouder laten ljiken dmv make-up e.d. indien nodig en heeft zich bewezen als Clark Kent. Het pak is daarnaast inderdaad verknalt, waar zijn de rode laarzen, het rode broekje en de rode cape? Weg met dat roestbruine! En dat logo, daar wil ik niet eens over beginnen... laten we hopen dat dit hoe dan ook toch nog wat wordt.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:49 schreef shmoopy het volgende:
en ik zie idd liever de originele.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het kostuum in de comics wel tof, maar in de films/series heeft het (voor mij) altijd iets lulligs gehad. Misschien wel omdat het gewoon erg kleurrijk is. En bij live action valt me toch altijd weer op hoe lullig dat broekje is.quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:33 schreef Herald het volgende:
er mist iets in dat pak, maar weet niet wat. Misschien dat het symbool op zijn borst te klein is. Óf Wepeel2 heeft gelijk en het is een lullig pak, achteraf ziet Dean Cain er ook niet zo macho uit:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Superman is wel niet gespierd
Schrappen wat niet pastquote:
wtfquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe foto van Kate Bosworth als Loïs...
Volgt iemand de Production Diaries op Bluetights.net ?
ja idd, zijn onderkaak is breder dan z'n schoudersquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:53 schreef Off-ShoRe het volgende:
[..]
Die gast heeft echt de ultieme Superman kop![]()
http://www.darkhorizons.com/news05/sdcc1.phpquote:The film itself will run probably over two hours and whilst incorporating the John Williams theme it will mostly be new music by John Ottman. Marlon Brando is Jor-El in the film in one very small scene and computer graphics are used to some extent to recreate his look.
Ja, alleen jammer dat het hier de saaiste superheld ooit betreft.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:46 schreef Timo20 het volgende:
en je zou haast zeggen dat dit wel een superfilm moet worden.
nee man, dat is The Six Million Dollar Manquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:48 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat het hier de saaiste superheld ooit betreft.
Lijkt meer op een dwaze vader...quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
Het centrale topic voor de film Superman Returns!
Op de site van USA Today is een kort artikele te vinden over de eerste foto van het kostuum, zoals dit gedragen wordt door de acteur die Superman vertolkt, Brian Singer, beter bekend van de twee X-men films, geeft ook commentaar:
http://www.usatoday.com/l(...)4-22-super-man_x.htm
[afbeelding]
"look closer".quote:
Ach hij komt op den duur altijd weer vijanden tegen die net wat meer kunnen en zo mogelijk nog idiotere pakjes dragen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind 'm maar gewoontjes.
Maar dan moet ik toegeven dat ik Superman altijd al een nietszeggende figuur heb gevonden, die veel te veel kan en een erg idioot pakje draagt.
En dan briljante alter-ego! Onherkenbaar, want hij heeft een bril opgezet! Dat begreep ik als SoKje nooit, dat niemand wist wie Superman was. "Hij staat naast je, kalf!"quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:47 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ach hij komt op den duur altijd weer vijanden tegen die net wat meer kunnen en zo mogelijk nog idiotere pakjes dragen.![]()
tis maar goed dan dat de film in 2006 wordt uitgebrachtquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:50 schreef pberends het volgende:
Dit kan echt niet meer anno 2005! Tis meer een humorfilm.
Het lijkt me meer een teaser dan een trailer, want veel wijzer word je er niet van.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:35 schreef Timo20 het volgende:
En de 1e trailer
what can I say?? ziet er geweldig uit, mooie muziek. Superman en Brian Singer are back![]()
![]()
truequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:59 schreef Mike het volgende:
[..]
Het lijkt me meer een teaser dan een trailer, want veel wijzer word je er niet van.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
tis maar goed dan dat de film in 2006 wordt uitgebracht
Ja in comics/strips neem je daar wat sneller genoegen mee op de een of andere manier, maar in de films vond ik dat ook altijd een opvallend humoristisch iets.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En dan briljante alter-ego! Onherkenbaar, want hij heeft een bril opgezet! Dat begreep ik als SoKje nooit, dat niemand wist wie Superman was. "Hij staat naast je, kalf!"
Juist niet..quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:08 schreef jimjim1983 het volgende:
leuke teaser
maar het wordt dus een soort Superman begins verhaal.
oh ok, dat is wel leukquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Juist niet..
Het gaat er juist over dat hij zoveel jaar is weggeweest van aarde en weer terug keert (Returns)
meen je nietquote:
jaquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:43 schreef PDOA het volgende:
Kevin Spacey kan met die kale kop zo door voor Pim Fortuyn.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind 'm maar gewoontjes.
Maar dan moet ik toegeven dat ik Superman altijd al een nietszeggende figuur heb gevonden, die veel te veel kan en een erg idioot pakje draagt.
ik ben het eens met bovenstaande userquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:01 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik vind de trailer niet zo heel indrukwekkend, wederom beelden die je ook al in de video diaries had kunnen zien, veel afgekeken van die 'fake trailer' hij mocht wel iets spectaculairder van mij![]()
Frontpage nieuws!!!quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:57 schreef Herald het volgende:
[..]
ik ben het eens met bovenstaande user
Het kan toch ook bij Spiderman Daredevil Batmen en Xmen waarom dan niet met Super?quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:21 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Moet dat Jimmy Olsen voorstellen, die kerel links?quote:Op woensdag 8 maart 2006 01:15 schreef SlimShady het volgende:
[[url=http://xs71.xs.to/pics/06103/pic-4.jpg]afbeelding][/url]
Er is nu ook al een Nederlandse pagina opgezet voor de film.
http://wwws.nl.warnerbros.com/supermanreturns
Ja, door Sam Huntington gespeeld.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:34 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Moet dat Jimmy Olsen voorstellen, die kerel links?
oftewel, Superman Returns komt na Superman II.quote:SUPERMAN'S MOVIE TEAM MOVES TO COMICS
Think of them as Superman: The Missing Years….without Superman.
Stretching his director’s chair to reach across two mediums, Bryan Singer, along with Superman Returns screenwriters Michael Dougherty and Dan Harris will take steps into comics in June with the release of four Superman Returns specials, filling in events not covered by the movie, and, perhaps more importantly, bridge the years-long gap between Superman II and Superman Returns.
Got that? Right – after Superman II, Superman left earth (and apparently retconned Superman III and IV clean out of existence), and in the forthcoming Superman Returns, he…returns, making the new movie a direct sequel to the 1980 film starring Christopher Reeve.
The move of bringing screenwriters in to handle the comic adventures of the same character isn’t altogether new for DC – in 1989, Batman co-writer Sam Hamm wrote the three part “Blind Justice” arc in Detective Comics #598-#600. (Blade screenwriter David Goyer wrote the comic adaptation of the 1998 New Line film version of the Marvel character as well).
echt waar? ik vind `m juist geweldigquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:01 schreef Herald het volgende:
de full trailer is uit. Net als de teaser doet het me in eerste instatie weinig.
die smiley suggereert dat je denkt dat James Marsden Superman speelt, maar dat is niet zo. Een paar posts hierboven staan beide heren afgebeeld, James Marsden wordt daar ten onrechte aangezien voor Sam Huntington/Jimmy Olsenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:40 schreef Canisfire het volgende:
Wat lijkt hij veel op Cyclops van x-men he![]()
Nou is Batman ook van een hele categorie. Alles aan Superman is grootser en uitbundiger. Er is nogal een verschil tussen een gekwelde man die onrecht te lijf gaat of een alien met superkrachten.quote:Op maandag 5 juni 2006 10:57 schreef Patch het volgende:
Kevin SPacey poster is wel errug matig....
Sowieso vind ik de posters mwah....
Batman Begins posters waren subtieler
zat films die tegelijkertijd of zelfs eerder worden uitgebracht hier. Eerst was het zelfs zo dat de zomerfilms hier pas in september kwamen, maar dankzij de opkomst van internet durven de meeste studios het niet meer aan om hun potentiele blockbuster hier pas te releasen als ie al op DVD te verkrijgen is in Amerika.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:32 schreef Hare het volgende:
Wanneer beginnen de studios het dan toch eens te begrijpen
Da Vinci Code, X-men, MI:3, Pirates, allemaal helemaal goed, maar waarom slaan ze met deze film dan weer volledig de plank mis???quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:19 schreef Herald het volgende:
[..]
zat films die tegelijkertijd of zelfs eerder worden uitgebracht hier. Eerst was het zelfs zo dat de zomerfilms hier pas in september kwamen, maar dankzij de opkomst van internet durven de meeste studios het niet meer aan om hun potentiele blockbuster hier pas te releasen als ie al op DVD te verkrijgen is in Amerika.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tja, dan hebben ze in Nederland blijkbaar slechte distributeurs
ik ga 4 juli naar Antwerpen... filmfestival voorpremiere!quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:32 schreef Hare het volgende:
Pffff, zie de reviews, krijg eindelijk een beetje zin in deze film, zie ik net dat we er een goede anderhalve maand langer op moeten wachten dan die Amerikanen
Wanneer beginnen de studios het dan toch eens te begrijpen
four men?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:34 schreef K33T het volgende:
Wat is dat toch, dat er in 2 jaar tijd alle heldentekenfilms tot films geconverteerd zijn? Zoals X-men, four men, hulk, captain America, Spiderman, Superman, enz. enz.
Voorheen hoorde je niet zoveel over, nu INEENS heleboel. Waarom?
Vorig jaar was het in de bios.quote:
Fantastic Fourquote:
X-Men is in 2000 uitgebracht.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:53 schreef K33T het volgende:
En ik weet zeker dat de genoemde films behalve Cap tot 2 á 3 jaar geleden uitgebracht zijn.
ja er zat toch wel een flink jaar tussen die twee releasesquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:39 schreef Tokus het volgende:
Na de grote flop van Batman & Robin durfde niemand nog een superheldenfilm te maken, tot Blade.
o ja je hebt gelijk. naja, dan zijn ze dus niet "opeens" hier, maar is het al van altijdquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:00 schreef Herald het volgende:
[..]
ja er zat toch wel een flink jaar tussen die twee releases
Maar je hebt natuurlijk wel gelijk dat Blade en X-men een ommekeer heeft betekend. Marvel heeft voornamelijk videovoer gemaakt voor die twee films. En misschien maar goed dat ze de rechten voor Spider-Man niet hadden voor 2001. En toen Marvel niks durfde te produceren heeft DC films gemaakt, in de jaren 80 Superman en de jaren 90 Batman. En tussendoor zijn er verfilmingen als The Shadow, The Phantom en Spawn geweest.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:04 schreef Tokus het volgende:
o ja je hebt gelijk. naja, dan zijn ze dus niet "opeens" hier, maar is het al van altijd
quote:STANDING OVATIONS THRU-OUT SHOWINGS. EVERY THEATRE!![]()
Bij X-men is het niet helemaal zo. De Evolution serie van de X-men tekenfilm heeft veel weg van de films. Ook daar zijn meerdere karakters jong en hebben ze ongeveer dezelfde pakken aan als dat ze in de films hebben.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:33 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Nee. Maar als je comic naar echte film vertaalt dan is het soms wel verstandig om dat te doen. Zie bijvoorbeeld x-men. Ik zeg niet dat ze het hele pak moeten veranderen, maar het mag van mij nog iets minder 'comicachtig' zijn.
Maar misschien is dat inderdaad wel karaktermoord. Ik ben in ieder geval wel benieuwd naar de film.
Maar dat zijn dan Amerikanen.. DIe hebben sowieso een super hero fetishquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:54 schreef Timo20 het volgende:
Las dit net op een ander forum, gepost door iemand die in Amerika woont:
[..]damn... nog 12 dagen wachten. Ben echt zo benieuwd
![]()
De haalbaarheid van een nieuwe franchise wel. Hij doet het iets beter dan Batman Begins, maar hij komt niet in de buurt van de 2 populaire Marvel-reeksen.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:25 schreef Tokus het volgende:
Gelukkig is de opbrengst niet evenredig aan de kwaliteit van de film.
laat weten hoe is ok?quote:Op maandag 3 juli 2006 09:48 schreef Retarded het volgende:
Ik ook hoorMorgen is de grote dag! Na jaren uitgekeken te hebben naar een nieuwe Superman film is het dan eindelijk zo ver!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder een zeer leuke film...................................................................................................................................................
Idd en als ik een bril op doe en als een dork ga zwaaien dan herkent niemand me meerquote:Op maandag 3 juli 2006 11:57 schreef Tokus het volgende:
wat ik me nu bij het zien van deze beelden bij die interviews afvraag he
(ik heb vrij bewust amper de interviews gelezen en trailers enzo gekeken)
Superman is weggeweest, maar was Clark Kent ook weg? Zo ja, dan valt het toch erg op als beide rond dezelfde tijd terugkomen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De acteurs en de regisseurs hebben uiteindelijk nog het beste gemaakt van iets wat ik alleen maar kan omschrijven als een erg matig script. Ik had gehoopt dat Singer hier even de kont van X-Men 3 ging schoppen, maar uiteindelijk hebben de films erg gelijkaardige plus- en minpunten.
Een subtopper in het superheldenfilmwereldje, ver voor het Fantastic Four/Daredevil/... gedoe maar toch ook achter de Batman Begins/Spiderman/... kopgroep.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
Toen stopte ik meteen met lezen.quote:
Juist geen moderne beatquote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:20 schreef Ogala het volgende:
[..]
Idd en als ik een bril op doe en als een dork ga zwaaien dan herkent niemand me meer![]()
Anywayz leuke film wel hadden ze het orkest iets minder vaak laten optreden en iets modernere muziek met een flinke beat had ook wel gemogen.
Kind: "You're Bold"![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Briljant.![]()
[ Bericht 12% gewijzigd door Mike op 25-07-2006 18:36:00 ]Winners make themselves winners, losers make themselves losers, poker is just sheer justice.
idd zegquote:
Geen idee, gewoon zo'n brilletje dat je bij de ingang krijgt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:30 schreef jimjim1983 het volgende:
is ie in 3d in Imax?vet
wat voor bril moet je opzetten dan?
Niet op gelet eik. De Britse klassificatie zegt vanaf 12 jaar, maar ik heb niet het idee dat die leeftijd niet omlaag kan.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:31 schreef shmoopy het volgende:
Is ie 7-jarig LKM-proof, Breuls?
Hij is al jaren Superman-gek en kan niet wachten nl.
POTC is nieuw.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toch opvallend, die overeenkomsten die toch verschillend zijn tussen Superman Returns en POTC 2.
POTC 2 -> matige plot, nogal langdradig maar toffe actiescenes ->
SR -> toffe actiescenes maar matige plot, nogal langdradig ->
Single moeder? En James Marsden dan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:08 schreef SunChaser het volgende:
Ik vond trouwens dat deze acteur erg leek op Reeve en dat de look and feel veel weghad van de eerste Supermanfilm. Enige opvallende was dat Lois Lane een single moeder was.
Idd merkwaardig (ikzelf vind ze allebei leuk, maar niet extreem goed). Ik denk dat het vooral te maken heeft mequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toch opvallend, die overeenkomsten die toch verschillend zijn tussen Superman Returns en POTC 2.
POTC 2 -> matige plot, nogal langdradig maar toffe actiescenes ->
SR -> toffe actiescenes maar matige plot, nogal langdradig ->
Stuk beter dan Hatcher.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:03 schreef Jojoortje het volgende:
Die Lois van Christopher Reeve was helemaal erg!
Dat is omdat Superman typisch pro-Amerika is.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:06 schreef Jojoortje het volgende:
Op de imdb site krijgt de film toch een 7.2! Opzich best wel hoog!
Eigenlijk viel Spacey me best wel tegen. Wat ie nou precies tegen Superman heeft werd niet duidelijk en hij was ook geen maniakale freak of zo...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:05 schreef SunChaser het volgende:
Ja, het duurde maar en duurde maar. En de effecten, sja Superman die grote brokstukken tilt of mensen red, dat heb je na 2x ook wel gezien.
En Kevin Spacey was ook niet grappig.
Dat meen je niet!quote:
Gene Hackman was veel leuker. Er zat sowieso meer humor in die films. En Reeve speelde minder plichtmatig dan deze knaap.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eigenlijk viel Spacey me best wel tegen. Wat ie nou precies tegen Superman heeft werd niet duidelijk en hij was ook geen maniakale freak of zo...
hoezo dat??quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:35 schreef SunChaser het volgende:
Die supermantune werkte ook op mn zenuwen.
ja, en? als er geen muziek op die momenten zou zijn geweest zou `t ook nogal een saaie bedoeling zijn geworden hequote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:03 schreef SunChaser het volgende:
ja, maar elke keer als Superman iets saais deed. Man valt uit raam, muziek, Siperman tilt een rotsblok met kryptonite op, muziekje, etc etc
ja precies. dan zou je `t helemaal niet om aan te zien vindenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:47 schreef SunChaser het volgende:
Nog saaier dan de film al was bedoel je?
ja, de bedenkers, maar niet de vorm.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:06 schreef Breuls het volgende:
Volgens mij begint het artikel zelfs met zijn bedenkers en zijn oorspronkelijke vorm. Of ben je pas na het eerste kopje gaan lezen?
Hmmquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:38 schreef Breuls het volgende:
Er is niks matigs aan Smallville. Heerlijke serie.
En wat vond je er zelf van, shmoopy?quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:10 schreef shmoopy het volgende:
Recensie van een 7 jarig mannetje dat alles over Superman heeft gezien/gelezen/verzameld (x 100):
-Superman was vet cool, man! Hij leek best op de oude.
-Lois Lane is heul anders. (veul mooier)
-Lex Luthor was veel te druk, man.
Volgens mij ben je helemaal terug!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 06:50 schreef linebear het volgende:
Heb hem in 3d gezien. En daar zat meteen het leuke van het verhaal. Als er geen 3D in zou zitten, zou ik de film tegen vinden vallen
Het grote Superman topicquote:Op vrijdag 24 november 2006 07:06 schreef Tokus het volgende:
niet geheel het goeie topic, maar aangezien de search voor geen meter normaal werkt....
Deze komt een dezer dagen uit (in de VS):
[afbeelding]
ja, ik zocht dus op het woord "superman" in de titel, in topics in dit forum... nou, dan vind ie veel topics, maar geen met Superman in de titel.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |