Ja in comics/strips neem je daar wat sneller genoegen mee op de een of andere manier, maar in de films vond ik dat ook altijd een opvallend humoristisch iets.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En dan briljante alter-ego! Onherkenbaar, want hij heeft een bril opgezet! Dat begreep ik als SoKje nooit, dat niemand wist wie Superman was. "Hij staat naast je, kalf!"
Juist niet..quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:08 schreef jimjim1983 het volgende:
leuke teaser
maar het wordt dus een soort Superman begins verhaal.
oh ok, dat is wel leukquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Juist niet..
Het gaat er juist over dat hij zoveel jaar is weggeweest van aarde en weer terug keert (Returns)
meen je nietquote:
jaquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:43 schreef PDOA het volgende:
Kevin Spacey kan met die kale kop zo door voor Pim Fortuyn.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind 'm maar gewoontjes.
Maar dan moet ik toegeven dat ik Superman altijd al een nietszeggende figuur heb gevonden, die veel te veel kan en een erg idioot pakje draagt.
ik ben het eens met bovenstaande userquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:01 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik vind de trailer niet zo heel indrukwekkend, wederom beelden die je ook al in de video diaries had kunnen zien, veel afgekeken van die 'fake trailer' hij mocht wel iets spectaculairder van mij![]()
Frontpage nieuws!!!quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:57 schreef Herald het volgende:
[..]
ik ben het eens met bovenstaande user
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |