Ja in comics/strips neem je daar wat sneller genoegen mee op de een of andere manier, maar in de films vond ik dat ook altijd een opvallend humoristisch iets.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En dan briljante alter-ego! Onherkenbaar, want hij heeft een bril opgezet! Dat begreep ik als SoKje nooit, dat niemand wist wie Superman was. "Hij staat naast je, kalf!"
Juist niet..quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:08 schreef jimjim1983 het volgende:
leuke teaser
maar het wordt dus een soort Superman begins verhaal.
oh ok, dat is wel leukquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Juist niet..
Het gaat er juist over dat hij zoveel jaar is weggeweest van aarde en weer terug keert (Returns)
meen je nietquote:
jaquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:43 schreef PDOA het volgende:
Kevin Spacey kan met die kale kop zo door voor Pim Fortuyn.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind 'm maar gewoontjes.
Maar dan moet ik toegeven dat ik Superman altijd al een nietszeggende figuur heb gevonden, die veel te veel kan en een erg idioot pakje draagt.
ik ben het eens met bovenstaande userquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:01 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik vind de trailer niet zo heel indrukwekkend, wederom beelden die je ook al in de video diaries had kunnen zien, veel afgekeken van die 'fake trailer' hij mocht wel iets spectaculairder van mij![]()
Frontpage nieuws!!!quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:57 schreef Herald het volgende:
[..]
ik ben het eens met bovenstaande user
Het kan toch ook bij Spiderman Daredevil Batmen en Xmen waarom dan niet met Super?quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:21 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Het kostuum is klassiek; als je een film over oude Romijnen maakt, geef je ze toch ook geen modernere kleding?
Moet dat Jimmy Olsen voorstellen, die kerel links?quote:Op woensdag 8 maart 2006 01:15 schreef SlimShady het volgende:
[[url=http://xs71.xs.to/pics/06103/pic-4.jpg]afbeelding][/url]
Er is nu ook al een Nederlandse pagina opgezet voor de film.
http://wwws.nl.warnerbros.com/supermanreturns
Ja, door Sam Huntington gespeeld.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:34 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Moet dat Jimmy Olsen voorstellen, die kerel links?
oftewel, Superman Returns komt na Superman II.quote:SUPERMAN'S MOVIE TEAM MOVES TO COMICS
Think of them as Superman: The Missing Years….without Superman.
Stretching his director’s chair to reach across two mediums, Bryan Singer, along with Superman Returns screenwriters Michael Dougherty and Dan Harris will take steps into comics in June with the release of four Superman Returns specials, filling in events not covered by the movie, and, perhaps more importantly, bridge the years-long gap between Superman II and Superman Returns.
Got that? Right – after Superman II, Superman left earth (and apparently retconned Superman III and IV clean out of existence), and in the forthcoming Superman Returns, he…returns, making the new movie a direct sequel to the 1980 film starring Christopher Reeve.
The move of bringing screenwriters in to handle the comic adventures of the same character isn’t altogether new for DC – in 1989, Batman co-writer Sam Hamm wrote the three part “Blind Justice” arc in Detective Comics #598-#600. (Blade screenwriter David Goyer wrote the comic adaptation of the 1998 New Line film version of the Marvel character as well).
echt waar? ik vind `m juist geweldigquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:01 schreef Herald het volgende:
de full trailer is uit. Net als de teaser doet het me in eerste instatie weinig.
die smiley suggereert dat je denkt dat James Marsden Superman speelt, maar dat is niet zo. Een paar posts hierboven staan beide heren afgebeeld, James Marsden wordt daar ten onrechte aangezien voor Sam Huntington/Jimmy Olsenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:40 schreef Canisfire het volgende:
Wat lijkt hij veel op Cyclops van x-men he![]()
Nou is Batman ook van een hele categorie. Alles aan Superman is grootser en uitbundiger. Er is nogal een verschil tussen een gekwelde man die onrecht te lijf gaat of een alien met superkrachten.quote:Op maandag 5 juni 2006 10:57 schreef Patch het volgende:
Kevin SPacey poster is wel errug matig....
Sowieso vind ik de posters mwah....
Batman Begins posters waren subtieler
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |