abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26441808
@swetsenegger: ok vaderschap kan soms zwaar zijn. Geldt gelukkig niet voor het gros van de vaders.

Wat een gezever over die zus zeg...
je zus is net overleden en dan beticht men je van een affaire met haar moordenaar.
it's better than yours
  vrijdag 22 april 2005 @ 21:27:26 #202
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_26441818
Nou dat was dus die fijne echtgenoot en vader die boven verdenking verheven was
Het volgende dat we te horen krijgen zal wel zijn dat die fijne vent zijn gezin terrorriseerde !
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_26441824
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 21:15 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Waarom zou ik hier ongepast bezig zijn. Ten eerste ben je geen mod en hoef je jezelf niet met mij te bemoeien.
Ten tweede bepaal ik zelf wel wat ik wel en niet post.

Nogmaals ik ben een user net als jij en ik vind dat jij wat betreft cultuurrelativisme hier verkeerd bezig bent. Daar hoef ik geen Mod voor te zijn. Jij bepaalt wat je wel en niet post maar er zijn grenzen en hier een politiek debat van willen maken vind ik als user een grens over gaan.
  vrijdag 22 april 2005 @ 21:28:10 #204
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_26441830
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 21:26 schreef cpcpb het volgende:

[..]

Als meerdere mensen verklaren dat het gezin vrij teruggetrokken leefde lijkt me dat wel duidelijk.
Verder kan je je prima een indruk vormen als je regelmatig eens met iemand meefietst..
Toch betekent het nog niet, dat als je niets met de buurt hebt, dat je dan een potentiële moordenaar bent. Misschien wonen in de buurt alleen maar stumpers en wilde ze daar niets mee te maken hebben.
En ze leefden nog lang en gelukkig
pi_26441876
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 20:05 schreef Murray het volgende:

[..]

Het zal wel niet met het blote oog zichtbaar zijn geweest hè? Er staat ook bloedsporen...
Hij zal het natuurlijk wel schoongemaakt hebben e.d.
Bloed kan je nooit verwijderen... Als de plek schoongemaakt is moet je er maar eens luminol op sprayen.... En dan het licht uit doen..... Flink verlicht die plek hoor!
maddy
pi_26441886
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 21:27 schreef Stali. het volgende:
Nogmaals ik ben een user net als jij en ik vind dat jij wat betreft cultuurrelativisme hier verkeerd bezig bent. Daar hoef ik geen Mod voor te zijn. Jij bepaalt wat je wel en niet post maar er zijn grenzen en hier een politiek debat van willen maken vind ik als user een grens over gaan.
Dat is jouw mening dan.
Maar bij zo'n verschrikkelijk drama is het toch belangrijk om de oorzaak te onderzoeken en te vinden? Anders los je helemaal niets op.
Zoals ik al eerder heb gezegd lijken dit soort drama's een soort van trend te worden dat in combinatie met de algehele verharding van de samenleving. Ik zet daar mijn vraagtekens bij en zou graag willen weten waar zoiets vandaan komt. Dat je daarvoor wellicht tegen heilige huisjes moet schoppen deert me niets. De afslag die wij als samenleving hebben genomen lijkt me een volstrekt verkeerde.
  vrijdag 22 april 2005 @ 21:31:41 #207
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_26441902
Sinds CSI heeft iedereen er verstand van...
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 22 april 2005 @ 21:32:41 #208
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_26441927
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 21:26 schreef cpcpb het volgende:

[..]

Als meerdere mensen verklaren dat het gezin vrij teruggetrokken leefde lijkt me dat wel duidelijk.
Op de eerste plaats, wat is er duidelijk?
Voor de definities welke ik hier lees als 'terug getrokken bestaan' ben ik een kluizenaar. Ik ga niet naar buurt BBQ's, ik hou geen lulpraatjes met de buurman.

Dit is van die non-info welke voor allerlei interpretatie vatbaar is.
quote:
Verder kan je je prima een indruk vormen als je regelmatig eens met iemand meefietst..
Maar net wat iemand kwijt wil.
Je zal met mij ook alleen oppervlakkige gesprekjes voeren wanneer je af en toe met me mee fietst.
en zo regelmatig fietste ze niet mee:
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 21:09 schreef Pippi het volgende:
Mijn zus reed weleens samen met Claudia mee
pi_26441955
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 21:28 schreef Principessa het volgende:

[..]

Toch betekent het nog niet, dat als je niets met de buurt hebt, dat je dan een potentiële moordenaar bent. Misschien wonen in de buurt alleen maar stumpers en wilde ze daar niets mee te maken hebben.
ik heb ook niet zoveel met mijn buurt..
weinig contact met buren enzo..
dat geeft natuurlijk niks.. maar op het moment dat er een moord is gepleegd komen zulke dingen wel boven...
  † In Memoriam † vrijdag 22 april 2005 @ 21:35:19 #210
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_26441972
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 21:30 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dat is jouw mening dan.
Maar bij zo'n verschrikkelijk drama is het toch belangrijk om de oorzaak te onderzoeken en te vinden? Anders los je helemaal niets op.
Zoals ik al eerder heb gezegd lijken dit soort drama's een soort van trend te worden dat in combinatie met de algehele verharding van de samenleving. Ik zet daar mijn vraagtekens bij en zou graag willen weten waar zoiets vandaan komt. Dat je daarvoor wellicht tegen heilige huisjes moet schoppen deert me niets. De afslag die wij als samenleving hebben genomen lijkt me een volstrekt verkeerde.
Als je de oorzaken (als die aan te wijzen zijn) in breder verband wilt bespreken kun je denk ik beter een apart topic openen. Dat leidt in dit topic toch tot niks en het gaat hier alleen om dit geval wat al genoeg stof om over te praten oplevert.
  vrijdag 22 april 2005 @ 21:36:01 #211
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_26441994
Pure stemmingmakerij. Laten we maar eerst afwachten of de teruggetrokkenheid daadwerkelijk een voorbode was.
  vrijdag 22 april 2005 @ 21:36:38 #212
71048 Tokay
makes your day!
pi_26442013
Dan ben je dus écht ziek...
Wat een ellende.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_26442041
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 20:27 schreef Charmian het volgende:

[..]

Klinkt leuk, maar werkt natuurlijk niet. Wordt de Staat weer overspoeld met schadeclaims.
Nee, hetzelfde geldt voor vermeende terroristische activiteiten, gelden ook geen schadeclaims. Het zou ook tevens preventief kunnen werken. Het is nu wel zonneklaar dat in 99% van deze drama's de partner de schuldige is. Jammer dan als deze achteraf onschuldig blijkt, dat weegt dan niet op tegen deze nieuwe wets-maatregel. Maar het zal wel nooit veranderen, altijd achter de feiten aanlopen, dat is Nederland.
  vrijdag 22 april 2005 @ 21:38:09 #214
78780 deedeetee
pi_26442044
quote:

[..]

Dat is jouw mening dan.
Hoe kom je erbij dat er niet door alle eeuwen heen naar harte lust gemoord is door vaders en echtgenoten ? ( en ook door anderen moord is niks nieuws) Wat is daar nieuw aan ? Je doet 't net voorkomen alsof het iets van de laaste tijd is
pi_26442067
quote:

[..]

Dat is jouw mening dan.
Ik denk dat het een trend wordt elke nare gebeurtenis onder te willen verdelen in een politiek debat. De trend wordt dan simpelweg alles aangrijpen om een politiek standpunt in te nemen en zinnen als: " De slag die wij als samenleving hebben genomen lijkt me een volstrekt verkeerde" is het standaard bijbehorende gejank maar in deze topic nogal misplaatst en daar wijs ik je gewoon als user op. Ga lekker naar POL met dit soort fratsen. Dit soort gebeurtenissen zijn absoluut geen trend en zeker niet terug te leiden naar een politiek standpunt.
pi_26442094
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 21:35 schreef NorthernStar het volgende:
Als je de oorzaken (als die aan te wijzen zijn) in breder verband wilt bespreken kun je denk ik beter een apart topic openen. Dat leidt in dit topic toch tot niks en het gaat hier alleen om dit geval wat al genoeg stof om over te praten oplevert.
Mss maak ik er nog weleens een thread over maar dacht dat het wel in deze thread paste. Dit subfora heet niet voor niets nieuws en achtergronden.

maar ok het bericht is duidelijk.
  vrijdag 22 april 2005 @ 21:40:23 #217
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26442098
zo te zien hebben mensen diverse manieren om dit te verwerken. wellicht dat het politiek debat nu wel ten einde is.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_26442104
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 21:36 schreef Principessa het volgende:
Pure stemmingmakerij. Laten we maar eerst afwachten of de teruggetrokkenheid daadwerkelijk een voorbode was.
ja, dit hele topic bestaat uit stemmingmakerij..
zoeken naar het motief.. speculaties..
pi_26442145
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 21:38 schreef deedeetee het volgende:
Hoe kom je erbij dat er niet door alle eeuwen heen naar harte lust gemoord is door vaders en echtgenoten ? ( en ook door anderen moord is niks nieuws) Wat is daar nieuw aan ? Je doet 't net voorkomen alsof het iets van de laaste tijd is
Ach sla de cijfers op het gebied van geweldsdelicten er maar op na en vergelijk die met vroeger.
I rest my case
pi_26442243
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 21:39 schreef Stali. het volgende:
Ik denk dat het een trend wordt elke nare gebeurtenis onder te willen verdelen in een politiek debat. De trend wordt dan simpelweg alles aangrijpen om een politiek standpunt in te nemen en zinnen als: " De slag die wij als samenleving hebben genomen lijkt me een volstrekt verkeerde" is het standaard bijbehorende gejank maar in deze topic nogal misplaatst en daar wijs ik je gewoon als user op. Ga lekker naar POL met dit soort fratsen. Dit soort gebeurtenissen zijn absoluut geen trend en zeker niet terug te leiden naar een politiek standpunt.
Ik ben blij dat jij de waarheid in pacht hebt en de gebeurtenissen in dit land bagatelliseert.
Veel plezier nog je illusionaire wereld. Zit je hier toevallig niet verkeerd, mss moet je terug naar TRU
pi_26442251
Te bizar, dat die vent nog het lef had met die lijken achter in de wagen stad en land af te rijden om die lijken te dumpen. Een teruggetrokken gezin hoeft niet meteen te wijzen dat er iets aan de hand is, hoewel mensen wel de neiging hebben om daarover te speculeren, want mensen zitten graag met hun neus in andermans zaken. Dit gezin was waarschijnlijk erg gesteld op hun privacy.

We hebben helaas maar èèn getuige.............. Jack de hond
  vrijdag 22 april 2005 @ 21:48:58 #222
78780 deedeetee
pi_26442302
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 21:42 schreef MrX1982 het volgende:

Ach sla de cijfers op het gebied van geweldsdelicten er maar op na en vergelijk die met vroeger.
I rest my case
Vroeger werd dat helemaal niet bijgehouden dus dat kan ik niet.
  vrijdag 22 april 2005 @ 21:49:00 #223
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26442303
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 21:42 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

I rest my case
helemaal gelijk. ik heb een behoorlijke documentatie van geweldsdelicten tijdens de middeleeuwen. wow!
pi_26442304
Nou, for what it's worth, ik ben het volledig eens met Stali. Trieste gebeurtenis dit, maar laten we het hier gewoon over de gebeurtenis hebben en geen conclusies trekken over "de samenleving als geheel" en "de maatschappij van tegenwoordig". Daar gaat het hier toch helemaal niet om?
  vrijdag 22 april 2005 @ 21:49:40 #225
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26442320
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 21:48 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Vroeger werd dat helemaal niet bijgehouden dus dat kan ik niet.
jawel hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')