Best grappig dat je bijna alle bankzitters noemt. Behalve Escude en Grygera en met dat verdedigingsduo ben ik tevreden.quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vind Charisteas, Grygera, Excusé, Boukhari, Anastasiou, Obodai en De Mul nog steeds rampen hoor.![]()
grygera en SQD gaan nog wel, Anastasiou is nuttig maar geen topper. De rest is idd baggerquote:Op zaterdag 23 april 2005 16:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vind Charisteas, Grygera, Excusé, Boukhari, Anastasiou, Obodai en De Mul nog steeds rampen hoor.![]()
Rosalesquote:Op zaterdag 23 april 2005 16:27 schreef HeatWave het volgende:
transfermark
Soetars, Sonck, Grygera, Bouhkari, Sikoraquote:Rosales
Anastasiou
Charisteas
Escudé
Die hadden onder Knoeiman wel ontzettend veel speeltijd hoor...quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:19 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Best grappig dat je bijna alle bankzitters noemt. Behalve Escude en Grygera en met dat verdedigingsduo ben ik tevreden.
Dan zouden dertigers Landzaat en Perez over blijven. Wellicht met De Cler als vervanger van Maxwell. In dat geval hoeft PSV niks te vrezen van Ajax.quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kromkamp gaat naar Valencia denk ik. Als je naar Valencia kan, dan ga je niet naar Ajax natuurlijk. Ook al is Spanje een kutland.
Is het verboden om in andere topics dan die van je eigen club te posten, of ben jij van de gedachtenpolitie?quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:43 schreef TimmyAsd het volgende:
Is PSV zo on-interessant?
Zeg ik niet. Ik stelde een vraag die je op een vreemde manier ook nog eens ontwijkt. Kan je je eigen club belachelijk maken, of jullie eigen topic doelloos volspammen?quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Is het verboden om in andere topics dan die van je eigen club te posten, of ben jij van de gedachtenpolitie?
Tja.... Islamitische regimes...quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Is het verboden om in andere topics dan die van je eigen club te posten, of ben jij van de gedachtenpolitie?
Er posten ook genoeg Ajacieden in PSV-topics hoor; Dat jij er andersom niet tegen kunt is jouw probleem.quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:45 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Zeg ik niet. Ik stelde een vraag die je op een vreemde manier ook nog eens ontwijkt. Kan je je eigen club belachelijk maken, of jullie eigen topic doelloos volspammen?
We zijn begaan met het lot van Ajax want nog een jaar met een doelsaldo van 6-0 tegen Ajax is natuurlijk niet leuk. We geven zelfs al oplossingen zoals bijvoorbeeld De Cler, Perez of Landzaat.quote:Kan je je eigen club belachelijk maken, of jullie eigen topic doelloos volspammen?
We nemen jou ook niet serieus maar daarom hoef je ons topic nog niet vol te spammen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Er posten ook genoeg Ajacieden in PSV-topics hoor; Dat jij er andersom niet tegen kunt is jouw probleem.Neem fok eens wat minder serieus
Dit topic heeft nog net geen gele ster: Verboden voor anders-denkenden.quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:48 schreef F1Bas het volgende:
[..]
We nemen jou ook niet serieus maar daarom hoef je ons topic nog niet vol te spammen.
Daarom moest ie toen ook weg hequote:Op zaterdag 23 april 2005 16:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De Cler is zelfs opgeleid in Duivendrecht, dus dat moet wel een goede zijn.
Landzaat moest ook weg.quote:
Ze moesten allebei weg. De Cler ging naar AZ, Landzaat naar MVV.quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:51 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat is ook echt met elkaar te vergelijken he
Omdat ze toen niet goed genoeg waren. Landzaat inmiddels wel, De Cler nog steeds niet.quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ze moesten allebei weg. De Cler ging naar AZ, Landzaat naar MVV.
Waarom zijn Bouhkari, Sikora, Sonck Anastasiou, Soetears, Grygera, SQD dan ooit gekocht?quote:Landzaat inmiddels wel, De Cler nog steeds niet.
De Jong wil helemaal niet weg en gaat gewoon bijtekenen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:00 schreef cultheld het volgende:
De Jong wil sowieso weg, vanwege zijn privé-situatie. Hij kan het niet goed vinden met bepaalde mensen binnen de club.
Omdat die het bij hun club goed deden, sprongen er boven uit. Echter komen ze uiteindelijk toch iets tekort voor de top.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waarom zijn Bouhkari, Sikora, Sonck Anastasiou, Soetears, Grygera, SQD dan ooit gekocht?
Al je aankopen zijn ook succesvol he.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waarom zijn Bouhkari, Sikora, Sonck Anastasiou, Soetears, Grygera, SQD dan ooit gekocht?
bron?quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
De Jong wil helemaal niet weg en gaat gewoon bijtekenen.
Het zijn nuttige club-spelers voor een club als Ajax, maar in de Champions League en tegen topclubs komen ze te kort (Zie de 0-4 in de Arena).quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:08 schreef TimmyAsd het volgende:
En Grygera en SQD komen er wel.
Komt hij weer aan hoor, de man die zelf voetbalzone als bron heeft.quote:
Hetzelfde voetbalzone dat gerund wordt door Ajax-pubertjes.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:11 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Komt hij weer aan hoor, de man die zelf voetbalzone als bron heeft.
Ja en bij die 0-4 stonden die 2 er nu juist niet.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het zijn nuttige club-spelers voor een club als Ajax, maar in de Champions League en tegen topclubs komen ze te kort (Zie de 0-4 in de Arena).
Op die van Feher en Sibon na wel jaquote:Al je aankopen zijn ook succesvol he.
Sonck scoorde in de CL, speelde een WK, werd kampioen van Belgie en topscoorder van Belgiequote:Omdat die het bij hun club goed deden, sprongen er boven uit. Echter komen ze uiteindelijk toch iets tekort voor de top.
Toen Grygera dus niet meedeed ...quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:11 schreef cultheld het volgende:
(Zie de 0-4 in de Arena).
Typisch genoeg dus dat jij ze als betrouwbare bron hanteert.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hetzelfde voetbalzone dat gerund wordt door Ajax-pubertjes.
Excusé wel.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:12 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja en bij die 0-4 stonden die 2 er nu juist niet.
Ik had het over aankopen in het algemeen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Op die van Feher en Sibon na wel ja
[..]
quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Sonck scoorde in de CL, speelde een WK, werd kampioen van Belgie en topscoorder van Belgie
De CL en het WK welquote:België, dat is echt dé competitie in Europa!!!!
Als het om Ajax-nieuwtjes gaat wel ja. Het lijkt me sterk dat ze onwaarheden over hun eigen cluppie gaan posten.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:13 schreef twi het volgende:
[..]
Typisch genoeg dus dat jij ze als betrouwbare bron hanteert.
Dus sprong hij er bovenuit. Echter komt hij kennelijk tekort voor een echte topclub.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sonck scoorde in de CL, speelde een WK, werd kampioen van Belgie en topscoorder van Belgie
Doe jij toch ook? Tevez/Robinho?quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als het om Ajax-nieuwtjes gaat wel ja. Het lijkt me sterk dat ze onwaarheden over hun eigen cluppie gaan posten.
Corinthians kaapte Tevéz weg, toen Roman Corinthians als satelliet-club besloot te gaan gebruiken. Robinho is nog steeds in the picture.quote:
Mij niet, zeker gezien de aard van voetbalzone. Een tijdje geleden stond er dat de overwinning op AZ de eerste was onder Danny Blind. Zo betrouwbaar zijn die "Ajaciedjes" dusquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:14 schreef cultheld het volgende:
Als het om Ajax-nieuwtjes gaat wel ja. Het lijkt me sterk dat ze onwaarheden over hun eigen cluppie gaan posten.
PSV was bezig met Tevez, echter heel veel clubs wilden Tevez hebben. Net zoals nu met Robinho.quote:
Alsof alle spelers die in de CL of op het WK een doelpunt maken ook daadwerkelijk topspelers zijn....quote:
In Aalle facetten: JA. Ook topclubs hebben soms last van een dip.quote:
Daarom vliegt Ajax er ieder jaar uit?quote:Alsof alle spelers die in de CL of op het WK een doelpunt maken ook daadwerkelijk topspelers zijn....
Vonlanthen is toch ook de vedette van PSV. Euhm, Brescia?quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Alsof alle spelers die in de CL of op het WK een doelpunt maken ook daadwerkelijk topspelers zijn....
Ieder jaarquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Daarom vliegt Ajax er ieder jaar uit?
Jammer dat dat nu nog maar van 1 kant komtquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:16 schreef cultheld het volgende:
Robinho is nog steeds in the picture.
Wel op een WKquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Scoorde Von Lanthen dan in de CL?
Nog wel ja, PSV zal structureel groter worden.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:19 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
In Aalle facetten: JA. Ook topclubs hebben soms last van een dip.
Ajax is zelfs een grotere club dan PSV, wat een feit is
Het lijkt me echt vermoeiend om mee te doen op een forum waarvan je de taal niet fatsoenlijk kunt lezen en schrijven, of valt dat mee Diego? Want je begrijpt niets van wat je leest geloof ik.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Scoorde Von Lanthen dan in de CL?
EK, voordat hij daar weer triomfantelijk mee aan de haal gaat twi. Want dan heeft ie je hoor!quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:21 schreef twi het volgende:
[..]
Wel op een WKTegen Frankrijk
Wereldspeler
Daar zorgen Celtic, AZ, Heerenveen of Willem II wel voorquote:Het is ons nog nooit gelukt om 8 jaar op rij eruit te vliegen hoor
Sterker nog, hij begrijpt niets van wat 'ie zelf hier schrijftquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Het lijkt me echt vermoeiend om mee te doen op een forum waarvan je de taal niet fatsoenlijk kunt lezen en schrijven, of valt dat mee Diego? Want je begrijpt niets van wat je leest geloof ik.
Daar is de achterban te klein voor en de historie idem dito. Dat geldt namelijk ook.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nog wel ja, PSV zal structureel groter worden.
Humor heb je welquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
PSV de laatste 30 jaar al structureel groter![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
![]()
![]()
Ik wou net zeggenquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:25 schreef twi het volgende:
[..]
Humor heb je welGa jij maar cijfertjes bij elkaar sprokkelen om je boute uitspraken kracht bij te zetten
Watblief?quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
meer prijzen gehaald
Stadion Ajax: 50.000quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
![]()
![]()
Historie.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:22 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Daar is de achterban te klein voor en de historie idem dito. Dat geldt namelijk ook.
Omdat je met teveel clubs op een kluitje zit in brabo-land.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Historie.Waar zijn Napoli, Tottenham Hotspur, 1860 Münich en Everton nu?
Over de achterban: Waarom zou PSV geen grotere achterban kunnen krijgen?
Da's waar. Met de snelheid waarbij er nu "supporters" bij komen moet dat makkelijk haalbaar zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Historie.Waar zijn Napoli, Tottenham Hotspur, 1860 Münich en Everton nu?
Over de achterban: Waarom zou PSV geen grotere achterban kunnen krijgen?
Alle Ajax-supporters komen ook echt uit Noord-Holland, sinds Zutphen Ajax groetquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:29 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Omdat je met teveel clubs op een kluitje zit in brabo-land.
Nee, Marokkaanse jongetjes met je lul volpompen met aids is moreelquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een voordeel Ajax is de club van het morele verval
Kluivert
Bogarde
Davids
Pienaar
Van der Eijnden
zwartgeld affaire
staafincident
Laat je vrienden maar in de steek
De Toekomst
Misdragende ME
gesloopte combi treinen