Best grappig dat je bijna alle bankzitters noemt. Behalve Escude en Grygera en met dat verdedigingsduo ben ik tevreden.quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vind Charisteas, Grygera, Excusé, Boukhari, Anastasiou, Obodai en De Mul nog steeds rampen hoor.![]()
grygera en SQD gaan nog wel, Anastasiou is nuttig maar geen topper. De rest is idd baggerquote:Op zaterdag 23 april 2005 16:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vind Charisteas, Grygera, Excusé, Boukhari, Anastasiou, Obodai en De Mul nog steeds rampen hoor.![]()
Rosalesquote:Op zaterdag 23 april 2005 16:27 schreef HeatWave het volgende:
transfermark
Soetars, Sonck, Grygera, Bouhkari, Sikoraquote:Rosales
Anastasiou
Charisteas
Escudé
Die hadden onder Knoeiman wel ontzettend veel speeltijd hoor...quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:19 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Best grappig dat je bijna alle bankzitters noemt. Behalve Escude en Grygera en met dat verdedigingsduo ben ik tevreden.
Dan zouden dertigers Landzaat en Perez over blijven. Wellicht met De Cler als vervanger van Maxwell. In dat geval hoeft PSV niks te vrezen van Ajax.quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kromkamp gaat naar Valencia denk ik. Als je naar Valencia kan, dan ga je niet naar Ajax natuurlijk. Ook al is Spanje een kutland.
Is het verboden om in andere topics dan die van je eigen club te posten, of ben jij van de gedachtenpolitie?quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:43 schreef TimmyAsd het volgende:
Is PSV zo on-interessant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |