Hetzelfde voetbalzone dat gerund wordt door Ajax-pubertjes.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:11 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Komt hij weer aan hoor, de man die zelf voetbalzone als bron heeft.
Ja en bij die 0-4 stonden die 2 er nu juist niet.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het zijn nuttige club-spelers voor een club als Ajax, maar in de Champions League en tegen topclubs komen ze te kort (Zie de 0-4 in de Arena).
Op die van Feher en Sibon na wel jaquote:Al je aankopen zijn ook succesvol he.
Sonck scoorde in de CL, speelde een WK, werd kampioen van Belgie en topscoorder van Belgiequote:Omdat die het bij hun club goed deden, sprongen er boven uit. Echter komen ze uiteindelijk toch iets tekort voor de top.
Toen Grygera dus niet meedeed ...quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:11 schreef cultheld het volgende:
(Zie de 0-4 in de Arena).
Typisch genoeg dus dat jij ze als betrouwbare bron hanteert.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hetzelfde voetbalzone dat gerund wordt door Ajax-pubertjes.
Excusé wel.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:12 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja en bij die 0-4 stonden die 2 er nu juist niet.
Ik had het over aankopen in het algemeen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Op die van Feher en Sibon na wel ja
[..]
quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Sonck scoorde in de CL, speelde een WK, werd kampioen van Belgie en topscoorder van Belgie
De CL en het WK welquote:België, dat is echt dé competitie in Europa!!!!
Als het om Ajax-nieuwtjes gaat wel ja. Het lijkt me sterk dat ze onwaarheden over hun eigen cluppie gaan posten.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:13 schreef twi het volgende:
[..]
Typisch genoeg dus dat jij ze als betrouwbare bron hanteert.
Dus sprong hij er bovenuit. Echter komt hij kennelijk tekort voor een echte topclub.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sonck scoorde in de CL, speelde een WK, werd kampioen van Belgie en topscoorder van Belgie
Doe jij toch ook? Tevez/Robinho?quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als het om Ajax-nieuwtjes gaat wel ja. Het lijkt me sterk dat ze onwaarheden over hun eigen cluppie gaan posten.
Corinthians kaapte Tevéz weg, toen Roman Corinthians als satelliet-club besloot te gaan gebruiken. Robinho is nog steeds in the picture.quote:
Mij niet, zeker gezien de aard van voetbalzone. Een tijdje geleden stond er dat de overwinning op AZ de eerste was onder Danny Blind. Zo betrouwbaar zijn die "Ajaciedjes" dusquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:14 schreef cultheld het volgende:
Als het om Ajax-nieuwtjes gaat wel ja. Het lijkt me sterk dat ze onwaarheden over hun eigen cluppie gaan posten.
PSV was bezig met Tevez, echter heel veel clubs wilden Tevez hebben. Net zoals nu met Robinho.quote:
Alsof alle spelers die in de CL of op het WK een doelpunt maken ook daadwerkelijk topspelers zijn....quote:
In Aalle facetten: JA. Ook topclubs hebben soms last van een dip.quote:
Daarom vliegt Ajax er ieder jaar uit?quote:Alsof alle spelers die in de CL of op het WK een doelpunt maken ook daadwerkelijk topspelers zijn....
Vonlanthen is toch ook de vedette van PSV. Euhm, Brescia?quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Alsof alle spelers die in de CL of op het WK een doelpunt maken ook daadwerkelijk topspelers zijn....
Ieder jaarquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Daarom vliegt Ajax er ieder jaar uit?
Jammer dat dat nu nog maar van 1 kant komtquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:16 schreef cultheld het volgende:
Robinho is nog steeds in the picture.
Wel op een WKquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Scoorde Von Lanthen dan in de CL?
Nog wel ja, PSV zal structureel groter worden.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:19 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
In Aalle facetten: JA. Ook topclubs hebben soms last van een dip.
Ajax is zelfs een grotere club dan PSV, wat een feit is
Het lijkt me echt vermoeiend om mee te doen op een forum waarvan je de taal niet fatsoenlijk kunt lezen en schrijven, of valt dat mee Diego? Want je begrijpt niets van wat je leest geloof ik.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Scoorde Von Lanthen dan in de CL?
EK, voordat hij daar weer triomfantelijk mee aan de haal gaat twi. Want dan heeft ie je hoor!quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:21 schreef twi het volgende:
[..]
Wel op een WKTegen Frankrijk
Wereldspeler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |