Daar zorgen Celtic, AZ, Heerenveen of Willem II wel voorquote:Het is ons nog nooit gelukt om 8 jaar op rij eruit te vliegen hoor
Sterker nog, hij begrijpt niets van wat 'ie zelf hier schrijftquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Het lijkt me echt vermoeiend om mee te doen op een forum waarvan je de taal niet fatsoenlijk kunt lezen en schrijven, of valt dat mee Diego? Want je begrijpt niets van wat je leest geloof ik.
Daar is de achterban te klein voor en de historie idem dito. Dat geldt namelijk ook.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nog wel ja, PSV zal structureel groter worden.
Humor heb je welquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
PSV de laatste 30 jaar al structureel groter![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
![]()
![]()
Ik wou net zeggenquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:25 schreef twi het volgende:
[..]
Humor heb je welGa jij maar cijfertjes bij elkaar sprokkelen om je boute uitspraken kracht bij te zetten
Watblief?quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
meer prijzen gehaald
Stadion Ajax: 50.000quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
![]()
![]()
Historie.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:22 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Daar is de achterban te klein voor en de historie idem dito. Dat geldt namelijk ook.
Omdat je met teveel clubs op een kluitje zit in brabo-land.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Historie.Waar zijn Napoli, Tottenham Hotspur, 1860 Münich en Everton nu?
Over de achterban: Waarom zou PSV geen grotere achterban kunnen krijgen?
Da's waar. Met de snelheid waarbij er nu "supporters" bij komen moet dat makkelijk haalbaar zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Historie.Waar zijn Napoli, Tottenham Hotspur, 1860 Münich en Everton nu?
Over de achterban: Waarom zou PSV geen grotere achterban kunnen krijgen?
Alle Ajax-supporters komen ook echt uit Noord-Holland, sinds Zutphen Ajax groetquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:29 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Omdat je met teveel clubs op een kluitje zit in brabo-land.
Nee, Marokkaanse jongetjes met je lul volpompen met aids is moreelquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een voordeel Ajax is de club van het morele verval
Kluivert
Bogarde
Davids
Pienaar
Van der Eijnden
zwartgeld affaire
staafincident
Laat je vrienden maar in de steek
De Toekomst
Misdragende ME
gesloopte combi treinen
Amsterdam
beste grasmat
verzorger die niet van kleine kindjes kan blijven
Daar zit de Arena anders vol mee.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:30 schreef twi het volgende:
[..]
Da's waar. Met de snelheid waarbij er nu "supporters" bij komen moet dat makkelijk haalbaar zijn natuurlijk
De vrienden van Kluivert hielpen hem goed mee met het losknopen van de broek van Marielle.quote:Laat je vrienden maar in de steek
Ik zie er 18 staan.quote:Nee, Marokkaanse jongetjes met je lul volpompen met aids is moreel
Theo Lucius. Nu jullie weer 32!quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik zie er 18 staan.
17 left to go
Tja, PSV heeft nog nooit mismanagement gehad?quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een voordeel Ajax is de club van het morele verval
Kluivert
Bogarde
Davids
Pienaar[quote]Allemaal topspelers
[quote]Van der Eijnden
Zwarte bladzijde iddquote:zwartgeld affaire
PSV-Kaiserslautern, om maar ff wat te noemen...quote:staafincident
quote:Laat je vrienden maar in de steek
Prima complexquote:De Toekomst
Daar kan Ajax idd wat aan doenquote:Misdragende ME
PSV supporters zijn idd de liefste van allemaalquote:gesloopte combi treinen
Wereldstad, in alle facetten. Zal eindhoven nooit en te nimmer wordenquote:Amsterdam
Idd een dramaquote:beste grasmat
FONS SPOORENquote:verzorger die niet van kleine kindjes kan blijven
Tjemig jij bent infantiel zeg.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik zie er 18 staan.
17 left to go
Niet erg nee.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:31 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, Marokkaanse jongetjes met je lul volpompen met aids is moreel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |