Ik zou me er sowieso niet prettig bij voelen om zo lang geblesseerd te zijn met in principe nog maar een contract voor een half jaartje voetbal. Wie weet verloopt de revalidatie minder goed, of speel je prut als je terug komt. Als ik Ajax was zou ik 'm in juli of augustus gewoon een 3-jarig contract voorschuiven tegen een topsalaris (voor Ajax-begrippen).quote:Ik zou me er niet prettig ondervoelen om een heel jaar geblesseerd betaald te worden (best aardig ook nog) en dan gewoon gratis weg te lopen.
Als hij na de winterstop terug is, mist hij natuurlijk maar een half seizoen(want het huidige boeit toch niet echt meer) en als je een contract hebt en je speelt pak hem beet 130 competitiewedstrijden dan mag je als werkgever niet klagenquote:Ik zou me er niet prettig ondervoelen om een heel jaar geblesseerd betaald te worden (best aardig ook nog) en dan gewoon gratis weg te lopen.
Er zijn ook genoeg PSV'ers die hier al het hele seizoen posten hoorquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:50 schreef P0RN0STAR het volgende:
De Ajax-topics gaan wel érg snel met al die successupporters/ramptoeristen van P$V...
Bron: VIquote:Zlatan moet boeten vanwege elleboogstoot
21/4/2005 21:22
Zlatan Ibrahimovic is voor drie duels geschorst. Dat heeft twee redenen. Hij kreeg sowieso een schorsing voor één duel nadat hij woensdag in het duel met Internazionale (0-1 verlies) weer eens geel pakte.
Maar de tuchtcommissie besloot hem voor nog twee extra duels te schorsen vanwege de elleboog die hij in hetzelfde duel uitdeelde aan Iván Cordoba. Deze actie was de scheidsrechter woensdag ontgaan, maar de tuchtcomissie niet. Na het bestuderen van de televisiebeelden besloot men Zlatan te straffen.
Door zijn schorsing mist Ibrahimovic de topper met AC Milan op 8 mei. Dat duel lijkt de beslissing te moeten brengen in de strijd om het kampioenschap van de Serie A. Milan en Juventus hebben evenveel punten.
Het is dan ook al zo ongeveer een heel seizoen een rampseizoen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg PSV'ers die hier al het hele seizoen posten hoor![]()
scherpquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:51 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het is dan ook al zo ongeveer een heel seizoen een rampseizoen.
Nou erg slecht speelde Ajax niet hoor. Als slechts de helft van de echt grote kansen van Ajax benut zouden worden had Ajax met 3-1 gewonnen ofzo. Dat realiseert Willem II zich zelfs. Maar ja, de bal wilde er gewoon niet in, om de zoveel tijd heb je gewoon zo een wedstrijd. En dan maakt het niet uit hoe je verder speelt.quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:35 schreef methodmich het volgende:
Slechte wedstrijd van Ajax gisteren, ze hebben het zelf uit handen gegeven. Jammer dat Urby hoogst ongelukkig inviel en het grootste drama was natuurlijk de zware blessure voor Max...
We worden lucky nog tweede.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:10 schreef ThomasBerge het volgende:
Wie nou nog de term "Lucky Ajax" durft te gebruiken...
quote:
Nou, ik vond Ajax helemaal niet goed. Slecht eerder.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nou erg slecht speelde Ajax niet hoor. Als slechts de helft van de echt grote kansen van Ajax benut zouden worden had Ajax met 3-1 gewonnen ofzo. Dat realiseert Willem II zich zelfs. Maar ja, de bal wilde er gewoon niet in, om de zoveel tijd heb je gewoon zo een wedstrijd. En dan maakt het niet uit hoe je verder speelt.
Idd.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:10 schreef ThomasBerge het volgende:
Wie nou nog de term "Lucky Ajax" durft te gebruiken...
quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:49 schreef methodmich het volgende:
Maxi, eu desejo-lhe todo o mais melhor os meses seguintes! O deus dar-lhe-á a coragem lutar para trás e ser tão bom como você foi sempre!
maar ze waren wel beter dan Willem 2quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:50 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, ik vond Ajax helemaal niet goed. Slecht eerder.
sorry?quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:49 schreef methodmich het volgende:
Maxi, eu desejo-lhe todo o mais melhor os meses seguintes! O deus dar-lhe-á a coragem lutar para trás e ser tão bom como você foi sempre!
Mijn entry op het Ajax Netwerk, in het Maxwell-steuntopic.quote:
Het lijkt gewoon echt niet op het Spaansquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mijn entry op het Ajax Netwerk, in het Maxwell-steuntopic.
Spaans kan ik redelijk volgen, maar dit nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 19:00 schreef methodmich het volgende:
Mwah, toch is het best wel te volgen hoor, voor Spanjaarden. Andersom ook.
Ik schreef toch dat het mijn entry in zijn topic op Ajax Netwerk was... En ja, dat leest hij.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:05 schreef Radegast het volgende:
Ja hoor, en die gaat dit lezen natuurlijk...
dat zegt niet alles natuurlijkquote:Op vrijdag 22 april 2005 19:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
maar de A1 is niet dusdanig denderend dat er veel spelers zullen doorbreken.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:15 schreef methodmich het volgende:
-Spam voor een ander forum.-
Had een directe tegenstander. En niet de makkelijkste, Ceesay. Z'n sterkste punt kon hij dus niet etaleren.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:11 schreef keijz het volgende:
Ik hoop dat die Urby nog wel een beetje beter gaat ballen, want wat hij gister aan het doen was leek echt nergens op
Ik vind z'n passing normaalgesproken ook niet altijd best. Gisteren was niet anders. Opkomen en scoren, dat is Urby.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar de passing moet ook een van zijn sterkste punten zijn, dat was gisteren niet te zien.
Na het opkomen komt toch meestal een goede passquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:52 schreef gras het volgende:
[..]
Ik vind z'n passing normaalgesproken ook niet altijd best. Gisteren was niet anders. Opkomen en scoren, dat is Urby.
Wacht maar af. Overmorgen staat 'ie er gewoon vanaf het begin en daarna valt hij niet meer weg te denken uit Ajax 1.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:01 schreef S-Two het volgende:
[..]
Na het opkomen komt toch meestal een goede passAls je niet kan passen heb je aan het opkomen anders ook weinig lijkt me...
In de A1 zitten sowieso niet echt exceptionele talenten volgens mij. Heb ze een paar keer zien spelen, ik ben er niet kapot van.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik schreef toch dat het mijn entry in zijn topic op Ajax Netwerk was... En ja, dat leest hij.
Milano Koenders is één van de betere spelers in A1 trouwens, maar de A1 is niet dusdanig denderend dat er veel spelers zullen doorbreken. Ik denk dat hij uiteindelijk net iets te kort zal schieten voor Ajax en een degelijke speler voor de middenmoot wordt, met uitzicht op de subtop. Geen exceptioneel talent aldus.
Of je leert begrijpend te luisteren.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Vonk geeft aan dat die tegengoal idd een fout was van hem.
Hij zei "redeneren".quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Of je leert begrijpend te luisteren.
Wat Vonk letterlijk zei was: "Als keeper van het eerste van Ajax krijg je over het algemeen heel weinig te doen en als er dan een doelpunt valt, vindt MEN dat je die had moeten hebben. "
Hij zei ook dat hij erg teleurgesteld was en dat het toch een prijs was.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:55 schreef Dos37 het volgende:
Tsjah wat blind zij op de radio dat de amstel cup geen 1ste prioriteit had vond ik nergens op slaan zeg dat dan voor de wedstrijd en niet na de wedstrijd die je hebt verloren
zal de drank wel zijnquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:01 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij zei ook dat hij erg teleurgesteld was en dat het toch een prijs was.
quote:Opkikker Maxwell
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM, zaterdag
Los van de onnodige nederlaag van Ajax tegen Willem II (1-0), tekende zich donderdagavond in Tilburg ook een persoonlijk drama af. Linksback Maxwell ontweek de tackle van Nuelson Wau, maar kwam verkeerd neer. Gisteren bleek uit een mri-scan dat de voorste kruisband van zijn rechterknie is afgescheurd. Voor het herstel staat ruim acht maanden.
„Een meer dan trieste gebeurtenis. In de eerste plaats voor hemzelf, maar ook voor de club en het team”, zei coach Danny Blind. Vorig jaar werd Maxwell nog uitgeroepen tot de beste voetballer in de eredivisie. De kans is dus groot dat hij pas in 2006, zijn laatste contractjaar, weer in actie kan komen. Daarmee is ook een transfer voorlopig van de baan, want na dit seizoen leek de 23-jarige Braziliaan Ajax te zullen verlaten. Desondanks pleit Blind – als opkikker – voor een nieuwe aanbieding. „Dat is puur mijn persoonlijke mening en die zal ik hier ook intern gaan verkondigen. Aangezien zijn contract nog doorloopt, hoeft Ajax in principe niets te ondernemen. Maar Maxwell is een goede voetballer en voor zijn gemoedsrust zou het beter zijn.”
Javier Martina misschien?quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
In de A1 zitten sowieso niet echt exceptionele talenten volgens mij. Heb ze een paar keer zien spelen, ik ben er niet kapot van.
Wie is die donkere jongen met nummer 6, da's nog de beste voetballer uit de A1 vind ik.
quote:Column Frits Barend in AD
In het AD van gisteren (22 april 2005) heeft Frits Barend de hectiek rondom de wedstrijd van afgelopen zondag, tegen de kakkerlakken, nog even beschreven:
Bonfire heeftte de massale rampenoefening onlangs in de Amsterdam Arena. Waarschijnlijk jaloers op zoveel moois in en rond die vervloekte Arena wilden ze in Rotterdam niet achterblijven, dus organiseerden de autoriteiten afgelopen zondag in en om de Kuip een rampenoefening onder de ook al zo toepasselijke naam Feyenoord-Ajax. Voetbal was bijzaak.
De oefening bestond eruit dat twee treinen met supporters van Ajax op ongeveer 500 meter van de Kuip door een foute wissel zo lang mogelijk zouden stilstaan en dat supporters van Feyenoord zo realistisch mogelijk zouden reageren. De grote angst was dat supporters van Feyenoord de gestrande supporters van Ajax koffie en broodjes zouden aanbieden. Gelukkig hield iedereen zich aan het draaiboek. De supporters van Feyenoord bekogelden de eerste trein met stenen, de supporters van Ajax sloopten vakkundig de beide treinen.
Niet iedereen speelde zijn rol naar behoren. Zo vroeg John Jaakke als voorzitter van Ajax aan Ivo Opstelden in zijn rol als burgemeester van Rotterdam om de 400 Ajax-supporters uit de eerste trein uit veiligheidsoverwegingen alsnog het stadion binnen te laten. Geheel in de lijn van de oefening weigerde Opstelten omdat hij die supporters niet wilde belonen. Jaakke begreep niet dat hij met zijn opmerking de hele oefening had kunnen frustreren. Dat zich toch kleine problemen kunnen voordoen bij rampen bleek toen een van de teruggestuurde treinen anderhalf uur stilstond in een weiland en supporters van Ajax langs de rails de regio Rijnmond uitliepen, zomaar richting regio Midden-Holland. Toen moest een andere burgemeester de verantwoordelijkheid nemen, maar die wist niets van de oefening en was lange tijd onbereikbaar.
Dat vormde een klein smetje op de verder vlekkeloos verlopen Feyenoord-Ajax. In de evaluatie worden de media hartelijk bedankt voor hun medewerking en zeer realistische verslaggeving. De volgende oefening stond gepland voor zondag 29 mei. Helaas werkte PSV eergisteren in de halve finale van de beker niet mee.
Bron: ArieAFCA.web-log.nl
quote:Van der Vaart: 'Bijtekenen wél een optie'
Rafael van der Vaart heeft nooit gezegd dat hij zijn contract bij Ajax niet wil verlengen, zo zegt de middenvelder zelf in zijn column in De Telegraaf. De 22-jarige international heeft alleen aangegeven niet op een éénjarige aanbieding van de Amsterdamse club in te gaan.
"Vorige week was er het ’nieuws’ dat ik weigerde mijn contract bij Ajax te verlengen. Dat bericht was onjuist. Het enige dat ik bij Ajax heb aangegeven is, dat het voor mij geen optie is om – zoals de club voorstelde – één jaar bij te tekenen. De onderhandelingen zijn nog in volle gang", zegt Raffie.
"Ajax is aan zet en ik houd alle opties open. Al maak ik er geen geheim van dat ik nog steeds de ambitie heb ooit bij een buitenlandse topclub te spelen."
Bron: Voetbalzone.nl
Waarom? Waarom in godsnaam Boukhari houden?quote:Blind wil Boukhari bij Ajax houden
Nourdin Boukhari blijft waarschijnlijk bij Ajax. Danny Blind wil de Marokkaans international graag behouden voor de club. Boukhari heeft tot op heden nog geen nieuwe aanbieding gekregen.
Het contract van Boukhari loopt tot de zomer van 2006. Het afgelopen seizoen kreeg Mitea vaak de voorkeur boven Boukhari. Maar de nieuwe trainer Blind wil hem er toch graag bij houden.
De toekomst van Tomás Galásek is nog erg onzeker. Ook hij heeft nog geen nieuwe aanbieding van de club gekregen. Sinds de doorbraak van Maduro is het nog maar zeer de vraag of Blind nog wel op de Tsjech zit te wachten.
AT5
als spits heeft hij wel kunnen imponeren?quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:49 schreef gras het volgende:
Van mij mag Boukhari ook wel blijven. Als derde spits dan. Achter Charisteas en Babel. Als linksbuiten heeft hij nog nooit kunnen imponeren.
quote:Zeker meer dan vijf jaar geleden sprak ik eens op een voetbalveld in Broek op Langdijk de toen nog jonge, talentvolle en gedreven Rafael Van der Vaart. Hij was goed, speelde de sterren van de hemel en ik bekroonde zijn geweldige spel met een 'schouderklopje' en stak hem een hart onder de riem door te zeggen dat hij snel bij de selectie gehaald moest worden.
Nu vijf jaar later, ben ik helemaal klaar met deze misplaatste 'voetbalvedette', die zichzelf in vijf jaar tijd heeft zien groeien tot het grootste talent van Europa en wat mij betreft nu 'de flop van het jaar'.
Ajax heeft het afgelopen jaar alles geïnvesteerd om de dwalende Heemskerker weer op het rechte pad te krijgen. Maar als bedankje reageert Van der Vaart deze week in de media: 'Een jaar extra is geen optie', zegt de verwende, 22-jarige, opgeblazen voetballer.
Toch realiseert hij zich kennelijk niet wat 'onze' club allemaal voor hem over heeft gehad. Na een dispuut met Zlatan Ibrahimovic, momenteel een van de beste spitsen van de wereld, koos de club voor de kant van Van der Vaart. Dit verklaarde Arie ven Eijden vorige week in het Noord-Hollands Dagblad. Ajax verkoos Van der Vaart, maar de Heemskerker ging gewoon door met 'herrie schoppen'. Maar liefst twee keer kwam hij publiekelijk in opstand tegen de beslissingen van Ronald Koeman. De twee konden niet meer door één deur. Nadat ook Koeman was weggespeeld, leek de weg vrij voor Van der Vaart. Maar ook Krol en Blind zien het vooralsnog (terecht) niet in hem zitten. Van der Vaart blinkt al anderhalf seizoen niet meer uit, is geen meerwaarde voor de ploeg, is zijn aanvoerderband kwijtgeraakt omdat hij 'weigerde te spelen' en is er nog steeds heilig van overtuigd dat hij zelf 'heel erg goed speelt'.
Dat bleek gisteren maar weer, toen hij in de verklaring dat hij niet bijtekende ook nog maar eens vertelde 'niet naar een Europese middenmotor' wilde. 'Ik ga niet naar, ik noem maar wat, Middlesbrough', zegt hij bijzonder kieskeurig.
Zo stevent Van der Vaart op een bijzonder treurig afscheid van Ajax af en hoopt hij zelfs nog op 'een droomtransfer'. Echter, wie wil er nu nog zo’n over het paard getilde, arrogante, overschatte middenvelder? Die raakt Ajax aan de straatstenen nog niet kwijt! Een ding Rafael, je kunt dit maar op een manier goedmaken. Teken bij en laat zien dat je nog wél kunt voetballen, anders wordt het een troosteloze aftocht. In dat geval neem ik geen fakkel mee!
Sjoerd Valkering op ajaxshowtime
Nee, maar daar heeft hij dan ook nog geen kans voor gekregen. Weet zeker dat de beste man meer zal laten zien dan Yannis.quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
als spits heeft hij wel kunnen imponeren?
Ja, de column van Rafael in dat pulpblad.quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:03 schreef BennieK het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
van vdVaart? want daar had ik het over
haha, damn die is diep gezonken zeg.quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:04 schreef gras het volgende:
[..]
Ja, de column van Rafael in dat pulpblad.
quote:weede plaats mogen we niet uit handen geven
AMSTERDAM, zaterdag
Het liefst had ik donderdagavond mijn televisie uitgezet. Niet vanwege het spel van Ajax tegen Willem II, want dat was ondanks het teleurstellende resultaat goed, maar wel vanwege de blessure die Maxwell opliep. De schreeuw nadat hij zijn kruisband scheurde, ging echt door merg en been.
Ik heb vreselijk met ’Max’ te doen. Een ernstige blessure wens je helemaal niemand toe, maar als je het iemand he-lemaal niet gunt, is het Maxwell. Hij is een op en top prof, leeft volledig voor zijn sport en is een fijne collega.
Nadat hij zich verstapte, zag ik direct dat het helemaal mis was. Zelf heb ik ook wel eens langs de kant gestaan met een knieblessure. Alleen was die veel minder ernstig. Ik scheurde mijn mediale knieband in en stond twee maanden buitenspel. Voordat Maxwell terugkeert, zijn er acht maanden voorbij. Ongelooflijk triest. Maar ik weet zeker dat hij op basis van zijn karakter sterker zal terugkomen.
Voor Ajax is het een grote aderlating, want Max werd vorig jaar niet voor niets Voetballer van het Jaar. Het vervelendste blijft het uiteraard voor hemzelf. Hij heeft nog een contract voor anderhalf jaar en met alle buitenlandse belangstelling brak voor hem een spannende periode aan.
En dan de halve finale van de Amstel Cup. Hoe gek het ook klinkt na een nederlaag bij Willem II, denk ik dat iedereen in Tilburg heeft kunnen zien dat Ajax aan de beterende hand is. Het eerste halfuur was goed en het was wachten op een doelpunt voor ons. Na de 1-0 werd het veldspel minder, maar bleef ik gerust op de goede afloop. Pas op het moment dat het laatste kwartier de ene kans na de andere werd gemist, begon ik me zorgen te maken. De uitschakeling was een forse domper en – denk ik – ook behoorlijk onverdiend.
Nu we de bekerfinale missen, kunnen we stellen dat het een bijzonder teleurstellend seizoen is geworden. Vooraf zouden we immers nooit genoegen nemen met ’slechts’ de tweede plaats, uitschakeling in de eerste ronde van de Champions League en een bekeruitschakeling door Willem II in de halve finale van het Amstel-Cuptoernooi.
Aan de andere kant moeten we zo reëel zijn, dat de tweede positie op de ranglijst voor ons nu ook een ’hoofdprijs’ is en dat het een wonder is dat we nog steeds in de race zijn voor Champions-Leaguevoetbal. Hoe anders zag dat er een aantal weken geleden uit? Nu we een punt voorsprong hebben op AZ, mogen we de tweede plaats nooit meer uit handen geven. Zeker omdat AZ een zwaarder programma én nog Europese beslommeringen heeft.
Even over mezelf: het herstel van mijn enkelblessure gaat goed. Gisteren heb ik weer kunnen rennen, vliegen en hollen. Als het goed is, sluit ik halverwege volgende week weer aan bij de groep. Dan was er vorige week nog het ’nieuws’ dat ik weigerde mijn contract bij Ajax te verlengen. Dat bericht was onjuist. Het enige dat ik bij Ajax heb aangegeven is, dat het voor mij geen optie is om – zoals de club voorstelde – één jaar bij te tekenen. De onderhandelingen zijn nog in volle gang. Ajax is aan zet en ik houd alle opties open. Al maak ik er geen geheim van dat ik nog steeds de ambitie heb ooit bij een buitenlandse topclub te spelen.
Ook privé gaat alles naar wens. Mijn trouwdag komt snel dichterbij. En als ik eerlijk ben, beginnen de zenuwen langzaam te komen. Laten we het ’gezonde wedstrijdspanning’ noemen. De voorbereidingen gaan naar wens. En de uitnodigingen zijn al de deur uit.
Wat heeft jouw team bereikt dit seizoen? Daaaaagquote:Op zaterdag 23 april 2005 15:03 schreef Luni het volgende:
[[url=http://img40.echo.cx/img40/3408/img00080bn.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
* HeatWave rent naar de brievenbusquote:Ook privé gaat alles naar wens. Mijn trouwdag komt snel dichterbij. En als ik eerlijk ben, beginnen de zenuwen langzaam te komen. Laten we het ’gezonde wedstrijdspanning’ noemen. De voorbereidingen gaan naar wens. En de uitnodigingen zijn al de deur uit.
Wat meer over De Jong en Pienaar. Zeg De Jong een 3-jarig contract toe met als "vaste" plaats rechts op het middenveld of rechtsback. Klaar, toch? Bij noodgevallen moet iedereen spelen waar ze nodig zijn / het minst slecht uit de verf komen, maar er lijkt me door het wegvallen van Galasek (zo erg missen we die ook niet hoor, wordt overdreven) een ruimte ontstaan die zowel Pienaar als De Jong prima in kunnen vullen. Pienaar kan daarnaast nog als 10 en als (valse) rechtsbuiten uit de voeten. Dit zijn juist het type spelers wat je moet behouden. Meer nog dan een van der Vaart of Maxwell.quote:De Jong aarzelt over contract
DICK SINTENIE
AMSTERDAM - Ajax wil het contract met Nigel de Jong, dat eind volgend seizoen afloopt, verlengen. Maar de Amsterdammer zelf staat nog niet te popelen. ''Er zijn de afgelopen jaren dingen gebeurd, die me aan het denken hebben gezet.''
Van de jeugdspeler die met zoveel bravoure zijn eerste stappen zette in het eerste elftal van Ajax bleef gaandeweg niet veel meer over. In drie jaar tijd werd De Jong van veelbelovend talent een veredelde 'gatenstopper', die onder de vorige trainer Ronald Koeman door het hele elftal doolde.
Aan de buitenkant was niet veel van zijn onvrede af te lezen. ''Omdat ik zo niet in elkaar steek,'' zegt De Jong. ''Ik loop ook niet met mijn verhaal naar de pers. Maar wat ik de afgelopen jaren heb meegemaakt, heeft me wel aan het denken gezet.''
Door de clubleiding en, vooral, door de vorige technische staf zijn hem beloften gedaan die niet werden nagekomen. ''En als je mijn vertrouwen schaadt, dan klap ik dicht en vertrouw ik je nooit meer. Dan is het afgelopen.''
Met de huidige trainer Danny Blind heeft hij gesproken. ''Blind begrijpt waar mijn onvrede vandaan komt. Maar hij kan daar niet zoveel aan veranderen. Ik doe geen beloften aan Ajax als ik nog niet zeker ben van mijn zaak.''
Hij denkt dat zijn huidige standpunt hard aankomt bij de club. ''Omdat ik al die tijd rustig ben gebleven, zal het best een klap zijn dat ik nadenk over een vertrek.''
Veel mensen vergissen zich volgens De Jong in hoe bepaalde Ajacieden over hun vak denken en over hun situatie bij de club. ''In de tijd dat het mij niet goed ging, kwam er zelden iemand naar me toe om te vragen hoe het ging. Maar nu het beter gaat ook niet, hoor. Wat dat betreft ben je gewoon een werknemer. In het begin is dat effe schrikken, maar je wordt er hard van. Daarom wil ik van mijn beslissing ook niet te veel een gevoelskwestie maken. Dat maakt het alleen maar moeilijker.''
Ajax heeft Steven Pienaar vorige week contractverlenging aangeboden. De Zuid-Afrikaan wil echter wachten tot na het seizoen met het nemen van een beslissing. Pienaar zei drie weken geleden nog dat hij graag bij Ajax blijft, maar gisteren liet hij ruimte voor twijfel. Pienaar: ''Ik wil wel blijven, maar ik wil ook kijken wat andere spelers doen.
Anders haal je gewoon het hele Ajax-elftal naar Eindhovenquote:Op zaterdag 23 april 2005 16:00 schreef cultheld het volgende:
De Jong wil sowieso weg, vanwege zijn privé-situatie. Hij kan het niet goed vinden met bepaalde mensen binnen de club. Mits niet te duur, is hij welkom bij PSV.Maar een club als Tottenham vind ik ook wel iets voor hem.
Achterin vond ik 'm niet geweldig, maar op het middenveld doet hij het uitstekend.
Wedje maken?quote:Maxwell zal wel bijtekenen.
Ik vind Charisteas, Grygera, Excusé, Boukhari, Anastasiou, Obodai en De Mul nog steeds rampen hoor.quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:06 schreef HeatWave het volgende:
Het hele seizoen Ajax en zijn spelers afzeiken, maar ze wel allemaal willen hebben..... rare jongens die brobo's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |