Ik zou me er sowieso niet prettig bij voelen om zo lang geblesseerd te zijn met in principe nog maar een contract voor een half jaartje voetbal. Wie weet verloopt de revalidatie minder goed, of speel je prut als je terug komt. Als ik Ajax was zou ik 'm in juli of augustus gewoon een 3-jarig contract voorschuiven tegen een topsalaris (voor Ajax-begrippen).quote:Ik zou me er niet prettig ondervoelen om een heel jaar geblesseerd betaald te worden (best aardig ook nog) en dan gewoon gratis weg te lopen.
Als hij na de winterstop terug is, mist hij natuurlijk maar een half seizoen(want het huidige boeit toch niet echt meer) en als je een contract hebt en je speelt pak hem beet 130 competitiewedstrijden dan mag je als werkgever niet klagenquote:Ik zou me er niet prettig ondervoelen om een heel jaar geblesseerd betaald te worden (best aardig ook nog) en dan gewoon gratis weg te lopen.
Er zijn ook genoeg PSV'ers die hier al het hele seizoen posten hoorquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:50 schreef P0RN0STAR het volgende:
De Ajax-topics gaan wel érg snel met al die successupporters/ramptoeristen van P$V...
Bron: VIquote:Zlatan moet boeten vanwege elleboogstoot
21/4/2005 21:22
Zlatan Ibrahimovic is voor drie duels geschorst. Dat heeft twee redenen. Hij kreeg sowieso een schorsing voor één duel nadat hij woensdag in het duel met Internazionale (0-1 verlies) weer eens geel pakte.
Maar de tuchtcommissie besloot hem voor nog twee extra duels te schorsen vanwege de elleboog die hij in hetzelfde duel uitdeelde aan Iván Cordoba. Deze actie was de scheidsrechter woensdag ontgaan, maar de tuchtcomissie niet. Na het bestuderen van de televisiebeelden besloot men Zlatan te straffen.
Door zijn schorsing mist Ibrahimovic de topper met AC Milan op 8 mei. Dat duel lijkt de beslissing te moeten brengen in de strijd om het kampioenschap van de Serie A. Milan en Juventus hebben evenveel punten.
Het is dan ook al zo ongeveer een heel seizoen een rampseizoen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg PSV'ers die hier al het hele seizoen posten hoor![]()
scherpquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:51 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het is dan ook al zo ongeveer een heel seizoen een rampseizoen.
Nou erg slecht speelde Ajax niet hoor. Als slechts de helft van de echt grote kansen van Ajax benut zouden worden had Ajax met 3-1 gewonnen ofzo. Dat realiseert Willem II zich zelfs. Maar ja, de bal wilde er gewoon niet in, om de zoveel tijd heb je gewoon zo een wedstrijd. En dan maakt het niet uit hoe je verder speelt.quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:35 schreef methodmich het volgende:
Slechte wedstrijd van Ajax gisteren, ze hebben het zelf uit handen gegeven. Jammer dat Urby hoogst ongelukkig inviel en het grootste drama was natuurlijk de zware blessure voor Max...
We worden lucky nog tweede.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:10 schreef ThomasBerge het volgende:
Wie nou nog de term "Lucky Ajax" durft te gebruiken...
quote:
Nou, ik vond Ajax helemaal niet goed. Slecht eerder.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nou erg slecht speelde Ajax niet hoor. Als slechts de helft van de echt grote kansen van Ajax benut zouden worden had Ajax met 3-1 gewonnen ofzo. Dat realiseert Willem II zich zelfs. Maar ja, de bal wilde er gewoon niet in, om de zoveel tijd heb je gewoon zo een wedstrijd. En dan maakt het niet uit hoe je verder speelt.
Idd.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:10 schreef ThomasBerge het volgende:
Wie nou nog de term "Lucky Ajax" durft te gebruiken...
quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:49 schreef methodmich het volgende:
Maxi, eu desejo-lhe todo o mais melhor os meses seguintes! O deus dar-lhe-á a coragem lutar para trás e ser tăo bom como vocę foi sempre!
maar ze waren wel beter dan Willem 2quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:50 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, ik vond Ajax helemaal niet goed. Slecht eerder.
sorry?quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:49 schreef methodmich het volgende:
Maxi, eu desejo-lhe todo o mais melhor os meses seguintes! O deus dar-lhe-á a coragem lutar para trás e ser tăo bom como vocę foi sempre!
Mijn entry op het Ajax Netwerk, in het Maxwell-steuntopic.quote:
Het lijkt gewoon echt niet op het Spaansquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mijn entry op het Ajax Netwerk, in het Maxwell-steuntopic.
Spaans kan ik redelijk volgen, maar dit nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 19:00 schreef methodmich het volgende:
Mwah, toch is het best wel te volgen hoor, voor Spanjaarden. Andersom ook.
Ik schreef toch dat het mijn entry in zijn topic op Ajax Netwerk was... En ja, dat leest hij.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:05 schreef Radegast het volgende:
Ja hoor, en die gaat dit lezen natuurlijk...
dat zegt niet alles natuurlijkquote:Op vrijdag 22 april 2005 19:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
maar de A1 is niet dusdanig denderend dat er veel spelers zullen doorbreken.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:15 schreef methodmich het volgende:
-Spam voor een ander forum.-
Had een directe tegenstander. En niet de makkelijkste, Ceesay. Z'n sterkste punt kon hij dus niet etaleren.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:11 schreef keijz het volgende:
Ik hoop dat die Urby nog wel een beetje beter gaat ballen, want wat hij gister aan het doen was leek echt nergens op
Ik vind z'n passing normaalgesproken ook niet altijd best. Gisteren was niet anders. Opkomen en scoren, dat is Urby.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar de passing moet ook een van zijn sterkste punten zijn, dat was gisteren niet te zien.
Na het opkomen komt toch meestal een goede passquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:52 schreef gras het volgende:
[..]
Ik vind z'n passing normaalgesproken ook niet altijd best. Gisteren was niet anders. Opkomen en scoren, dat is Urby.
Wacht maar af. Overmorgen staat 'ie er gewoon vanaf het begin en daarna valt hij niet meer weg te denken uit Ajax 1.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:01 schreef S-Two het volgende:
[..]
Na het opkomen komt toch meestal een goede passAls je niet kan passen heb je aan het opkomen anders ook weinig lijkt me...
In de A1 zitten sowieso niet echt exceptionele talenten volgens mij. Heb ze een paar keer zien spelen, ik ben er niet kapot van.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik schreef toch dat het mijn entry in zijn topic op Ajax Netwerk was... En ja, dat leest hij.
Milano Koenders is één van de betere spelers in A1 trouwens, maar de A1 is niet dusdanig denderend dat er veel spelers zullen doorbreken. Ik denk dat hij uiteindelijk net iets te kort zal schieten voor Ajax en een degelijke speler voor de middenmoot wordt, met uitzicht op de subtop. Geen exceptioneel talent aldus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |