Spaans kan ik redelijk volgen, maar dit nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 19:00 schreef methodmich het volgende:
Mwah, toch is het best wel te volgen hoor, voor Spanjaarden. Andersom ook.
Ik schreef toch dat het mijn entry in zijn topic op Ajax Netwerk was... En ja, dat leest hij.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:05 schreef Radegast het volgende:
Ja hoor, en die gaat dit lezen natuurlijk...
dat zegt niet alles natuurlijkquote:Op vrijdag 22 april 2005 19:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
maar de A1 is niet dusdanig denderend dat er veel spelers zullen doorbreken.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:15 schreef methodmich het volgende:
-Spam voor een ander forum.-
Had een directe tegenstander. En niet de makkelijkste, Ceesay. Z'n sterkste punt kon hij dus niet etaleren.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:11 schreef keijz het volgende:
Ik hoop dat die Urby nog wel een beetje beter gaat ballen, want wat hij gister aan het doen was leek echt nergens op
Ik vind z'n passing normaalgesproken ook niet altijd best. Gisteren was niet anders. Opkomen en scoren, dat is Urby.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar de passing moet ook een van zijn sterkste punten zijn, dat was gisteren niet te zien.
Na het opkomen komt toch meestal een goede passquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:52 schreef gras het volgende:
[..]
Ik vind z'n passing normaalgesproken ook niet altijd best. Gisteren was niet anders. Opkomen en scoren, dat is Urby.
Wacht maar af. Overmorgen staat 'ie er gewoon vanaf het begin en daarna valt hij niet meer weg te denken uit Ajax 1.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:01 schreef S-Two het volgende:
[..]
Na het opkomen komt toch meestal een goede passAls je niet kan passen heb je aan het opkomen anders ook weinig lijkt me...
In de A1 zitten sowieso niet echt exceptionele talenten volgens mij. Heb ze een paar keer zien spelen, ik ben er niet kapot van.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik schreef toch dat het mijn entry in zijn topic op Ajax Netwerk was... En ja, dat leest hij.
Milano Koenders is één van de betere spelers in A1 trouwens, maar de A1 is niet dusdanig denderend dat er veel spelers zullen doorbreken. Ik denk dat hij uiteindelijk net iets te kort zal schieten voor Ajax en een degelijke speler voor de middenmoot wordt, met uitzicht op de subtop. Geen exceptioneel talent aldus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |