Had een directe tegenstander. En niet de makkelijkste, Ceesay. Z'n sterkste punt kon hij dus niet etaleren.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:11 schreef keijz het volgende:
Ik hoop dat die Urby nog wel een beetje beter gaat ballen, want wat hij gister aan het doen was leek echt nergens op
Ik vind z'n passing normaalgesproken ook niet altijd best. Gisteren was niet anders. Opkomen en scoren, dat is Urby.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar de passing moet ook een van zijn sterkste punten zijn, dat was gisteren niet te zien.
Na het opkomen komt toch meestal een goede passquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:52 schreef gras het volgende:
[..]
Ik vind z'n passing normaalgesproken ook niet altijd best. Gisteren was niet anders. Opkomen en scoren, dat is Urby.
Wacht maar af. Overmorgen staat 'ie er gewoon vanaf het begin en daarna valt hij niet meer weg te denken uit Ajax 1.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:01 schreef S-Two het volgende:
[..]
Na het opkomen komt toch meestal een goede passAls je niet kan passen heb je aan het opkomen anders ook weinig lijkt me...
In de A1 zitten sowieso niet echt exceptionele talenten volgens mij. Heb ze een paar keer zien spelen, ik ben er niet kapot van.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik schreef toch dat het mijn entry in zijn topic op Ajax Netwerk was... En ja, dat leest hij.
Milano Koenders is één van de betere spelers in A1 trouwens, maar de A1 is niet dusdanig denderend dat er veel spelers zullen doorbreken. Ik denk dat hij uiteindelijk net iets te kort zal schieten voor Ajax en een degelijke speler voor de middenmoot wordt, met uitzicht op de subtop. Geen exceptioneel talent aldus.
Of je leert begrijpend te luisteren.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Vonk geeft aan dat die tegengoal idd een fout was van hem.
Hij zei "redeneren".quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Of je leert begrijpend te luisteren.
Wat Vonk letterlijk zei was: "Als keeper van het eerste van Ajax krijg je over het algemeen heel weinig te doen en als er dan een doelpunt valt, vindt MEN dat je die had moeten hebben. "
Hij zei ook dat hij erg teleurgesteld was en dat het toch een prijs was.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:55 schreef Dos37 het volgende:
Tsjah wat blind zij op de radio dat de amstel cup geen 1ste prioriteit had vond ik nergens op slaan zeg dat dan voor de wedstrijd en niet na de wedstrijd die je hebt verloren
zal de drank wel zijnquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:01 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij zei ook dat hij erg teleurgesteld was en dat het toch een prijs was.
quote:Opkikker Maxwell
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM, zaterdag
Los van de onnodige nederlaag van Ajax tegen Willem II (1-0), tekende zich donderdagavond in Tilburg ook een persoonlijk drama af. Linksback Maxwell ontweek de tackle van Nuelson Wau, maar kwam verkeerd neer. Gisteren bleek uit een mri-scan dat de voorste kruisband van zijn rechterknie is afgescheurd. Voor het herstel staat ruim acht maanden.
„Een meer dan trieste gebeurtenis. In de eerste plaats voor hemzelf, maar ook voor de club en het team”, zei coach Danny Blind. Vorig jaar werd Maxwell nog uitgeroepen tot de beste voetballer in de eredivisie. De kans is dus groot dat hij pas in 2006, zijn laatste contractjaar, weer in actie kan komen. Daarmee is ook een transfer voorlopig van de baan, want na dit seizoen leek de 23-jarige Braziliaan Ajax te zullen verlaten. Desondanks pleit Blind – als opkikker – voor een nieuwe aanbieding. „Dat is puur mijn persoonlijke mening en die zal ik hier ook intern gaan verkondigen. Aangezien zijn contract nog doorloopt, hoeft Ajax in principe niets te ondernemen. Maar Maxwell is een goede voetballer en voor zijn gemoedsrust zou het beter zijn.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |