hmmm ik denk het niet, het is een instrumentaal nummer, had ik ff erbij moeten zeggen,quote:op zondag 24 april 2005 23:56 schreef bukgeit het volgende:
[..]
kan dat everybody's gotta learn sometime zijn van beck?
ik heb het beluisterd, maar dit is niet echt de rosenberg stijl.quote:op zondag 24 april 2005 19:49 schreef _jeroen_ het volgende:
[..]
kun je http://x100.putfile.com/videos/a2-11012390063.mpg misschien wel openen in windows media player?
http://www.imdb.com/title/tt0338013/soundtrackquote:op maandag 25 april 2005 08:42 schreef patron het volgende:
oi,
ik ben op zoek naar het nummer in de aftiteling van de film:" the eternal sunshine of the spotless mind"
anyone?
ik heb em een tijd geleden gezien in de bios... pff.. het zou best gewoon de laatste kunnen zijn.quote:op maandag 25 april 2005 11:20 schreef patron het volgende:
thx, ik had al wel op imdb gekeken maar kende deze optie niet!
edit: maar weet ook iemand welk van deze nummers tijdens de aftiteling te horen is? ik heb de film zelf niet gezien namelijk
ok, dankje. zou het artiest paco de lucia kunnen zijn? kenners in de zaal?quote:op maandag 25 april 2005 02:52 schreef cici het volgende:
[..]
ik heb het beluisterd, maar dit is niet echt de rosenberg stijl.
is dat hetzelfde nummer dat in het intro zit? (ik ken die reclame nml niet)quote:op maandag 25 april 2005 01:11 schreef teroc het volgende:
ik zoek het nr wat wordt afgespeelt in de reclame van mtv "big-shots" weet iemand hoe die heet?
dr. kucho - can't stop playing ?quote:op maandag 25 april 2005 15:17 schreef zoeperzazke het volgende:
van wie is dat lekkere nummer met de volgende tekst, en wat is de titel?
hey doctor,i have a problem
i can't stop touching myself
i can't stop playing with myself
it's becoming a problem
global deejays - the sound of san francisco is dat en het betere orgineel is natuurlijk scott mackenzie - if you're going to san fansicoquote:op maandag 25 april 2005 16:15 schreef markiemark het volgende:
hoe heet dat liedje, remix van united dj's of zo? remix van 'san fransisco'
if you're going.. to san fransisco..
dat was hem!! thnx!quote:op maandag 25 april 2005 17:28 schreef tha_t het volgende:
[..]
global deejays - the sound of san francisco is dat en het betere orgineel is natuurlijk scott mackenzie - if you're going to san fansico
is dat niet van de the fugees? in ieder geval wel gezongen door de zangeres daarvan, maar ben ff d'r naam kwijt lauren nog wat dacht ik.quote:op maandag 25 april 2005 18:02 schreef richard_zutphen het volgende:
hoi allemaal,
ik zoek een redelijk oud dance nummer, beetje mega dance style.
het is eeb renix van dat nummer waarin je hoort: ready or not i com, you can hide but yoy cant run.
p diddy heeft er tegenwoordig een cover mee geloof ik.
dit nummer is een dance remix met een pizzicato synth erin.
was laatst op radio 538.
wie kan me helpen?
dat nummer is zowel door de fugees gedaan als door the coursequote:op maandag 25 april 2005 18:02 schreef richard_zutphen het volgende:
hoi allemaal,
ik zoek een redelijk oud dance nummer, beetje mega dance style.
het is eeb renix van dat nummer waarin je hoort: ready or not i com, you can hide but yoy cant run.
p diddy heeft er tegenwoordig een cover mee geloof ik.
dit nummer is een dance remix met een pizzicato synth erin.
was laatst op radio 538.
wie kan me helpen?
dat is hem! bedankt!!quote:op maandag 25 april 2005 18:10 schreef timbob het volgende:
[..]
dat nummer is zowel door de fugees gedaan als door the course
ik denk dat jij dan de laatste zoekt
btw p.diddy heeft alleen maar hitjes met gerecyclede liedjes van anderendus dat kan elk nummer zijn
herstel:quote:op maandag 25 april 2005 17:28 schreef tha_t het volgende:
[..]
global deejays - the sound of san francisco is dat en het betere orgineel is natuurlijk scott mackenzie - if you're going to san fansico
nb: zowel the course als the fugees waren natuurlijk covers. [beiden 1996]quote:
officieel zal het wel francisco zijnquote:op maandag 25 april 2005 22:48 schreef muziekstad2000 het volgende:
officiele titel: "san fransisco (be sure to wear flowers in your hair)"
nee: typefoutjequote:op dinsdag 26 april 2005 00:07 schreef mark het volgende:
[..]
officieel zal het wel francisco zijnleermomentje
dat is dacht ik robert miles - children.quote:op dinsdag 26 april 2005 00:54 schreef gutteguttegut het volgende:
ik zoek een electronisch rustig dance nummer wat bij een videoclip hoort.
de video clip is het beeld vanuit een trein wat op het ritme van de muziek voorbij komt.
het nummer is ongeveer 1 to 2 jaar oud.
ik denk dat de clip een computeranimatie is maar wel zeer realistisch gemaakt.
't zou star guitar van the chemical brothers kunnen zijn. de videoclip is een beeld vanuit een trein, het nummer is rond de twee jaar oud. ik kan me alleen niet herinneren dat die videoclip een video animatie is...quote:op dinsdag 26 april 2005 00:54 schreef gutteguttegut het volgende:
ik zoek een electronisch rustig dance nummer wat bij een videoclip hoort.
de video clip is het beeld vanuit een trein wat op het ritme van de muziek voorbij komt.
het nummer is ongeveer 1 to 2 jaar oud.
ik denk dat de clip een computeranimatie is maar wel zeer realistisch gemaakt.
dat wist ik nietquote:op maandag 25 april 2005 22:48 schreef muziekstad2000 het volgende:
[..]
herstel:
julie felix [1967] heeft het het als eerste opgenomen en dus het origineel, maar scott mckenzie [1968] had er een nummer 1 hit mee.
quote:officiele titel: "san fransisco (be sure to wear flowers in your hair)"
nee dit is hm zeker niet die ken ik welquote:op dinsdag 26 april 2005 01:08 schreef neleos het volgende:
[..]
dat is dacht ik robert miles - children.
alleen die is al weer een paar jaar ouder
ik denk zomaar dat dit hm is ja, als ik vanavond thuis ben ga ik eens luisteren.quote:op dinsdag 26 april 2005 07:55 schreef airwin het volgende:
[..]
't zou star guitar van the chemical brothers kunnen zijn. de videoclip is een beeld vanuit een trein, het nummer is rond de twee jaar oud. ik kan me alleen niet herinneren dat die videoclip een video animatie is...
je kan allicht even kijken / luisteren...![]()
dat is 'm jaquote:op dinsdag 26 april 2005 09:35 schreef gutteguttegut het volgende:
ik denk zomaar dat dit hm is ja, als ik vanavond thuis ben ga ik eens luisteren.
en zoals ik al zei, het lijkt een animatie maar dan zéér realistisch gerenderd, het kan ook gewoon goed monteer werk zijn.
hehe, dat leek me ook wel logisch, anders was het wel heel toevallig dat 2 artiesten tegelijk ongeveer hetzelfde nummer verzonnen haddenquote:op maandag 25 april 2005 22:52 schreef muziekstad2000 het volgende:
[..]
nb: zowel the course als the fugees waren natuurlijk covers. [beiden 1996]
het origineel: the delfonics - ready or not here i come (can't hide from love) [1968]
leermomentje
![]()
het komt ook voor dat een origineel nummer ongeveer tegelijkertijd uitkomt met een cover versie en de hitparade haalt.quote:op dinsdag 26 april 2005 10:00 schreef timbob het volgende:
hehe, dat leek me ook wel logisch, anders was het wel heel toevallig dat 2 artiesten tegelijk ongeveer hetzelfde nummer verzonnen hadden
rune met calabria! (top nummer!)quote:op dinsdag 26 april 2005 16:29 schreef synchrosteve het volgende:
even een kort fragmentje online gezet: http://www.goeiepoep.com/music/unknown.mp3.
als je dat 'komt ie dan' wegdenkt welk nummer blijft er dan over?
vaya con dias - nenana ???quote:op dinsdag 26 april 2005 17:34 schreef satecl het volgende:
ik zoek een nummer(denk dat ie al pittig oud is)
het gaat zoiets van 'ne na na na(ne na na na)'
pittig oud zou in het geval van vaya con dios 15 jaar zijnquote:op dinsdag 26 april 2005 17:34 schreef satecl het volgende:
ik zoek een nummer(denk dat ie al pittig oud is)
het gaat zoiets van 'ne na na na(ne na na na)'
al op www.ster.nl gekeken?quote:op dinsdag 26 april 2005 19:17 schreef latislos het volgende:
ik zoek het nummer van de vodafone reclame. die ene waarbij dat kind en die moeder via vodafone live met elkaar communiceren met videobeeld (kind op bed met pa)
lekker nummer
iemand?
eerste hit op google:quote:op dinsdag 26 april 2005 19:29 schreef cylvia het volgende:
ik zoek de titel van een nummer van slipknot, waarvan het refrein een (mooi!) gezongen stuk is, met iets van..
i never wanted anybody more than i wanted you,
the only thing i ever really loved was hurting you..
wat zullen we drinken?quote:op dinsdag 26 april 2005 20:22 schreef karina het volgende:
in "how much is the fish" van scooter komt een gedeelte voor van een liedje dat ik in het nederlands ken, ik weet nog 1 regel "dan drinken we samen, samen niet alleen". weet iemand welk nummer ik bedoel?
oftewel: bots - zeven dagen lang [1976]quote:op dinsdag 26 april 2005 20:29 schreef timbob het volgende:
[..]
wat zullen we drinken?
7 dagen lang?
wat zullen we drinken, wat een dorst
etc enz.
http://www.paddy.de/lyrics/songs/watzullenwedrinken.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |