hmmm ik denk het niet, het is een instrumentaal nummer, had ik ff erbij moeten zeggen,quote:op zondag 24 april 2005 23:56 schreef bukgeit het volgende:
[..]
kan dat everybody's gotta learn sometime zijn van beck?
ik heb het beluisterd, maar dit is niet echt de rosenberg stijl.quote:op zondag 24 april 2005 19:49 schreef _jeroen_ het volgende:
[..]
kun je http://x100.putfile.com/videos/a2-11012390063.mpg misschien wel openen in windows media player?
http://www.imdb.com/title/tt0338013/soundtrackquote:op maandag 25 april 2005 08:42 schreef patron het volgende:
oi,
ik ben op zoek naar het nummer in de aftiteling van de film:" the eternal sunshine of the spotless mind"
anyone?
ik heb em een tijd geleden gezien in de bios... pff.. het zou best gewoon de laatste kunnen zijn.quote:op maandag 25 april 2005 11:20 schreef patron het volgende:
thx, ik had al wel op imdb gekeken maar kende deze optie niet!
edit: maar weet ook iemand welk van deze nummers tijdens de aftiteling te horen is? ik heb de film zelf niet gezien namelijk
ok, dankje. zou het artiest paco de lucia kunnen zijn? kenners in de zaal?quote:op maandag 25 april 2005 02:52 schreef cici het volgende:
[..]
ik heb het beluisterd, maar dit is niet echt de rosenberg stijl.
is dat hetzelfde nummer dat in het intro zit? (ik ken die reclame nml niet)quote:op maandag 25 april 2005 01:11 schreef teroc het volgende:
ik zoek het nr wat wordt afgespeelt in de reclame van mtv "big-shots" weet iemand hoe die heet?
dr. kucho - can't stop playing ?quote:op maandag 25 april 2005 15:17 schreef zoeperzazke het volgende:
van wie is dat lekkere nummer met de volgende tekst, en wat is de titel?
hey doctor,i have a problem
i can't stop touching myself
i can't stop playing with myself
it's becoming a problem
global deejays - the sound of san francisco is dat en het betere orgineel is natuurlijk scott mackenzie - if you're going to san fansicoquote:op maandag 25 april 2005 16:15 schreef markiemark het volgende:
hoe heet dat liedje, remix van united dj's of zo? remix van 'san fransisco'
if you're going.. to san fransisco..
dat was hem!! thnx!quote:op maandag 25 april 2005 17:28 schreef tha_t het volgende:
[..]
global deejays - the sound of san francisco is dat en het betere orgineel is natuurlijk scott mackenzie - if you're going to san fansico
is dat niet van de the fugees? in ieder geval wel gezongen door de zangeres daarvan, maar ben ff d'r naam kwijt lauren nog wat dacht ik.quote:op maandag 25 april 2005 18:02 schreef richard_zutphen het volgende:
hoi allemaal,
ik zoek een redelijk oud dance nummer, beetje mega dance style.
het is eeb renix van dat nummer waarin je hoort: ready or not i com, you can hide but yoy cant run.
p diddy heeft er tegenwoordig een cover mee geloof ik.
dit nummer is een dance remix met een pizzicato synth erin.
was laatst op radio 538.
wie kan me helpen?
dat nummer is zowel door de fugees gedaan als door the coursequote:op maandag 25 april 2005 18:02 schreef richard_zutphen het volgende:
hoi allemaal,
ik zoek een redelijk oud dance nummer, beetje mega dance style.
het is eeb renix van dat nummer waarin je hoort: ready or not i com, you can hide but yoy cant run.
p diddy heeft er tegenwoordig een cover mee geloof ik.
dit nummer is een dance remix met een pizzicato synth erin.
was laatst op radio 538.
wie kan me helpen?
dat is hem! bedankt!!quote:op maandag 25 april 2005 18:10 schreef timbob het volgende:
[..]
dat nummer is zowel door de fugees gedaan als door the course
ik denk dat jij dan de laatste zoekt
btw p.diddy heeft alleen maar hitjes met gerecyclede liedjes van anderendus dat kan elk nummer zijn
herstel:quote:op maandag 25 april 2005 17:28 schreef tha_t het volgende:
[..]
global deejays - the sound of san francisco is dat en het betere orgineel is natuurlijk scott mackenzie - if you're going to san fansico
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |