Ik hoopte wat gezichten te herkennen maar zelfs met een loep wordt dat niksquote:Op donderdag 21 april 2005 22:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Er staan een paar mensen op en een boom.
Ron maiden?quote:Op donderdag 21 april 2005 22:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Over de titel heb ik al een hint gegeven. Er bestaat ook een band met bijna dezelfde naam, alleen dan met " I " ervoor. De stijl staat op de hoes.
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:31 schreef ranja het volgende:
spy?
Ik reken 'm goed.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:43 schreef GLO het volgende:
People's Tree?
Ja, goeie plaat, maar al elf jaar niet meer gedraaid, en dan vergeet je zo'n titel wel 's...quote:Op donderdag 21 april 2005 22:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik reken 'm goed.
het is The people tree van Mother Earth. Een klassiekertje in haar genre.
GLO + 1
Dat was mijn hunch ook...quote:Op donderdag 21 april 2005 22:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Backstreet Boys?
Hé zak hooi, lees de spelregels eerst 's voordat je wat postquote:Op donderdag 21 april 2005 23:01 schreef MikeyMan het volgende:
Logo van een busbedrijf... Was met google geen uitdaging
Misschien Tom barman dan? Enige naam die ik kan verzinnen die al lang around isquote:Op donderdag 21 april 2005 23:02 schreef GLO het volgende:
Hehehe
Ik denk dat velen van jullie Beat The Street weleens gezien hebben, wschlk meer onbewust dan bewust, dat wel. Afgelopen weekend weer gesignaleerd op Motel Mozaïque.
excusez moi, had het na de eerste 20 regels opgegeven, zal me netjes aan de spelregels houden voortaan...quote:Op donderdag 21 april 2005 23:04 schreef GLO het volgende:
[..]
Hé zak hooi, lees de spelregels eerst 's voordat je wat post
Nee, Beat The Street is idd een busbedrijf, zoals onze nieuwe gast al opgegoogled had. En waarvoor-ie uiteraard geen punt krijgt.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:09 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Misschien Tom barman dan? Enige naam die ik kan verzinnen die al lang around is
Oh oke, ik snap nu ook de link, het is dé busmaatschappij voor artiestenquote:Op donderdag 21 april 2005 23:19 schreef GLO het volgende:
[..]
Nee, Beat The Street is idd een busbedrijf, zoals onze nieuwe gast al opgegoogled had. En waarvoor-ie uiteraard geen punt krijgt. Jammer van de vraag, maar check hun site en vergaap je aan hun vloot en vooral ook aan hun client list! En dat voor een Oostenrijks bedrijf!
Mieszko Talarczyk ja, hij ruste in vrede.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Was 't de zanger van Nasum die ge-tsunamiet is?
Ik wist dat 't iets oostblok-achtigs was (Pools?) maar ik durfde me er niet aan te wagen.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nu begrijp ik waarom we de naam niet hoefde te noemen.
Mooi, die ga ik nu opzoeken en ga die hier op een post-it op m'n monitor hangenquote:Op donderdag 21 april 2005 23:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
En TOCH ga ik nog eens de naam van de drummer van Big Country hier vragen![]()
Il geloof dat z'n roots in een voormalig Sovjet-land lagen.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik wist dat 't iets oostblok-achtigs was (Pools?) maar ik durfde me er niet aan te wagen.
quote:Op donderdag 21 april 2005 23:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Aangezien ik niets meer kan bedenken dat Some girls are bigger than others van The Smiths, ga ik maar weer eens naar bed. Ajuus!
Ik ken 'm niet maar z'n naam is duidelijk Poolsquote:Op donderdag 21 april 2005 23:50 schreef GLO het volgende:
[..]
Il geloof dat z'n roots in een voormalig Sovjet-land lagen.
Einski puntski voor bukgeitovquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:04 schreef bukgeit het volgende:
Elton John - Nikita
Anya - Moscow Nights
Beatles - Back In The USSR
Klein Orkest - Over De Muur
Joy Division - Warsaw
Pink Floyd - Another Brick In The Wall (origineel niet, later een Oostblok-anthem)
Leningrad Cowboys - Ballad Of The Leningrad Cowboys
Kim Fowley - I Was A Communist For The FBI
Drs P - De Dodenrit
FGTH - Two Tribes
Mijn creabea lijst ( uiteraard 2 latequote:Op donderdag 21 april 2005 23:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Vraag:
Mag een lijstje van 10 songtitels (+artiest) die betrekking hebben op het Oostblok. Wees creatief en post volledige lijstjes.
Onmogelijkquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:11 schreef bukgeit het volgende:
Bukgeitov wil graag een lijstje van tien bands/acts waarvan de naam bestaat uit:
-één woord
-minimaal drie lettergrepen
-enkel de 'a' als klinker
Laat me raden, Bananaramaquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik kan er ook maar eentje bedenken![]()
Twee nuquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:28 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Laat me raden, Bananarama
Bukgeitov en de rest![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:28 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Laat me raden, Bananarama
Bukgeitov en de rest![]()
Krijg je Transplants erbij van mij, moet je er nog maar 1tjequote:Op vrijdag 22 april 2005 00:30 schreef GLO het volgende:
Ik kom niet verder dan acht...
Bananarama
Casablanca
Cataract
Galahad
Mashmakhan
Massada
Santana
Wawadadakwa
Veelbelovend. Of je bedenkt er twee een bij, of je wacht even tot 20.40, als ik de balans opmaak.quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:30 schreef GLO het volgende:
Ik kom niet verder dan acht...
Bananarama
Casablanca
Cataract
Galahad
Mashmakhan
Massada
Santana
Wawadadakwa
JaJaJa
20.40 ?quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:32 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Veelbelovend. Of je bedenkt er twee een bij, of je wacht even tot 20.40, als ik de balans opmaak.
Hoe gul: twee lettergrepen, twee a'squote:Op vrijdag 22 april 2005 00:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Krijg je Transplants erbij van mij, moet je er nog maar 1tje
Nah, ik weet er dus gewoon geen een!quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:35 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Hoe gul: twee lettergrepen, twee a's
Whoa, veel over het hoofd gezien nog!quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:39 schreef bukgeit het volgende:
Punt voor GLO!
Zelf:
Massada
Caravan
Cadallaca
Baccara
Santana
Katafalk
Bananarama
Shakatak
Jazzmatazz
Shalamar
Ratatat
Cantara
Akasha
Alcatrazz
Razmataz
Casablanca
Arcana
Alabama
Zuco die voor een zaal vol met doven staanquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:44 schreef GLO het volgende:
Wie zijn dit en voor welk publiek treden zij op?
[afbeelding]
Zuco 103, SXSW?quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:44 schreef GLO het volgende:
Wie zijn dit en voor welk publiek treden zij op?
[afbeelding]
Die polderdame zie ik nu pas. Als de doven het niet zijn -mooie gok- dan zeg ik gewoon: Noorderslag.quote:
Anaal Natrakh is twee woorden...quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zuco die voor een zaal vol met doven staan
Nee en Pearl Jam is 't ook niequote:Op vrijdag 22 april 2005 00:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Da's niet Pungent Stench he?
Ook nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:01 schreef bukgeit het volgende:
Corrosion Of Comformity?
Uhm, wat is een dove band? Maar waarschijnlijk is 't geen dove band denk ikquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:02 schreef bukgeit het volgende:
Is het een 'dove' band?
Nope, geen Def Leppard of Deftones of The Doves of ....quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:05 schreef bukgeit het volgende:
Def Leppard oid.
quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Clawfinger? Deaf Dumb Blind...
quote:Although they were initially grouped in with the legions of pop/metal bands that dominated the American heavy metal scene of the '80s,was one of the most distinctive bands of the era. Where their contemporaries built on the legacy of Van Halen, Aerosmith, and Kiss,
constructed a progressive form of heavy metal that drew equally from the guitar pyrotechnics of post-Van Halen metal and '70s art rock, most notably Pink Floyd and Queen. After releasing a handful of ignored albums, the band began to break into the mainstream with the acclaimed album
. Its follow-up,
, was the group's biggest success, selling over two million copies due to the hit single "
"
never sustained that widespread popularity — like most late-'80s metal bands, their audience disappeared after the emergence of grunge. Nevetheless, they retained a large cult following well into the '90s.
Zie boven jequote:Op vrijdag 22 april 2005 01:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hint?
quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:15 schreef GLO het volgende:
Cinderella?
En ik was nog wel zo leuk een Queen Elizabeth die een prins Harry doet aan het photosjoppenquote:
Zien! Zien!quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En ik was nog wel zo leuk een Queen Elizabeth die een prins Harry doet aan het photosjoppen
Pfffff, ik was pas net begonnen. Even wachten hoor....quote:
Weet je deze allemaal zeker? Kan de meesten niet herinneren of terugvinden namelijk...quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:31 schreef GLO het volgende:
Napalm Death
Sore Throat
Electro Hippies
Pungent Stench
Carcass
Cathedral
Lawnmower Deth
Nee, weet ze niet zeker, maar in mijn herinnering zaten iig alle vroege grindcorebands op Peaceville. Heb nog wel een Peaceville Sampler uit die tijd (ca. 1987), maar die moet ik dan ff opsnorren.quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Weet je deze allemaal zeker? Kan de meesten niet herinneren of terugvinden namelijk...
Ik ook als ik klap?quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En nog eentje waarvoor ik in de gevangenis kan belanden
[afbeelding]
Oh nee, dat moet natuurlijk Earache zijnquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:43 schreef GLO het volgende:
[..]
Nee, weet ze niet zeker, maar in mijn herinnering zaten iig alle vroege grindcorebands op Peaceville. Heb nog wel een Peaceville Sampler uit die tijd (ca. 1987), maar die moet ik dan ff opsnorren.
Dan ook, ik heb meer aan een goede advocaat nuquote:
Daar zat ik ook aan te denken...quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:49 schreef GLO het volgende:
[..]
Oh nee, dat moet natuurlijk Earache zijn
Allemaal afkomstig uit Israel?quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik doe wel een andere vraag, zat namelijk met hele andere bands in mijn achterhoofd.
Wat is de overeenkomst tussen Noa, Orphaned Land en Aviv Geffen (Blackfield)?
Gecheckt: Electro Hippies waren nog goedquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken...
Dat is de enige die er nooit is weggegaanquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:56 schreef GLO het volgende:
[..]
Gecheckt: Electro Hippies waren nog goed(en Extra Hot Sauce stond er ook bij, was ook grindcore). Maar Peaceville was volgens mij wel een afsplitsing van Earache, of iig uit dezelfde scene afkomstig. My Dying Bride heeft ook op beide labels gezeten bijv.
Gene Simmonsquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:00 schreef GLO het volgende:
Over Israël gesproken: onder welke naam werd Israëliër Chaim Witz later wereldberoemd?
Niemand weet toch dat je Repelsteeltje heet?quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dan ook, ik heb meer aan een goede advocaat nu
Hoeveel Blabbathen zullen er in het telefoonboek staan? Ik ben snel gevonden hoorquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:03 schreef GLO het volgende:
[..]
Niemand weet toch dat je Repelsteeltje heet?
Dat is al vanaf dag 1, maar volgens mij ben je wel de eerste die het merktquote:Hé, ik zie ineens dat de ogen van je avatat oplichten! Was dat altijd al of is dat nieuw
Euh... ja, wat zit ik toch te bazelenquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dat is de enige die er nooit is weggegaanEn naar mijn weten heeft MDB nooit op Earache gezeten...
quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik ga trouwens pitten. Geen nieuwe vraag dus
Ik vrees dat dit Uzuki_Naruto niet meer onder ogen komt. Laat ik dus mijn burgerplicht doen:quote:Op donderdag 21 april 2005 23:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Oproep aan die meneer met de moeilijke Japanse naam:
Weet U nu al eens of het lijstje met Ramonesalbums op deze gelinkte pagina nog een punt waard was?
Fok! Muziek Trivia deel CCCLXVII
Lijkt sandra reemer welquote:Op vrijdag 22 april 2005 08:35 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Een nieuwe dag, een nieuwe vraag
Wie is dit?
[afbeelding]
Geen David Bowie. Qua supersterrenstatus zit je goed.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:52 schreef peaceman het volgende:
Dacht dat het David Bowie was... maar het album..hoe heet dat ding ook alweer..Fame?
Robert Palmer?quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geen David Bowie. Qua supersterrenstatus zit je goed.
Eric Clapton dan?quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nu zak je toch te ver af in de supersterren-ranglijst
Yepquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:01 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Sting - Bring On The Night
Voel me ffquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:01 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Sting - Bring On The Night
Goed album trouwens. Heb eens een docu over die periode gezien. Dan zie je dat Sting echt van de hele band muziekles krijgt. Zelfs de achtergrondzangeressen verbeteren hem op een gegeven moment.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:08 schreef iggy_in_the_house het volgende:
die hint van je deed 't hem.
Jam en spoon ofzo? Zijn al veeeeeeeel vaker geweest iigquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:08 schreef iggy_in_the_house het volgende:
die hint van je deed 't hem.
Wie?
[afbeelding]
Dan heb je gelukquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Jam en spoon ofzo? Zijn al veeeeeeeel vaker geweest iig
Die docu komt me bekend voor....ik kan me zoiets herinneren ergens in mijn geheugen. Maar is inderdaad wel goed album.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Goed album trouwens. Heb eens een docu over die periode gezien. Dan zie je dat Sting echt van de hele band muziekles krijgt. Zelfs de achtergrondzangeressen verbeteren hem op een gegeven moment.
*meldt zichquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dan ook, ik heb meer aan een goede advocaat nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat we S_B een jaartje niet meer zullen zien![]()
Al betwijfel ik of ze uitingen op dit forum als serieus op moeten vatten
[ Bericht 6% gewijzigd door Captain_Redbeard op 22-04-2005 11:09:57 ]Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Nou als ik vind dat onze koningin een eng, onbetrouwbaar en inhalerig manwijf is wil dat nog niet betekenen dat ik dat hardop mag zeggenquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:09 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
we hebben altijd nog de vrijheid van menings uiting
quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:56 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
*meldt zich![]()
Kun je wel zeggen ja:
art. 113 lid 1 Wetboek van Strafrecht:
-knip-
Ik denk dat we S_B een jaartje niet meer zullen zien![]()
Al betwijfel ik of ze uitingen op dit forum als serieus op moeten vatten
Pas als er een blauw busje met een arrestatieteam voor komt rijden zou je ongerust moeten wordenquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..], ik ben er nog hoor.....maarre is het normaal dat er een politiehelicopter rondjes boven je huis cirkelt ?
Dus ook geen Gackt want dat is nieuwer.....quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:00 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
nee ,ouder
Ik ben er nog, zit nu ondergedoken op een geheime locatie.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:03 schreef lubje25 het volgende:
He, Sack nog niet gearresteerd? Ik zag trouwens ook nu pas dat je ogen oplichten![]()
Hint:quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hoe is je Japans tegenwoordig?: http://www.malice-mizer.co.jp/
Sowwyquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:08 schreef iggy_in_the_house het volgende:nog nooit van gehoord. Is dit interessant om eens een keer te beluisteren?
Ik zal het eens gaan proberen danquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..], best wel aardig, beetje apart vanwege 't Japans enzo. Maar niet te vinden in Nederland.....maar daar hebben we natuurlijk onze grote vriend Kazaa en z'n broertjes voor (
). Ik vind persoonlijk Gackt trouwens leuker, maar ik ben geloof ik een van de weinigen. Dat is 1 van de leden die solo is gegaan.
+1 punt voor DaisyDukequote:Op vrijdag 22 april 2005 12:13 schreef DaisyDuke het volgende:
X Japan toch? Is volgens mij al eens eerder langsgekomen hier.
Correct!quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
The Apers
tot zover mijn muziek kennis van die periodequote:Op vrijdag 22 april 2005 12:31 schreef timbob het volgende:
ik zou bijna zeggen de beatles
Daarom hou ik dus gewoon m'n mond bij dit soort vragenquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:31 schreef timbob het volgende:
[..]
tot zover mijn muziek kennis van die periode
Uh-huhquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:32 schreef iggy_in_the_house het volgende:
the monkees?
quote:2004 A Dirty Shame Actor [Starring]
2003in The Trailer Tales [TV] aka Ruby Romaine Trailer Tales Director / Teleplay By / Executive Producer / Actor [Starring]
2002 Searching for Debra Winger [doc] Participant
2001Visible Panty Lines [TV Series] Participant [Starring]
2000 Small Time Crooks Actor [Starring]
2000 Panic Actor [Starring]
1999 Ally McBeal: Troubled Water [TV]
aka Ally McBeal: Episode 051 (Episode Number title) Actor
1999 Ally McBeal: Sideshow [TV]
aka Ally McBeal: Episode 038 (Episode Number title) Actor
1998 Ally McBeal: The Real World [TV]
aka Ally McBeal: Episode 024 (Episode Number title) Actor
1997 Ally McBeal: The Playing Field [TV]
aka Ally McBeal: Episode 018 [1998] (Episode Number title) Actor
1997 Ally McBeal: Theme of Life [TV]
aka Ally McBeal: Episode 017 [1998] (Episode Number title) Actor
1994 Prêt-à-Porter
aka Ready to Wear (U.S. Video title) Actor
1994 I'll Do Anything Actor [Starring]
1994 Bullets Over Broadway Actor
1993 Happily Ever After [anim]
aka Snow White in the Land of Doom [1990] Voice
1993 Household Saints Actor [Starring]
1993 Robin Hood: Men in Tights
aka Men in Tights Actor [Starring]
1993 Rabbit Ears: Puss in Boots [anim]
aka Puss in Boots
aka We All Have Tales: Puss in Boots Actor
1991 Girls on Top [TV] Actor
1990 I Love You to Death Actor [Starring]
1986 Happy Since I Met You Actor
1986 Jumpin' Jack Flash Actor
1985 Plenty Actor [Starring]
1984 Give My Regards to Broad Street Actor
1984 The Young Visitors Actor [Starring]
1984 Three of a Kind [TV] Actor
Tracey inderdaad cafca +1quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:54 schreef cafca het volgende:
Tracy Ullman?
give my greetings to the new brunettequote:Op vrijdag 22 april 2005 13:05 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Shirliieeeeeee
quote:I know you dink dat I shuddn't still lobe you,
Or tell you dat.
But if I didn't say it, uh, webuhll I'd still habe felt it
whehe's the, ERRRR, sense in dat, duh...uh...?
I promise I'm not tryigg t' make your life hardeh
Or return t' whehe webuh webuhre
Dees misschien wel:quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
d00d!
wat is dat voor een vertaal masjien?
DD + 1quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:28 schreef DaisyDuke het volgende:
Dido - White Flag?
En dat is nummer 3!quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:41 schreef iggy_in_the_house het volgende:
I want more dan?
Da's de Dialectizer, voor Dido had ik 'Moron' gebruikt.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
d00d!
wat is dat voor een vertaal masjien?
quote:agzay ejay ooityay alyay ozay eenyay onderway
oveelzay eestjesbay ijbay elkaaryay
eengay eruziegay , eengay edondergay
iedereenyay aatstay oorvay ejay aarklay
usday omkay aarmay ekkerlay etmay onsyay eemay
enyay ektray eenyay ekkegay uitsnay
antway ieway ejay entbay ofyay atway ejay oetday
atday aaktmay oorvay onsyay ietnay uityay
Sorryquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:49 schreef ranja het volgende:
Doe es geen Tracey vragen stellen als ik lunchen ben
quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:53 schreef bukgeit het volgende:
K3 - Drie Biggetjes
Niet genoeg blijkbaar. Herkende het wel als K3 maar had niet het juiste nummerquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:57 schreef Neleos het volgende:
Wat een K3 kennis aanwezig hier.
Je kunt wel merken wie er hier kinderen hebben.![]()
Klopt manquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:58 schreef iggy_in_the_house het volgende:
mama's pride
is hier in de buurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |