Gene Simmonsquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:00 schreef GLO het volgende:
Over Israël gesproken: onder welke naam werd Israëliër Chaim Witz later wereldberoemd?
Niemand weet toch dat je Repelsteeltje heet?quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dan ook, ik heb meer aan een goede advocaat nu
Hoeveel Blabbathen zullen er in het telefoonboek staan? Ik ben snel gevonden hoorquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:03 schreef GLO het volgende:
[..]
Niemand weet toch dat je Repelsteeltje heet?
Dat is al vanaf dag 1, maar volgens mij ben je wel de eerste die het merktquote:Hé, ik zie ineens dat de ogen van je avatat oplichten! Was dat altijd al of is dat nieuw
Euh... ja, wat zit ik toch te bazelenquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dat is de enige die er nooit is weggegaanEn naar mijn weten heeft MDB nooit op Earache gezeten...
quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik ga trouwens pitten. Geen nieuwe vraag dus
Ik vrees dat dit Uzuki_Naruto niet meer onder ogen komt. Laat ik dus mijn burgerplicht doen:quote:Op donderdag 21 april 2005 23:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Oproep aan die meneer met de moeilijke Japanse naam:
Weet U nu al eens of het lijstje met Ramonesalbums op deze gelinkte pagina nog een punt waard was?
Fok! Muziek Trivia deel CCCLXVII
Lijkt sandra reemer welquote:Op vrijdag 22 april 2005 08:35 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Een nieuwe dag, een nieuwe vraag
Wie is dit?
[afbeelding]
Geen David Bowie. Qua supersterrenstatus zit je goed.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:52 schreef peaceman het volgende:
Dacht dat het David Bowie was... maar het album..hoe heet dat ding ook alweer..Fame?
Robert Palmer?quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geen David Bowie. Qua supersterrenstatus zit je goed.
Eric Clapton dan?quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nu zak je toch te ver af in de supersterren-ranglijst
Yepquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:01 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Sting - Bring On The Night
Voel me ffquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:01 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Sting - Bring On The Night
Goed album trouwens. Heb eens een docu over die periode gezien. Dan zie je dat Sting echt van de hele band muziekles krijgt. Zelfs de achtergrondzangeressen verbeteren hem op een gegeven moment.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:08 schreef iggy_in_the_house het volgende:
die hint van je deed 't hem.
Jam en spoon ofzo? Zijn al veeeeeeeel vaker geweest iigquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:08 schreef iggy_in_the_house het volgende:
die hint van je deed 't hem.
Wie?
[afbeelding]
Dan heb je gelukquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Jam en spoon ofzo? Zijn al veeeeeeeel vaker geweest iig
Die docu komt me bekend voor....ik kan me zoiets herinneren ergens in mijn geheugen. Maar is inderdaad wel goed album.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Goed album trouwens. Heb eens een docu over die periode gezien. Dan zie je dat Sting echt van de hele band muziekles krijgt. Zelfs de achtergrondzangeressen verbeteren hem op een gegeven moment.
*meldt zichquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dan ook, ik heb meer aan een goede advocaat nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat we S_B een jaartje niet meer zullen zien![]()
Al betwijfel ik of ze uitingen op dit forum als serieus op moeten vatten
[ Bericht 6% gewijzigd door Captain_Redbeard op 22-04-2005 11:09:57 ]Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Nou als ik vind dat onze koningin een eng, onbetrouwbaar en inhalerig manwijf is wil dat nog niet betekenen dat ik dat hardop mag zeggenquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:09 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
we hebben altijd nog de vrijheid van menings uiting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |