Die polderdame zie ik nu pas. Als de doven het niet zijn -mooie gok- dan zeg ik gewoon: Noorderslag.quote:
Anaal Natrakh is twee woorden...quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zuco die voor een zaal vol met doven staan
Nee en Pearl Jam is 't ook niequote:Op vrijdag 22 april 2005 00:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Da's niet Pungent Stench he?
Ook nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:01 schreef bukgeit het volgende:
Corrosion Of Comformity?
Uhm, wat is een dove band? Maar waarschijnlijk is 't geen dove band denk ikquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:02 schreef bukgeit het volgende:
Is het een 'dove' band?
Nope, geen Def Leppard of Deftones of The Doves of ....quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:05 schreef bukgeit het volgende:
Def Leppard oid.
quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Clawfinger? Deaf Dumb Blind...
quote:Although they were initially grouped in with the legions of pop/metal bands that dominated the American heavy metal scene of the '80s,was one of the most distinctive bands of the era. Where their contemporaries built on the legacy of Van Halen, Aerosmith, and Kiss,
constructed a progressive form of heavy metal that drew equally from the guitar pyrotechnics of post-Van Halen metal and '70s art rock, most notably Pink Floyd and Queen. After releasing a handful of ignored albums, the band began to break into the mainstream with the acclaimed album
. Its follow-up,
, was the group's biggest success, selling over two million copies due to the hit single "
"
never sustained that widespread popularity — like most late-'80s metal bands, their audience disappeared after the emergence of grunge. Nevetheless, they retained a large cult following well into the '90s.
Zie boven jequote:Op vrijdag 22 april 2005 01:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hint?
quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:15 schreef GLO het volgende:
Cinderella?
En ik was nog wel zo leuk een Queen Elizabeth die een prins Harry doet aan het photosjoppenquote:
Zien! Zien!quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En ik was nog wel zo leuk een Queen Elizabeth die een prins Harry doet aan het photosjoppen
Pfffff, ik was pas net begonnen. Even wachten hoor....quote:
Weet je deze allemaal zeker? Kan de meesten niet herinneren of terugvinden namelijk...quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:31 schreef GLO het volgende:
Napalm Death
Sore Throat
Electro Hippies
Pungent Stench
Carcass
Cathedral
Lawnmower Deth
Nee, weet ze niet zeker, maar in mijn herinnering zaten iig alle vroege grindcorebands op Peaceville. Heb nog wel een Peaceville Sampler uit die tijd (ca. 1987), maar die moet ik dan ff opsnorren.quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Weet je deze allemaal zeker? Kan de meesten niet herinneren of terugvinden namelijk...
Ik ook als ik klap?quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En nog eentje waarvoor ik in de gevangenis kan belanden
[afbeelding]
Oh nee, dat moet natuurlijk Earache zijnquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:43 schreef GLO het volgende:
[..]
Nee, weet ze niet zeker, maar in mijn herinnering zaten iig alle vroege grindcorebands op Peaceville. Heb nog wel een Peaceville Sampler uit die tijd (ca. 1987), maar die moet ik dan ff opsnorren.
Dan ook, ik heb meer aan een goede advocaat nuquote:
Daar zat ik ook aan te denken...quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:49 schreef GLO het volgende:
[..]
Oh nee, dat moet natuurlijk Earache zijn
Allemaal afkomstig uit Israel?quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik doe wel een andere vraag, zat namelijk met hele andere bands in mijn achterhoofd.
Wat is de overeenkomst tussen Noa, Orphaned Land en Aviv Geffen (Blackfield)?
Gecheckt: Electro Hippies waren nog goedquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken...
Dat is de enige die er nooit is weggegaanquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:56 schreef GLO het volgende:
[..]
Gecheckt: Electro Hippies waren nog goed(en Extra Hot Sauce stond er ook bij, was ook grindcore). Maar Peaceville was volgens mij wel een afsplitsing van Earache, of iig uit dezelfde scene afkomstig. My Dying Bride heeft ook op beide labels gezeten bijv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |