Il geloof dat z'n roots in een voormalig Sovjet-land lagen.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik wist dat 't iets oostblok-achtigs was (Pools?) maar ik durfde me er niet aan te wagen.
quote:Op donderdag 21 april 2005 23:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Aangezien ik niets meer kan bedenken dat Some girls are bigger than others van The Smiths, ga ik maar weer eens naar bed. Ajuus!
Ik ken 'm niet maar z'n naam is duidelijk Poolsquote:Op donderdag 21 april 2005 23:50 schreef GLO het volgende:
[..]
Il geloof dat z'n roots in een voormalig Sovjet-land lagen.
Einski puntski voor bukgeitovquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:04 schreef bukgeit het volgende:
Elton John - Nikita
Anya - Moscow Nights
Beatles - Back In The USSR
Klein Orkest - Over De Muur
Joy Division - Warsaw
Pink Floyd - Another Brick In The Wall (origineel niet, later een Oostblok-anthem)
Leningrad Cowboys - Ballad Of The Leningrad Cowboys
Kim Fowley - I Was A Communist For The FBI
Drs P - De Dodenrit
FGTH - Two Tribes
Mijn creabea lijst ( uiteraard 2 latequote:Op donderdag 21 april 2005 23:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Vraag:
Mag een lijstje van 10 songtitels (+artiest) die betrekking hebben op het Oostblok. Wees creatief en post volledige lijstjes.
Onmogelijkquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:11 schreef bukgeit het volgende:
Bukgeitov wil graag een lijstje van tien bands/acts waarvan de naam bestaat uit:
-één woord
-minimaal drie lettergrepen
-enkel de 'a' als klinker
Laat me raden, Bananaramaquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik kan er ook maar eentje bedenken![]()
Twee nuquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:28 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Laat me raden, Bananarama
Bukgeitov en de rest![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:28 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Laat me raden, Bananarama
Bukgeitov en de rest![]()
Krijg je Transplants erbij van mij, moet je er nog maar 1tjequote:Op vrijdag 22 april 2005 00:30 schreef GLO het volgende:
Ik kom niet verder dan acht...
Bananarama
Casablanca
Cataract
Galahad
Mashmakhan
Massada
Santana
Wawadadakwa
Veelbelovend. Of je bedenkt er twee een bij, of je wacht even tot 20.40, als ik de balans opmaak.quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:30 schreef GLO het volgende:
Ik kom niet verder dan acht...
Bananarama
Casablanca
Cataract
Galahad
Mashmakhan
Massada
Santana
Wawadadakwa
JaJaJa
20.40 ?quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:32 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Veelbelovend. Of je bedenkt er twee een bij, of je wacht even tot 20.40, als ik de balans opmaak.
Hoe gul: twee lettergrepen, twee a'squote:Op vrijdag 22 april 2005 00:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Krijg je Transplants erbij van mij, moet je er nog maar 1tje
Nah, ik weet er dus gewoon geen een!quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:35 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Hoe gul: twee lettergrepen, twee a's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |