10 % dat is me nooit gelukt in een computerwinkel.. en soms moet ik over 5 % al zeuren. Maar als ze daaronder gaan zitten dan is het heel snel einde oefening. Maar gelet op de eerdere aankopen (sta in het klantenbestand) doen ze daar tegenwoordig niet zo heel moeilijk meer over.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:40 schreef du_ke het volgende:
Altijd 10% he?
Voor de videokaart wil ik de passieve zalman koeler hebben. Maar eerst kijken of alles goed werkt (ivm garantie)quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die vraag stelde ik bewust...omdat je ook een GB- MBK8NP bordje hebt met een 754 chipset. En aangezien de AMD 64 3000+ 939 is. Zou dit nooit kunnen werken.
Maar felecite... met een 939 kun je nog wel even vooruit, dat blijft in de toekomst wel uitbreidbaar.
Al bij al een goede koop als ik zo lees..... wellicht is een Zalman 7700 CuAl cooler nog een optie (die kost rond de 30 euro, en maakt de PC een stuk geluidsarmer dan de default stock-cooler van AMD.
En als je de volgende keer je statiegeld inleverd dan zou je nog een Zalman V700 VGA cooler voor je NV6600 GT kunnen overwegen.
quote:2. De Unie zorgt ervoor dat aan de binnengrenzen geen personencontroles worden verricht en zij ontwikkelt een gemeenschappelijk beleid op het gebied van asiel, immigratie en controle aan de buitengrenzen, dat gebaseerd is op solidariteit tussen de lidstaten en dat billijk is ten aanzien van de onderdanen van derde landen. Voor de toepassing van dit hoofdstuk worden staatlozen gelijkgesteld met onderdanen van derde landen.
M.a.w. als je als land je plicht verzaakt krijg je een "advies" die je moet opvolgen vd Europese commissie, die niet eens direct boetes uitdeelt klaarblijkelijk, en als je dat niet doet gaat de commissie naar de rechter. Iets wat nog langer gaat duren dan in de tijd waar de commissie het vermeende wangedrag kan vaststellen (het laatste kan al jaren duren gezien het bureaucratische gehalte van de EU). Die rechter zal uiteraard nooit een uitspraak doen ten nadele van een groot land als Frankrijk, Engeland, Duitsland of straks Oekra๏ne of Turkije. Het einde vh verhaaltje is dus dat de grote landen gewoon kunnen doen wat ze willen en dat de EU commissie als een stel slappe figuren het nakijken heeft.quote:Indien de Commissie van oordeel is dat een lidstaat een krachtens de Grondwet op hem rustende verplichting niet is nagekomen, brengt zij dienaangaande een met redenen omkleed advies uit, na de lidstaat in de gelegenheid te hebben gesteld zijn opmerkingen te maken. Indien de betrokken staat het advies niet binnen de door de Commissie gestelde termijn opvolgt, kan de Commissie de zaak aanhangig maken bij het Hof van Justitie van de Europese Unie.
quote:166 tt-EEN 166 vr 22 apr 13:01:22
buitenland ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
CHEMISCHE WAPENS ZIJN 90 JAAR OUD
ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
Het is precies 90 jaar geleden dat voor
het eerst in de geschiedenis chemische
wapens werden ingezet.
In de buurt van de West-Vlaamse stad
Ieper zetten de Duitsers gifgas in, een
nieuw geheim wapen.
Speciaal getrainde elitetroepen uit
Berlijn stopten bijna zesduizend
gascilinders rechtop in de kleigrond,
langs de loopgraven. Op 22 april 1915
stierven bijna 5.000 soldaten, vooral
Noord-Afrikanen uit de Franse kolonies,
een afschuwelijke dood.
De uitvinder van chloorgas, professor
Fritz Haber, ontving in 1918 de
Nobelprijs voor Scheikunde.
Sjun klopt je link wel.... of ben je het niet met de ingebruikname van de supercomputer eens. ?quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:19 schreef sjun het volgende:
Een verhaal dat het pleidooi van Wilders voor een kritische blik op de regelgeving lijkt te ondersteunen...
Lijkt mij duidelijk, de Byzantijnen natuurlijk!quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:32 schreef Monidique het volgende:
Zo AoE2 spelen met z'n zessen. Welke stam zal ik zijn?
Civ Descriptions:
Celts
British
Turks
Teutons
Chinese
Byzantines
Mongols
Vikings
Persians
Japanese
Franks
Saracens
Goths
Wat je al bent kun je niet meer worden.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:37 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik heb altijd een Mongool willen zijn.
Dan is het bij deze officieel. Ga mijn zoonquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:37 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik heb altijd een Mongool willen zijn.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wat je al bent kun je niet meer worden.
Zeg M., heb je ook een speciale Kopspijkers-blokker?quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:39 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dan is het bij deze officieel. Ga mijn zoon
Insurance dient met een r geschreven te worden, Brabo-beta.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wat je al bent kun je niet meer worden.
Ja, een barriere voor die ''humor'' die mijn ivoren toren aantast.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:43 schreef Monidique het volgende:
Kopspijkers-blocker?
quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:16 schreef Monidique het volgende:
Ongeluk bij een een geluk. Je helikopter wordt neergeschoten, dat ding stort neer en alle elf inzittenden behalve jij komen om. Verdwaasd vraag je je af wat er gebeurd is en besef je plotseling dat je gewond bent geraakt, maar je leeft gelukkig nog. Totdat degenen die de helikopter neerschoten, langskomen en je executeren.
Zo kan het dus ook.
http://www.cnn.com/2005/WORLD/meast/04/22/iraq.main/index.htmlquote:In a video purportedly showing the aftermath of the helicopter's crash, a lone survivor is found lying in a ditch by insurgents.
The video zooms out, showing the man in the middle of the frame, and then the cameraman gives the order to shoot. The victim turns toward his killer and shots are fired, bullets strike him repeatedly, even after he falls to the ground.
"We are applying God's law," a voice says in Arabic.
Before he is shot to death, the man tells insurgents, "My leg is broken," but he is forced to stand.
kost 'et?quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:55 schreef George-Butters het volgende:
[..]
typische midrange pc
amd 64 3000+ winchester
Nforce 4 moederbordje
2*512 geheugen
en geforce 6600
Je zou bijna denken dat hij 100 euro heeft uitgegeven aan SMS-kosten om Jantje Smit als artiest van het decennium te laten bekronen, en nu gefrustreert is.quote:DEN HAAG - Tweede-Kamerlid De Wit van de SP heeft bij de politie aangifte gedaan tegen TMF, zo liet hij vrijdag weten. De muziekzender zou zich schuldig hebben gemaakt aan bedrog en oplichting bij de uitreiking van de TMF Awards. TMF is een dochteronderneming van MTV Networks.
Herschrijf deze zin met duizend armen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:57 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat hij 100 euro heeft uitgegeven aan SMS-kosten om Jantje Smit als artiest van het decennium te laten bekronen, en nu gefrustreert is.
Ik wist geeneens dat Jan de W. naar TMF keek. Zijn dochter van 15 heeft vast geklaagd ofzo?quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:57 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat hij 100 euro heeft uitgegeven aan SMS-kosten om Jantje Smit als artiest van het decennium te laten bekronen, en nu gefrustreert is.
Slogan voor het linkse kabinet - "Belastinggeld.... natuurlijk goed besteed".quote:Subsidie voor dubieuze instellingen A'dam
Binnenlands nieuws Uit een inventarisatie van de gemeente Amsterdam blijkt dat een aantal organisaties hun subsidies mogelijk voor dubieuze activiteiten heeft aangewend. Het betreft hier ongeveer vijftig Amsterdamse organisaties die het gemeenschapsgeld mogelijk voor terroristische acties gebruikten.
Kort na de moord op Theo van Gogh werd in de hoofdstad het actieplan Wij Amsterdammers opgesteld. Doel van dit programma is het terrorisme en radicalisering onder Amsterdammers tegen te gaan.
Zo is er onder meer gekeken naar welke subsidies de gemeente en stadsdelen verstrekken aan organisaties en hoe die het geld besteden. Uit het onderzoek, onderleiding van burgemeester Cohen, kwam naar voren dat vijftig organisaties de subsidie voor 'terroristische of radicaliserende doeleinden' gebruiken. De gemeente gaat de organisaties nader onderzoeken en wil misbruik aanpakken.
Of dat J. de Wit daar vragen over gaat stellen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Slogan voor het linkse kabinet - "Belastinggeld.... natuurlijk goed besteed".
Wordt tijd dat het rechts kabinet daar het mes in gaan zetten.
Je moet 'm dan wel sturen naar mijn werkadres: erwinwolffnl [at] microformatica [punt] com.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:44 schreef Monidique het volgende:
Wolffmans, als FokBlock v1.0 nou klaar is, kan deze dan misschien op jouw microsite.com staan?
Oh, maar vandaag, ik ben ook op m'n werk namelijk, krijg ik 'm niet af.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:36 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Je moet 'm dan wel sturen naar mijn werkadres: erwinwolffnl [at] microformatica [punt] com.
Ik merk het wel wanneer hij w้l af is.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
Oh, maar vandaag, ik ben ook op m'n werk namelijk, krijg ik 'm niet af.
http://washtimes.com/national/20050421-115645-3298r.htmquote:"I urge the Senate to put aside politics and confirm John Bolton to the United Nations."
Ik heb geen idee! Het zal wel angst zijnquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:24 schreef Drugshond het volgende:
pom ti dom ti dom. Waar blijft die linkse column van SCH nu toch![]()
Die moest eerst nog voor goedkeuring langs Marcel van Damquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:24 schreef Drugshond het volgende:
pom ti dom ti dom. Waar blijft die linkse column van SCH nu toch![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:18 schreef Chewie het volgende:
Ik ga weer zuipen op kosten van de baas dit keer extra feest, nieuw fonds heeft ruim 1,1 miljard opgehaald
prettig weekend
Ik denk dat hij bewust wacht op 1-mei... zodat hij zijn bijdrage als communist wat extra gewicht kan mee geven.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:34 schreef George-Butters het volgende:
Ik heb geen idee! Het zal wel angst zijn
Met toepasselijk Geert Mak-citaat.quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:49 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bewust wacht op 1-mei... zodat hij zijn bijdrage als communist wat extra gewicht kan mee geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |