abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26427737
Het lijkt mij zeer waarschijnlijk dat Iran wél aangevallen wordt en wel binnen een half jaar. Alleen niet door Amerika, maar door Israël, uiteraard wel in samenwerking met de Amerikanen. Israëlische functionarissen hebben vele malen duidelijk gemaakt dat een nucleair Iran niet te toleren is en dat er hoe dan ook een stokje voor moet worden gestoken. De EU is nu bezig met onderhandelingen en Rusland heeft afgesproken gevaarlijk materiaal weer op te halen, maar Israël vertrouwt dat gewoon niet.

Alleen, er zitten zoveel nadelen aan! Uiteraard wordt het een kleinschalige luchtaanval en geen grondinvasie, maar het zal terugslaan op Israël en met name Amerika. Israël zal dat wel een worst wezen als ze echt geloven dat een Iraanse kernbom hoe dan ook voorkomen moet worden, maar Amerika is een stuk kwetsbaarder.

Omdat het me zo stom lijkt Iran aan te vallen, zou ik bijna verwachten dat het niet gebeurt, maar de Israëlische uitspraken en handelingen stemmen mij niet positief.
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:46:55 #227
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_26427742
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:36 schreef Chewie het volgende:
Als dat al gaat gebeuren duurt dit nog wel even denk ik, De VS is nu niet in staat om nog een grote oorlog te starten. De VS zou zich ook beter kunnen richten op het verzet in Iran en deze steunen.
Ik denk eerder dat Israel haast maakt... en de Amerikanen voor het karretje probeert te spannen. Goed schiks of anders kwaadschiks. En het temperament van de Israëliërs kennende, die laten er geen gras over groeien. En als dit soort van vage berichten in het nieuws op duiken... dan is de propoganda machine voor de volgende oorlog al weer in de volgende versnelling gezet.
quote:
Sharon: Iran's nuclear weapon program nears 'point of no return'

Israeli prime minister noncommittal on settlement question

Wednesday, April 13, 2005 Posted: 11:39 PM EDT (0339 GMT)

WASHINGTON (CNN) -- Israeli Prime Minister Ariel Sharon warned Wednesday that Iran is nearing a "point of no return" in developing a nuclear weapon that could be used against his country.

In a CNN interview, Sharon said Iran was years away from possessing a nuclear weapon -- but could be just months away from overcoming "technical problems" in building one.

"The point of no return depends upon the ability of the Iranians to solve some technical issues, and once they solve it, I think that will be the point of no return," he said.

Mohamed ElBaradei, director general of the International Atomic Energy Agency, has said the United Nations nuclear watchdog agency has no hard evidence Iran is building a bomb.

Sharon was asked if Israel had such evidence.

"We have evidence that Iran makes every effort to possess nuclear weapons," Sharon said, without elaborating.

In 1981, Israel launched a unilateral strike on a suspected nuclear weapons site in Iraq.

Sharon was asked under what conditions Israel would consider a similar strike against Iran.

Sharon said the 1981 strike saved many lives, but that the current situation is different.

Actions to pressure Iran should involve a coalition of democracies, led by the United States, he said.

As for a unilateral strike, he said, "We don't think that is what we have to do."
West Bank settlement issue

Sharon also discussed U.S. concerns over a recent Israeli announcement that it wants to expand the West Bank settlement of Ma'aleh Adumim, which is near historically Arab east Jerusalem.

A freeze in Jewish settlement construction in the Palestinian territories is part of the "road map" envisioned by the so-called Mideast Quartet -- the United States, Russia, the United Nations and the European Union.

The plan's ultimate aim is the creation of a Palestinian state co-existing peacefully beside Israel.

Israel has said the addition of 3,500 housing units is part of the natural growth of Ma'aleh Adumim and that linking the area to Jerusalem is important.

Palestinians insist the plan would cut off Arab neighborhoods from the rest of what could become the Palestinian state.

Sharon admitted the issue poses "one of the major blocks" to a peace agreement and said it would likely be discussed in the future.

But he was noncommittal about Israel's plans, which he said have been in the works for 10 years.

Sharon and President Bush discussed the issue Monday at the president's ranch in Crawford, Texas.

Bush said Israel must honor its commitment to halt the expansion, but he repeated his belief that "new realities on the ground" mean that major Jewish population centers in the West Bank will remain with Israel in a final settlement that results in a Palestinian state. (Full story)

Sharon is planning to pull Jewish settlers out of 21 settlements in Gaza and four small settlements in the West Bank.

He said Israel plans to raze synagogues and cemeteries, but leave vacant housing behind after the Gaza pullout.

The prime minister acknowledged that a few Israeli soldiers are upset about the pullout and said the atmosphere in Israel is "tense" like the "eve of the civil war."

But he expects the Gaza withdrawal to be successful.
Een voor opgezet een-tweetje ?!.... zeg het maar.
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:47:21 #228
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_26427754
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:52 schreef du_ke het volgende:

[..]

!

Kan 350 Watten?
Jahoor dat kan uitstekend!
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:48:29 #229
89730 Drugshond
pi_26427783
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:46 schreef Monidique het volgende:
Het lijkt mij zeer waarschijnlijk dat Iran wél aangevallen wordt en wel binnen een half jaar. Alleen niet door Amerika, maar door Israël, uiteraard wel in samenwerking met de Amerikanen. Israëlische functionarissen hebben vele malen duidelijk gemaakt dat een nucleair Iran niet te toleren is en dat er hoe dan ook een stokje voor moet worden gestoken. De EU is nu bezig met onderhandelingen en Rusland heeft afgesproken gevaarlijk materiaal weer op te halen, maar Israël vertrouwt dat gewoon niet.

Alleen, er zitten zoveel nadelen aan! Uiteraard wordt het een kleinschalige luchtaanval en geen grondinvasie, maar het zal terugslaan op Israël en met name Amerika. Israël zal dat wel een worst wezen als ze echt geloven dat een Iraanse kernbom hoe dan ook voorkomen moet worden, maar Amerika is een stuk kwetsbaarder.

Omdat het me zo stom lijkt Iran aan te vallen, zou ik bijna verwachten dat het niet gebeurt, maar de Israëlische uitspraken en handelingen stemmen mij niet positief.
perfect verwoord M..... dat is ook mijn gedachtengang.
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:50:35 #230
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_26427849
Ik ga m'n pc s fijn upgraden! Tot straks mede-nerds!
Donner 1
Donner 2
Streng!
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:51:38 #231
89730 Drugshond
pi_26427882
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:50 schreef George-Butters het volgende:
Ik ga m'n pc s fijn upgraden! Tot straks mede-nerds!
Wat heb je gekocht
Het is toch niet uit de vrachtwagen gevallen ?! (of wel) ?
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:55:38 #232
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_26427983
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:51 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Wat heb je gekocht
Het is toch niet uit de vrachtwagen gevallen ?! (of wel) ?
typische midrange pc
amd 64 3000+ winchester
Nforce 4 moederbordje
2*512 geheugen
en geforce 6600
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_26428055
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:46 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat Israel haast maakt... en de Amerikanen voor het karretje probeert te spannen. Goed schiks of anders kwaadschiks. En het temperament van de Israëliërs kennende, die laten er geen gras over groeien. En als dit soort van vage berichten in het nieuws op duiken... dan is de propoganda machine voor de volgende oorlog al weer in de volgende versnelling gezet.
[..]

Een voor opgezet een-tweetje ?!.... zeg het maar.
Dit soort geluiden hoorde je ook vlak na de oorlog in Irak over Syrie en Libie met als effect dat er daar steeds meer opstand komt tegen de huidige machthebbers en dat er met die machthebber opeens weer te praten is, zeker na de succesvolle verkiezingen in Irak.

Het zou me ook niet verbazen als Israel of de VS met een luchtaanval komt alleen niet op zeer korte termijn en zeker niet door de VS.
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:58:40 #234
89730 Drugshond
pi_26428076
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:55 schreef George-Butters het volgende:
typische midrange pc
amd 64 3000+ winchester
Nforce 4 moederbordje
2*512 geheugen
en geforce 6600
[DIG mode]
  • merk type mobo ?!... had je geen zwaardere CPU kunnen nemen.. Die NF-4 trekt dat makkelijk.
  • welke chipset.
    [/DIG mode]
  • pi_26428158
    Libië heeft niets met Irak te maken en ik heb al helemaal niets gehoord over burgeropstanden in Libië en ook geen abnormale burgeropstanden in Syrië.
      vrijdag 22 april 2005 @ 12:02:39 #236
    89730 Drugshond
    pi_26428178
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 11:58 schreef Chewie het volgende:
    Dit soort geluiden hoorde je ook vlak na de oorlog in Irak over Syrie en Libie met als effect dat er daar steeds meer opstand komt tegen de huidige machthebbers en dat er met die machthebber opeens weer te praten is, zeker na de succesvolle verkiezingen in Irak.

Het zou me ook niet verbazen als Israel of de VS met een luchtaanval komt alleen niet op zeer korte termijn en zeker niet door de VS.
    Wel met full ondersteuning van de VS.... ze wijsen de lokaties aan.. en Israel gooit er een bom op.

Doet me opeens denken aan GO-1. Toen Israel de scuds om zijn oren kreeg. Als goedmakertje moeten de Amerikanen alles bombarderen wat Israel aanwees als doelwit.
    En daar zaten doelwitten bij die al gebombardeerd waren.... maar Israel riep vrolijk.. (gooi er nog maar een bom op) ... en aldus geschiede.
      vrijdag 22 april 2005 @ 12:03:25 #237
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_26428200
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 11:58 schreef Drugshond het volgende:

[..]

[DIG mode]
  • merk type mobo ?!... had je geen zwaardere CPU kunnen nemen.. Die NF-4 trekt dat makkelijk.
  • welke chipset.
    [/DIG mode]
  • Gigabyte MBk8N+, zonder SLI.
    Het geld was op voor een zwaardere processor. Je blijft student he, die processor komt later wel.

Wat bedoel je met welke chipset?
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    pi_26428208
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 11:42 schreef Chewie het volgende:

[..]

He het is vrijdag en mooi weer wat valt er anders te doen dan zuipen
    Hmm goed punt.
    Als het niet wil branden moet je beter stoken.
    pi_26428261
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 11:47 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Jahoor dat kan uitstekend!
    Aha dan zal dat het zijn. (moest ik verdomme m'n halve pc voor uit elkaar slopen !
      vrijdag 22 april 2005 @ 12:06:44 #240
    89730 Drugshond
    pi_26428290
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 12:03 schreef George-Butters het volgende:
    Gigabyte MBk8N+, zonder SLI.
    Het geld was op voor een zwaardere processor. Je blijft student he, die processor komt later wel.

Wat bedoel je met welke chipset?
  • Gigabyte... will do.
    SLI is een beetje overhyped.... klinkt leuk maar is nog steeds geen standaard en ATI is al met iets anders bezig. Ik denk zelf dat SLI (van NVidea) niet de toekomst is. De mogelijkheid van ATI is dat je 2 verschillende kaarten kunt gebruiken zonder SLI-connector. Maar het kan ook een tussenstap zijn voor de volgende ontwikkeling.

• Chipshet, 775, 939., 438, 940, 815, 835.... wat is je socket ?
  • pi_26428315
    quote:

[..]

typische midrange pc
    amd 64 3000+ winchester
    Nforce 4 moederbordje
    2*512 geheugen
    en geforce 6600
    Heul lang geleden snapte ik ook wel wat van die dingen maar dat hield na de introductie van de Pentium 1 als opvolger van de 486 ook wel op .

Maar succes ermee sjors!
      vrijdag 22 april 2005 @ 12:10:13 #242
    89730 Drugshond
    pi_26428395
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 11:40 schreef DrWolffenstein het volgende:
    Feli boomknuffelaar.
    Boomknuffelen is goed .
      vrijdag 22 april 2005 @ 12:11:55 #244
    28640 Sidekick
    Ban the fucker
    pi_26428436
    Feli du_ke.

Dat je maar eens sneller de PBEM kan doorsturen, .
    A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
    Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
    I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
    pi_26428447
    Moet ik eerst m'n pc hier upgraden en daar snap ik de ballen niet van .
    pi_26428464
    Hem eerst weer in elkaar schroeven is misschien ook wel een aardig idee .
      vrijdag 22 april 2005 @ 12:14:20 #247
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_26428513
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 12:06 schreef Drugshond het volgende:

[..]

• Gigabyte... will do.
    SLI is een beetje overhyped.... klinkt leuk maar is nog steeds geen standaard en ATI is al met iets anders bezig. Ik denk zelf dat SLI (van NVidea) niet de toekomst is. De mogelijkheid van ATI is dat je 2 verschillende kaarten kunt gebruiken zonder SLI-connector. Maar het kan ook een tussenstap zijn voor de volgende ontwikkeling.

• Chipshet, 775, 939., 438, 940, 815, 835.... wat is je socket ?
  • bovendien moet je 2 precies dezelfde videokaarten hebben. En spelletjes hebben geen prioriteit...

s939
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    pi_26428538
    Zit er een socket in zo'n kast ?

Zo leer je toch elke keer weer wat .
      vrijdag 22 april 2005 @ 12:23:28 #249
    89730 Drugshond
    pi_26428734
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 12:14 schreef George-Butters het volgende:
    bovendien moet je 2 precies dezelfde videokaarten hebben. En spelletjes hebben geen prioriteit...

s939
    Die vraag stelde ik bewust...omdat je ook een GB- MBK8NP bordje hebt met een 754 chipset. En aangezien de AMD 64 3000+ 939 is. Zou dit nooit kunnen werken.
    Maar felecite... met een 939 kun je nog wel even vooruit, dat blijft in de toekomst wel uitbreidbaar.

Al bij al een goede koop als ik zo lees..... wellicht is een Zalman 7700 CuAl cooler nog een optie (die kost rond de 30 euro, en maakt de PC een stuk geluidsarmer dan de default stock-cooler van AMD.
    En als je de volgende keer je statiegeld inleverd dan zou je nog een Zalman V700 VGA cooler voor je NV6600 GT kunnen overwegen.
      vrijdag 22 april 2005 @ 12:29:23 #250
    89730 Drugshond
    pi_26428900
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 12:15 schreef du_ke het volgende:
    Zit er een socket in zo'n kast ?

Zo leer je toch elke keer weer wat .
    Yups... elke PC heeft een socket.
    Bij de wat oudere modellen is dit veelal socket A (438) (voor P-III systemen).
    Het model wat GB in de etalage heeft gezet bevat zo'n socket.

Altijd lachen in de computerwinkel.. met een verkoper... als hij begint met zijn verkooppraatje dan zeg ik al gelijk. "Beste verkoper ik werk al met PC's vanaf de ZX-80, en weet echt wel wat er te koop is, ik kom over 5 minuten met de bestelling (maak alvast maar ruimte voor de dozen)", en ondertussen probeer ik 5 % van de prijs eraf te krijgen" . Ook dat is vrije marktwerking.
    pi_26429176
    Altijd 10% he?
      vrijdag 22 april 2005 @ 12:47:42 #252
    89730 Drugshond
    pi_26429347
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 12:40 schreef du_ke het volgende:
    Altijd 10% he?
    10 % dat is me nooit gelukt in een computerwinkel.. en soms moet ik over 5 % al zeuren. Maar als ze daaronder gaan zitten dan is het heel snel einde oefening. Maar gelet op de eerdere aankopen (sta in het klantenbestand) doen ze daar tegenwoordig niet zo heel moeilijk meer over.
    En ik kom ook nooit terug om te zeuren dat iets niet werkt of iets niet aan de praat krijg (door onkunde). En dat vinden ze ook wel een plus. It works both ways...
    pi_26429432
    Over een leuk computertje gesproken

http://www.dvhn.nl/Index/(...)4-1694811-%2C00.html
    pi_26429503
    Oe, sma, wat ben je lelijk
      vrijdag 22 april 2005 @ 13:01:55 #255
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_26429739
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 12:23 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Die vraag stelde ik bewust...omdat je ook een GB- MBK8NP bordje hebt met een 754 chipset. En aangezien de AMD 64 3000+ 939 is. Zou dit nooit kunnen werken.
    Maar felecite... met een 939 kun je nog wel even vooruit, dat blijft in de toekomst wel uitbreidbaar.

Al bij al een goede koop als ik zo lees..... wellicht is een Zalman 7700 CuAl cooler nog een optie (die kost rond de 30 euro, en maakt de PC een stuk geluidsarmer dan de default stock-cooler van AMD.
    En als je de volgende keer je statiegeld inleverd dan zou je nog een Zalman V700 VGA cooler voor je NV6600 GT kunnen overwegen.
    Voor de videokaart wil ik de passieve zalman koeler hebben. Maar eerst kijken of alles goed werkt (ivm garantie)
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    pi_26429762
    Hmmmz, ik lees net een van de artikelen in EU-grondwet (als PDF). Zo staan er vele opmerkelijke dingen in zoals artikel 257 lid 2:
    quote:
    2. De Unie zorgt ervoor dat aan de binnengrenzen geen personencontroles worden verricht en zij ontwikkelt een gemeenschappelijk beleid op het gebied van asiel, immigratie en controle aan de buitengrenzen, dat gebaseerd is op solidariteit tussen de lidstaten en dat billijk is ten aanzien van de onderdanen van derde landen. Voor de toepassing van dit hoofdstuk worden staatlozen gelijkgesteld met onderdanen van derde landen.

Dus immigranten die geen andere nationaliteit hebben en zich ernstig misdragen kunnen gewoon ontnomen worden van hun Nederlandse nationaliteit? Ze worden immers vanuit EU-perspectief gewoon onderdaan van een willekeurig derde wereldland.

En dan artikel 360:
    quote:
    Indien de Commissie van oordeel is dat een lidstaat een krachtens de Grondwet op hem rustende verplichting niet is nagekomen, brengt zij dienaangaande een met redenen omkleed advies uit, na de lidstaat in de gelegenheid te hebben gesteld zijn opmerkingen te maken. Indien de betrokken staat het advies niet binnen de door de Commissie gestelde termijn opvolgt, kan de Commissie de zaak aanhangig maken bij het Hof van Justitie van de Europese Unie.
    M.a.w. als je als land je plicht verzaakt krijg je een "advies" die je moet opvolgen vd Europese commissie, die niet eens direct boetes uitdeelt klaarblijkelijk, en als je dat niet doet gaat de commissie naar de rechter. Iets wat nog langer gaat duren dan in de tijd waar de commissie het vermeende wangedrag kan vaststellen (het laatste kan al jaren duren gezien het bureaucratische gehalte van de EU). Die rechter zal uiteraard nooit een uitspraak doen ten nadele van een groot land als Frankrijk, Engeland, Duitsland of straks Oekraïne of Turkije. Het einde vh verhaaltje is dus dat de grote landen gewoon kunnen doen wat ze willen en dat de EU commissie als een stel slappe figuren het nakijken heeft.
    Verwerpen die waanzin dus

Voer voor een nieuw grondwetafkraak topic dus
    pi_26430073
    Beijo. .
      vrijdag 22 april 2005 @ 13:19:51 #258
    52589 sjun
    uit solidariteit
    pi_26430202
    Een verhaal dat het pleidooi van Wilders voor een kritische blik op de regelgeving lijkt te ondersteunen...

[ Bericht 16% gewijzigd door sjun op 22-04-2005 20:50:43 ]
    Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
    pi_26430239
    quote:
    166 tt-EEN 166 vr 22 apr 13:01:22
    buitenland ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­

CHEMISCHE WAPENS ZIJN 90 JAAR OUD
    ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
    Het is precies 90 jaar geleden dat voor
    het eerst in de geschiedenis chemische
    wapens werden ingezet.

In de buurt van de West-Vlaamse stad
    Ieper zetten de Duitsers gifgas in, een
    nieuw geheim wapen.

Speciaal getrainde elitetroepen uit
    Berlijn stopten bijna zesduizend
    gascilinders rechtop in de kleigrond,
    langs de loopgraven. Op 22 april 1915
    stierven bijna 5.000 soldaten, vooral
    Noord-Afrikanen uit de Franse kolonies,
    een afschuwelijke dood.

De uitvinder van chloorgas, professor
    Fritz Haber, ontving in 1918 de
    Nobelprijs voor Scheikunde.
      vrijdag 22 april 2005 @ 13:22:59 #260
    89730 Drugshond
    pi_26430284
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 13:19 schreef sjun het volgende:
    Een verhaal dat het pleidooi van Wilders voor een kritische blik op de regelgeving lijkt te ondersteunen...
    Sjun klopt je link wel.... of ben je het niet met de ingebruikname van de supercomputer eens. ?
    pi_26430510
    Zo AoE2 spelen met z'n zessen. Welke stam zal ik zijn?

Civ Descriptions:
    Celts
    British
    Turks
    Teutons
    Chinese
    Byzantines
    Mongols
    Vikings
    Persians
    Japanese
    Franks
    Saracens
    Goths
    pi_26430512
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 13:21 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]
    Vooral die laatste alinea
    pi_26430537
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 13:32 schreef Monidique het volgende:
    Zo AoE2 spelen met z'n zessen. Welke stam zal ik zijn?

Civ Descriptions:
    Celts
    British
    Turks
    Teutons
    Chinese
    Byzantines
    Mongols
    Vikings
    Persians
    Japanese
    Franks
    Saracens
    Goths
    Lijkt mij duidelijk, de Byzantijnen natuurlijk!
    pi_26430572
    Daar dacht ik ook aan, Wolffmans, maar zo te zien zijn die erg gericht op 't water. Dat wil ik denk ik niet. Anders zat ik te denken aan de Franken, ook een goede keuze, toch?
    pi_26430628
    Ik heb altijd een Mongool willen zijn.
      vrijdag 22 april 2005 @ 13:37:45 #266
    89730 Drugshond
      vrijdag 22 april 2005 @ 13:38:40 #267
    89730 Drugshond
      vrijdag 22 april 2005 @ 13:39:10 #268
    78509 Harry_Sack
    bidibidibidibidi
    pi_26430660
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 13:37 schreef Johan_de_With het volgende:
    Ik heb altijd een Mongool willen zijn.
    Dan is het bij deze officieel. Ga mijn zoon
    Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
    Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
    N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
    pi_26430726
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 13:38 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Wat je al bent kun je niet meer worden.
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 13:39 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Dan is het bij deze officieel. Ga mijn zoon
    Zeg M., heb je ook een speciale Kopspijkers-blokker?
    pi_26430750
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 13:38 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Wat je al bent kun je niet meer worden.
    Insurance dient met een r geschreven te worden, Brabo-beta.
    pi_26430783
    Kopspijkers-blocker?
    pi_26430793
    Wolffmans, als FokBlock v1.0 nou klaar is, kan deze dan misschien op jouw microsite.com staan?
    pi_26430798
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 13:43 schreef Monidique het volgende:
    Kopspijkers-blocker?
    Ja, een barriere voor die ''humor'' die mijn ivoren toren aantast.
    pi_26430906
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 11:16 schreef Monidique het volgende:
    Ongeluk bij een een geluk. Je helikopter wordt neergeschoten, dat ding stort neer en alle elf inzittenden behalve jij komen om. Verdwaasd vraag je je af wat er gebeurd is en besef je plotseling dat je gewond bent geraakt, maar je leeft gelukkig nog. Totdat degenen die de helikopter neerschoten, langskomen en je executeren.

Zo kan het dus ook.
    quote:
    In a video purportedly showing the aftermath of the helicopter's crash, a lone survivor is found lying in a ditch by insurgents.

The video zooms out, showing the man in the middle of the frame, and then the cameraman gives the order to shoot. The victim turns toward his killer and shots are fired, bullets strike him repeatedly, even after he falls to the ground.

"We are applying God's law," a voice says in Arabic.

Before he is shot to death, the man tells insurgents, "My leg is broken," but he is forced to stand.
    http://www.cnn.com/2005/WORLD/meast/04/22/iraq.main/index.html
      vrijdag 22 april 2005 @ 13:57:06 #275
    78509 Harry_Sack
    bidibidibidibidi
    pi_26431089
    quote:

[..]

typische midrange pc
    amd 64 3000+ winchester
    Nforce 4 moederbordje
    2*512 geheugen
    en geforce 6600
    kost 'et?
      vrijdag 22 april 2005 @ 13:57:49 #276
    28640 Sidekick
    Ban the fucker
    pi_26431104
    quote:
    DEN HAAG - Tweede-Kamerlid De Wit van de SP heeft bij de politie aangifte gedaan tegen TMF, zo liet hij vrijdag weten. De muziekzender zou zich schuldig hebben gemaakt aan bedrog en oplichting bij de uitreiking van de TMF Awards. TMF is een dochteronderneming van MTV Networks.
    Je zou bijna denken dat hij 100 euro heeft uitgegeven aan SMS-kosten om Jantje Smit als artiest van het decennium te laten bekronen, en nu gefrustreert is.
    A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
    Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
    I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
    pi_26431115
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 13:57 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Je zou bijna denken dat hij 100 euro heeft uitgegeven aan SMS-kosten om Jantje Smit als artiest van het decennium te laten bekronen, en nu gefrustreert is.
    Herschrijf deze zin met duizend armen.
      vrijdag 22 april 2005 @ 14:06:53 #278
    78509 Harry_Sack
    bidibidibidibidi
    pi_26431277
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 13:57 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ik wist geeneens dat Jan de W. naar TMF keek. Zijn dochter van 15 heeft vast geklaagd ofzo?
      vrijdag 22 april 2005 @ 14:11:27 #279
    89730 Drugshond
    pi_26431380
    quote:
    Subsidie voor dubieuze instellingen A'dam
    Binnenlands nieuws Uit een inventarisatie van de gemeente Amsterdam blijkt dat een aantal organisaties hun subsidies mogelijk voor dubieuze activiteiten heeft aangewend. Het betreft hier ongeveer vijftig Amsterdamse organisaties die het gemeenschapsgeld mogelijk voor terroristische acties gebruikten.

Kort na de moord op Theo van Gogh werd in de hoofdstad het actieplan Wij Amsterdammers opgesteld. Doel van dit programma is het terrorisme en radicalisering onder Amsterdammers tegen te gaan.

Zo is er onder meer gekeken naar welke subsidies de gemeente en stadsdelen verstrekken aan organisaties en hoe die het geld besteden. Uit het onderzoek, onderleiding van burgemeester Cohen, kwam naar voren dat vijftig organisaties de subsidie voor 'terroristische of radicaliserende doeleinden' gebruiken. De gemeente gaat de organisaties nader onderzoeken en wil misbruik aanpakken.
    Slogan voor het linkse kabinet - "Belastinggeld.... natuurlijk goed besteed".
    Wordt tijd dat het rechts kabinet daar het mes in gaan zetten.
    pi_26431531
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 14:11 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Slogan voor het linkse kabinet - "Belastinggeld.... natuurlijk goed besteed".
    Wordt tijd dat het rechts kabinet daar het mes in gaan zetten.
    Of dat J. de Wit daar vragen over gaat stellen.
    pi_26432001
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 13:44 schreef Monidique het volgende:
    Wolffmans, als FokBlock v1.0 nou klaar is, kan deze dan misschien op jouw microsite.com staan?
    Je moet 'm dan wel sturen naar mijn werkadres: erwinwolffnl [at] microformatica [punt] com.
    pi_26432058
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 14:36 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Je moet 'm dan wel sturen naar mijn werkadres: erwinwolffnl [at] microformatica [punt] com.
    Oh, maar vandaag, ik ben ook op m'n werk namelijk, krijg ik 'm niet af.
    pi_26432104
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 14:38 schreef Monidique het volgende:

[..]

Oh, maar vandaag, ik ben ook op m'n werk namelijk, krijg ik 'm niet af.
    Ik merk het wel wanneer hij wél af is.
    pi_26432180
    quote:
    "I urge the Senate to put aside politics and confirm John Bolton to the United Nations."
    http://washtimes.com/national/20050421-115645-3298r.htm

Wat een rat is dat toch, die president Bush.
    pi_26432586
    Dag Tempeliers, entiteiten en zuigers.
      vrijdag 22 april 2005 @ 15:15:36 #286
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_26432985
    Zuigers neukers en drollen
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
      vrijdag 22 april 2005 @ 15:16:05 #287
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_26432996
    de pc werkt! hoppa en rete snel.
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
      vrijdag 22 april 2005 @ 15:24:38 #288
    89730 Drugshond
      vrijdag 22 april 2005 @ 15:34:20 #289
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_26433461
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 15:24 schreef Drugshond het volgende:
    pom ti dom ti dom. Waar blijft die linkse column van SCH nu toch
    Ik heb geen idee! Het zal wel angst zijn
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    pi_26433553
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 15:24 schreef Drugshond het volgende:
    pom ti dom ti dom. Waar blijft die linkse column van SCH nu toch
    Die moest eerst nog voor goedkeuring langs Marcel van Dam
    pi_26434442
    !
    pi_26434515
    'k Wil die column nu ondertussen wel es lezen, ja.
    pi_26435873
    Ik ga weer zuipen op kosten van de baas dit keer extra feest, nieuw fonds heeft ruim 1,1 miljard opgehaald

prettig weekend
    pi_26435993
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 17:18 schreef Chewie het volgende:
    Ik ga weer zuipen op kosten van de baas dit keer extra feest, nieuw fonds heeft ruim 1,1 miljard opgehaald

prettig weekend
    Kapitalisme .
      vrijdag 22 april 2005 @ 17:49:28 #296
    89730 Drugshond
    pi_26436530
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 15:34 schreef George-Butters het volgende:
    Ik heb geen idee! Het zal wel angst zijn
    Ik denk dat hij bewust wacht op 1-mei... zodat hij zijn bijdrage als communist wat extra gewicht kan mee geven.
    pi_26436637
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 17:49 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ik denk dat hij bewust wacht op 1-mei... zodat hij zijn bijdrage als communist wat extra gewicht kan mee geven.
    Met toepasselijk Geert Mak-citaat.
    pi_26436787
    Dora moest ook maar columnist worden.
    pi_26436867
    Toch?
    pi_26436881
    quote:
    Op vrijdag 22 april 2005 18:04 schreef Johan_de_With het volgende:
    blaat
    .
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties