Jawel hoor; andere dichtquote:Op donderdag 21 april 2005 18:24 schreef xtravical het volgende:
[TK] Motorola mpx200
zou ik deze mogen sluiten en ff nieuwe openen ?
lagere prijs enz
kan ie sneller weg
Neuquote:Op donderdag 21 april 2005 19:18 schreef Het_Biertje het volgende:
waaah!
[TK] IBM L190 19inch TFT *nieuw in doos*
er staat j/k ,oftewel joke bij.
magie weer open?
nu jeouw nederlands nogquote:
Sowee, dat was een knoeperdquote:
Vind jequote:
Egwelquote:Op zaterdag 23 april 2005 11:29 schreef Adelante het volgende:
2 keerop één dag, is het feest in huize ElisaB soms?
of beter, users bij V&A topics verplicht laten kiezen tussen een TK of GEZ tagquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:33 schreef jpzegthallo het volgende:
Kunnen jullie niet ipv al die tags [TK], [TR] gewoon posticons met dat erin maken?
Hij's dichtquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:25 schreef Batman2k het volgende:
Topic mag dicht, is zo goed als verkocht...
[TK] Canon Powershot A300
en dan bij ONZ een functie laten aanmaken voor biertopicsquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:15 schreef ElisaB het volgende:
Offtopic verwijderd en weer openquote:Op woensdag 27 april 2005 19:12 schreef Batman2k het volgende:
kan dit topic weer open en alle reacties verwijderd worden ?
Maar nog wel even de tt aangepast, nou ja. Beide verzoekjes ingewilligd, thanks!quote:Op donderdag 28 april 2005 12:51 schreef Adelante het volgende:
ik denk dat je beter een nieuwe kunt openen, heb de oude gesloten
ik denk dat deze reactie bedoeld was voor het ervaringen topic in v&aquote:Op donderdag 28 april 2005 21:16 schreef mark_dabomb het volgende:
Goede deal met Xtravical betreffende een Motorola MPX200! Nu nog wachten op de bonnetjes
En dichtquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:09 schreef meneerdeman het volgende:
Deze kan dicht ... is verkocht aan Ou-Tannu
[TK] Toshiba Satellite Pro
kunnen ze niet, je moet even in en topicreport of hier neerzetten wat er in de OP moet staan dan kunnen ze dat daar neerzettenquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:10 schreef BertTHC het volgende:
beste mods,
Vraagje: ik krijg de error message : "Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat de maximale editduur is verstreken." Op het moment dat ik m'n post wil wijzigen.
Kunnen jullie wijzigen weer mogelijk maken, het is natuurlijk het makkelijkst om in de eerste post te zien wat de stand van zaken is omtrend de verkoop?
Het betreffende topic is [TK/TR] 10 XBox games
Alvast bedankt,
BertTHC
Ik zou als ik jou was gewoon even posten dat de deal niet is doorgegaan en dat er weer geboden kan worden.quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:18 schreef Batman2k het volgende:
Kan deze weer opgeschoond worden?
de deal met hari-bo is niet door gegaan
Beste BertTHC,quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:10 schreef BertTHC het volgende:
beste mods,
Kunnen jullie wijzigen weer mogelijk maken, het is natuurlijk het makkelijkst om in de eerste post te zien wat de stand van zaken is omtrend de verkoop?
Done en richtprijs aan de OP toegevoegdquote:Op vrijdag 29 april 2005 22:38 schreef r_kluft het volgende:
Zou een modje mijn TT willen veranderen naar "[TK] Nokia 6670 van nog geen maand oud "
Het gaat om deze [TK] Nokia 6670 van nog geen maand oud
Op deze manier krijg in namelijk nouwelijks reacties.
Alvast bedankt.
Helemaal goudquote:Op vrijdag 29 april 2005 22:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Done en richtprijs aan de OP toegevoegd
Bij dezenquote:Op zaterdag 30 april 2005 13:38 schreef mark_dabomb het volgende:
[TK] Veel DVD's voor lage prijzen! mag dicht
Volgens mij is het inderdaad strafbaar, maar mocht POL 'm willen, dan mogen ze 'm hebben hoorquote:Op zondag 1 mei 2005 23:44 schreef chopmax het volgende:
thx voor het slotje in Stem EU grondwet te koop
quote:Op zondag 1 mei 2005 23:54 schreef chopmax het volgende:
En veel plezier met het zelf laten overspuiten van je nieuwe CRX
En de garage ziet je met een glimlach komen.quote:Op maandag 2 mei 2005 06:39 schreef chopmax het volgende:
Ik rij nu alfa 33 1.7 16v 990 kilo 132 pk 8,4 seconde 100 km/h kan ik je heel erg aanraden, en ja ook die krijgt een nieuw laagje in dezelfde kleur. En is daarna te koop.
[PTA-mode]quote:Op maandag 2 mei 2005 06:39 schreef chopmax het volgende:
Ik rij nu alfa 33 1.7 16v 990 kilo 132 pk 8,4 seconde 100 km/h kan ik je heel erg aanraden, en ja ook die krijgt een nieuw laagje in dezelfde kleur. En is daarna te koop.
En die ookquote:Op maandag 2 mei 2005 11:06 schreef linda856763 het volgende:
[TK] Citroen Saxo Diesel 1.5 Rood
Deze mag dicht, we houden hem toch lekker zelf![]()
als je dan niet de conclusie trekt dat de chips zelf ook niet mogen ben je gewoon dom bezig.quote:Verkoop van omgebouwde/aangepaste gameconsoles (PS, NGC, Xbox) is verboden
Zolang het gaat om apparatuur om kopieerbeveiligingen te omzeilen is het gewoon illegaal in Nederlandquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:08 schreef dumb_8 het volgende:
Naar aanleiding van mijn slot op topic:
[TK] DMS4 lite voor playstation2
Misschien dit maar DUIDELIJK in de regels opnemen? Ik had ze nog doorgelezen maar er stond niks over in. Dit soort soleerd spullen blijven punt van discussie blijkbaar aangezien de verkoop in NL niet illigaal is....
Dat sloeg echt weer helemaal nergens op zegquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:02 schreef Batman2k het volgende:
[GRATIS] National Treasure Filmposter
veel offtopic reacties
Werkelijkwaar schan-da-ligquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat sloeg echt weer helemaal nergens op zeg
En de tags gezet
(uw modje was ff een dagje pleitjassen)
Nope, je hebt gelijk. Ik heb dan ook een officiele waarschuwing gekregenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:37 schreef Wrinex het volgende:
Werkelijkwaar schan-da-lig
Mods met een sociaal leven, het moet niet veel gekker worden!
Grote beurt kosste 60 euroquote:Op maandag 2 mei 2005 06:41 schreef schvvmert het volgende:
En de garage ziet je met een glimlach komen.![]()
Hoi Tain, je quote hier de digital millenium copyright act, die alleen in de VS geld. In nederland is alleen het gebruik ervan bij wet verboden. En omdat fok niet in een grijs gebied wil komen lijkt me dat zij hun verbod iets scherper hebben gelegd.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:15 schreef Tain het volgende:
[..]
Zolang het gaat om apparatuur om kopieerbeveiligingen te omzeilen is het gewoon illegaal in Nederland
Volgens mij ook. Ik ben persoonlijk niet goed op de hoogte met al dat soort van zaken. Bij twijfel niet inhalen, zeg ik altijd maar. Gelukkig zijn er voldoende mensen die er wél kaas van gegeten hebben en werkt 'even navragen' prima.quote:Op woensdag 4 mei 2005 06:02 schreef chopmax het volgende:
En omdat fok niet in een grijs gebied wil komen lijkt me dat zij hun verbod iets scherper hebben gelegd.
nee dat waren ze niet.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:54 schreef RemcoDelft het volgende:
Waren die modchips voor Xboxen niet bedoeld om er Linux op te kunnen installeren, en daarmee legaal te gebruiken?
dat is 1 vd gebruikte excuses en Fok! heeft gewoon bepaald dat ze op de site niet mogen, punt uitquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:54 schreef RemcoDelft het volgende:
Waren die modchips voor Xboxen niet bedoeld om er Linux op te kunnen installeren, en daarmee legaal te gebruiken?
donequote:Op donderdag 5 mei 2005 12:23 schreef Robar het volgende:
Deze kan dicht, is verkocht!
Honda Civic Silverstone
valt me mee dat ik dan überhaupt nog toegang hebquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:15 schreef ElisaB het volgende:
Nope, je hebt gelijk. Ik heb dan ook een officiele waarschuwing gekregen
Ik heb 'm geslotenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:29 schreef r_kluft het volgende:
Heb mijn 6670 voor 250 euro verkocht aan Mr. Orange die het geld netjes had klaarliggen.
Topic mag dicht [TK] Nokia 6670 van nog geen maand oud
Ik was je vóórquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:21 schreef manga het volgende:
[TK] Samsung SGH E330 (Nieuw) mag ook worden geslotenVerkocht via Marktplaats (waar mensen wel de waarde zien van een nieuwe GSM
hehe )
Ah sjit, verkeerde topicquote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:38 schreef Adelante het volgende:
probeer anders het ervaringen topic eens, MrWes
oksquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:39 schreef Batman2k het volgende:
gooi maar dicht. tia
Is er al iets met schermen gegooid?quote:Op woensdag 27 april 2005 12:43 schreef Adelante het volgende:
ik zal het achter de schermen eens in de groep gooien en je hoort z.s.m. ons standpunt in deze
Ik was er net mee bezigquote:Op maandag 9 mei 2005 12:33 schreef Het_Biertje het volgende:
[TK] 2x AMD XP2400+ Socket A processor
markster, ziekelijk pestventje.
Ik heb hem gesloten, open maar een nieuwequote:Op maandag 9 mei 2005 14:57 schreef Gurb het volgende:
is het toegestaan om een nieuw topic te maken voor de verkoop van mijn digitale camera en mijn topic waarin ik mijn laptop en digitale camera aanbied te sluiten?
[TK] Gericom Laptop en Olympus digitale camera
anders wil ik jullie verzoeken om de TT en de OP aan te passen naar: [TK] Digitale Olympus Camera
Is dichtquote:Op maandag 9 mei 2005 20:21 schreef lindaaap het volgende:
deze mag dicht
[TK] Replay brand broek(heren)
Tis geluktquote:Op maandag 9 mei 2005 21:09 schreef Robertje het volgende:
[GRATIS] op te halen een HP printer
Kan deze misschien veranderen in gratis op te halen een HP printer?
Dank je; ik vond het wel heel spannend hoor, maar ik zette doorquote:
ik weet het nietquote:
wacht er nog ff mee, heb hem waarschijnlijk al verkocht, bedankt sowiesoquote:Op maandag 9 mei 2005 16:52 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ik heb hem gesloten, open maar een nieuwe
V&A is bedoeld voor de partikulier die van zijn overbodige spullen af wil. Wat jij hier wilt is van een heel andere orde. Hoewel je er misschien geen dikke winst op wil maken (als primair doel) is het niet veel anders dan bedrijfsmatig configuraties aanbieden.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:06 schreef T42 het volgende:
[TK] 3 Nieuwe Pctjes
waarom dicht? ik kon van die pc 3 verschillende maken en zou er dan max 3 per week kunne make als hobby.
ben icter en hardware is me hobby
de garantie is op de onderdelen zo als ik ze koop (rekening van de onderdelen krijg je er bij)
aah okeeyquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
V&A is bedoeld voor de partikulier die van zijn overbodige spullen af wil. Wat jij hier wilt is van een heel andere orde. Hoewel je er misschien geen dikke winst op wil maken (als primair doel) is het niet veel anders dan bedrijfsmatig configuraties aanbieden.
Fuck dat, gejank is wel wat anders, ik vroeg gewoon wat redelijkheid vanuit jouw kant, meer niet. Heb je blijkbaar niet, jammer, geef dat dan gewoon toe hebben we dat ook weer gehad. Jij hebt de deal, veel plezier ermee.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:04 schreef Ruis het volgende:
ah, hier gaat 't gejank verder? owkay dan.
TS heeft mij gewoon die dvd's verkocht, geluk voor mij, pech voor jou, what's the big deal?
Dames, we gaan hier niet janken, topic is weer open en offtopic is verwijderdquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:04 schreef Ruis het volgende:
ah, hier gaat 't gejank verder? owkay dan.
TS heeft mij gewoon die dvd's verkocht, geluk voor mij, pech voor jou, what's the big deal?
ja, als ik ergens een aanbieding zie, en er interesse in heb, en toevallig heeft een wildvreemde blijkbaar er ook interesse in, dan kan dat mij simpelgezegd geen ene malle zak schelen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:08 schreef Mendelevium het volgende:
[..]
Het principe dat als je 2 boxen koopt en een derde aan een andere fan laat verkopen klinkt je zeker gewoon te vreemd in de oren zeker??
Is ook precies hetzelfde inderdaad...quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:12 schreef Ruis het volgende:
[..]
ja, als ik ergens een aanbieding zie, en er interesse in heb, en toevallig heeft een wildvreemde blijkbaar er ook interesse in, dan kan dat mij simpelgezegd geen ene malle zak schelen.
maar je mag w.m.b nog steeds deel 1 hebben.
Is dichtquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:02 schreef Dennis121 het volgende:
[TK] KPN Chicago 280 draadloze DECT telefoon
Mag dicht, alvast bedankt.
fokuserdetiende doet een bod en onderbouwt dit met een opgave van de nieuwprijzen. Dus tenzij je vindt dat hij een verkeerde vergelijking maakt (ik heb geen idee, want ik heb er te weinig verstand van), lijkt het me wel degelijk relevant.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:55 schreef Psych het volgende:
Moderators,
Ik weet niet of jullie het hiermee eens zijn, maar ik zou graag het tweede bericht van fokuserdetiende verwijderd hebben uit het volgende topic:
[TK] Complete PC, AMD 1,3 GHZ
Na het bijstellen van de vraagpirijs is dit bericht offtopic geworden en dit bericht komt de verkoop van mijn systeem niet ten goede.
Hartelijk bedankt
Hij maakt wel degelijk een verkeerde vergelijking, het moederbord dat hij noemt is lang niet gelijk aan de Iwill die in mijn systeem zit. En het geheugen dat hij in zijn posts gebruikt is merkloos en dat van mij is wel degelijk merkgeheugen. Al met al kan dit echt heel veel schelen met de prijs.quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
fokuserdetiende doet een bod en onderbouwt dit met een opgave van de nieuwprijzen. Dus tenzij je vindt dat hij een verkeerde vergelijking maakt (ik heb geen idee, want ik heb er te weinig verstand van), lijkt het me wel degelijk relevant.
En dat is vast heel mooi, maar ik kan het niet afluisterenquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:21 schreef detulp050 het volgende:
Je linkt zelf naar http://members.home.nl/deantoine/How%20let%20ElisaB%20out.mp3
en je bent 1 van de weinigen die dat opmerkt heeftquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:21 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Je linkt zelf naar http://members.home.nl/deantoine/How%20let%20ElisaB%20out.mp3
quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ben namelijk inmiddels best een fan van Het_Biertje
quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En dat is vast heel mooi, maar ik kan het niet afluisteren
Moeten we dat gelijk gaan posten dan?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:04 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
en je bent 1 van de weinigen die dat opmerkt heeft
het was synisch enzo.quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:45 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Moeten we dat gelijk gaan posten dan?![]()
Hebben we het een paar pagina's terug nog over gehad. Kijk hier maar even: [V&A] feedback-topic: vrees de V&A Modsquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:25 schreef Burner2000 het volgende:
[GEZ] ABN AMRO Elevator Pitch
Tag is de TS vergeten. Is het niet handig dat er in V&A verplicht een aanvink functie komt die de juiste tag in de topic titel neerzet?
Wist ik niet. Ik lees niet complete feedbacks door.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hebben we het een paar pagina's terug nog over gehad. Kijk hier maar even: [V&A] feedback-topic: vrees de V&A Mods
Geeft niet hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:42 schreef Burner2000 het volgende:
Wist ik niet. Ik lees niet complete feedbacks door.
Ach ja, beter 2 keer dan 0 keer.![]()
Lukt wel denk ikquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:10 schreef Het_Biertje het volgende:
Hoi![]()
Kan er in [TK] 2x AMD XP2400+ Socket A processor topic in de OP
deze foto toegevoegd worden? ;
thnx![]()
heel mooi voor je, volgende keer graag dit soort dingen in het ervaringen topicquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:10 schreef buitenbeentje het volgende:
Prettig zaken gedaan met F4T4L_3RR0R in [TK] Splinternieuwe zwarte 17" CRT monitor![]()
Egwaarquote:Op zondag 15 mei 2005 01:02 schreef Het_Biertje het volgende:
Begint het met een A en eindigd het met 'latente" ?
lekker dan, zal nog eens wat ontwerpenquote:Op zondag 15 mei 2005 01:05 schreef ElisaB het volgende:
Neh, zal toch niet? Misschien is het nieuw beleid of zo
We wachten nog even af en anders komen we in opstand. Wat jij!quote:
*camouflage stift pakt*quote:Op zondag 15 mei 2005 01:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We wachten nog even af en anders komen we in opstand. Wat jij!
wrom?quote:Op zondag 15 mei 2005 10:02 schreef detulp050 het volgende:
Anders neem je je oude avatar weer, Biertje
Die met die commandostrijderquote:Op zondag 15 mei 2005 10:26 schreef Het_Biertje het volgende:
wrom?
T hoort alleen niet in dit topic hequote:Op maandag 16 mei 2005 02:27 schreef Kamigot het volgende:
Ik heb een positieve ervaring Tulp. Ik wilde 2 dvd's en betaalde daarvoor, Tulp stuurde ze netjes verpakt en onbekrast op !. Zo hoort het Tulp !
donequote:Op woensdag 18 mei 2005 12:52 schreef PeRi het volgende:
[TK] Studieboeken 1e jaars Engels (UU) mag dicht. Ik ga het anders doen.
auto topics enzoquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:24 schreef ElisaB het volgende:
Nou, ik ben het helemaal met je eens. Beide topics heb ik al meer dan eens opgeschoond. Het is sterker dan zij; hormonen doen rare dingen met jongetjes in de pubertijd. Het zij zo.
quote:
Ik ben blij dat jij het vraagt, want ik snap het ook nietquote:
[GEZ] Moederbord, PIII Slot 1quote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:55 schreef ElisaB het volgende:
Een postje in V&A-feedback doet overigens ook wonderen
Hij is dicht. Ik had het TR gemist; sorry!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 02:12 schreef Jordy-B het volgende:
[GEZ] Moederbord, PIII Slot 1
Fwnk heeft me het moederbord verkocht, topic kan dus op slot (weggezakt, TR was wel al geplaatst)
quote:
Tsssk, noobsquote:Op vrijdag 20 mei 2005 02:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij het vraagt, want ik snap het ook niet
Wat is dé manier kan je dan vragen he?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:49 schreef TheMassive het volgende:
[TK] atari 2600 + games / joysticks etc.
Topic kan op slot. Ik heb na wrinex z'n post gelezen te hebben geen zin meer om m'n zaken aan de hem te verkopen.Volgens mij is wat hij in z'n reactie post ook niet DE manier, klopt dat?
Ik heb 'm gesloten. Jullie hebben allebei je zegje gedaan en ik vond eigenlijk dat jullie dat beiden eigenlijk best netjes dedenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:49 schreef TheMassive het volgende:
[TK] atari 2600 + games / joysticks etc.
Topic kan op slot. Ik heb na wrinex z'n post gelezen te hebben geen zin meer om m'n zaken aan de hem te verkopen.Volgens mij is wat hij in z'n reactie post ook niet DE manier, klopt dat?
Wij gaan daar niet over. Zolang het binnen de regels van V&A gaat, bemoei ik me nergens mee. Tuurlijk zijn er zaken die je (imho) charmant en minder charmant kunt doen (dat geldt wmb soms voor de koper en soms voor de verkoper), maar ieder z'n ding zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:51 schreef TheMassive het volgende:
Ik verwacht dan ook dat een moderator je hierop zal wijzen.
, kan ik ook het argument aandragen niet altijd online te zijn, waardoor ik ook niet altijd de kans heb dit topic aan te prijzen. Dus je eigen argument geeft je eigen ongelijk al aan, wrinex.quote:En ja, ik verwacht van een verkoper meer assertiviteit aangezien jij schijnbaar in de naïeve veronderstelling bent dat ik elke dag op Fok! kom, wat dus niet zo is. Als jij dus pas 4 dagen na mijn bod reageert kan het voorkomen dat het hele kopen van deze goederen dusdanig in de vergetelheid is geraakt dat ik er niet meer aan gedacht heb om dit topic te checken.
Ik heb helemaal geen conclusie getrokkenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:18 schreef TheMassive het volgende:
In tegenstelling tot de conclusie van elisab in haar post hierboven, ben ik van mening dat jij het niet goed hebt gedaan, wrinex.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:44 schreef ElisaB het volgende:
Ow, en trouwens: willen jullie je discussie nog voortzetten, zou je dat dan per mail of msn willen doen? Dit topic is vn voor iets anders bedoeld namelijk.
Dank u
Simpel gezegd beperkt ik me tot kijken of er conform de regels van V&A (en de algemene policy van FOK!) wordt gehandeld. Over wie op welk tijdstip had moeten reageren heb ik geen mening. Ik vind het zelf een kwestie van fatsoen om een beetje te blijven opletten (zowel verkoper als bieder), maar het gaat te ver dat op te dringen aan de users van V&A. Of vind jij van niet?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:49 schreef TheMassive het volgende:Wat is dit voor opmerkelijke reactie? Ik mag toch aannemen dat jij degene bent die een oordeel kan vellen over gang van zaken binnen je eigen subforum? Je plaatst toch slotjes etc? Als er iets niet goed gaat in jouw subforum kan ik jouw raad/mening/advies toch vragen?
Ik ben van mening dat wrinex de zaken onjuist heeft afgehandeld. Ik zou het dus op prijs stellen als jij daar je mening als moderator van dit subforum over zou geven.
We houden 'm achter de hand voor moeilijke tijdenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:00 schreef Magneet het volgende:
ElisaB je moet de FAQ ff aanpassen daar staat shaolin nog in
Ná deze post zal ik verder niet reageren, sorry voor de eventuele overlast ElisaBeebquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:18 schreef TheMassive het volgende:
Ik wilde eigenlijk nog de toevoeging plaatsen: net als wrinex aangeeft niet altijd online te zijn, en daardoor zegt dat dit topic in vergetelheid geraakt:
[..]
, kan ik ook het argument aandragen niet altijd online te zijn, waardoor ik ook niet altijd de kans heb dit topic aan te prijzen. Dus je eigen argument geeft je eigen ongelijk al aan, wrinex.
In tegenstelling tot de conclusie van elisab in haar post hierboven, ben ik van mening dat jij het niet goed hebt gedaan, wrinex.
En zo is hetquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:55 schreef Wrinex het volgende:
Oh, en de mods gaan nooit tussen 2 users in staan, die zien er alleen op toe dat alles volgens de regels gebeurd. Zij zijn verder niet de aangewezen persoon om iets van deze en andere volgens de regels gelopen situaties te zeggen, dat is eigenlijk niemand behalve de 2 mensen om wie het gaat.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:55 schreef Wrinex het volgende:
-edit- Ik heb me ietwat 'vergist' in mijn 'verdediging", je zei inderdaad direct na mijn bod 'ga zo door jongens', maar dat veranderd verder weinig aan de zaak. Jij reageerde namelijk pas 5 dagen later weer toen het topic al danig was gezakt in MyAT en ook aardig gezonken in mijn geheugen. Echt, het was allemaal zó simpel geweest als je me gewoon een mailtje had gestuurd. Dan had ik geen dvd's een week later gekocht, had jij je geld en ik al die spullen. Dit is écht niet een slap excuus om onder mijn bod uit te komen want ik wílde die spullen en had er óók het geld voor. Maar jij hebt nagelaten, als frequent toezichthouder op je eigen topic om zodanig te handelen dat je gewoon die spullen aan me kon verkopen. Zelfs al had ik achteraf toegegeven het topic expres in de steek gelaten te hebben heb je zelf voor het grootste gedeelte verzaakt want de spullen staan toch echt bij jou en moet dus ook reden zijn om actief het spul te verkopen.
Bon...
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:26 schreef tonks het volgende:
Sorry ik lees alleen mee maar.. themassive je haalt het bloed onder mijn nagels vandaan.
En ik heb er niet eens iets mee te maken.. kan me voorstellen hoe wrinex zich voelt
Ik heb er [GRATIS] Coca Cola-kast (in blikvorm) van gemaakt. Mocht dat ook?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:52 schreef twentemeisje het volgende:
[TK] Coca Cola kast (in blikvorm)
mag de titel worden veranderd in [TK] GRATIS Coca Cola-kast (in blikvorm) ?
Thnx!
Zie mijn post in het topic.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:43 schreef Tuutje het volgende:
[TK] Hugo boss & Armani 2-delig pak
Dit is echt geen zuivere koffie. Die pakken zijn zo nep als wat
Ik heb inmiddels begrepen dat je van plan bent actie te ondernemen, maar doe dit dan a.u.b. ook echt. Zowel ik als een andere user hebben duidelijk onze onderbouwde mening geuit, welke door ervaring tot stand is gekomen. Het is naïef om te denken dat users zelf moeten beslissen of ze denken dat het echt of nep is..quote:
We zijn echt niet helemaal van gisteren, dus het komt goed.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:38 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
Ik heb inmiddels begrepen dat je van plan bent actie te ondernemen, maar doe dit dan a.u.b. ook echt. Zowel ik als een andere user hebben duidelijk onze onderbouwde mening geuit, welke door ervaring tot stand is gekomen. Het is naïef om te denken dat users zelf moeten beslissen of ze denken dat het echt of nep is..
Bovendien zijn ze hier erg fel tegen Warez en andere illegale software. Maar nepkleding schijnt altijd zomaar te kunnen. Ik heb al zo vaak nep kleding hier op het forum aangeboden gezien.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:38 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels begrepen dat je van plan bent actie te ondernemen, maar doe dit dan a.u.b. ook echt. Zowel ik als een andere user hebben duidelijk onze onderbouwde mening geuit, welke door ervaring tot stand is gekomen. Het is naïef om te denken dat users zelf moeten beslissen of ze denken dat het echt of nep is..
Prima, tot op zekere hoogte ben ik het met je eens. Dwz, gaat het om een 'nieuw' product wat op een foto duidelijk gebruikssporen vertoont, dan kunnen users zelf een mening vormen omtrent het bieden daarop.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We zijn echt niet helemaal van gisteren, dus het komt goed.
Het kan naief zijn om te denken dat users vooral zelf even moeten nadenken, maar dat is in principe wel mijn insteek. V&A-users zijn niet achterlijk mag ik hopen. Wat klinkt als too good to be true is het ook meestal.
De ervaring leert dat dit soort dingen zich vaak redelijk vanzelf oplossen; volgens mij staan er nog voldoende hints in het topic, zodat een eventuele geinteresseerde toch minimaal onraad moet ruiken.
Overigens wil dit niet zeggen dat we helemaal nix doen, want dat doen we echt wel. Alleen misschien niet altijd helemaal meteen.
Tja ik zou zeggen bij dit soort gevallen, wanneer een hoop users zien dat het nep is, moet er een slotje op wanneer een verkoper niet kan aantonen met bonnen of andere zaken dat het echt is. Kan hij dat vervolgens wel aantonen dat het echt is topic open.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:50 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
[..]
Prima, tot op zekere hoogte ben ik het met je eens. Dwz, gaat het om een 'nieuw' product wat op een foto duidelijk gebruikssporen vertoont, dan kunnen users zelf een mening vormen omtrent het bieden daarop.
Echter, het aanbieden van imitatiemateriaal is bij de wet verboden. Als er dan iemand is die denkt een mooi koopje te hebben en 1 of 2 pakken aanschaft voor een nieuwe baan of iets dergelijks, en bedrogen uitkomt, noem ik dat wel een schande. Ik begrijp dat men nu wel zal inzien dat deze pakken dubieus zijn, maar desondanks lijkt het me geen goede zaak om van V&A een soort zwarte markt te maken, waar iedereen maar moet zien wat hij of zij koopt.
In ieder geval bedankt voor je reactie.
Top actiequote:
Inderdaad, dankje!quote:
Dat is ook niet de bedoeling. En dat willen we ook niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:50 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
lijkt het me geen goede zaak om van V&A een soort zwarte markt te maken, waar iedereen maar moet zien wat hij of zij koopt.
In ieder geval bedankt voor je reactie.
Ik hou me aanbevolenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:55 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik zal komende tijd blijven kijken of ik nog nep artikelen tegen kom. Voortaan zal ik niet meer in het topic zelf blijven posten maar me tot dit topic wenden.
Perfect en de optie om hier de wat vage Topics te melden lijkt me zeer nuttig.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is ook niet de bedoeling. En dat willen we ook niet.
Maar bekijk het eens van deze kant: het gebeurt dagelijks dat users topics van anderen verzieken door te beweren dat iets nep of gestolen is. Als we bij elke roep direct een topic zouden sluiten, dan zou soms een kwart van de topics zondermeer dicht gaan.
Het punt is dat we soms zelf ook sterk het vermoeden kunnen hebben, maar soms echt geen flauw idee. Wat we doen is de TS mailen of in het topic om opheldering vragen. En daarmee lossen de meeste dingen zichzelf op. De OP is ineens leegge-edit, of er komt een verzoek om een slotje van de TS zelf, of er komt een duidelijke verklaring, of het blijft vaag en we besluiten zelf dat het dicht gaat. Daar gaat gewoon ff tijd overheen.
Ik snap jullie irritatie overigens heel goed. Maar ik probeer ook voor ogen te houden dat de mods niet als een olifant door de porceleinkast moeten gaan. Maar evenzogoed waardeer ik jullie betrokkenheid, en dat meen ik!
donequote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:23 schreef DeFlip het volgende:
[TK] Plantronics Bluetooth headset M2500 mag op slot
quote:Op maandag 23 mei 2005 00:23 schreef martax het volgende:
[TK] 2 studenten fietsen + citybike mag dicht
Gedaanquote:Op maandag 23 mei 2005 10:43 schreef Slurf het volgende:
[TK] Intel wireless kaartje (MiniPCI adapter) mag dicht
Als je een productiehal met een aantal specifieke machines hebt, maak je die telefoontjes zelf. Blijkbaar hebben de meeste mensen dat niet, dus zullen ze de telefoontjes moeten kopen in een winkel. Mijn punt is dat niet iedereen de toegang heeft tot mogelijkheden die jij opnoemt in je post. Dat gegeven creeert een markt van vraag en aanbod.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:52 schreef Spekkiemonster het volgende:
offtopic?? mmmm oke dan
dat simlock vrijmaken dat doe je ook zo en als je een pc-nerd bent dan laat je het je neefje ff doen ofzo.... maar oke
Ik vind attenderen op het feit dat de prijs niet reeel is iets anders dan zeuren, maar wat je wilt hoor.
Ik vroeg me slechts af welke kromme regel hiervoor telt. Bedankt voor het antwoord!
Je frustreerd het topic van een ander. DAT lijkt mij niet gewenst.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:43 schreef Spekkiemonster het volgende:
het is geen kwestie van vinden!
Het is gewoon geen aantrekkelijk bod omdat je voor hetzelfde geld een nieuwe kan kopen. Of je moet graag een tweedehandse, bekraste willen ipv een nieuwe, dan heb je gelijk.
Ook het simlock vrijmaken van een telefoon is geen geheim genootschap (gewoon ff googlen) dus dat kan je zo doen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |