Misschien omdat het maat 52 is, zo aan het etiket te zien?quote:Allebij de pakken zijn maat 50, alleen de armani valt iets groter uit
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:06 schreef Phaedrus het volgende:
[..]
Misschien omdat het maat 52 is, zo aan het etiket te zien?
Van een handelaar. Geen winkelquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:10 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Ik heb hier nog 2 pakken liggen van hugo boss en georgio armani, zijn restpartijen.
Restpartijen van waar? Welke winkel?
Mhaw het staat er niet duidelijk op, en aangezien ik geen echte kenner ben, en degene waar ik ze van heb zei dat ze beide maat 50 zijn, ga ik daar gewoon van uit.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:06 schreef Phaedrus het volgende:
[..]
Misschien omdat het maat 52 is, zo aan het etiket te zien?
Armani - maat 52quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:29 schreef My-Media het volgende:
[..]
Mhaw het staat er niet duidelijk op, en aangezien ik geen echte kenner ben, en degene waar ik ze van heb zei dat ze beide maat 50 zijn, ga ik daar gewoon van uit.
Vind je het gek, dat hij zo'n opmerking plaatst.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:32 schreef My-Media het volgende:
[..]
Post dan niet, en blijf uit mn topic als je niet serieus kunt doen
Het zijn pakken die via een handelaar nederland binnen komen, het is "grijze" kleding. Dat wil zeggen dat het gewone orginele kleren zijn, maar niet door armani of boss zijn verscheept. Ook wel overgebleven kleding. Dit gaat meestal naar handelaren over de hele wereld tegen spotgoedkope prijzen. Bonnen heb ik dus niet, maar kan wel de importbonnen regelen, en eventueel een verklaring dat het geen illegale handel is.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:09 schreef ElisaB het volgende:
Tis een beetje een vaag verhaal TS...
Wil je nog even toelichten hoe je eraan komt en waarom je ze weg doet? Waar komen ze vandaan en heb je bonnen van de aanschaf?
Onderbouw dat liever met bijvoorbeel importbonnen dan gelijk te gaan schelden. (zegt op zich ook alweer voldoende)quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:48 schreef My-Media het volgende:
Rot op man :/ deze zijn orgineel, geen turkse zooi
- edit: wat begreep je niet aan mijn vorige postquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:10 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb wat offtopic verwijderd. Heb je geen interesse, post dan niet. Heb je behoefte TS te beschuldigen van oplichting, ga dan gerust je gang, maar alleen als je het verdomde zeker weet. Zo niet, dan is your guess as good as mine en is je gespeculeer niet gewenst.
Einde dienstmededeling!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |