Hmm 10 euro is te laag enne het is toch echt wel een 8250quote:Op donderdag 19 mei 2005 03:20 schreef Woutey het volgende:
10 euro voor 8820
Ja hoor alleen ik heb geen officieele batterijen meer maar wel nooit gebruikte goede kwaliteit 3rd party batterijen, die krijg je wel voor 15 incl. En mijn Nokia 8250 is nog steeds te koop tegen elke aannemelijk bod.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:32 schreef chopmax het volgende:
Hoi TS staat je aanbod voor 2 batterijen nog? ben dit topic een beetje vergeten sorry, en wat is nog te koop?
Mail me evenquote:Op zondag 12 juni 2005 13:01 schreef minicooperS het volgende:
30 euro voor de 8250?
Heb je die gouden telefoon ook nog?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:02 schreef DeFlip het volgende:
Uh ik heb wel nog een paar batterijtjesmaar als niemand hem wilt mag deze topic op slot.
Ja, voor hoeveel verkoop je 'm wel?quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:02 schreef DeFlip het volgende:
[..]
Je bedoelt de gouden Nokia 8850? Die heb ik nog wel ja maar die verkoop ik niet.
Gewoon niet. Of je moet komen met een hele gekke prijs zoals 250 euro ofzo maar dat is gekkenwerk. Ik doe hem simpelweg gewoon niet weg omdat het erg zeldzaam is om nog zo een telefoon in zo een goede staat te vinden. Maar mocht ik op een van de andere manier toch eentje beschikbaar hebben zie je het wel op Fok.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |