wat bedoel je precies?, Het is replay brand.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:01 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
welk model is dit?
Nieuwprijs is in de winkel rond de 160/170 euro, ik heb hem zelf via internet gekocht voor 55 euro, maar het is de verkeerde maat, en mocht hem wel ruilen maar dat kost me teveel verzendkosten.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:10 schreef sjengpieterse het volgende:
en wat was de nieuwprijs? hoe oud is ie?
marktplaats,quote:Op zondag 8 mei 2005 20:16 schreef sjengpieterse het volgende:
waar heb je hem op internet gekocht?
En wat voor model is het? baggy of strakker?
dat weet ik natuurlijk ook niet, maar alle kaartjes , merktjes,labeltjes zitten eraan.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:29 schreef sjengpieterse het volgende:
hoe weet je dat hij echt is?
175, qua lengte is ie dan wel wat te lang, maar het is vooral de breedte die veel te breed is, ik ben dus niet dik.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:44 schreef sjengpieterse het volgende:
hoe groot ben je zelf(en hoe 'dik')? en wat voor maat broek draag je normaal?
omdat niet alle broeken precies hetzelfde zijn?quote:Op zondag 8 mei 2005 20:46 schreef lindaaap het volgende:
[..]
175, qua lengte is ie dan wel wat te lang, maar het is vooral de breedte die veel te breed is, ik ben dus niet dik.
maar je weet zelf toch welke maat je hebt, wat heb mijn maat ermee te maken :S
hoe zie je bij een kledingstuk of het nep is? welke kenmerken moet je op letten dan?quote:Op zondag 8 mei 2005 21:03 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
dit ding is nep als je hem voor 55 euro heb gekocht, zeg dat er dan wel ff eerlijk bij
quote:Op maandag 9 mei 2005 13:05 schreef Skv het volgende:
Niet elke aanpassing van elk model staat er bij.
Kan zijn dat er foutjes inzitten dattie daarom goedkoper verkocht wordt.
Zal dus waars. echt zijn.
replay geeft geen broeken uit die fout zijn die worden opnieuw gemaakt en al zou het een foutje zijn is het er niet 1 maar 3 nml. die foutjes in de broek volgens jou, plaatje hierboven en plaatjes en nummers op de site.. of zie ik dat verkeerdquote:Nieuwprijs is in de winkel rond de 160/170 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |