Je moet je hele avond daarvoor vrijmaken en er komt sowieso haast nooit iemand die echt overtuigend is. Altijd gezeur van de een vindt die kandidaat leuk en een ander vindt weer iemand anders leuk.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:50 schreef partychickie het volgende:
waarom voor de bewoner ook?
quote:Op donderdag 21 april 2005 19:03 schreef thabit het volgende:
Dat kan ook niet. Meestal kiest men dus ook de verkeerde uit. Vaak is dat de persoon die het best kan acteren.
Alleen als je slecht acteert moet je deze tip opvolgen. Mensen hebben dat namelijk door.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:10 schreef Haushofer het volgende:
1 tip: doe je niet anders voor dan je bent. Behalve als je een kutpersoonlijkheid hebt natuurlijk.
In welke stad zoek je een kamer?quote:Op donderdag 21 april 2005 19:07 schreef partychickie het volgende:
haha precies. ik weet nu al dat ik nooit aan een kamer kom en neit omdat ik niet leuk ben, maar omdat ik niet zo grote mond heb.
Amsterdam ik. Ik wil wel weer een andere, ben een gang met 18 man wel beu nu. Vooral niet in een KLB topic van me kijken.quote:
Ik vond het wel leuk. Vorig jaar zo'n 20 meiden over de vloer gehad. Maar natuurlijk wel diegene uitgezocht waarvan later bleek dat het niet zo'n succes was. Da's dan wel weer jammer. Overigens was dat zelfs gespreid over de middag en avond.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:06 schreef thabit het volgende:
[..]
Je moet je hele avond daarvoor vrijmaken en er komt sowieso haast nooit iemand die echt overtuigend is. Altijd gezeur van de een vindt die kandidaat leuk en een ander vindt weer iemand anders leuk.
Wel alle nummers van de anderen opgeschreven zeker?quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:02 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk. Vorig jaar zo'n 20 meiden over de vloer gehad. Maar natuurlijk wel diegene uitgezocht waarvan later bleek dat het niet zo'n succes was. Da's dan wel weer jammer. Overigens was dat zelfs gespreid over de middag en avond.
IBB toevallig? Daar heb ik namelijk gewoond.quote:Op vrijdag 22 april 2005 07:07 schreef partychickie het volgende:
Ik in utrecht
Ze kwamen ook allemaal op de foto, want anders wisten we niet meer over wie we het hadden bij de vleeskeuringquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:04 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Wel alle nummers van de anderen opgeschreven zeker?![]()
Wij laten altijd gewoon de eerste 10 mensen die gereageerd hebben komen. Dan heb je dat probleem met die grote aantallen niet echtquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:28 schreef sebas36 het volgende:
wij hebben binnenkort een hospiteerborrel. we zijn op zoek naar een nieuwe huisgenoot en hebben uit alle bellers gevraagd ook nog een mailtje te sturen. daarna hebben we een eerste selectie gemaakt door te kijken naar studie (geen MBO, geen werkenden, geen bijna afgestudeerden) het probleem is dat we nu nog zo'n 75 mensen over hebben. de kamer is ook zo mooi.... in principe worden deze allemaal uitgenodigd op de borrel. we verwachten niet dat er zoveel mensen komen, maar toch zal het behoorlijk druk zijn. hoe kies je dan in godsnaam in geschikte huisgenoot???
Wij zijn wel op zoek naar iemand om langere tijd mee samen te wonen en dan ook veel samen te doen (eten e.d.), dus willen we wel uitgebreide keus hebben.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:21 schreef Pietjuh het volgende:
[..]
Wij laten altijd gewoon de eerste 10 mensen die gereageerd hebben komen. Dan heb je dat probleem met die grote aantallen niet echt
Hmm weet nu al dat ik nooit bij jullie zou willen wonenquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:52 schreef sebas36 het volgende:
[..]
Wij zijn wel op zoek naar iemand om langere tijd mee samen te wonen en dan ook veel samen te doen (eten e.d.), dus willen we wel uitgebreide keus hebben.
In leiden is het in ieder geval zo dat zeker het overgrote deel van de kamers een hospiteerbeleid hebben. Er zijn maar weinig kamers waar je via zo'n stichting binnen kan komen helaasquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:42 schreef BrauN het volgende:
Naar aanleiding waarvan zijn die eigenlijk, die avonden? Ik sta ingeschreven bij een woningstichting en ik neem aan, dat als ik aan de beurt ben en een kamer krijg toegewezen dat er dan geen dingen bij komen kijken zoals hospiteeravonden, toch? En als ik nu een kamer vind via www.kamernet.nl, is het dan wel aan de orde, of wat?
Het gaat voor mij om Tilburg. Daar is het iets minder denk ik.quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:53 schreef Pietjuh het volgende:
[..]
In leiden is het in ieder geval zo dat zeker het overgrote deel van de kamers een hospiteerbeleid hebben. Er zijn maar weinig kamers waar je via zo'n stichting binnen kan komen helaas
Ja, via kamernet.nl meestal wel. Dat zijn particuliere verhuurders. De meeste eigenaren laten dan de andere kamerhuurders bepalen wie de nieuwe huurder wordt. Zo is het bij mij in elk geval pas geleden gegaan.quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:42 schreef BrauN het volgende:
Naar aanleiding waarvan zijn die eigenlijk, die avonden? Ik sta ingeschreven bij een woningstichting en ik neem aan, dat als ik aan de beurt ben en een kamer krijg toegewezen dat er dan geen dingen bij komen kijken zoals hospiteeravonden, toch? En als ik nu een kamer vind via www.kamernet.nl, is het dan wel aan de orde, of wat?
Ja maar voor mij is Utrecht een eind reizen dus kost me veel tijd en geld elke keer die bezoekjes afleggen. Er zijn genoeg kamers, maar nog meer mensen die zoeken. En ik ben voor het eerst ergens meestaln iet zo spraakzaam zeker neit in een groep terwijl ik dat normaal wel ben. denk dat ik dan niet echt goed over kom zoals ik ben en dat vind ik wel een beetje jammer. Want ik kan meestal met iedereen goed door 1 deur.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:35 schreef runaway het volgende:
ach soms is het best lachen
ook al word je niet gekozen, er zijn echt genoeg aardige huizen hoor!
succes!!!!!
Ik ga pas vanaf september dit jaar een beetje rondkijken voor een kamer... Ik denk dat het dan juist druk is voor de vele eerstejaars, maar goed...quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:45 schreef Pool het volgende:
[..]
Het is nu trouwens vrij rustig op de kamermarkt in Tilburg. Via kamernet.nl zou het zo moeten lukken. Tenzij je een kutpersoonlijkheid hebt uiteraard. En verzwijg je fok!verslaving.![]()
Ja, ik verhuis over een weekje ofzo, ik ben ook benieuwd hoeveel ik dan nog op fok! zal zitten. Mijn planning is: meer bier, minder fok!.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:05 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik ga pas vanaf september dit jaar een beetje rondkijken voor een kamer... Ik denk dat het dan juist druk is voor de vele eerstejaars, maar goed...
Ik kom wel bij jou in het huis wonen, Pool.
En die FOK! verslaving gooi ik overboord zo gauw ik op kamers zit, want dan heb ik het vast een beetje drukker. Ik ben nu gewoon een gruwelijke lamstraal met teveel vrije tijd en te weinig wil om te werken/studeren.
Dat is inderdaad matig ja... Ach, ik gooi het op de kamers van studenten die hun studie starten en kort daarna stoppen omdat ze er niks aan vinden. Hopla, kamertje vrij voor BrauN.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:13 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, ik verhuis over een weekje ofzo, ik ben ook benieuwd hoeveel ik dan nog op fok! zal zitten. Mijn planning is: meer bier, minder fok!.
Vanaf september wordt het wel weer drukker ja. En je krijgt bij de woningstichting geen voorrang, omdat je al in Tilburg woont. Dat is wel matig.![]()
Vanaf oktober komen er inderdaad al weer kamers vrij. Van die mensen die dan pas doorkrijgen dat Vrijetijdswetenschappen een studie van niets is.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:19 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat is inderdaad matig ja... Ach, ik gooi het op de kamers van studenten die hun studie starten en kort daarna stoppen omdat ze er niks aan vinden. Hopla, kamertje vrij voor BrauN.
Off-topic: Welk deel van Tilburg woon je? Je lijkt me een echte Broekhovense.![]()
Daar zijn kamers zat te vinden. Kwestie van goed zoeken.quote:Op vrijdag 22 april 2005 07:07 schreef partychickie het volgende:
Ik in utrecht
Quirijnstok, richting 't park.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:56 schreef Pool het volgende:
[..]
Vanaf oktober komen er inderdaad al weer kamers vrij. Van die mensen die dan pas doorkrijgen dat Vrijetijdswetenschappen een studie van niets is.![]()
Nu nog Reeshof.Maar mijn kamer ligt wel dicht bij Broekhoven.
Jij dan?
Oh ja vertel me dan waar! Want dit is natuurlijk makkelijk te zeggen. Er zijn wel kamers die, maar ook heeeeeeeeeel veel mensen die er 1 zoeken en das nou net het probleem. Als je hebt gelezen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:01 schreef veekeend het volgende:
[..]
Daar zijn kamers zat te vinden. Kwestie van goed zoeken.
Hebben ze ook in Utrecht ja, maar hier is de kamer nood een stukkie hoger dan waar ik heen ga, hoop ik danquote:Op dinsdag 26 april 2005 23:28 schreef partychickie het volgende:
Nou hebben ze dat niet in utreecht? want dan krijg ik het ook. Maar ja hospiteren is zelf kiezen he als bewoners, dus dat heeft niks met urgentie te maken. Das alleen bij puntensysteem voor huurhuis ofzo, toch?
lul! ik woon ook in tilburgquote:Op maandag 30 januari 2006 18:43 schreef mousemicky het volgende:
Heb een hekel aan groeps-hospiteren. Hier in huis nodigen we de mensen meestal een voor een uit, voor een kwartiertje (of meer als t gezellig is), zodat de wat stilleren ook de kans krijgen om wat te vertellen over zichzelf. Was ik heel blij mee, ben niet zo'n schreeuwer en toneelspeler, maar werd wel gekozen, volgens mijn huisgenoten omdat ik ook vroeg naar wat zij nu deden qua studie en hobbies enzo...(misschien een tip voor de zoekenden!!!!) Voor degenen die van ver moeten komen misschien niet fijn dat ze er maar zo kort zijn, maar bekijk t positef, t kost je ook geen hele avond!
Resultaat is iig erg gezellige huisgenootjes![]()
(ps. in Tilburg via de woningbouw is idd ook: eerste 10 van de lijst mogen komen kijken, en daar wordt door de huisgenoten uit gekozen. Ik heb m'n kamer gewoon via kamernet, maart, lekker rustige tijd voor het kamerzoeken hier, midden in t centrum en veeeeeel ruimte!)
Dus ik kan niet komen aanzetten met mijn saucijzenbroodjes uit de ovenquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:07 schreef mousemicky het volgende:
Sommige mensen gaan ook voor inhoud? Bij onze kijkavond hebben we echt niet de knapste gekozen (ben al voorzien van lief vriendje), maar degene die t beste bij t huis paste... Wat heb je aan iemand die er wel leuk uitziet maar een leeghoofd is (picture huisgenoot die zegt: eeeehr, hoe moet je rijst koken dan![]()
)
als het nou nog eens dat soort leuke vragen warenquote:Op donderdag 21 april 2005 14:55 schreef gr8w8 het volgende:
Heb je een magnetron? Wat vind je van de zeehondencreche in Pieterburen? Héérlijk!
Nou er was dus ook een meisje bij die heeft de hele borrel maar 1 woord gezegd... hoe ze heettequote:Op maandag 6 februari 2006 15:02 schreef egeltje1985 het volgende:
het lastige vond ik zelf is dat je van te voren niet weet bij wat voorn mensen je gaat hospiteren. je weet dan ook nooit wat voorn persoon ze zoeken. gewoon jezelf zijn en wachten tot iemand je wilt. maar als je vaak moet hospiteren kan het wel deprimerend werken... zelf heb ik toch nog snel een leuk kamertje in utrecht gevonden.
Ik betaal 330 voor 16m2..quote:Op maandag 27 februari 2006 21:46 schreef Sport_Life het volgende:
Ach je wordt waarschijnlijk toch bestookt met vragen, dus je hoeft zelf iig geen gespreksonderwerp te bedenken. Toeval wilde dat mijn hobby's overeen kwamen met een huisgenote dus gelijk maar afgesproken om wekelijks te gaan sporten samen. Maar wat ik al zei, ik ga geen 280 euro voor 14 m2 betalen.
quote:
Dat ligt heel erg aan de locatie; voor de binnenstad van Amsterdam is het een prikkie.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:06 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dan wordt je dik genaaid, heb ik zo het idee
Dan zou ik tegen dier mensen zeggen Huurcommissiequote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:20 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Dat ligt heel erg aan de locatie; voor de binnenstad van Amsterdam is het een prikkie.
Marktwerking enzo...als alle studenten nou gewoon besluiten het er niet meer voor over te hebben...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:06 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dan wordt je dik genaaid, heb ik zo het idee
385 voor 12 m2 hier...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan waar je woont en hoe hoog de nood is. In Nijmegen zijn er genoeg mensen die zulke prijzen moeten betalen, soms zelfs nog veel hoger. Het zal niet de eerste keer zijn dat dingen hoor van 8 of 9 m2 voor 300 euro...
En in bijv. Amsterdam of Utrecht zal het niet veel anders zijn.
Ik heb er ooit eens een soort column/lifelog stukje over geschreven.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:17 schreef partychickie het volgende:
Wie vind dat ook zo verschrikkelijk??? Pfffffffff
Oh jawel hoor, dat zijn hele normale prijzen in Amsterdam...quote:
Nou, dat zou ik ook weer niet zeggen.. De markt bepaald de prijs natuurlijk, alleen het kan ook anders. Hoe ben je aan je kamer gekomen, als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:57 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, dat zijn hele normale prijzen in Amsterdam....
Ik woon nu met 2 vrienden, en 1 persoon die we erbij gekozen hebben, zegmaar. Ik vind het eigenlijk niet zo'n succes. Ik zie mn vrienden liever als ik gewoon met ze afspreek, dan constant.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:03 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
Nu zit ik met 3 van mn beste vrienden, betaal 340 voor 15m2, ligt verder uit et centrum, maar is veel relaxter!![]()
Kortom bij die sites waar je je moet inschrijven (waar ik eesrt zat) moeten ze ook gewoon hospiteren vind ik!!![]()
Waar woon je als ik vragen mag? Want een vriendin van mij heeft in Amsterdam voor minder geld een heel appartementje zonder medebewoners. Eindje van het centrum, minuutje of 10.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:57 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, dat zijn hele normale prijzen in Amsterdam....
Mja, als je dat nu al denkt, dan zeker niet doen! Ik heb nu ook idd echt "ruzies" gehad met vrienden, die ik normaal niet gehad zou hebben, omdat er gewoon dingen niet helemaal lekker gingen zoals cv reparateur regelen (wie blijft er thuis), huisrekening, schoonmaak.. dat soort stomme stuff die heel kinderachtig klinkt voor een buitenstaander maar als je er middenin zit en het gaat kut toch heel vervelend is.. Dat WIL je niet met je vrienden..quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vandaar dat ik eigenlijk iets zoek in een huis waar ik niemand ken. Geen gezeik met mensen die de hele dag binnen kunnen komen vallen. Je kunt doen en laten wat je wilt, je hebt je privacy en je vrijheid. Ik heb het idee dat je dat veel minder hebt als je met vrienden samen woont.
Wat een rare manier van hospiteren!quote:Op woensdag 5 april 2006 11:25 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Mmm, die ene hospiteeravond waar ik het hier eerder over had ben ik toch maar niet heen gegaan. Wel naar een andere.. Pfff, 23 mensen die kwamen kijken voor 1 kamer! Wel een super kamer, in een superrelaxt monumentaal huis in hartje centrum.
Er waren 11 bewoners, en elke hospitant heeft zo'n 5 minuten met elke bewoner gepraat over ditjes en datjes..
Tis allemaal zo'n momentopname, ik weet het niet hoor, die 22 afwijzingen lijken me grotendeels niet echt ergens op gebaseerd. Of zou ik dat zeggen omdat ik bij die 22 hoorde.
Who knowsIk vind het iig irritant, hoorde later van een studiegenoot die in dat huis woonde, dat ze een top 4 hadden gemaakt en ik op 2 stond. Grrrr dat maakt het alleen maar erger
. Ik wil die kamer!!
![]()
Nouja, op zoek naar de volgende dan maar, vind het maar een irritante bezigheid, hospiteren, al dat oppervlakkige geblaat, 10x hetzelfde verhaaltje... En ik ben pas 1x geweest.. Gelukkig woon ik al op kamers dus kan ik kieskeurig zijn met reageren, al vraag ik me af hoe lang zoiets kan gaan duren aangezien ik iets wil wat blijkbaar veel mensen willen.., en elke keer in zo'n groep van 20 hospiteren lijkt me ook niet echt gunstig..
Succes iedereen!
Nouja, er waren dus een heleboel mensen tegelijkertijd uitgenodigd, allemaal in de grootste kamer van het huis gedumpt (er was geen fusie). Na een voorstelronde (waarbij iedereen zon beetje hetzelfde verhaaltje ophing - ik hou van leuke dingen.. ja duhquote:Op woensdag 5 april 2006 11:37 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Wat een rare manier van hospiteren!
Bij ons op de gang nodigen we gewoon een stuk of 10 mensen uit, die dan ieder een kwartier hebben. Het is dus niet zo dat ze tegelijkertijd komen, maar gewoon om de beurt (vantevoren maken we een schema). Eerst geven we een hospitant een rondleiding en daarna gaan we in de keuken met wat drinken gewoon gezellig kletsen, en proberen we zoveel mogelijk van die persoon te weten te komen. Dan merk je vanzelf wel of zo iemand in de groep past.
Echt vreemd dat je allemaal individuele gesprekjes had, dat heb ik echt nog nooit gehoord!
Waarom was je eigenlijk niet naar die eerdere kijkavond gegaan?
ik ook nietquote:Op woensdag 5 april 2006 18:40 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik moet binnenkort ook echt op zoek (Rotterdam), maar heb echt geen zin om te hospiteren
Wat doe je dan? Gewoon thuis wonen?quote:Op woensdag 5 april 2006 23:38 schreef Repeat het volgende:
[..]
ik ook nietIk ga het daarom ook niet doen. Ik heb sowieso geen zin om in een hok van enkele vierkante meters te zitten zonder eigen wc en keuken...
Succes gozer, gaat je veel geld kosten..quote:Op donderdag 6 april 2006 00:04 schreef Repeat het volgende:
een kamer (appartement dus) zoeken waar je niet hoeft te hospiteren en waar je tevens een eigen keuken en badkamer hebt
Heeft ook zijn charmesquote:Op donderdag 6 april 2006 00:06 schreef Repeat het volgende:
ach, het kost wat, maar dan heb je ook wat.
in tegenstelling tot op kamers wonen in een klein hok met gedeelde gemeenschappelijke ruimte en keuken en badkamer enz, dat kost wat, maar dan heb je ook niks
Daar ben ik het tot op een zekere hoogte mee eens.quote:Op donderdag 6 april 2006 00:14 schreef Repeat het volgende:
Dat is ook zo. Het hele leven met (leuke) huisgenoten ed. is natuurlijk leuk, maar imo zitten er mee na- dan voordelen aan
Aah joh, zoooo erg is het nu ook weer niet. Kijk, als je voor de 10e keer moet ofzo, tsja, dan kan ik me voorstellen dat je zegtquote:Op woensdag 5 april 2006 18:40 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik moet binnenkort ook echt op zoek (Rotterdam), maar heb echt geen zin om te hospiteren
Ja!! Tips na 2 avonden..quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:38 schreef Ben_Trotter het volgende:
Tips na twee kijkavonden![]()
Denk gewoon wat meer avonden plannen.
En ja, het is vreselijk irritant![]()
Ja ik moet er ook echt aan beginnen, zit het maar vooruit te schuiven constant maar dat schiet natuurlijk ook niet op.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:44 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Ja!! Tips na 2 avonden..Ik wil verhuiiiiiiiiiiiiiizen!
Weet je wat 't is.. nu heb ik er pas 2 gehad, maar als er elke meer dan 20 kandidaten zijn, dan is er een mogelijkheid dat het nog aardig lang gaat duren...
![]()
Nu kwam het wilde idee op om een 2 kamer appartementje te gaan huren met een vriendin.Daarvoor ben je in hartje centrum, wanneer je kosten deelt, gewoon net zoveel kwijt als wanneer je een aparte kamer huurt. Vrij karig appartementje dan hoor, dat wel, maar das geen probleem voor ons.
Maarja, dan zit je in een 2 kamer appartement. WIe gaat er in de woonkamer wonen...En dan heb je ook nog die problemen van, wat als er eentje weg wil, dan zit de ander met torenhoge huur, etc. etc.
Dus, ik weet nog niet of ik dat wel wil..
Haha, nouja een heel gedoe nog. Ik heb binnenkort weer een hospiteeravond gepland, dan zie wel weer. Wat een bagger invulling van je avonden is dat zeg.
ik ken via via een bepaald persoon. Die heeft een appartement in leiden, 25m², keuken, badkamer, 300e de maand. Hij gaat weg. Raad eens.....quote:Op donderdag 6 april 2006 11:39 schreef Asmodean het volgende:
het lieft zou ik net zo als Repeat ook een kamer met eigen keuken badkamer willen. Helaas is dat volgens mij niet te doen in Utrecht
edit: En als het wel te doen is wil ik direct horen hoe
klinkt goed, ik ben jaloersquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:11 schreef Repeat het volgende:
[..]
ik ken via via een bepaald persoon. Die heeft een appartement in leiden, 25m², keuken, badkamer, 300e de maand. Hij gaat weg. Raad eens.....
Doe je goedquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:11 schreef Repeat het volgende:
[..]
ik ken via via een bepaald persoon. Die heeft een appartement in leiden, 25m², keuken, badkamer, 300e de maand. Hij gaat weg. Raad eens.....
\quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:11 schreef Repeat het volgende:
[..]
Trouwens, heeft die geen eigen vrienden ofzo, die er uiteraard ook graag in willen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:11 schreef Repeat het volgende:
[..]
zo kut is dat idd.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:47 schreef Djaser het volgende:
Ik moet binnenkort ook maar eens beginnen maar ik heb er nu al veel zin in om 10 keer van Vlissingen naar Leiden met de trein te reizen en dan nog afgewezen te worden.
en dan hopen dat je voor september een kamer hebtquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:30 schreef The6thgate het volgende:
[..]
zo kut is dat idd.
gister dus naar utrecht geweest. ging wel goed op zich, maar eerst 2.5 uur heen reizen, uurtje daar geweest en weer 2.5 uur terug en 36 euro armer. en dan heb ik m dalijk niet eens en begint het weer opnieuw. duur geintje
Hahaha dat ken ikquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:22 schreef Sport_Life het volgende:
Ik heb er morgen ook weer 1.
Werd net door een onbekend nummer gebeld, aangezien mn vriendin dat ook vaak doet (huistelefoon) nam ik op alsof zij het was, oeps
Ben al bezig met schilderen, over 1,5 week woon ik erquote:Op woensdag 12 april 2006 11:34 schreef Skv het volgende:
Ik heb donderdag, maar ken de mensen al, heb er wel vertrouwen in.
gefeliquote:Op woensdag 26 april 2006 00:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Ben al bezig met schilderen, over 1,5 week woon ik er
Hahaquote:Op woensdag 26 april 2006 15:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik wacht goddomme nog steeds op m'n sleutels
feutendas you mean ?quote:Op woensdag 26 april 2006 23:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Haha
Bij mij was het donderdag gesprek, daarna naar huis. Was nog niet thuis of mn telefoon ging al. Of ik nog ff langs wou komen pilsen.
Toen vroegen ze mij of ik er wou komen wonen. Natuurlijk 'ja'
Minuut later had ik mn sleutels + foetendas
foetendas.quote:Op donderdag 27 april 2006 01:00 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
feutendas you mean ?mooi voor je
![]()
Welke straat woon je nu ?
Klopt idd, achterlijke zooi..quote:Op zondag 30 april 2006 15:41 schreef Fatality het volgende:
vriend van mij zou ook in van die containers/studios komen.. maar er zit al bijna 3 kwart jaar een bouwstop op. Zo genaaid, omdat er een graansilo te dicht in de buurt staat.
bij andere mensen slapen, tijdelijke kamers etc. etc. hij zit al vanaf september 2005 in Groningen, dus het is wel heel erg kut voor hem. En ik weet ook niet hoe ze het gaan oplossen, want zolang die silo er nog staat lijkt het me niet dat ze verder kunnen (stofexplosies schijnen niet zo prettig te zijn)quote:Op zondag 30 april 2006 15:43 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Klopt idd, achterlijke zooi..
Wat gaat die vriend van je nou doen dan, wachten of (tijdelijk) op zoek naar wat anders?
quote:Op zondag 30 april 2006 15:47 schreef Mars het volgende:
Wij kozen altijd de lekkerste chick. Op de lange termijn niet écht een geweldig beleid w.b.t. de sfeer in huis.
Oh interessant, kunnen wij niet iets regelen als Fokkers onder elkaar?quote:Op maandag 1 mei 2006 14:15 schreef _Qmars_ het volgende:
Bij ons in huis in Leiden zijn ook weer 2 kamers vrijgekomen. Kunnen we mensen weer laten hospiteren.. maar ik ben ook om te kopen.
![]()
quote:Op zondag 30 april 2006 15:47 schreef Mars het volgende:
Wij kozen altijd de lekkerste chick. Op de lange termijn niet écht een geweldig beleid w.b.t. de sfeer in huis.
Wie weet is het zelf een chick (ok, in het profiel staat man, maar toch)quote:
"we kozen altijd de lekkerste chick" en dan die avatar. Dat gaat er bij mij niet in hoorquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:49 schreef Adurothiel het volgende:
[..]
Wie weet is het zelf een chick (ok, in het profiel staat man, maar toch)
Het (hoofdzakelijk) op mannen vallen hoeft niet weg te nemen dat het aangenaam is om naar vrouwelijk schoon te kijken
Nou eh, of het is gewoon een hetero man die ongewild altijd allemaal homo's achter zich aan heeftquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:07 schreef Repeat het volgende:
[..]
"we kozen altijd de lekkerste chick" en dan die avatar. Dat gaat er bij mij niet in hoor
Om hier even op terug te komen, uitnodigingen regelen bleek niet zo moeilijk via kamernet.nl.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:33 schreef Symer het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een kamer dus zal dit binnenkort ook moeten doen.
Het lijkt me eigenlijk wel leuk om een keer mee te maken (als het maar niet te vaak hoeft).
Maar goed, eerst maar eens zorgen dat ik überhaupt uitgenodigd word.
Die 10 meterquote:Op zondag 7 mei 2006 00:14 schreef Symer het volgende:
[..]
Om hier even op terug te komen, uitnodigingen regelen bleek niet zo moeilijk via kamernet.nl.
Afgelopen maandag bij de eerste kamer wezen kijken (niet groot, maar op 10 meter afstand van de faculteit) en zojuist bericht gehad dat ze mij gekozen hebben![]()
Bleek ook niet echt een hospiteeravond te zijn, er is maar 1 huisgenoot. Die heeft me de kamer en het huis laten zien en met 20 minuten stond ik weer buiten. Ik had niet verwacht dat het zo makkelijk zou gaan.
Idd, heerlijkquote:Op zondag 7 mei 2006 11:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die 10 meter![]()
Heb je een college om 10 uur ga je 10 seconden van 10 de deur uit![]()
Selwerdflat in Groningen wil je denk ik niet in zitten, ik heb drie studiegenoten gehad die er in woonden en ze wilden er alledrie weg. 2 zijn er intussen weg...quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:25 schreef jeloo het volgende:
je kan v ast wel in een van de drie selwerd flatjes terecht
als je in die klasse zit heb je denk ik wel snel een kamer
Kwam bij de raamstraat -tegenover bioscoop Camera een papier tegen met 'kamers te huur'quote:Op zondag 7 mei 2006 12:58 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Selwerdflat in Groningen wil je denk ik niet in zitten, ik heb drie studiegenoten gehad die er in woonden en ze wilden er alledrie weg. 2 zijn er intussen weg...
Je zit met z'n 12'en op 1 gang, gezamenlijke keuken, de toiletten zijn binnen 1 dag weer vies...bijna geen privacy, slechts 11 a 12 vierkante meter en die woonkamer is ook niet wat je denkt hoera....
Dus probeer het toch via via te krijgen!
Heb je het tegen mij? Ik heb al een relaxte kamer hoorquote:Op zondag 7 mei 2006 19:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kwam bij de raamstraat -tegenover bioscoop Camera een papier tegen met 'kamers te huur'
Oohquote:Op zondag 7 mei 2006 19:54 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij? Ik heb al een relaxte kamer hoor
was eerder als tip voor degenen die over zo'n Selwerdflat nadenken (als die er zijn).
BrauN, heb je iedereen in het ootje genomen op die hospiteeravond?quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:38 schreef BrauN het volgende:
Ik ga binnenkort weer eens hospiteren.
Heb 't wel gehad hier in Tilburg-Noord. Ik ga iets zoeken in het centrum, of ten zuiden van het centrum.
Iemand iets over?![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:47 schreef Repeat het volgende:
[..]
BrauN, heb je iedereen in het ootje genomen op die hospiteeravond?
Ik ging erop vooruit met mijn 11 m2quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:57 schreef BrauN het volgende:
Ik wil er verdomme niet op achteruit gaan hè.
Aha.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:17 schreef Repeat het volgende:
11 vierkante meter past mn ego nooit in, om over mn auto nog maar te zwijgen...
ik bedoel natuurlijk mn thunderbirds verzameling
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |