Je moet je hele avond daarvoor vrijmaken en er komt sowieso haast nooit iemand die echt overtuigend is. Altijd gezeur van de een vindt die kandidaat leuk en een ander vindt weer iemand anders leuk.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:50 schreef partychickie het volgende:
waarom voor de bewoner ook?
quote:Op donderdag 21 april 2005 19:03 schreef thabit het volgende:
Dat kan ook niet. Meestal kiest men dus ook de verkeerde uit. Vaak is dat de persoon die het best kan acteren.
Alleen als je slecht acteert moet je deze tip opvolgen. Mensen hebben dat namelijk door.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:10 schreef Haushofer het volgende:
1 tip: doe je niet anders voor dan je bent. Behalve als je een kutpersoonlijkheid hebt natuurlijk.
In welke stad zoek je een kamer?quote:Op donderdag 21 april 2005 19:07 schreef partychickie het volgende:
haha precies. ik weet nu al dat ik nooit aan een kamer kom en neit omdat ik niet leuk ben, maar omdat ik niet zo grote mond heb.
Amsterdam ik. Ik wil wel weer een andere, ben een gang met 18 man wel beu nu. Vooral niet in een KLB topic van me kijken.quote:
Ik vond het wel leuk. Vorig jaar zo'n 20 meiden over de vloer gehad. Maar natuurlijk wel diegene uitgezocht waarvan later bleek dat het niet zo'n succes was. Da's dan wel weer jammer. Overigens was dat zelfs gespreid over de middag en avond.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:06 schreef thabit het volgende:
[..]
Je moet je hele avond daarvoor vrijmaken en er komt sowieso haast nooit iemand die echt overtuigend is. Altijd gezeur van de een vindt die kandidaat leuk en een ander vindt weer iemand anders leuk.
Wel alle nummers van de anderen opgeschreven zeker?quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:02 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk. Vorig jaar zo'n 20 meiden over de vloer gehad. Maar natuurlijk wel diegene uitgezocht waarvan later bleek dat het niet zo'n succes was. Da's dan wel weer jammer. Overigens was dat zelfs gespreid over de middag en avond.
IBB toevallig? Daar heb ik namelijk gewoond.quote:Op vrijdag 22 april 2005 07:07 schreef partychickie het volgende:
Ik in utrecht
Ze kwamen ook allemaal op de foto, want anders wisten we niet meer over wie we het hadden bij de vleeskeuringquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:04 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Wel alle nummers van de anderen opgeschreven zeker?![]()
Wij laten altijd gewoon de eerste 10 mensen die gereageerd hebben komen. Dan heb je dat probleem met die grote aantallen niet echtquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:28 schreef sebas36 het volgende:
wij hebben binnenkort een hospiteerborrel. we zijn op zoek naar een nieuwe huisgenoot en hebben uit alle bellers gevraagd ook nog een mailtje te sturen. daarna hebben we een eerste selectie gemaakt door te kijken naar studie (geen MBO, geen werkenden, geen bijna afgestudeerden) het probleem is dat we nu nog zo'n 75 mensen over hebben. de kamer is ook zo mooi.... in principe worden deze allemaal uitgenodigd op de borrel. we verwachten niet dat er zoveel mensen komen, maar toch zal het behoorlijk druk zijn. hoe kies je dan in godsnaam in geschikte huisgenoot???
Wij zijn wel op zoek naar iemand om langere tijd mee samen te wonen en dan ook veel samen te doen (eten e.d.), dus willen we wel uitgebreide keus hebben.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:21 schreef Pietjuh het volgende:
[..]
Wij laten altijd gewoon de eerste 10 mensen die gereageerd hebben komen. Dan heb je dat probleem met die grote aantallen niet echt
Hmm weet nu al dat ik nooit bij jullie zou willen wonenquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:52 schreef sebas36 het volgende:
[..]
Wij zijn wel op zoek naar iemand om langere tijd mee samen te wonen en dan ook veel samen te doen (eten e.d.), dus willen we wel uitgebreide keus hebben.
In leiden is het in ieder geval zo dat zeker het overgrote deel van de kamers een hospiteerbeleid hebben. Er zijn maar weinig kamers waar je via zo'n stichting binnen kan komen helaasquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:42 schreef BrauN het volgende:
Naar aanleiding waarvan zijn die eigenlijk, die avonden? Ik sta ingeschreven bij een woningstichting en ik neem aan, dat als ik aan de beurt ben en een kamer krijg toegewezen dat er dan geen dingen bij komen kijken zoals hospiteeravonden, toch? En als ik nu een kamer vind via www.kamernet.nl, is het dan wel aan de orde, of wat?
Het gaat voor mij om Tilburg. Daar is het iets minder denk ik.quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:53 schreef Pietjuh het volgende:
[..]
In leiden is het in ieder geval zo dat zeker het overgrote deel van de kamers een hospiteerbeleid hebben. Er zijn maar weinig kamers waar je via zo'n stichting binnen kan komen helaas
Ja, via kamernet.nl meestal wel. Dat zijn particuliere verhuurders. De meeste eigenaren laten dan de andere kamerhuurders bepalen wie de nieuwe huurder wordt. Zo is het bij mij in elk geval pas geleden gegaan.quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:42 schreef BrauN het volgende:
Naar aanleiding waarvan zijn die eigenlijk, die avonden? Ik sta ingeschreven bij een woningstichting en ik neem aan, dat als ik aan de beurt ben en een kamer krijg toegewezen dat er dan geen dingen bij komen kijken zoals hospiteeravonden, toch? En als ik nu een kamer vind via www.kamernet.nl, is het dan wel aan de orde, of wat?
Ja maar voor mij is Utrecht een eind reizen dus kost me veel tijd en geld elke keer die bezoekjes afleggen. Er zijn genoeg kamers, maar nog meer mensen die zoeken. En ik ben voor het eerst ergens meestaln iet zo spraakzaam zeker neit in een groep terwijl ik dat normaal wel ben. denk dat ik dan niet echt goed over kom zoals ik ben en dat vind ik wel een beetje jammer. Want ik kan meestal met iedereen goed door 1 deur.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:35 schreef runaway het volgende:
ach soms is het best lachen
ook al word je niet gekozen, er zijn echt genoeg aardige huizen hoor!
succes!!!!!
Ik ga pas vanaf september dit jaar een beetje rondkijken voor een kamer... Ik denk dat het dan juist druk is voor de vele eerstejaars, maar goed...quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:45 schreef Pool het volgende:
[..]
Het is nu trouwens vrij rustig op de kamermarkt in Tilburg. Via kamernet.nl zou het zo moeten lukken. Tenzij je een kutpersoonlijkheid hebt uiteraard. En verzwijg je fok!verslaving.![]()
Ja, ik verhuis over een weekje ofzo, ik ben ook benieuwd hoeveel ik dan nog op fok! zal zitten. Mijn planning is: meer bier, minder fok!.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:05 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik ga pas vanaf september dit jaar een beetje rondkijken voor een kamer... Ik denk dat het dan juist druk is voor de vele eerstejaars, maar goed...
Ik kom wel bij jou in het huis wonen, Pool.
En die FOK! verslaving gooi ik overboord zo gauw ik op kamers zit, want dan heb ik het vast een beetje drukker. Ik ben nu gewoon een gruwelijke lamstraal met teveel vrije tijd en te weinig wil om te werken/studeren.
Dat is inderdaad matig ja... Ach, ik gooi het op de kamers van studenten die hun studie starten en kort daarna stoppen omdat ze er niks aan vinden. Hopla, kamertje vrij voor BrauN.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:13 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, ik verhuis over een weekje ofzo, ik ben ook benieuwd hoeveel ik dan nog op fok! zal zitten. Mijn planning is: meer bier, minder fok!.
Vanaf september wordt het wel weer drukker ja. En je krijgt bij de woningstichting geen voorrang, omdat je al in Tilburg woont. Dat is wel matig.![]()
Vanaf oktober komen er inderdaad al weer kamers vrij. Van die mensen die dan pas doorkrijgen dat Vrijetijdswetenschappen een studie van niets is.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:19 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat is inderdaad matig ja... Ach, ik gooi het op de kamers van studenten die hun studie starten en kort daarna stoppen omdat ze er niks aan vinden. Hopla, kamertje vrij voor BrauN.
Off-topic: Welk deel van Tilburg woon je? Je lijkt me een echte Broekhovense.![]()
Daar zijn kamers zat te vinden. Kwestie van goed zoeken.quote:Op vrijdag 22 april 2005 07:07 schreef partychickie het volgende:
Ik in utrecht
Quirijnstok, richting 't park.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:56 schreef Pool het volgende:
[..]
Vanaf oktober komen er inderdaad al weer kamers vrij. Van die mensen die dan pas doorkrijgen dat Vrijetijdswetenschappen een studie van niets is.![]()
Nu nog Reeshof.Maar mijn kamer ligt wel dicht bij Broekhoven.
Jij dan?
Oh ja vertel me dan waar! Want dit is natuurlijk makkelijk te zeggen. Er zijn wel kamers die, maar ook heeeeeeeeeel veel mensen die er 1 zoeken en das nou net het probleem. Als je hebt gelezen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:01 schreef veekeend het volgende:
[..]
Daar zijn kamers zat te vinden. Kwestie van goed zoeken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |