Aah joh, zoooo erg is het nu ook weer niet. Kijk, als je voor de 10e keer moet ofzo, tsja, dan kan ik me voorstellen dat je zegtquote:Op woensdag 5 april 2006 18:40 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik moet binnenkort ook echt op zoek (Rotterdam), maar heb echt geen zin om te hospiteren
Ja!! Tips na 2 avonden..quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:38 schreef Ben_Trotter het volgende:
Tips na twee kijkavonden![]()
Denk gewoon wat meer avonden plannen.
En ja, het is vreselijk irritant![]()
Ja ik moet er ook echt aan beginnen, zit het maar vooruit te schuiven constant maar dat schiet natuurlijk ook niet op.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:44 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Ja!! Tips na 2 avonden..Ik wil verhuiiiiiiiiiiiiiizen!
Weet je wat 't is.. nu heb ik er pas 2 gehad, maar als er elke meer dan 20 kandidaten zijn, dan is er een mogelijkheid dat het nog aardig lang gaat duren...
![]()
Nu kwam het wilde idee op om een 2 kamer appartementje te gaan huren met een vriendin.Daarvoor ben je in hartje centrum, wanneer je kosten deelt, gewoon net zoveel kwijt als wanneer je een aparte kamer huurt. Vrij karig appartementje dan hoor, dat wel, maar das geen probleem voor ons.
Maarja, dan zit je in een 2 kamer appartement. WIe gaat er in de woonkamer wonen...En dan heb je ook nog die problemen van, wat als er eentje weg wil, dan zit de ander met torenhoge huur, etc. etc.
Dus, ik weet nog niet of ik dat wel wil..
Haha, nouja een heel gedoe nog. Ik heb binnenkort weer een hospiteeravond gepland, dan zie wel weer. Wat een bagger invulling van je avonden is dat zeg.
ik ken via via een bepaald persoon. Die heeft een appartement in leiden, 25m², keuken, badkamer, 300e de maand. Hij gaat weg. Raad eens.....quote:Op donderdag 6 april 2006 11:39 schreef Asmodean het volgende:
het lieft zou ik net zo als Repeat ook een kamer met eigen keuken badkamer willen. Helaas is dat volgens mij niet te doen in Utrecht
edit: En als het wel te doen is wil ik direct horen hoe
klinkt goed, ik ben jaloersquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:11 schreef Repeat het volgende:
[..]
ik ken via via een bepaald persoon. Die heeft een appartement in leiden, 25m², keuken, badkamer, 300e de maand. Hij gaat weg. Raad eens.....
Doe je goedquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:11 schreef Repeat het volgende:
[..]
ik ken via via een bepaald persoon. Die heeft een appartement in leiden, 25m², keuken, badkamer, 300e de maand. Hij gaat weg. Raad eens.....
\quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:11 schreef Repeat het volgende:
[..]
Trouwens, heeft die geen eigen vrienden ofzo, die er uiteraard ook graag in willen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:11 schreef Repeat het volgende:
[..]
zo kut is dat idd.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:47 schreef Djaser het volgende:
Ik moet binnenkort ook maar eens beginnen maar ik heb er nu al veel zin in om 10 keer van Vlissingen naar Leiden met de trein te reizen en dan nog afgewezen te worden.
en dan hopen dat je voor september een kamer hebtquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:30 schreef The6thgate het volgende:
[..]
zo kut is dat idd.
gister dus naar utrecht geweest. ging wel goed op zich, maar eerst 2.5 uur heen reizen, uurtje daar geweest en weer 2.5 uur terug en 36 euro armer. en dan heb ik m dalijk niet eens en begint het weer opnieuw. duur geintje
Hahaha dat ken ikquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:22 schreef Sport_Life het volgende:
Ik heb er morgen ook weer 1.
Werd net door een onbekend nummer gebeld, aangezien mn vriendin dat ook vaak doet (huistelefoon) nam ik op alsof zij het was, oeps
Ben al bezig met schilderen, over 1,5 week woon ik erquote:Op woensdag 12 april 2006 11:34 schreef Skv het volgende:
Ik heb donderdag, maar ken de mensen al, heb er wel vertrouwen in.
gefeliquote:Op woensdag 26 april 2006 00:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Ben al bezig met schilderen, over 1,5 week woon ik er
Hahaquote:Op woensdag 26 april 2006 15:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik wacht goddomme nog steeds op m'n sleutels
feutendas you mean ?quote:Op woensdag 26 april 2006 23:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Haha
Bij mij was het donderdag gesprek, daarna naar huis. Was nog niet thuis of mn telefoon ging al. Of ik nog ff langs wou komen pilsen.
Toen vroegen ze mij of ik er wou komen wonen. Natuurlijk 'ja'
Minuut later had ik mn sleutels + foetendas
foetendas.quote:Op donderdag 27 april 2006 01:00 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
feutendas you mean ?mooi voor je
![]()
Welke straat woon je nu ?
Klopt idd, achterlijke zooi..quote:Op zondag 30 april 2006 15:41 schreef Fatality het volgende:
vriend van mij zou ook in van die containers/studios komen.. maar er zit al bijna 3 kwart jaar een bouwstop op. Zo genaaid, omdat er een graansilo te dicht in de buurt staat.
bij andere mensen slapen, tijdelijke kamers etc. etc. hij zit al vanaf september 2005 in Groningen, dus het is wel heel erg kut voor hem. En ik weet ook niet hoe ze het gaan oplossen, want zolang die silo er nog staat lijkt het me niet dat ze verder kunnen (stofexplosies schijnen niet zo prettig te zijn)quote:Op zondag 30 april 2006 15:43 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Klopt idd, achterlijke zooi..
Wat gaat die vriend van je nou doen dan, wachten of (tijdelijk) op zoek naar wat anders?
quote:Op zondag 30 april 2006 15:47 schreef Mars het volgende:
Wij kozen altijd de lekkerste chick. Op de lange termijn niet écht een geweldig beleid w.b.t. de sfeer in huis.
Oh interessant, kunnen wij niet iets regelen als Fokkers onder elkaar?quote:Op maandag 1 mei 2006 14:15 schreef _Qmars_ het volgende:
Bij ons in huis in Leiden zijn ook weer 2 kamers vrijgekomen. Kunnen we mensen weer laten hospiteren.. maar ik ben ook om te kopen.
![]()
quote:Op zondag 30 april 2006 15:47 schreef Mars het volgende:
Wij kozen altijd de lekkerste chick. Op de lange termijn niet écht een geweldig beleid w.b.t. de sfeer in huis.
Wie weet is het zelf een chick (ok, in het profiel staat man, maar toch)quote:
"we kozen altijd de lekkerste chick" en dan die avatar. Dat gaat er bij mij niet in hoorquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:49 schreef Adurothiel het volgende:
[..]
Wie weet is het zelf een chick (ok, in het profiel staat man, maar toch)
Het (hoofdzakelijk) op mannen vallen hoeft niet weg te nemen dat het aangenaam is om naar vrouwelijk schoon te kijken
Nou eh, of het is gewoon een hetero man die ongewild altijd allemaal homo's achter zich aan heeftquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:07 schreef Repeat het volgende:
[..]
"we kozen altijd de lekkerste chick" en dan die avatar. Dat gaat er bij mij niet in hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |