abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26524873
je kan v ast wel in een van de drie selwerd flatjes terecht

als je in die klasse zit heb je denk ik wel snel een kamer
the best is yet to come undone
pi_26533044
Nou hebben ze dat niet in utreecht? want dan krijg ik het ook. Maar ja hospiteren is zelf kiezen he als bewoners, dus dat heeft niks met urgentie te maken. Das alleen bij puntensysteem voor huurhuis ofzo, toch?
pi_26534060
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 23:28 schreef partychickie het volgende:
Nou hebben ze dat niet in utreecht? want dan krijg ik het ook. Maar ja hospiteren is zelf kiezen he als bewoners, dus dat heeft niks met urgentie te maken. Das alleen bij puntensysteem voor huurhuis ofzo, toch?
Hebben ze ook in Utrecht ja, maar hier is de kamer nood een stukkie hoger dan waar ik heen ga, hoop ik dan (Grunn!). En t geldt natuurlijk niet voor particuliere studentenhuizen waar je moet hospiteren (ja tenzij ze je uit medelijden aannemen, maar ga daar maar niet vanuit )
pi_26537883
nee dat weet ik al dat ze dat niet doen . Ik denk dat het eerder een nadeel is.
pi_34504387
Ik ben 1 keer gaan hospiteren om gewoon te kijken 'hoe het was' en ervaring op te doen als ik een keer echt een kamer zocht. Toen ze daar achter kwamen waren ze niet blij
  vrijdag 27 januari 2006 @ 09:45:06 #56
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_34508867
in leiden hebben mensen met reistijdvoorrand zodanig voorrang dat in bepaalde maanden bij sls huizen alleen zíj mogen hospiteren. maar ja, dan ben je dus nog aan t hospiteren.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  maandag 30 januari 2006 @ 18:43:14 #57
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_34620684
Heb een hekel aan groeps-hospiteren. Hier in huis nodigen we de mensen meestal een voor een uit, voor een kwartiertje (of meer als t gezellig is), zodat de wat stilleren ook de kans krijgen om wat te vertellen over zichzelf. Was ik heel blij mee, ben niet zo'n schreeuwer en toneelspeler, maar werd wel gekozen, volgens mijn huisgenoten omdat ik ook vroeg naar wat zij nu deden qua studie en hobbies enzo... (misschien een tip voor de zoekenden!!!!) Voor degenen die van ver moeten komen misschien niet fijn dat ze er maar zo kort zijn, maar bekijk t positef, t kost je ook geen hele avond!

Resultaat is iig erg gezellige huisgenootjes

(ps. in Tilburg via de woningbouw is idd ook: eerste 10 van de lijst mogen komen kijken, en daar wordt door de huisgenoten uit gekozen. Ik heb m'n kamer gewoon via kamernet, maart, lekker rustige tijd voor het kamerzoeken hier, midden in t centrum en veeeeeel ruimte! )
  maandag 30 januari 2006 @ 18:50:27 #58
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_34620930
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:43 schreef mousemicky het volgende:
Heb een hekel aan groeps-hospiteren. Hier in huis nodigen we de mensen meestal een voor een uit, voor een kwartiertje (of meer als t gezellig is), zodat de wat stilleren ook de kans krijgen om wat te vertellen over zichzelf. Was ik heel blij mee, ben niet zo'n schreeuwer en toneelspeler, maar werd wel gekozen, volgens mijn huisgenoten omdat ik ook vroeg naar wat zij nu deden qua studie en hobbies enzo... (misschien een tip voor de zoekenden!!!!) Voor degenen die van ver moeten komen misschien niet fijn dat ze er maar zo kort zijn, maar bekijk t positef, t kost je ook geen hele avond!

Resultaat is iig erg gezellige huisgenootjes

(ps. in Tilburg via de woningbouw is idd ook: eerste 10 van de lijst mogen komen kijken, en daar wordt door de huisgenoten uit gekozen. Ik heb m'n kamer gewoon via kamernet, maart, lekker rustige tijd voor het kamerzoeken hier, midden in t centrum en veeeeeel ruimte! )
lul! ik woon ook in tilburg
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
  maandag 30 januari 2006 @ 18:51:23 #59
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_34620962
ik ben trouwens de eerste keer meteen uitgekozen
en kijkavonden (ja zo heet dat ja!!) zijn erg leuk als huidige bewoner, lekker bier drinken en leuke mensen leren kennen. en de stomme mensen uitlachen
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
  maandag 30 januari 2006 @ 18:52:05 #60
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_34620992
Geluk is niet altijd met de brutalen met een grote bek...

En ik ben en heb geen lul... (vrouwtje)

Succes met zoeken!

[ Bericht 2% gewijzigd door mousemicky op 30-01-2006 18:57:39 ]
pi_34633072
Het is kut als je gaat (groeps)hospiteren, en wanneer je binnenkomt, dat een dan een bloedgeil meisje tussen de kandidaten ziet zitten...dan kan je net zo goed meteen weer naar huis gaan
  woensdag 1 februari 2006 @ 13:07:02 #62
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_34677297
Sommige mensen gaan ook voor inhoud? Bij onze kijkavond hebben we echt niet de knapste gekozen (ben al voorzien van lief vriendje), maar degene die t beste bij t huis paste... Wat heb je aan iemand die er wel leuk uitziet maar een leeghoofd is (picture huisgenoot die zegt: eeeehr, hoe moet je rijst koken dan )
pi_34774417
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 13:07 schreef mousemicky het volgende:
Sommige mensen gaan ook voor inhoud? Bij onze kijkavond hebben we echt niet de knapste gekozen (ben al voorzien van lief vriendje), maar degene die t beste bij t huis paste... Wat heb je aan iemand die er wel leuk uitziet maar een leeghoofd is (picture huisgenoot die zegt: eeeehr, hoe moet je rijst koken dan )
Dus ik kan niet komen aanzetten met mijn saucijzenbroodjes uit de oven
  maandag 6 februari 2006 @ 15:02:35 #64
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_34794988
het lastige vond ik zelf is dat je van te voren niet weet bij wat voorn mensen je gaat hospiteren. je weet dan ook nooit wat voorn persoon ze zoeken. gewoon jezelf zijn en wachten tot iemand je wilt. maar als je vaak moet hospiteren kan het wel deprimerend werken... zelf heb ik toch nog snel een leuk kamertje in utrecht gevonden.
  woensdag 8 februari 2006 @ 16:39:24 #65
119078 McCarthy
communistenjager
pi_34868815
quote:
Op donderdag 21 april 2005 14:55 schreef gr8w8 het volgende:
Heb je een magnetron? Wat vind je van de zeehondencreche in Pieterburen? Héérlijk!
als het nou nog eens dat soort leuke vragen waren
vaak is het meer van "wat verwacht je van het huis"
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_35552289
Kickje .

Zit nu in een hok van 11m2 dus geen succes. Ben dus weer bezig met hospiteren!! Vanavond een borrel gehad, mensen waren wel aardig, maar het huis viel me erg tegen. Geen gemeenschappelijke kamer (behalve keuken e.d. dan) en de huur is ¤280 voor 14m2. Zou morgen gebeld worden, maar ik denk dat ik 'm afsla.

Next
pi_35552372
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:02 schreef egeltje1985 het volgende:
het lastige vond ik zelf is dat je van te voren niet weet bij wat voorn mensen je gaat hospiteren. je weet dan ook nooit wat voorn persoon ze zoeken. gewoon jezelf zijn en wachten tot iemand je wilt. maar als je vaak moet hospiteren kan het wel deprimerend werken... zelf heb ik toch nog snel een leuk kamertje in utrecht gevonden.
Nou er was dus ook een meisje bij die heeft de hele borrel maar 1 woord gezegd... hoe ze heette . Je kunt ook overdreven jezelf zijn . Best wel zielig eigenlijk
pi_35553053
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 12:18:16 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_35555837
Hospiteren lijkt mij ook klote, ik vraag me af of ik een beetje uit de verf kan komen in zo'n korte tijd met zoveel mensen.
Ben opzich wel een spraakzaam persoon maar het is toch lastig tussen 10 van die blaatschapen .
pi_35556828
Ach je wordt waarschijnlijk toch bestookt met vragen, dus je hoeft zelf iig geen gespreksonderwerp te bedenken. Toeval wilde dat mijn hobby's overeen kwamen met een huisgenote dus gelijk maar afgesproken om wekelijks te gaan sporten samen . Maar wat ik al zei, ik ga geen 280 euro voor 14 m2 betalen.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 11:20:13 #71
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_35567753
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:46 schreef Sport_Life het volgende:
Ach je wordt waarschijnlijk toch bestookt met vragen, dus je hoeft zelf iig geen gespreksonderwerp te bedenken. Toeval wilde dat mijn hobby's overeen kwamen met een huisgenote dus gelijk maar afgesproken om wekelijks te gaan sporten samen . Maar wat ik al zei, ik ga geen 280 euro voor 14 m2 betalen.
Ik betaal 330 voor 16m2..
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
pi_35568528
Nu betaal ik 230 voor 11m2.. en er zit nog een gemeenschappelijke ruimte bij (10m2 ongeveer).
pi_35574148
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 11:20 schreef Wuder het volgende:

[..]

Ik betaal 330 voor 16m2..

Dan wordt je dik genaaid, heb ik zo het idee
pi_35574718

[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 12:18:16 ]
Zerg schreef:
pi_35576359
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 15:06 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Dat ligt heel erg aan de locatie; voor de binnenstad van Amsterdam is het een prikkie.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_35576594
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 16:20 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Dat ligt heel erg aan de locatie; voor de binnenstad van Amsterdam is het een prikkie.
Dan zou ik tegen dier mensen zeggen Huurcommissie
pi_35580575
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 15:06 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Marktwerking enzo...als alle studenten nou gewoon besluiten het er niet meer voor over te hebben...
pi_35580775
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 15:27 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Dat ligt er maar net aan waar je woont en hoe hoog de nood is. In Nijmegen zijn er genoeg mensen die zulke prijzen moeten betalen, soms zelfs nog veel hoger. Het zal niet de eerste keer zijn dat dingen hoor van 8 of 9 m2 voor 300 euro...

En in bijv. Amsterdam of Utrecht zal het niet veel anders zijn.
385 voor 12 m2 hier... .
Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 18:38:19 #79
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_35580825
quote:
Op donderdag 21 april 2005 14:17 schreef partychickie het volgende:
Wie vind dat ook zo verschrikkelijk??? Pfffffffff
Ik heb er ooit eens een soort column/lifelog stukje over geschreven.
Ik zal eens kijkenof ik dat nog kan vinden.

Wij noemden het "instemmingen" trouwens.
[KNE]-Mod
pi_35581829
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 18:36 schreef DJ-Maurits het volgende:

[..]

385 voor 12 m2 hier... .
Das echt niet normaal
pi_35583898
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:05 schreef ChRoNiC het volgende:

[..]

Das echt niet normaal
Oh jawel hoor, dat zijn hele normale prijzen in Amsterdam... .
Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
pi_35584146
Ik woonde eerst voor 220 op 12m2, maar dat was op een gang met 10 in een studentenflat. Daar was ik wellicht gebleven als er wel hospiteer avonden waren... Er zaten natuurlijk wel een paar relaxte mensen bij, maar meer dan de helft had ik helemaal niks mee en bij een enkeling hoopte ik dat ie nou eindelijk eens zou vertekken ... Het was daar relaxt wonen geweest als de bewoners zelf de nieuwe mensen mochten uitkiezen

Nu zit ik met 3 van mn beste vrienden, betaal 340 voor 15m2, ligt verder uit et centrum, maar is veel relaxter!

Kortom bij die sites waar je je moet inschrijven (waar ik eesrt zat) moeten ze ook gewoon hospiteren vind ik!!
ik ben sowieso da bomb
pi_35584243
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:57 schreef DJ-Maurits het volgende:

[..]

Nou, dat zou ik ook weer niet zeggen.. De markt bepaald de prijs natuurlijk, alleen het kan ook anders. Hoe ben je aan je kamer gekomen, als ik vragen mag?

Tenzij je in een grachtenpand aan de Keizersgracht woont.. want dan heb ik niets gezegd.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
  woensdag 1 maart 2006 @ 22:11:07 #84
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_35624190
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:03 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:

Nu zit ik met 3 van mn beste vrienden, betaal 340 voor 15m2, ligt verder uit et centrum, maar is veel relaxter!

Kortom bij die sites waar je je moet inschrijven (waar ik eesrt zat) moeten ze ook gewoon hospiteren vind ik!!
Ik woon nu met 2 vrienden, en 1 persoon die we erbij gekozen hebben, zegmaar. Ik vind het eigenlijk niet zo'n succes. Ik zie mn vrienden liever als ik gewoon met ze afspreek, dan constant. En dan ook nog het gezeur over de huisdingetjes...
Nee ik geloof dat ik dan toch liever 'huisgenoot' relaties heb, binnenshuis.
Met mn vrienden ga ik wel andere leuke dingen doen; bij elkaar op de koffie ipv elke ochtend en avond met elkaar aan tafel.

Daarom ga ik over anderhalve week voor het eerst hospiteren. Van 10m2 buiten het centrum naar 23m2 in hartje centrum. Het verhaaltje bij de kamer klinkt heavenly.

Dus nu maar hopen dat dat zo blijft en dat ze mij aardig vinden. (Wat ik natuurlijk wel ben )

Wish me luck!
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_35624330
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:57 schreef DJ-Maurits het volgende:

[..]

Waar woon je als ik vragen mag? Want een vriendin van mij heeft in Amsterdam voor minder geld een heel appartementje zonder medebewoners. Eindje van het centrum, minuutje of 10.
  donderdag 2 maart 2006 @ 01:41:55 #86
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_35631301

[ Bericht 96% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 12:18:16 ]
Zerg schreef:
  donderdag 2 maart 2006 @ 02:17:01 #87
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_35631737
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 01:41 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Vandaar dat ik eigenlijk iets zoek in een huis waar ik niemand ken. Geen gezeik met mensen die de hele dag binnen kunnen komen vallen. Je kunt doen en laten wat je wilt, je hebt je privacy en je vrijheid. Ik heb het idee dat je dat veel minder hebt als je met vrienden samen woont.
Mja, als je dat nu al denkt, dan zeker niet doen! Ik heb nu ook idd echt "ruzies" gehad met vrienden, die ik normaal niet gehad zou hebben, omdat er gewoon dingen niet helemaal lekker gingen zoals cv reparateur regelen (wie blijft er thuis), huisrekening, schoonmaak.. dat soort stomme stuff die heel kinderachtig klinkt voor een buitenstaander maar als je er middenin zit en het gaat kut toch heel vervelend is.. Dat WIL je niet met je vrienden..

Plus nog het feit dat als je met een hele groep gaat wonen, het soms best wel vreemd is (of dat is een vrouwen ding dat kan ook), om zo maar met zn 2en wat te gaan doen, en de derde (die in de normale vriendschap voor dat men 'samenwoonde' dan ook gewoon altijd meeging, als een stel homies ) niet mee te vragen.. Of je wil of niet, ik heb hier gewoon meegemaakt dat dan bleek dat mensen zich toch een beetje gepasseerd voelden.. Hoe kinderachtig het ook klinkt.

Ergens begrijp ik het wel... aan de andere kant ook helemaal niet, maargoed.

Met vrienden heb je voordat je samenwoont ook al een soort verhouding, en die zul je hoe dan ook moeten gaan veranderen wanneer je in 1 huis woont. Wat mij dus niet bevalt....
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_36064378
Ik denk dat het nog wel mee valt. Ik ga samen met wat vrienden in Arnhem wonen rond juli/augustus en met één van hen ga ik ook kickboksen en studeren. Zo lang je gewoon eerlijk bent tegenover elkaar en geen "problemen" verzwijgt maar er gewoon open over praat, dan is er niks aan de hand.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_36064553
Ik woon nu ook al een tijdje met vrienden en heb eigenlijk nog nooit "ruzie" gehad over dingen als de gemeenschappelijke rekening (gewoon bonnetjes in een beker doen en aan het einde van de maand afrekenen) of schoonmaken (1x per week alles schoonmaken). Ik vind et eigenlijk alleen maar relaxt
ik ben sowieso da bomb
  woensdag 5 april 2006 @ 11:25:55 #90
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_36667375
Mmm, die ene hospiteeravond waar ik het hier eerder over had ben ik toch maar niet heen gegaan. Wel naar een andere.. Pfff, 23 mensen die kwamen kijken voor 1 kamer ! Wel een super kamer, in een superrelaxt monumentaal huis in hartje centrum.

Er waren 11 bewoners, en elke hospitant heeft zo'n 5 minuten met elke bewoner gepraat over ditjes en datjes..
Tis allemaal zo'n momentopname, ik weet het niet hoor, die 22 afwijzingen lijken me grotendeels niet echt ergens op gebaseerd. Of zou ik dat zeggen omdat ik bij die 22 hoorde.
Who knows Ik vind het iig irritant, hoorde later van een studiegenoot die in dat huis woonde, dat ze een top 4 hadden gemaakt en ik op 2 stond. Grrrr dat maakt het alleen maar erger . Ik wil die kamer!!

Nouja, op zoek naar de volgende dan maar, vind het maar een irritante bezigheid, hospiteren, al dat oppervlakkige geblaat, 10x hetzelfde verhaaltje... En ik ben pas 1x geweest.. Gelukkig woon ik al op kamers dus kan ik kieskeurig zijn met reageren, al vraag ik me af hoe lang zoiets kan gaan duren aangezien ik iets wil wat blijkbaar veel mensen willen.., en elke keer in zo'n groep van 20 hospiteren lijkt me ook niet echt gunstig..

Succes iedereen!
  woensdag 5 april 2006 @ 11:32:13 #91
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_36667539

[ Bericht 89% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 12:18:17 ]
Zerg schreef:
  woensdag 5 april 2006 @ 11:37:06 #92
49518 HetwasietsmeteenF
semi-sweet and nuts
pi_36667670
quote:
Op woensdag 5 april 2006 11:25 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Mmm, die ene hospiteeravond waar ik het hier eerder over had ben ik toch maar niet heen gegaan. Wel naar een andere.. Pfff, 23 mensen die kwamen kijken voor 1 kamer ! Wel een super kamer, in een superrelaxt monumentaal huis in hartje centrum.

Er waren 11 bewoners, en elke hospitant heeft zo'n 5 minuten met elke bewoner gepraat over ditjes en datjes..
Tis allemaal zo'n momentopname, ik weet het niet hoor, die 22 afwijzingen lijken me grotendeels niet echt ergens op gebaseerd. Of zou ik dat zeggen omdat ik bij die 22 hoorde.
Who knows Ik vind het iig irritant, hoorde later van een studiegenoot die in dat huis woonde, dat ze een top 4 hadden gemaakt en ik op 2 stond. Grrrr dat maakt het alleen maar erger . Ik wil die kamer!!

Nouja, op zoek naar de volgende dan maar, vind het maar een irritante bezigheid, hospiteren, al dat oppervlakkige geblaat, 10x hetzelfde verhaaltje... En ik ben pas 1x geweest.. Gelukkig woon ik al op kamers dus kan ik kieskeurig zijn met reageren, al vraag ik me af hoe lang zoiets kan gaan duren aangezien ik iets wil wat blijkbaar veel mensen willen.., en elke keer in zo'n groep van 20 hospiteren lijkt me ook niet echt gunstig..

Succes iedereen!
Wat een rare manier van hospiteren!
Bij ons op de gang nodigen we gewoon een stuk of 10 mensen uit, die dan ieder een kwartier hebben. Het is dus niet zo dat ze tegelijkertijd komen, maar gewoon om de beurt (vantevoren maken we een schema). Eerst geven we een hospitant een rondleiding en daarna gaan we in de keuken met wat drinken gewoon gezellig kletsen, en proberen we zoveel mogelijk van die persoon te weten te komen. Dan merk je vanzelf wel of zo iemand in de groep past.
Echt vreemd dat je allemaal individuele gesprekjes had, dat heb ik echt nog nooit gehoord!

Waarom was je eigenlijk niet naar die eerdere kijkavond gegaan?
Op 09-02-2008 13:35 schreef Triggershot:
Kanet Shay'an M3 Al-Fa O+
  woensdag 5 april 2006 @ 16:59:22 #93
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_36679799
quote:
Op woensdag 5 april 2006 11:37 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:

[..]

Wat een rare manier van hospiteren!
Bij ons op de gang nodigen we gewoon een stuk of 10 mensen uit, die dan ieder een kwartier hebben. Het is dus niet zo dat ze tegelijkertijd komen, maar gewoon om de beurt (vantevoren maken we een schema). Eerst geven we een hospitant een rondleiding en daarna gaan we in de keuken met wat drinken gewoon gezellig kletsen, en proberen we zoveel mogelijk van die persoon te weten te komen. Dan merk je vanzelf wel of zo iemand in de groep past.
Echt vreemd dat je allemaal individuele gesprekjes had, dat heb ik echt nog nooit gehoord!

Waarom was je eigenlijk niet naar die eerdere kijkavond gegaan?
Nouja, er waren dus een heleboel mensen tegelijkertijd uitgenodigd, allemaal in de grootste kamer van het huis gedumpt (er was geen fusie). Na een voorstelronde (waarbij iedereen zon beetje hetzelfde verhaaltje ophing - ik hou van leuke dingen.. ja duh - ) werd iedereen gewoon 'losgelaten' en was het 1 grote 'socialize bijenkorf ':P.
Best wel bijzonder ja, want je had dus ook van die types die dan alleen maar met medehospitanten gaan zitten kletsen. Is misschien wel gezellig maar schiet je niks mee op lijkt me.
De mensen die er al woonden liepen rond, om mensen aan te spreken, en de hospitanten voegden zich zo af en toe bij een gesprek om maar gezien te worden.

Ik vond het eigenlijk best ok, maar ik kan me voorstellen dat als je niet zo heel outgoing bent je liever de 1 op 1 manier hebt. Ik had nog wel het idee dat het vrij goed ging, omdat er aan het einde van de avond een aantal mensen naar me toe kwamen van "en jouw naam was.. ? "... wat ze dus maar bij 2 a 3 personen deden.. Maarja... aan de 2e plaats qua meeste stemmen heb je ook niks wanneer het maar om 1 kamer gaat.

Nouja, geef doe moed niet op! Op zoek naar minstens zo'n relaxter kamer!
pi_36683011
Ik moet binnenkort ook echt op zoek (Rotterdam), maar heb echt geen zin om te hospiteren
pi_36694101
quote:
Op woensdag 5 april 2006 18:40 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik moet binnenkort ook echt op zoek (Rotterdam), maar heb echt geen zin om te hospiteren
ik ook niet Ik ga het daarom ook niet doen. Ik heb sowieso geen zin om in een hok van enkele vierkante meters te zitten zonder eigen wc en keuken...
pi_36694797
quote:
Op woensdag 5 april 2006 23:38 schreef Repeat het volgende:

[..]

ik ook niet Ik ga het daarom ook niet doen. Ik heb sowieso geen zin om in een hok van enkele vierkante meters te zitten zonder eigen wc en keuken...
Wat doe je dan? Gewoon thuis wonen?
pi_36694869
een kamer (appartement dus) zoeken waar je niet hoeft te hospiteren en waar je tevens een eigen keuken en badkamer hebt
pi_36694879
quote:
Op donderdag 6 april 2006 00:04 schreef Repeat het volgende:
een kamer (appartement dus) zoeken waar je niet hoeft te hospiteren en waar je tevens een eigen keuken en badkamer hebt
Succes gozer, gaat je veel geld kosten..
pi_36694926
ach, het kost wat, maar dan heb je ook wat.

in tegenstelling tot op kamers wonen in een klein hok met gedeelde gemeenschappelijke ruimte en keuken en badkamer enz, dat kost wat, maar dan heb je ook niks
pi_36694948
quote:
Op donderdag 6 april 2006 00:06 schreef Repeat het volgende:
ach, het kost wat, maar dan heb je ook wat.

in tegenstelling tot op kamers wonen in een klein hok met gedeelde gemeenschappelijke ruimte en keuken en badkamer enz, dat kost wat, maar dan heb je ook niks
Heeft ook zijn charmes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')