Je moet je hele avond daarvoor vrijmaken en er komt sowieso haast nooit iemand die echt overtuigend is. Altijd gezeur van de een vindt die kandidaat leuk en een ander vindt weer iemand anders leuk.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:50 schreef partychickie het volgende:
waarom voor de bewoner ook?
quote:Op donderdag 21 april 2005 19:03 schreef thabit het volgende:
Dat kan ook niet. Meestal kiest men dus ook de verkeerde uit. Vaak is dat de persoon die het best kan acteren.
Alleen als je slecht acteert moet je deze tip opvolgen. Mensen hebben dat namelijk door.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:10 schreef Haushofer het volgende:
1 tip: doe je niet anders voor dan je bent. Behalve als je een kutpersoonlijkheid hebt natuurlijk.
In welke stad zoek je een kamer?quote:Op donderdag 21 april 2005 19:07 schreef partychickie het volgende:
haha precies. ik weet nu al dat ik nooit aan een kamer kom en neit omdat ik niet leuk ben, maar omdat ik niet zo grote mond heb.
Amsterdam ik. Ik wil wel weer een andere, ben een gang met 18 man wel beu nu. Vooral niet in een KLB topic van me kijken.quote:
Ik vond het wel leuk. Vorig jaar zo'n 20 meiden over de vloer gehad. Maar natuurlijk wel diegene uitgezocht waarvan later bleek dat het niet zo'n succes was. Da's dan wel weer jammer. Overigens was dat zelfs gespreid over de middag en avond.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:06 schreef thabit het volgende:
[..]
Je moet je hele avond daarvoor vrijmaken en er komt sowieso haast nooit iemand die echt overtuigend is. Altijd gezeur van de een vindt die kandidaat leuk en een ander vindt weer iemand anders leuk.
Wel alle nummers van de anderen opgeschreven zeker?quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:02 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk. Vorig jaar zo'n 20 meiden over de vloer gehad. Maar natuurlijk wel diegene uitgezocht waarvan later bleek dat het niet zo'n succes was. Da's dan wel weer jammer. Overigens was dat zelfs gespreid over de middag en avond.
IBB toevallig? Daar heb ik namelijk gewoond.quote:Op vrijdag 22 april 2005 07:07 schreef partychickie het volgende:
Ik in utrecht
Ze kwamen ook allemaal op de foto, want anders wisten we niet meer over wie we het hadden bij de vleeskeuringquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:04 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Wel alle nummers van de anderen opgeschreven zeker?![]()
Wij laten altijd gewoon de eerste 10 mensen die gereageerd hebben komen. Dan heb je dat probleem met die grote aantallen niet echtquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:28 schreef sebas36 het volgende:
wij hebben binnenkort een hospiteerborrel. we zijn op zoek naar een nieuwe huisgenoot en hebben uit alle bellers gevraagd ook nog een mailtje te sturen. daarna hebben we een eerste selectie gemaakt door te kijken naar studie (geen MBO, geen werkenden, geen bijna afgestudeerden) het probleem is dat we nu nog zo'n 75 mensen over hebben. de kamer is ook zo mooi.... in principe worden deze allemaal uitgenodigd op de borrel. we verwachten niet dat er zoveel mensen komen, maar toch zal het behoorlijk druk zijn. hoe kies je dan in godsnaam in geschikte huisgenoot???
Wij zijn wel op zoek naar iemand om langere tijd mee samen te wonen en dan ook veel samen te doen (eten e.d.), dus willen we wel uitgebreide keus hebben.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:21 schreef Pietjuh het volgende:
[..]
Wij laten altijd gewoon de eerste 10 mensen die gereageerd hebben komen. Dan heb je dat probleem met die grote aantallen niet echt
Hmm weet nu al dat ik nooit bij jullie zou willen wonenquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:52 schreef sebas36 het volgende:
[..]
Wij zijn wel op zoek naar iemand om langere tijd mee samen te wonen en dan ook veel samen te doen (eten e.d.), dus willen we wel uitgebreide keus hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |