ik ookquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:05 schreef Githa het volgende:
renzell [.....verhaal.......]
Ik hoop dat je gauw komt vertellen hoeveel je aan het genieten bent van je kleine grote vent en misschien wil je dan ook ff spammenik ben nieuwsgierig
![]()
Oooooh Renzell, zo herkenbaarquote:Op zondag 24 april 2005 19:37 schreef renzell het volgende:
Deze mama moet nog wel een beetje herstellen merkt ze. Het ene moment ben ik heel overmoedig en wil het liefst met zoontje in de nek door de stad gaan rennen. Het volgende moment echter lig ik snikkend weer op bed en kan het zelfs niet opbrengen om lief te doen tegen vriendje.En dat terwijl hij het zo fantastisch goed doet allemaal.
waar kan ik het verhaal van renzell vinden, want ik ben niet zoveel aanwezig geweest en heb het gemist geloof ik...quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:05 schreef Githa het volgende:
renzell, hoe gaat het met jou en Julius ? Ik hoop dat je de schade een beetje hebt in kunnen halen want de start was niet zo best ...jammer hoor! die eerste week hoort zo speciaal te zijn en natuurlijk moeten we allemaal herstellen na zo'n bevalling maar dit was gewoon onnodig en slordig
pfft..ik wacht nog steeds op mijn instort-moment eigenlijk. Ergens moet je al die emotie toch kwijt zou je zeggen. Maar ik liep de dag na de bevalling alweer door het huis te rennen, stond in de kraamtijd uitgebreid de ramen te zemen en te dweilen enzo en heb eigenlijk tot de dag van vandaag geen middagrust genomen. En de kraamverzorgster heeft wel een heel verhaal gehouden over kraamtranen en dat dat heel normaal is, maar ik heb er dus niks van gemerktquote:Op zondag 24 april 2005 22:00 schreef m@x het volgende:
Renzell, fijn dat je zo van Julius aan het genieten bent. Dat labiele wordt vanzelf minder, maar helemaal weg......(hier nog niet in ieder geval
).
Geen idee! Benthe is nu 5 maanden en lijkt soms wel erger te worden.... Verschrikkelijk gewoon. Vanmorgen nog.... er stond nog een schaaltje olijven op tafel en die wilde ik weggooien. Na een uurtje dacht is... "hey wie heeft dat nu al weggegooid?" Er is toch echt niemand in huis geweest!quote:Op maandag 25 april 2005 12:31 schreef TearSong het volgende:
[..]
Maarre...verwarring en vergeetachtigheid, dat heb ik wel. Iemand een idee hoe lang dat gemiddeld blijft hangen? (haha..de eerste 10 jaar?) Ik word er een beetje moe van dat ik telkens voor keukenkastjes sta te gapen en dan vergeten ben wat ik eruit wou halenOf dat ik voor 3 boodschappen naar de AH ga en er maar 2 kan herinneren
Dat vind ik niet zo gek hoor Bix! Voor mijn gevoel ben je vorige week pas bevallenquote:Op maandag 25 april 2005 14:05 schreef bixister het volgende:
moet me nu weer op de arbeidsmarkt gaan oriënteren, blehk. op zich zou ik graag weer werken hoor, daar niet van, juist om weer es wat regelmatiger uit die toch wel erg dienende moederrol te stappen. maar al dat geregel voor 't zover is, zowel 't solliciteren als 't regelen van kinderopvang, daar heb ik eigenlijk helemaal geen puf voor/zin in momenteel.![]()
Dat doe ik dan ook altijd weerquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:20 schreef dutchie het volgende:
Als ik jullie ochtend-ritueel lees wil ik spontaan weer naar bed!
Het valt wel mee hoor. Wat wel tegenvalt is dat ik op mijn "vrije" dagen toch hetzelfde ritueel moet volgen omdat Damon naar school moet (wel iets later). Daar moet ik echt nog aan wennen.....quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:20 schreef dutchie het volgende:
Als ik jullie ochtend-ritueel lees wil ik spontaan weer naar bed!
zodra je je kind het hoord nazeggen leer je het heel snel af . Nu ging het bij ons op woorden als pleuris, tering(leier), typhus, opzouten is er ook zo een die ze graag gebruikte (nu gebruikt ze hem nog steeds maar op de juiste wijze en voornamelijk tegen de katten en heb daar ook niet echt problemen mee zolang ze die niet bezigt naar mensen toe) pleuris en tering, etc heb ik al heel lang niet meer gehoord van haar en ook bij ons zelf trouwens niet. Kut gebruik ik heel af en toe nog wel eens als ik me echt niet in kan houden, maar tot op heden is dat nog niet gecopieerd (gelukkig).quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:02 schreef Luchtbel het volgende:
Jeetje vroeg hoor allemaal. Jolie is ook wel vroeg wakker maar wij hebben dan geen haast, gelukkig.
Op het cb wees iemand me erop dat ik nog steeds vrij veel vloekhet is inderdaad zo dat ik denk dat ik wel om de 5 zinnen een keer het woord kut zeg
en dan is het al een heel stuk minder dan een paar jaar geleden. Ik wil natuurlijk niet dat Jolie dit straks gaat overnemen maar heb geen idee hoe ik hier mee op moet houden
leer ik dit van zelf af tegen de tijd dat ze echt gaat praten? Vertel eens even, er zit vast wel iemand hier die ook niet zo vreselijk netjes is.....
Zolang je je ervan bewust bent is er nog hoop jaquote:Op donderdag 28 april 2005 22:46 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
![]()
Mara er is dus nog hoop
Smirre en Ladybos, hoop dat jullie gauw opknappen!
Ik ben op 13 mei jarig, en dat is een hele mooie dag hoor!quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:26 schreef Jdee het volgende:
Maar of de kankergezwellen zijn gestopt met groeien, dat is pas echt op de CTscan te zien die vrijdag de 13e (en om kwart voor 1 ook nog, wat een datum) wordt gemaakt.
Wat een goed nieuws zegquote:Op maandag 2 mei 2005 17:58 schreef Lishe het volgende:
O,O, en ook nog!!!! We hebben de uitslag van de echo's van haar heupen; Geeeeen heupdysplasie! Dus wat dat betreft kan moeders weer slapen!
quote:Op zondag 1 mei 2005 22:17 schreef Luchtbel het volgende:
Ik moest vanmorgen janken toen ik met Snoopy zat te msnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |