Ben ik nu vast te laat meequote:Op woensdag 27 april 2005 02:09 schreef Dagonet het volgende:
PS? Check je MyAT eensch?
Dat dusquote:Op woensdag 27 april 2005 02:35 schreef Dagonet het volgende:
Eerstvolgende ban, waag 'ns een gokske [deel 14]
doe je de groeten aan yvonne en Lucille van mij?quote:Op woensdag 27 april 2005 03:07 schreef Dagonet het volgende:
Sara, ga lekker slapen en maak je niet druk over wat anderen posten.
Dat doe jij toch ook?quote:Op woensdag 27 april 2005 03:07 schreef Dagonet het volgende:
Sara, ga lekker slapen en maak je niet druk over wat anderen posten.
Hmmz... ik heb er al behoorlijk wat geloof ik.... 1tje meer of minder maakt toch niet uit.quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:29 schreef Ruis het volgende:
OPBOKKEN met deze bagger uit Feedback.
wie doorgaat kan op een note rekenen.
als je eerst gaat huilenquote:Op woensdag 27 april 2005 02:39 schreef sararaats het volgende:
ik wil even iets melden: ik ben geen kloon want ik heb maar 1 werkend
e-mailadres (pandora)
en dat is gebruikt voor deze account
ik hoop dat jullie er nu over ophouden
oftewel geen Heej conflict topic, is wat desbetreffende user probeerde te zeggen.quote:Op woensdag 27 april 2005 10:25 schreef Havoc het volgende:
je best doen om een leuk topic te openen?
En dan open je een 'heej conflict, hoe gaat het met je?' topic.
Leuk??? Mên als dat je definitie van leuk is, dan zou ik gewoon van de 'plaats nieuw topic' knop afblijven en het niet meer proberen.
Of jij hebt problemen met lezen/denkenquote:Op woensdag 27 april 2005 10:37 schreef Havoc het volgende:
Zie je, je hebt blijkbaar zo weinig hersencellen in je hoofd dat je dit al niet eens snapt.
Of het nou Heej Conflict, Heej Lamzak of Heej Pisvlek is, dat maakt geen reet uit.
Als je een topic opent probeer dan eens wat meer dan 4 of 5 woorden te typen en dan ook nog eens zorgen dat het grappig is.
Sjoe: Boehoe ik mag geen heej Conflict openenquote:Op woensdag 27 april 2005 10:45 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
Of jij hebt problemen met lezen/denken![]()
Ik bedoelde dus géén topic in zo'n catogorie.
quote:Op woensdag 27 april 2005 10:59 schreef Havoc het volgende:
[..]
Sjoe: Boehoe ik mag geen heej Conflict openen
Havoc: Heej <insert username> topics getuigen niet van humor en intelligentie
Sjoe: Jij leest niet.
.
jij snapt het echt niet he...quote:Op woensdag 27 april 2005 10:59 schreef Havoc het volgende:
[..]
Sjoe: Boehoe ik mag geen heej Conflict openen
Havoc: Heej <insert username> topics getuigen niet van humor en intelligentie
Sjoe: Jij leest niet.
.
Ik geef het toequote:Op woensdag 27 april 2005 11:15 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
jij snapt het echt niet he...
Hij zeurde er niet over dat hij geen Hej conflict topic mocht openen. Maar vraagt of ie nog wel een Kwaliteitstopic mag openen zonder een ban. Ik begin nu toch ernstig aan jou intelligentie te twijfelen.
Inmiddels scheelt het niet veel meerquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:33 schreef Croupouque het volgende:
Ik wil graag melden dat het woord "blauwe" in de topictitel "blauwen" moet zijn, tenzij ik deze week iets gemist heb.
lijkt me dat hij zelf ook wel snapt dat als hij een kwaliteitstopic opent hij echt niet geband gaat wordenquote:Op woensdag 27 april 2005 11:15 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
jij snapt het echt niet he...
Hij zeurde er niet over dat hij geen Hej conflict topic mocht openen. Maar vraagt of ie nog wel een Kwaliteitstopic mag openen zonder een ban. Ik begin nu toch ernstig aan jou intelligentie te twijfelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |