*history van PLAE@ nakijkt*quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:31 schreef PLAE@ het volgende:
Ik vind die www.blindsexdate.nl juist goeie topics openen![]()
Like I carequote:Op dinsdag 26 april 2005 00:30 schreef MUUS het volgende:
kasta, kijk eens in welk forum je zit?
Nou zie ik dat je m zelf loopt rond te strooienquote:Op dinsdag 26 april 2005 00:34 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
don't push it![]()
Straks post ik die neuspunnikfoto van je
Will it ever stop!?quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:23 schreef Knut het volgende:
Zeg gfree...
quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:24 schreef gfree het volgende:
[..]
Will it ever stop!?
Aaarrrgghhhh!!.
*door raam springt.![]()
Ik ag dat als de kans om eens iets winnen!quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:19 schreef Havoc het volgende:
Omdat bagger niet wenselijk is, dan ga je dat niet bevorderen dmv verkiezingen van de grootste mongolen van Onzin.
Dunno.Ze wachten ergens op geloof ikquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:23 schreef gfree het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk nog steeds blauw?
ik vond mn sluitpost toch vrij duidelijk.quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:14 schreef woutabest het volgende:
De jaarlijkse BK & BK nominaties zijn weer begonnen! vond ik nog best grappig ook, waarom moestie dicht? Omdat dit topic niet in jullie straatje van humor past? Zo kan ik me er nog een paar van vroeger herinneren...
Ik vond het een standaard smoes.quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:44 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik vond mn sluitpost toch vrij duidelijk.
ten 1e.. dit is feedback van onzin.. een topic waarin je commentaar kunt hebben op de moderaties ( of het ontbreken daarvan) in het subforum onzinquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:47 schreef sararaats het volgende:
vraagje: wat is een adblocker?
ik vraag dit omdat ik dat niet gebruik, ik laat fok! voor wat het is met of zonder banners
jij ook !!quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:52 schreef petre86 het volgende:
[..]
ten 1e.. dit is feedback van onzin.. een topic waarin je commentaar kunt hebben op de moderaties ( of het ontbreken daarvan) in het subforum onzin
ten 2e kun je dit soort dingen makkelijk vinden met google, en anders in het subforum DIG.
ten 3e, een adblocker is een extra programma(onderdeel) waarmee je ervoor kunt zorgen dat sommige afbeeldingen zoals bijv. banners niet meer zichtbaar zijn voor jou.
op fok is dit niet toegestaan omdat fok inkomsten nodig heeft om de boel draaiende te houden, ook het uitleggen hoe de adblocker werkt ( het installeren en aanzetten ervan) is geloof ik niet toegestaan op fok.
fijne dag verder
quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:58 schreef sararaats het volgende:
Kastanova & co !!
als het niet mag dan keilen ze hem wel dicht dus probeer maar gewoonquote:Op dinsdag 26 april 2005 16:57 schreef DeHeldjes het volgende:
Ik heb een idee voor een topic...
genaamd: "paint je eigen tubgirl *hier*"
mag dat?
Doe maar niet. Voor je het weet gaan mensen weer echte foto's plaatsen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:57 schreef DeHeldjes het volgende:
Ik heb een idee voor een topic...
genaamd: "paint je eigen tubgirl *hier*"
mag dat?
quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:22 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
wat ben jij toch
een goed voorbeeld
voor alle users hier
op Fok! zeg ;-)))
Toen was sara stil.quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:29 schreef Ruis het volgende:
OPBOKKEN met deze bagger uit Feedback.
wie doorgaat kan op een note rekenen.
spuugzat omdat?quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:41 schreef Havoc het volgende:
Ik niet, en bok je op want ik begin jou nu ondertussen spuugzat te worden.
a propos, op wie was dat bedoeld?quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:41 schreef Havoc het volgende:
Ik niet, en bok je op want ik begin jou nu ondertussen spuugzat te worden.
Tommyquote:Op dinsdag 26 april 2005 23:53 schreef sararaats het volgende:
[..]
a propos, op wie was dat bedoeld?
*druip bedremmeld af*
Je verneukt mijn reputatie met dergelijke topicsquote:Op woensdag 27 april 2005 01:26 schreef Beach het volgende:
Waarom is mijn topic dicht?
Het had juist zoveel potentie om een leuk topic te worden
Ik zal het niet meer doen, o machtige mod die de scepter zwaait.quote:Op woensdag 27 april 2005 01:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je verneukt mijn reputatie met dergelijke topics.
Wil je een ban ofzo?.
.
Jij een reputatie?quote:Op woensdag 27 april 2005 01:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je verneukt mijn reputatie met dergelijke topics.
Wil je een ban ofzo?.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |