Vraag het eens bij het Riaggquote:Op maandag 25 april 2005 12:17 schreef sararaats het volgende:
vraagje: hoe komt het dat ik bij sommige topics ineens breedbeeld heb en dan weer niet?
ik weet niet waar ik het anders moet vragen
als er brede foto's in staan die niet automatisch kleiner gemaakt worden kan het zijn dat de pagina breder wordquote:Op maandag 25 april 2005 12:17 schreef sararaats het volgende:
vraagje: hoe komt het dat ik bij sommige topics ineens breedbeeld heb en dan weer niet?
ik weet niet waar ik het anders moet vragen
bedankt petre86quote:Op maandag 25 april 2005 14:55 schreef petre86 het volgende:
[..]
als er brede foto's in staan die niet automatisch kleiner gemaakt worden kan het zijn dat de pagina breder word
Goede zelfreflectie.quote:Op maandag 25 april 2005 17:25 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Jankerd.
Stel je eens niet zo aan.quote:Op maandag 25 april 2005 18:26 schreef SlimShady het volgende:
Mag de volgende topic aub dicht? Hij is dubbel namelijk.
[homo] 1215 - Keizerpinguin doet zijn schoonheidsslaapje
Bitchfight again!quote:Op maandag 25 april 2005 18:36 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ik zal hier alleen op mods reageren. Dus als ze meer info willen, krijgen ze die.
maak em's naam nietzo belachelijkquote:Op maandag 25 april 2005 18:36 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ik zal hier alleen op mods reageren. Dus als ze meer info willen, krijgen ze die.
Vast wel. Want zo gauw je daar af raakt ga je je toch weer infantiel gedragen zodat je weer op het lijstje komt... Ach, een mens moet zijn aandacht ergens vandaan krijgen.quote:Op maandag 25 april 2005 18:42 schreef woutabest het volgende:
Modjes, sta ik nog steeds in hetto-watch-lijstje
?
ik ook van jouquote:Op maandag 25 april 2005 18:58 schreef BrauN het volgende:
[..]
Vast wel. Want zo gauw je daar af raakt ga je je toch weer infantiel gedragen zodat je weer op het lijstje komt... Ach, een mens moet zijn aandacht ergens vandaan krijgen.
Nieuwe taktiek, een van de mods doet net alsof hij het leuk vindt, als de ts dan denkt 'pfieuw geen slotje' pleurt de ander em alsnog op slotquote:Op maandag 25 april 2005 23:02 schreef BrauN het volgende:
Knut, was dat nou nodig?
Geef toe. Ik had een punt. Ook Havoc deed alsof ie mijn topic grappig vond. Ik vind het redelijk jammer dat ie nu op slot is.
pick one:quote:
quote:Op donderdag 7 april 2005 23:47 schreef Havoc het volgende:
Voor het algemene antwoord waarom het topic dicht was kunt u kiezen uit de volgende mogelijkheden:
a. het was een kuttopic
b. uw IQ is ontoereikend om ook maar iets zinnigs uit uw toetsenbord te laten vloeien
c. Ik mag je niet
d. Ruis mag je niet
e. een van de hulppausen mag je niet
Nee dat heet consequent. Ophoeren.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:12 schreef www.blindsexdate.nl het volgende:
[..]
Gelukkig blijven jullie wel origineel zeg.![]()
Jup hij loopt wmb op het randje.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:29 schreef kastanova het volgende:
Ik weet niet hoe jullie er over denken, maar van mij mag die www.blindsexdate.nl wel optyfen als hij nog zo'n kuttopic opent, ik word er doodmoe van.
Wat een teringjosti...
Bedankt voor het praten, U bént interessant, we komen zo bij u terug.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:31 schreef PLAE@ het volgende:
Ik vind die www.blindsexdate.nl juist goeie topics openen![]()
ow ja, noem er eens 1 dan?quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:31 schreef PLAE@ het volgende:
*history van PLAE@ nakijkt*quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:31 schreef PLAE@ het volgende:
Like I carequote:Op dinsdag 26 april 2005 00:30 schreef MUUS het volgende:
kasta, kijk eens in welk forum je zit?
Nou zie ik dat je m zelf loopt rond te strooienquote:Op dinsdag 26 april 2005 00:34 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
don't push it![]()
Straks post ik die neuspunnikfoto van je
Will it ever stop!?quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:23 schreef Knut het volgende:
Zeg gfree...
quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:24 schreef gfree het volgende:
[..]
Will it ever stop!?
Aaarrrgghhhh!!.
*door raam springt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |