Nee, en zelf twijfel ik ook aan een naam.quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:11 schreef poepsie het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet. Loser dat had je gehoopt dat je met die rotkop zoveel meiden kon krijgen.
Niet iedereen is ziek in zijn hoofd.
De openbaring, nu kunnen meer mensen erom lachen dan alleen een select groepje vrienden.quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:17 schreef tommy4487 het volgende:
uhm wat is hier gaande?
Hij is een lelijke kutnerd, zij is een lelijke stronthoer die niet presteert in bed.quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:17 schreef tommy4487 het volgende:
uhm wat is hier gaande?
mails hier postenquote:Op dinsdag 26 april 2005 23:20 schreef Ephedrine het volgende:
Ik krijg weer van die lange, depressieve kutmails...
Als je het niet gelooft, dan doe je het niet, maar er zijn mensen die het kunnen bevestigen..
Ik ben geen nerd Kasta. Je hebt denk ik de verkeerde voor je.quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hij is een lelijke kutnerd, zij is een lelijke stronthoer die niet presteert in bed.
Ze hebben een relatie gehad, hij ging (logischerwijs) regelmatig vreemd en nu vechten ze het in het openbaar uit...
Geen dank.
GAME ON
Sure...quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:23 schreef Ephedrine het volgende:
[..]
Ik ben geen nerd Kasta. Je hebt denk ik de verkeerde voor je.
Uhhh think againquote:Op dinsdag 26 april 2005 23:23 schreef Ephedrine het volgende:
[..]
Ik ben geen nerd Kasta. Je hebt denk ik de verkeerde voor je.
Ja, zij wist het nog niet.quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:21 schreef tommy4487 het volgende:
chef je bent vreemdgegaan en je wrijft het onder haar neus?![]()
Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ach ja binnenkort hebben we op deze manier weer weekje rust![]()
Over een tijdje is deze kloon weer weg en dan komt r2cksson wel met een nieuwe kloonquote:Op dinsdag 26 april 2005 23:24 schreef Godlike02 het volgende:
Ach ja binnenkort hebben we op op deze manier weer weekje rust![]()
In jou geval weet ik het zeker.quote:
Ah, een nieuw personage in de soapquote:Op dinsdag 26 april 2005 23:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Uhhh think again
Je bent een kut nerd als je zo een topic start
Ach ja binnenkort hebben we op deze manier weer weekje rust![]()
dat jij het normaal vind om vreemd te gaan ?quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:18 schreef Ephedrine het volgende:
[..]
De openbaring, nu kunnen meer mensen erom lachen dan alleen een select groepje vrienden.
Ja eikels sterven nooit (op een natuurlijke manier)quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Over een tijdje is deze kloon weer weg en dan komt r2cksson wel met een nieuwe kloon
Je kwam te vroeg klaar en daarom was een condoom niet meer nodigquote:Op dinsdag 26 april 2005 23:16 schreef Ephedrine het volgende:
Die zonder condoom was min of meer TIJDENS jou. Laat je testen zou ik zeggen.
Vreemdgaan is vrij onmogelijk als je geen relatie hebt.quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat jij het normaal vind om vreemd te gaan ?
slim![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |