Nee... Als we het allemaal doen, neuken we al.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:38 schreef devzero het volgende:
doen we het niet allemaal om te neuken?
Er zitten niet eens tieten op.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:39 schreef kastanova het volgende:
Ken je geen lekkere wijven ofzo?
Dit lelijke gedrocht wil ik niet in de crew hebben.
Was jij niet haar gefrusteerde ex?quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:44 schreef Ephedrine het volgende:
Er zitten niet eens tieten op.
Ja, ik voel me nog steeds gefrustreerd over het feit dat ik een aantal keer ben vreemdgegaan en dat ik een of ander vreemd wijf zonder condoom tussendoor heb geneukt.quote:
Wat een vrouwquote:Op dinsdag 26 april 2005 22:44 schreef poepsie het volgende:
Kasta heb je wel eens in de spiegel gekeken?
ik nomineer paarse_paashaas!quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:45 schreef Tiemie het volgende:
het wordt vast weer een GPD-er.
Wie van de tweeëneenhalf?quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:45 schreef Tiemie het volgende:
het wordt vast weer een GPD-er.
quote:
Ik zag anders laatst een foto van je op www.stoba.nl (dat je er komt zegt genoeg).quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:50 schreef poepsie het volgende:
[..]
![]()
Nou gefrustreerde ex ga anders anders zeiken. En die tieten vond je de mooiste tieten van de hele reeks lelijke wijven die je gehad hebt.
Allemaal van die lelijke wijven alleen inso was toonbaar.
Ja, ze was een beetje oud, maar ze had tenminste verstand van sex.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:55 schreef poepsie het volgende:
O jij staat anders ook nog op de achtergrond met dat 14 jarig meisje.
Maar ja ga andere vervelen;)
Jaquote:Op dinsdag 26 april 2005 22:44 schreef poepsie het volgende:
Kasta heb je wel eens in de spiegel gekeken?
.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:39 schreef kastanova het volgende:
Ken je geen lekkere wijven ofzo?
Dit lelijke gedrocht wil ik niet in de crew hebben.
Heeft geen nut als ik ze noem, je kent ze niet.quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:02 schreef poepsie het volgende:
Zeg dan even de namen want ik kom alleen uit de E kun je zien wat een indruk het maakt.
nee tuurlijk niet. Loser dat had je gehoopt dat je met die rotkop zoveel meiden kon krijgen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:08 schreef Ephedrine het volgende:
[..]
Heeft geen nut als ik ze noem, je kent ze niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |