Ja.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:20 schreef Anosmie het volgende:
Hoi.
Ik heb geloof ik het eea gemist.
Kan iemand even snel een update doen?
Bedankt.
Dus.
toen er nog geen internet wasquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:37 schreef QyRoZ het volgende:
Vroeger was alles beter.
Toen gras nog groen en seks nog vies was. En TARA nog ONZ mod was. En Knut. Kennen we Knut nog? Ik mis hem.quote:
Odols was zelfs een groter succes dan het vijfde elementquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:02 schreef Pool het volgende:
[..]
Jogy!
Jogy van Odols!
[insert hysterische gil]
Wie heeft die cookietrommel open laten staanquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:40 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Odols was zelfs een groter succes dan het vijfde element![]()
owja, dat waren idd 2 top-mods!quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:40 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Odols was zelfs een groter succes dan het vijfde element![]()
Ik vind het erg jammer dat ik je zelden meer zie postenquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:41 schreef jogy het volgende:
Wie heeft die cookietrommel open laten staan![]()
Dat gaat nu allemaal veranderen mên, ik heb interslet thuis, nu, eindelijk!quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:51 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik vind het erg jammer dat ik je zelden meer zie posten![]()
Wil jij dan beweren dat Crou geen goede mod was? Hij was er enkel in de weekenden, maar dat had hij in z'n solli al vermeldt.quote:
Jahjah, je wijf wil ookonline dus wacht maar even netjes je beurt af.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat gaat nu allemaal veranderen mên, ik heb interslet thuis, nu, eindelijk!
Of zouden ze momenteel hard zuigen?quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:08 schreef Anguisy het volgende:
Zouden Anosmie en Jogy nu nog steeds vechtend over de grond rollen over wie op de computer mag?![]()
Wat had hij al gedaan?quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wil jij dan beweren dat Crou geen goede mod was? Hij was er enkel in de weekenden, maar dat had hij in z'n solli al vermeldt.
zou wel iets kunne zijn in samenwerking met een radioprogramma.. maar dan wel een aparte stemsite...quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:55 schreef Tarak het volgende:
Afgelopen periode heb je de mister / miss Fok verkiezing gehad.
Naar aanleiding van dit topic: foto's van de meest irritante tv-persoonlijkheden is het een idee om iets als "Fok users kiezen de meest irritante televisiepersoonlijkheid". Bijkomend voordeel is dat je zo redelijk wat media-aandacht weet te genereren.
ga huilenquote:
Goh, wat een intelligentie.quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:51 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ga huilen
mamaaaaaaaa plae@ plaatst foto's uit het fotoboek in een onzin-topic. Dat mag toch niet ?!!?!?![]()
![]()
![]()
![]()
klopt skaai, die jongeman krijgt van mij meteen een permaban aan z'n broek![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |